de Buren Cafe & Tapas

Leienplein 1 7311 EE Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant de Buren Cafe & Tapas

De Buren café en tapas is gelegen aan het Leienplein, het gezelligste plein van Apeldoorn en parkeergelegenheid in de directe omgeving.

Onze koks werken met dagverse producten zodat wij goed kunnen inspelen op speciale wensen, diëten en allergieën.

De Buren beschikt over een mooi zonnig terras met meer dan 100 zitplaatsen en door de ligging kunt u hier het langst van de zon genieten.

Ook hebben we hebben een gezellige kelderbar; ideaal voor feesten, partijen, presentaties en evenementen. Deze heeft een geheel eigen sfeer en is afgescheiden van de rest van het café.

Kom onbeperkt genieten bij De Buren

Meer informatie over restaurant de Buren Cafe & Tapas

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant de Buren Cafe & Tapas

Marlous T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijke tapas, veel keuze. Bediening is vriendelijk en vlot. De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Gezellige sfeer en beleving, mits je aan de rechterkant van het restaurant zit wanneer je binnenkomt. Aan de andere kant zit je iets meer in de loop/tocht, wat voor mij persoonlijk wat afdoet aan de sfeer.
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Gewoon lekker eten in een gezellige omgeving.
Leendert O.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Prima gegeten, lekker en grote porties!
Martin En Jozina D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Het was weer super allemaal
A V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Was weer lekker en ondanks de drukte was de tijd tussen de gerechtjes precies goed. Ook de wisselmarkt is een leuke optie
V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima,
Daan L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk eten, fijn om iets anders dan standaard tapas te hebben! Fijne sfeer ook en geen lange wachttijden, ondanks dat het ook niet heel rustig was.
Enige nadeel was dat het personeel regelmatig naast de ingang stond te roken. Ze konden net zo goed binnen gaan zitten, want de rook waait zo naar binnen.
K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten bij De Buren en genoten van de ambiance!!
Het personeel is erg vriendelijk en werkt er met plezier!
peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Lekker gegeten met vriendelijk en klantgericht personeel. Lekkere gerechten op de kaart die ov er het algemeen redelijk vlot op tafel kwamen.
Marja W.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten en de bediening was top!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijke gerechtjes en vriendelijke bediening. Leuke locatie zowel binnen als buiten. Regelmatig nieuwe specialiteiten op de kaart.
E.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Goede vriendelijke service, eten was prima, de bediening was snel, maar toen wij aangaven dat het iets rustiger aan mocht was dat geen probleem. gaan hier graag nog een keer heen!
Aranka S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Uitstekend gegeten van het onbeperkt tapas arrangement. Je wordt snel bediend door vriendelijk personeel. De tapas zijn tenminste een keer wat anders dan ‘gevulde pepertjes met roomkaas’. Creatief en lekker. Kan Sangria á €22,5 vond ik wat aan de prijzige kant (werd als suggestie aangedragen door serveerster, dus we wisten de prijs niet). Maar zou het verder aanraden aan anderen!
Marina H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk gegetenop het terras, bediening is vriendelijk
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Altijd lekker. Dit keer duurde het wel wat langer voordat de tapas op tafel kwamen. Voor de rest altijd goed en lekker..
Silvia K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten bij de buren. Ook was het personeel super vriendelijk en legde alles goed uit wat er geserveerd werd op tafel. Wij komen zeker nog een keer terug!
Leo Bl B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Prima! Prijs iets aan de hoge kant vonden wij. Vriendelijk en vlot personeel
Caro W.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
prima tapas restaurant met fijne bediening en service, verrassende tapas gerechten en als het mooi weer is een fijn terras
Marga T.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Vlotte vriendelijke bediening.
Naarmate het drukker werd duurde het wat langer voor de dames langskwamen.
Wel super vriendelijk leuke dames.
I. S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten, alleen de wachttijd is echt heel lang. Wij hadden expres vroeg gereserveerd (rond18u) omdat we daarna nog naar de film gingen om half 10, maar het dessert hebben we moeten overslaan omdat daar geen tijd meer voor was..