de Buren Cafe & Tapas

Leienplein 1 7311 EE Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant de Buren Cafe & Tapas

De Buren café en tapas is gelegen aan het Leienplein, het gezelligste plein van Apeldoorn en parkeergelegenheid in de directe omgeving.

Onze koks werken met dagverse producten zodat wij goed kunnen inspelen op speciale wensen, diëten en allergieën.

De Buren beschikt over een mooi zonnig terras met meer dan 100 zitplaatsen en door de ligging kunt u hier het langst van de zon genieten.

Ook hebben we hebben een gezellige kelderbar; ideaal voor feesten, partijen, presentaties en evenementen. Deze heeft een geheel eigen sfeer en is afgescheiden van de rest van het café.

Kom onbeperkt genieten bij De Buren

Meer informatie over restaurant de Buren Cafe & Tapas

• Af te huren
D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Meerdere keren bij de Buren gegeten met 4 personen. Was altijd super goed en weer divers qua gerechten. Je kunt echt op je eigen smaak afstemmen. Nu met een groep en ik was echt flink teleurgesteld door het aangeboden assortiment tapas. Ze doen zichzelf echt tekort door op deze manier aan groepen te serveren. Voor ons eens maar nooit meer met een groep.
Benjamin R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Goede snelle service, snel met de drankjes inschenken en gerechtjes. Af en toe iets langer maar dat was logisch als het op een avond wat druk is met bijna iedereen die tapas neemt. Prijs/kwaliteit verhouding was goed, de gerechten erg lekker en vooral die Gamba's waren echt heel goed! Voor alles ook perfecte garing, geen duidelijke fouten kunnen opmerken
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Voor het eerst hier gegeten, samen met partner en kinderen. Erg lekker eten, ook geschikt voor kinderen. Veel variatie, mag zelf nog wel iets meer vis. Snelle bediening en heerlijk rustig kunnen eten. Heerlijke Italiaanse wijn. Wij komen zeker weer terug
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk eten, goede bediening en een leuk interieur
Greet B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Heerlijk gegeten.
3 gerechtjes waar iets meer kruiden op gekund hadden. De witvis, wrap met boerenkool en een soort quiche met spinazie en kaas. Maar dat is uiteraard persoonlijk.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Wat een toptent❤️
Top service en een gezellige sfeer:) vriendelijk personeel en heerlijk eten:)
marieke D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Goed gegeten.....prima personeel.... tevreden over het totaalplaatje. Kom zeker weer eens terug. Goede prijs/kwaliteit verhouding
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijke gerechten en gezellig vlot personeel!
D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Met drie vriendinnen hebben we echt ontzettend lekker gegeten. De service was goed, alle bestellingen waren vlot bij onze tafel. Omdat we veel bij te kletsen hadden waren we minder snel toe aan een volgende ronde dan het personeel verwachte, dit kwam ietwat opdringerig over maar is te verwaarlozen. Voor de rest was er een gezellige sfeer en werd er duidelijk aangegeven welke bakjes heet waren en welke niet zodat we niet onze vingers konden branden. De losse gerechten vonden we wel wat aan de dure kant maar waren wel goed van smaak. We zullen dan ook zeker weer eens komen eten als de gelegenheid zich voordoet.
Nanette S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk eten. Snelle bediening. Ruime keuze. Al het personeel is onwijs vrolijk en heeft veel plezier in hun werk. Wij hebben een heerlijke avond gehad.
Mobique P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Gezellige sfeer en pruma personeel
Sheila L.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijke avond gehad bij Cafe de Buren. De service was perfect! Als je iets aangepast wilde hebben, was dit geen probleem. Ook dat ze nog ff informeerde of het eten lekker was, als je van tevoren erover twijfelde of je het lust.

Zeker een aanrader om hier een avondje door te brengen!
Richard A.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Hele leuke tent met vriendelijke bediening! En vooral; niet te lang wachten op het eten!
Martin T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
op een zondag om 17:15 afgeproken, heerlijk gegeten in een gezellige ambiance met leuk personeel. ook het bier (heineken) smaakte verrukkelijk!!!!
Dave B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
T' was weer erg gezellig en lekker, de bediening is altijd vrolijk en beleefd en nooit opdringerig. Het nieuwe wijntje op de kaart is goed bevallen! Thnx voor de gezellige avond.
Andre H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
wachttijd tussen gerechten is vrij lang. (minimaal 20 - 30 minuten)
Je mag twee gerechtjes per keer bestellen en die zijn vrij klein. In een uur tijd heb je dan max 6 kleine schaaltjes
gekregen. Misschien een idee om de eerste keer bijvoorbeeld 4 gerechtjes te mogen bestellen en de vervolgrondes 2 per keer. Als je trek hebt zou dit wel prettig zijn.
Shirley H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Eten was heerlijk alleen vonden wij de bediening matig. Je moest elke keer vragen of we nog iets mochten bestellen. Heel vervelend als je onbeperkt eet. Daarbij waren 2 gerechtjes niet compleet. Bij de inktvis ringen zat geen Aioli en bij de garnalen in knoflookolie zat geen brood. Toen ik er om vroeg kreeg ik alleen de Aioli. 2 x om iets vragen vind ik echt teveel.
Jammer..
M.R. R.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Erg prettig gegeten met vrienden in café sfeer. Duidelijke uitleg gekregen van de mogelijkheden in het tapas menu. Eten meer dan voldoende qua hoeveelheid en qua samenstelling heel divers. Prima tapas restaurant met vriendelijke bediening.
Dorith F.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Lekker gegeten in dit gezellige restaurant.
Goede bediening en een leuk muziekje erbij
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Prima met vrienden gegeten. Sommige serveersters mogen wat vriendelijker zijn. Een tochtsluis bij voordeur zo prettig zijn.