de Buren Cafe & Tapas

Leienplein 1 7311 EE Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant de Buren Cafe & Tapas

De Buren café en tapas is gelegen aan het Leienplein, het gezelligste plein van Apeldoorn en parkeergelegenheid in de directe omgeving.

Onze koks werken met dagverse producten zodat wij goed kunnen inspelen op speciale wensen, diëten en allergieën.

De Buren beschikt over een mooi zonnig terras met meer dan 100 zitplaatsen en door de ligging kunt u hier het langst van de zon genieten.

Ook hebben we hebben een gezellige kelderbar; ideaal voor feesten, partijen, presentaties en evenementen. Deze heeft een geheel eigen sfeer en is afgescheiden van de rest van het café.

Kom onbeperkt genieten bij De Buren

Was goed.
Heidi B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Weer heerlijk gegeten.
Hier komen we graag weer
Heidi B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Weer heerlijk gegeten
wiebe A.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
echt een goed restaurant en een geweldig concept....heerlijk eten, korte wachttijden, vriendendelijk personeel...kortom, hier gaan we vaker heen!!! ga zo door!!
Lonneke W.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heerlijk eten, gewoon goed. Dame die ons bediende was vriendelijk, scherp en vrolijk en dacht goed met ons mee.
Ik snap de hoge tafels in een café. Persoonlijk zou ik dan wel graag willen dat de hoogte van de kruk en de hoogte van de tafel goed in verhouding zijn. De kruk was nu net te hoog of de tafel net te laag. Klein puntje :) verder goede ambiance!
Sharon V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met 2 personen. Het was ongelooflijk druk, wat deels gezellig is (en te verwachten) maar we werden tussen een aantal grote groepen in gezet wat er voor zorgde dat we elkaar nog nauwelijks konden verstaan. Ik zou persoonlijk de tweepersoonstafel op een andere plek zetten, maar we raakten er aardig snel aan gewend. Verder was de bediening super vriendelijk. Het duurde na de eerste ronde erg lang voor we werden gevraagd voor de volgende ronde (misschien een beetje vergeten?) Maar de rondes er na liepen vrij vlot na elkaar. Op naar de volgende keer!
Tessa111 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Eten was oké. De bediening was onzorgvuldig. Eerst viel er een colafles op een dienblad om, waarbij twee van mijn tafelgenoten werden geraakt met cola. Hierop reageerde de serveerder met 'sorry', kwam terug met een natte doek en keek niet meer naar mijn tafelgenoten om.

Een half uur later krijgt een andere tafelgenoot hete kroketten + bord op haar schoot geworpen. Hierop reageert de serveerster: 'ik wil ze wel pakken maar ze liggen in je kruis'. Mijn tafelgenoot gaf aan dat het heet was, waarna(als een slechte komedie) de serveerster een glas ijsthee omgooit op tafelgenoot haar schoot..

Kijk, dat dit soort dingen gebeuren is niet erg en we hebben er ongelooflijk hard om gelachen. Maar van de betreffende serveerder en serveerster hebben we niks meer gehoord?! Totaal geen interesse in hoe het is afgelopen oid, geen aangeboden hulp met schoonmaken?!
Vervolgens horen we dat de tafel achter ons drankjes van het huis krijgt.. wat is daar dan gebeurd? Is iemand onthoofd met een dienblad?!

