de Buren Cafe & Tapas

Meer informatie over restaurant de Buren Cafe & Tapas

Jouw recensie over het restaurant de Buren Cafe & Tapas

Jansje S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Lekkere tapas, goede hoeveelheid! Snelle service.
Kimberly W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Onlangs goed gegeten. Lekkere wijn! Goede service en sfeervol ingericht.

Zeker vaker eten en een aanrader voor iedereen.
b.janssen2 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
met een groep van 13 mensen bij De Buren gegeten, Ontvangst was hartelijk, werden keurig naar de plek gebracht . We kregen al snel onze bestelde drankjes. Eten was prima, zowel de koude als de warme tapas. Desserts zagen er ook goed verzorgd uit. Vriendelijke bediening. We hebben een hele leuke avond gehad. Komen nog wel terug
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Naar aanleiding van een vorige recensie waarbij tijdens ons bezoek de service tegen viel, werd ik gebeld door de Buren. Zij vroegen mij naar wat er was gebeurd en hoe wij het ervaren hadden. Na dit uitgelegd te hebben kwamen ze met het voorstel dat wij nogmaals bij de Buren zouden mogen komen eten op kosten van de Buren. Dat ze bellen vond ik al super, maar dat we ook nog eens mochten komen eten was helemaal super!

Zodoende waren wij afgelopen zaterdag wederom eten bij de Buren. Bij binnenkomst werden we meteen al zeer vriendelijk ontvangen met de boodschap dat ze wat goed te maken hadden. Vervolgens werden wij super goed geholpen!! Het eten was heerlijk, zeker de nieuwe wildkaart! Al met al echt een super leuke avond gehad dankzij de Buren!!
Lilian B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Leuk en erg gezellig om te zitten, een beetje het kroeg idee.
Voordeel is dat je gewoon kan blijven zitten (in het weekend wel tot half 1/1uur ) waardoor je na het eten niet op zoek hoeft naar een gelegenheid om nog gezellig na te borrelen. De meeste restaurants sluiten om 23 uur?
Eten is altijd prima en bediening vlot en gezellig. Dus niet alleen even "uit eten" maar de hele avond daar blijven????we komen zeker terug!
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Er was een grote groep van 20 personen waardoor het lang duurde voordat we drank en eten geserveerd kregen. .we moesten lang wachten na elke ronde..dat was erg jammer
Brigitte1966 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben hier al een paar keer gegeten. Echt heerlijke gerechtjes, vriendelijk personeel en een gezellige sfeer. Wij komen zeker weer terug!
Maritte T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het eten was heerlijk (tapas arrangement) en heel erg te spreken over de goede service. Ik heb allergieën en de kok belde van te voren op om te overleggen over een idee die hij had voor de tapas. Hij heeft voor mij speciaal aparte tapas bereid, zodat ik zonder zorgen met vriendinnen het tapas arrangement kon doen. Nog nooit eerder meegemaakt bij een restaurant en dan ook super tevreden over!
Rara R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Bij de buren zit je echt gezellig, het personeel is heel vriendelijk en gezellig maar de gerechtjes heel matig, helaas zijn zelfs de gerechten van de specialiteitenkaart onvoldoende, je zou toch verwachten dat de kok tenminste zelf zou proeven wat hij/zij de gasten voor zet.
Het lijkt alsof de meeste hapjes zo uit de magnetron komen.
Nancy R.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Lekkere verse tapas met vriendelijke personeel. Fles (bubbel) water ongelooflijk duur €6,75!!! Gezellige sfeer. Jammer dat de ventilatie niet goed is, je kleding kan erna in de wasmachine er hangt een enorme bak-kooklucht.
Esmee R.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Gezellig, snelle service en lekker eten. Porties of rondes mogen groter, nu maar 2 gerechtjes tapas per keer, 3 per keer zou ivm de porties beter zijn.
Jacyntha S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Helaas zoals bij veel 'onbeperkt tapas' restaurant is de kwaliteit van het eten niet heel goed en slechts een fractie van de kaart heeft echt met Spaanse tapas te maken. Onsmakelijk is het niet, maar veel vet, veel vlees, weinig groenten. Onze kleding en jassen hebben nog dagenlang naar baklucht geroken. Bediening wel heel erg vriendelijk.
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gezellig tapas restaurant waar gezelligheid en relaxte sfeer de boventoon voeren. Lekkere tapas en rode huiswijn (Negroamaro) en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Neri V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Te traag met doorkomen vd tapas. Frituurlucht in de zaak.

Smaak van de gerechten is te vlak.

Ik kan nog wel even doorgaan, maar wil niet in mineur raken.....
Florisvandenbrink .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
De bediening was leuk, niet authentiek maar wel enthousiast. De tapas duurde erg lang. Na twee uur 6 tapas. Erg kleine porties. Wel vernieuwende gerechtjes maar niet allemaal goed bereid. Al met al wel een geslaagde avond maar of dat aan de buren lag?
JeroenSterk ..
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
De kaart is niet heel uitgebreid, maar er is keuze genoeg. De speareribs zijn briljant :)
De bediening is aardig, wel wat rommelig.
Niet alle drank was bij afrekenen aangeslagen. Bij onze tafelwissel was de bediening niet op de hoogte gebracht door hun collega.

We komen zeker nog een keer terug!
Bites-_- .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Heerlijk terras een goede sfeer en prima eten. Prima gerechtjes die niet perse heel speciaal of traditioneel zijn, maar goed en lekker. Leuke vlotte bediening die het goed in de gaten hield. Zeker een plek om terug te komen zowel voor het eten of een plekje op het fijne plein.
Andy V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Zondag 21februari met 2 collega's gegeten bij de buren.
De gezelligheid straalde ervan af.
We begonnen met 2 koude gerechtjes P.P. waren erg lekker.
daarna 7warme tappasgerechtjes per persoon welke ook erg lekker waren.
Lekker flesje wijn op tafel. (Chenin Blanc)
En tot slot verschillende dessertgerechtjes besteld.
Een erg gezellige avond gehad!

Tot snel?
foodporn .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Door de goede verhalen van kennissen zijn we bij De Buren terecht gekomen en zeker geen spijt van gehad, heerlijk gegeten met mooie smaken en een goede uitleg en service van het personeel. Hier gaan we zeker vaker terugkomen. Aanrader en vergeet het niet het dessert te nemen.