de Buren Cafe & Tapas

Leienplein 1 7311 EE Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant de Buren Cafe & Tapas

De Buren café en tapas is gelegen aan het Leienplein, het gezelligste plein van Apeldoorn en parkeergelegenheid in de directe omgeving.

Onze koks werken met dagverse producten zodat wij goed kunnen inspelen op speciale wensen, diëten en allergieën.

De Buren beschikt over een mooi zonnig terras met meer dan 100 zitplaatsen en door de ligging kunt u hier het langst van de zon genieten.

Ook hebben we hebben een gezellige kelderbar; ideaal voor feesten, partijen, presentaties en evenementen. Deze heeft een geheel eigen sfeer en is afgescheiden van de rest van het café.

Kom onbeperkt genieten bij De Buren

• Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Marga T.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Vlotte vriendelijke bediening.
Naarmate het drukker werd duurde het wat langer voor de dames langskwamen.
Wel super vriendelijk leuke dames.
I. S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten, alleen de wachttijd is echt heel lang. Wij hadden expres vroeg gereserveerd (rond18u) omdat we daarna nog naar de film gingen om half 10, maar het dessert hebben we moeten overslaan omdat daar geen tijd meer voor was..
Ilse M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Snelle service, lekker gegeten. Hoge tafel wel wat ongemakkelijk. Allemaal redelijk kort 1,65
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
weer heerlijk gegeten met vrienden. het was weer erg lekker
Mariska B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Lekker eten, gezellige sfeer, aardig personeel.
We vonden het wel jammer dat we niet helemaal juist geïnformeerd zijn over een bepaald product gezien onze zwangerschap.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Het was lang wachten tot de volgende ronde van het op zich goede eten voorbij kwam.
Sanne P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Eten was lekker, alleen er waren een aantal opmerkingen die ik wel had doorgegeven bij de reservering niet goed doorgekomen. Mijn vader heeft een gluten allergie, door de keuken was dit heel mooi opgelost, hij kreeg alleen wel een brownie bij de koffie daarna.
Stefanie D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Niet goedkoop, wel erg lekker en goed personeel. Zeker de moeite waard om een keertje langs te gaan. Verder heb ik niks te zeggen maar moet blijkbaar minimaal 120 tekens typen...
Céline R.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
super aardig
personeel moesten in het begin wel eventje lang wachten maar daarna kwam het goed opgang erg lekker allemaal en goed heet waren de gerechten (de warme tapas dan natuurlijk) en de huisgemaakte tomatensoep was heerlijk
Schelte S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Lekker eten, geweldig personeel! Zowel binnen als buiten kan je comfortabel zitten. Je wordt snel geholpen. Gaan we vaker doen.
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Gezellig restaurant, leuke bediening. Heerlijk eten en mooi geprijsd.
Michaelli .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Gezellig gegeten, veel tapas keuze. Niet alles is even smakelijk, maar serveerster was erg vriendelijk en leuke sfeer. Ga eens proberen.
Elly L.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Was goed.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Weer heerlijk gegeten.
Hier komen we graag weer
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Weer heerlijk gegeten
wiebe A.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
echt een goed restaurant en een geweldig concept....heerlijk eten, korte wachttijden, vriendendelijk personeel...kortom, hier gaan we vaker heen!!! ga zo door!!
Lonneke W.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heerlijk eten, gewoon goed. Dame die ons bediende was vriendelijk, scherp en vrolijk en dacht goed met ons mee.
Ik snap de hoge tafels in een café. Persoonlijk zou ik dan wel graag willen dat de hoogte van de kruk en de hoogte van de tafel goed in verhouding zijn. De kruk was nu net te hoog of de tafel net te laag. Klein puntje :) verder goede ambiance!
Sharon V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met 2 personen. Het was ongelooflijk druk, wat deels gezellig is (en te verwachten) maar we werden tussen een aantal grote groepen in gezet wat er voor zorgde dat we elkaar nog nauwelijks konden verstaan. Ik zou persoonlijk de tweepersoonstafel op een andere plek zetten, maar we raakten er aardig snel aan gewend. Verder was de bediening super vriendelijk. Het duurde na de eerste ronde erg lang voor we werden gevraagd voor de volgende ronde (misschien een beetje vergeten?) Maar de rondes er na liepen vrij vlot na elkaar. Op naar de volgende keer!
Tessa111 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Eten was oké. De bediening was onzorgvuldig. Eerst viel er een colafles op een dienblad om, waarbij twee van mijn tafelgenoten werden geraakt met cola. Hierop reageerde de serveerder met 'sorry', kwam terug met een natte doek en keek niet meer naar mijn tafelgenoten om.

Een half uur later krijgt een andere tafelgenoot hete kroketten + bord op haar schoot geworpen. Hierop reageert de serveerster: 'ik wil ze wel pakken maar ze liggen in je kruis'. Mijn tafelgenoot gaf aan dat het heet was, waarna(als een slechte komedie) de serveerster een glas ijsthee omgooit op tafelgenoot haar schoot..

Kijk, dat dit soort dingen gebeuren is niet erg en we hebben er ongelooflijk hard om gelachen. Maar van de betreffende serveerder en serveerster hebben we niks meer gehoord?! Totaal geen interesse in hoe het is afgelopen oid, geen aangeboden hulp met schoonmaken?!
Vervolgens horen we dat de tafel achter ons drankjes van het huis krijgt.. wat is daar dan gebeurd? Is iemand onthoofd met een dienblad?!

Ik sta versteld van het gemak waarmee de bediening omgaat met dergelijke gevallen.. er kon net een kleine 'sorry' van af. Jammer; afgelopen keren genoten van het eten en de bediening..