de Buren Cafe & Tapas

Leienplein 1 7311 EE Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant de Buren Cafe & Tapas

De Buren café en tapas is gelegen aan het Leienplein, het gezelligste plein van Apeldoorn en parkeergelegenheid in de directe omgeving.

Onze koks werken met dagverse producten zodat wij goed kunnen inspelen op speciale wensen, diëten en allergieën.

De Buren beschikt over een mooi zonnig terras met meer dan 100 zitplaatsen en door de ligging kunt u hier het langst van de zon genieten.

Ook hebben we hebben een gezellige kelderbar; ideaal voor feesten, partijen, presentaties en evenementen. Deze heeft een geheel eigen sfeer en is afgescheiden van de rest van het café.

Kom onbeperkt genieten bij De Buren

Meer informatie over restaurant de Buren Cafe & Tapas

• Af te huren
E.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Goede vriendelijke service, eten was prima, de bediening was snel, maar toen wij aangaven dat het iets rustiger aan mocht was dat geen probleem. gaan hier graag nog een keer heen!
Aranka S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Uitstekend gegeten van het onbeperkt tapas arrangement. Je wordt snel bediend door vriendelijk personeel. De tapas zijn tenminste een keer wat anders dan ‘gevulde pepertjes met roomkaas’. Creatief en lekker. Kan Sangria á €22,5 vond ik wat aan de prijzige kant (werd als suggestie aangedragen door serveerster, dus we wisten de prijs niet). Maar zou het verder aanraden aan anderen!
Marina H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk gegetenop het terras, bediening is vriendelijk
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Altijd lekker. Dit keer duurde het wel wat langer voordat de tapas op tafel kwamen. Voor de rest altijd goed en lekker..
Silvia K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten bij de buren. Ook was het personeel super vriendelijk en legde alles goed uit wat er geserveerd werd op tafel. Wij komen zeker nog een keer terug!
Leo Bl B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Prima! Prijs iets aan de hoge kant vonden wij. Vriendelijk en vlot personeel
Caro W.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
prima tapas restaurant met fijne bediening en service, verrassende tapas gerechten en als het mooi weer is een fijn terras
Marga T.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Vlotte vriendelijke bediening.
Naarmate het drukker werd duurde het wat langer voor de dames langskwamen.
Wel super vriendelijk leuke dames.
I. S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten, alleen de wachttijd is echt heel lang. Wij hadden expres vroeg gereserveerd (rond18u) omdat we daarna nog naar de film gingen om half 10, maar het dessert hebben we moeten overslaan omdat daar geen tijd meer voor was..
Ilse M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Snelle service, lekker gegeten. Hoge tafel wel wat ongemakkelijk. Allemaal redelijk kort 1,65
Heidi B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
weer heerlijk gegeten met vrienden. het was weer erg lekker
Mariska B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Lekker eten, gezellige sfeer, aardig personeel.
We vonden het wel jammer dat we niet helemaal juist geïnformeerd zijn over een bepaald product gezien onze zwangerschap.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Het was lang wachten tot de volgende ronde van het op zich goede eten voorbij kwam.
Sanne P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Eten was lekker, alleen er waren een aantal opmerkingen die ik wel had doorgegeven bij de reservering niet goed doorgekomen. Mijn vader heeft een gluten allergie, door de keuken was dit heel mooi opgelost, hij kreeg alleen wel een brownie bij de koffie daarna.
Stefanie D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Niet goedkoop, wel erg lekker en goed personeel. Zeker de moeite waard om een keertje langs te gaan. Verder heb ik niks te zeggen maar moet blijkbaar minimaal 120 tekens typen...
Céline R.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
super aardig
personeel moesten in het begin wel eventje lang wachten maar daarna kwam het goed opgang erg lekker allemaal en goed heet waren de gerechten (de warme tapas dan natuurlijk) en de huisgemaakte tomatensoep was heerlijk
Schelte S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Lekker eten, geweldig personeel! Zowel binnen als buiten kan je comfortabel zitten. Je wordt snel geholpen. Gaan we vaker doen.
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Gezellig restaurant, leuke bediening. Heerlijk eten en mooi geprijsd.
Michaelli .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Gezellig gegeten, veel tapas keuze. Niet alles is even smakelijk, maar serveerster was erg vriendelijk en leuke sfeer. Ga eens proberen.
Elly L.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018