Ik sta versteld van het gemak waarmee de bediening omgaat met dergelijke gevallen.. er kon net een kleine 'sorry' van af. Jammer; afgelopen keren genoten van het eten en de bediening..
Stefan P.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Fantastisch eten met ook nog eens een hele goede en aardige bediening!
Luca S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Prima restaurant, leuk die combinatie van café en restaurant. Lekker gegeten, betaalbaar. Sommige van de bediening kunnen een wat andere benadering gebruiken, iets teveel 'in your face'.
foodporn .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Op aanraden van kennissen hier wezen eten. Erg lekker gegeten met een uitstekende bediening. Ook mijn vriendin die vegetarisch is was zeer te spreken over het vegetarische aanbod. Kortom een heerlijke avond gehad in een leuke ambiance met vriendelijke personeel, een aanrader.
Floris V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Foute reservering gedaan, werd goed en snel opgelost en konden snel aan een tafeltje gaan zitten! Service is top, eten is lekker en komt over het algemeen redelijk snel!
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Nadat we eerder met vier personen dit restaurant tot tevredenheid t.a.v. bediening en geserveerde gerechten hadden bezocht, hadden we onlangs voor twee personen gereserveerd met het verzoek om een tafel ver van keuken en inloop.

Toen wij het restaurant op het gereserveerde tijdstip bezochten, bleek dat men ons een tafel toegewezen had dicht bij de keuken en doorloop. Op onze vraag of er een alternatief voorhanden was, bleek dat dit niet mogelijk was en dat men daar ook niet aan kon beginnen. Op onze mededeling dat we dan maar een ander restaurant gingen zoeken werd ronduit onbeschoft gereageerd.

Hoewel een eerder bezoek dus prima was verlopen stellen we vast dat klantvriendelijkheid kennelijk niet in alle geledingen van dit bedrijf is ingedaald.
Aangezien een restaurantkeuze een optelsom is van klantvriendelijkheid, kwaliteit en sfeer, is dit specifieke restaurant, gezien de vele alternatieven, geen aanrader.
Wiecke B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Super leuke en vriendelijke dame in de bediening. Vind ik altijd erg belangrijk. Eten was prima, maar niet speciaal, maar dat vind ik toch al snel met tapas.
D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Heerlijke gerechten en vlotte en vriendelijke bediening. Alles werd vlot en net verzorgd. Wij waren met een groep van 8 personen.
Bonnie S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten en een hele leuke avond gehad. Het eten was heerlijk, bediening was erg snel en vrolijk. Leuk ingericht en net restaurant, absoluut een aanrader!
A V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Snelle en goede bediening eten zoals gewend lekkere tapas van een uitgebreide kaart.
Als we in Apeldoorn zijn gaan we hier graag eten
G.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Bij binnenkomst werden we aangesproken door een man die totaal niets weg had van dat dat personeel zou zijn. Wellicht de baas? Maar zijn voorkomen strookte niet met het overige personeel wat herkenbaar rond liep. Het had meer een uitsmijter geweest. Verder wel vriendelijk, wat dat betreft niets op af te dingen.
Wachttijd was kort, maar naar mate de avond vorderde werd die iets langer. Denk omdat het simpelweg drukker werd. In ieder nooit te lang.
Smaak van gerechten was goed en de brownie op het eind was verrukkelijk :-)
D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Meerdere keren bij de Buren gegeten met 4 personen. Was altijd super goed en weer divers qua gerechten. Je kunt echt op je eigen smaak afstemmen. Nu met een groep en ik was echt flink teleurgesteld door het aangeboden assortiment tapas. Ze doen zichzelf echt tekort door op deze manier aan groepen te serveren. Voor ons eens maar nooit meer met een groep.
Benjamin R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Goede snelle service, snel met de drankjes inschenken en gerechtjes. Af en toe iets langer maar dat was logisch als het op een avond wat druk is met bijna iedereen die tapas neemt. Prijs/kwaliteit verhouding was goed, de gerechten erg lekker en vooral die Gamba's waren echt heel goed! Voor alles ook perfecte garing, geen duidelijke fouten kunnen opmerken
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Voor het eerst hier gegeten, samen met partner en kinderen. Erg lekker eten, ook geschikt voor kinderen. Veel variatie, mag zelf nog wel iets meer vis. Snelle bediening en heerlijk rustig kunnen eten. Heerlijke Italiaanse wijn. Wij komen zeker weer terug