de Buren Cafe & Tapas

Meer informatie over restaurant de Buren Cafe & Tapas

• Af te huren , Terras
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gezellig tapas restaurant waar gezelligheid en relaxte sfeer de boventoon voeren. Lekkere tapas en rode huiswijn (Negroamaro) en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Neri V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Te traag met doorkomen vd tapas. Frituurlucht in de zaak.

Smaak van de gerechten is te vlak.

Ik kan nog wel even doorgaan, maar wil niet in mineur raken.....
Florisvandenbrink .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
De bediening was leuk, niet authentiek maar wel enthousiast. De tapas duurde erg lang. Na twee uur 6 tapas. Erg kleine porties. Wel vernieuwende gerechtjes maar niet allemaal goed bereid. Al met al wel een geslaagde avond maar of dat aan de buren lag?
JeroenSterk .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
De kaart is niet heel uitgebreid, maar er is keuze genoeg. De speareribs zijn briljant :)
De bediening is aardig, wel wat rommelig.
Niet alle drank was bij afrekenen aangeslagen. Bij onze tafelwissel was de bediening niet op de hoogte gebracht door hun collega.

We komen zeker nog een keer terug!
Bites-_- .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Heerlijk terras een goede sfeer en prima eten. Prima gerechtjes die niet perse heel speciaal of traditioneel zijn, maar goed en lekker. Leuke vlotte bediening die het goed in de gaten hield. Zeker een plek om terug te komen zowel voor het eten of een plekje op het fijne plein.
Andy V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Zondag 21februari met 2 collega's gegeten bij de buren.
De gezelligheid straalde ervan af.
We begonnen met 2 koude gerechtjes P.P. waren erg lekker.
daarna 7warme tappasgerechtjes per persoon welke ook erg lekker waren.
Lekker flesje wijn op tafel. (Chenin Blanc)
En tot slot verschillende dessertgerechtjes besteld.
Een erg gezellige avond gehad!

Tot snel?
Foodporn .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Door de goede verhalen van kennissen zijn we bij De Buren terecht gekomen en zeker geen spijt van gehad, heerlijk gegeten met mooie smaken en een goede uitleg en service van het personeel. Hier gaan we zeker vaker terugkomen. Aanrader en vergeet het niet het dessert te nemen.
_M_M_ .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Op een donderdagavond mete een klein groepje genoten van het onbeperkte tapas-assortiment van De Buren in Apeldoorn. Het restaurant zat goed vol en we kregen een tafeltje links achterin naast de bar.
De bediening was jong en vlot, maar wist genoeg over de kaart en alle gerechtjes te vertellen.
De tapasgerechtjes waren prima te eten, ze zijn niet van het hoge niveau zoals je in een echt tapasrestaurant (of in Spanje e.o.) zou verwachten, maar alles smaakt prima! Vooral de ossenhaaspuntjes met gorgonzolasaus en de champignons in bierbeslag zijn een aanrader.
Zeker wat betreft de prijs/kwaliteit-verhouding van het onbeperkte tapasmenu en alles wat wij geproefd hebben, kom ik zeker nog eens naar De Buren!
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Voor de tweede keer bij Café de Buren geweest en wat ons betreft zeker niet voor het laatst. Echt weer heerlijk tapas gegeten! We hadden net als de vorige keer gekozen voor onbeperkt tapas en hebben zelf elke ronde de tapas uitgekozen. Daarna het tapasdessert genomen, was super lekker. Sfeer was top en het bedienend personeel was erg vriendelijk. Wachttijd tussen de rondes was in het begin kort, later op de avond toen de zaak vol was wat langer, maar niet te lang.
Marlies_w .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
De tapas smaken heerlijk, eindelijk 'echte' tapas ipv zoals bij veel tapasrestaurants snacks. Wat alleen erg jammer is dat wanneer je voor het onbeperkte assortiment kiest, je maar 2 tapas per keer kunt bestellen. Vervolgens duurt het een eeuwigheid voordat je de volgende 2 kunt bestellen en voordat je deze eindelijk opgediend krijgt.
Vera96 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Jammer, dachten wij een arrangement te nemen voor onbeperkt tapas eten waren we 'te laat', het was 10 voor 9 en de tafel naast ons had net het koude voorgerecht van het arrangement maar wij konden het niet meer bestellen. De keuken zou tot 9 uur open zijn, en ik begrijp als het rustig is dat hij eerder sluit maar het terras zat zo goed als vol.

Als de bediening dit ons op een vriendelijke manier had verteld had ik het nog wel prima gevonden, maar het komt zo onpersoonlijk en ongastvriendelijk over.

Dat dit terras op nummer 19 van de top 100 van de terrassen in Nederland staat kan ik daarom écht niet begrijpen. Niet alleen onvriendelijk, maar ook dingen vergeten en als collega's de dienst overnemen zijn ze niet op de hoogte van wat de tafel heeft gehad of wat er nog moet gebeuren etc. Dit zou simpel kunnen worden verbeterd.

Wilco M.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Voor mij de lekkerste tapas van Apeldoorn. Niet alle gerechten zijn Spaans, maar dat stoort mij niet. Altijd een kleinere kaart erbij die regelmaat wordt vernieuwd. Smakelijke gerechtjes. Hangt altijd een relaxte en gezellige sfeer. Bediening is vriendelijk, snel en meedenkend.
Hank538 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Op een warme zaterdagavond op het terras een biertje gedronken. Helaas was het bier lauw. Wel snel een ander biertje gekregen, echter dat was ook lauw. Een paar olijven erbij besteld. Deze moesten we met de handen uit de olijfolie vissen. De Buren waren de prikkers vergeten. Volgende keer maar thuis uit de koelkast een biertje pakken. Weet ik zeker dat de temperatuur goed is.
Marjoleinstefan .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
Tapas van de kok gehad met 6 personen. Eten normaal, geen bijzonder hoogstandje, maar prima en weinig op aan te merken. De bediening vergeet veel dingen waar je om vraagt. Extra vork, water, de rekening.
Prima plekje voor een gezellig avondje simpel eten met vrienden maar je hebt wel wat geduld nodig.
Karam B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Minder dan matig. Konden geen all u can eat menu nemen omdat we om kwart voor negen binnenkwamen en de keuken om elf uur dichtging. "te weinig tijd voor de chef om alles klaar te maken".

Dan a la carte: Weinig Spaanse gerechten voor een tapas bar. Niet lekker eten. Maar dat is een kwestie van smaak. De service was abominabel. Lang wachten tot bestelling kwam en dan de bestelling verkeerd hebben. Finally, een tweede ronde besteld welke we na 45 minuten nog niet hadden gekregen. Bleken ze helemaal vergeten te zijn de bestelling door te geven. Kortom amateuristische service, beperkte kaart en eten was niet lekker. Werk aan de winkel...!
John888 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
Deze keer ipv naar de cafe te gaan borrelen, met 12 man gereserveerd en tapas gegeten. Ca. 20 gerechten p.p. werden voor ons geselecteerd. Op zich prima keuzes, alles was mooi gepresenteerd en lekker, al lijkt het assortiment meer hollands dan echte spaans. Bediening was vlot en vriendelijk, zoals altijd.
Aart Jan S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
Wat een slechte service bij dit restaurant. De eerste week met 4 man hier gegeten, wat zeker wel beviel. De week erop zijn we met 10 man gegaan. Via telefoon beloofden ze ons dat we na de 2 standaard rondes zelf konden kiezen. Maar toen puntje bij paaltje kwam mochten we alleen maar kiezen uit de gerechten van het standaard plateau. 'Anders werd het te moeilijk voor de kok'..! Wat een slechte service zeg! En die eigenaresse/leidinggevende was vreselijk krengig.
Een flater!