de Buren Cafe & Tapas

Leienplein 1 7311 EE Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant de Buren Cafe & Tapas

De Buren café en tapas is gelegen aan het Leienplein, het gezelligste plein van Apeldoorn en parkeergelegenheid in de directe omgeving.

Onze koks werken met dagverse producten zodat wij goed kunnen inspelen op speciale wensen, diëten en allergieën.

De Buren beschikt over een mooi zonnig terras met meer dan 100 zitplaatsen en door de ligging kunt u hier het langst van de zon genieten.

Ook hebben we hebben een gezellige kelderbar; ideaal voor feesten, partijen, presentaties en evenementen. Deze heeft een geheel eigen sfeer en is afgescheiden van de rest van het café.

Kom onbeperkt genieten bij De Buren

Meer informatie over restaurant de Buren Cafe & Tapas

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant de Buren Cafe & Tapas

Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was geweldig! We komen zeker nog eens terug om de rest van de tapas te proeven, groetjes van de vier golden girls ????????
La R.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Ze vergaten ons bestek en borden te geven. Niet alles was lekker (het meeste wel!). Cappuccino werd echt lauw geserveerd. Wel ruime keus uit lekkere dingen!
W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
DE Buren is een gezellig gastvrij en aanbevolen tapas / cafe waar wij graag een hapje en een drankje nuttigen. Medewerkers zijn altijd even beleefd en vriendelijk en ze serveren de lekkerste tapas hapjes????
Rowena V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Lange wachttijd tussen de bestellingen door, maar wel echt lekkere gerechten.
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Top service van Lau!! En een super hete kok.
V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Leuk restaurant, goed eten, helaas zaten we in een hoek waar je niet veel mee krijgt van de sfeer van de zaak (en erg in de lucht van de keuken zit, wat als vegetariër met al die vleeslucht niet heel fijn is). Verder helemaal top!
V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Vriendelijke en behulpzame bediening.
Echt heerlijk gegeten en een fijne, gezellige sfeer! Zeker een aanrader in Apeldoorn!
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Heerlijk gegeten; we hebben gekozen voor "Tapas de Buren" = onbeperkt tapas, netjes geserveerd met uitleg over de gerechten. Aanrader...
M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Vriendelijke bediening, gezellige sfeer, maar redelijk lange wachttijd tussen de rondes. Ook zijn sommige plaatsen niet fijn om te zitten zoals de doorgang naar de keuken en bij de deur achterin naar de afwasruimte.
B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Restaurant had goed rekening gehouden met onze beperkte tijd. Alles ging top, goede service, lekker eten, vriendelijke medewerkers. Geslaagd bedrijfsuitje gehouden bij de Buren!
Gea V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
De uitgelezen gelegenheid om met een aantal collega’s het (Sinterklaas) dobbel-uitpakspel te spelen.
Dit gaat natuurlijk gepaard met het nodige plezier en dus ook wat meer geluid (want wat hebben we een schik gehad!). En dat kan allemaal bij De Buren.
Het spel werd tussen de gangen door gespeeld en de bediening ging daar heel soepel mee om.
Deze (tapas)keuken is ook geschikt voor vegetariërs…..keus genoeg!
Kortom: DE plek om met een stel vrienden (of collega's dus) een lekkere/ongedwongen avond door te brengen.
Mia L.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Het was heerlijk eten.
c.j.r .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Wij hebben hier Superlekker gegeten met vriendelijk en gezellige bediening
Overheerlijke tapas en de toetjes.........mmmmmmmm
Een aanrader De Buren in Apeldoorn!!
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Zeer tevreden. Ontvangst prima met begeleiding naar de tafel. Vriendelijke medewerkers en snelle bediening. De koude gerechten van de eerste ronde kwamen heel snel. Daarna duurde het wat langer, maar dat was precies goed, Lekker gegeten. Gezellige sfeer, muziek op het juiste volume zodat je je gezelschap kan horen en gesprekken van andere tafels nauwelijks.
L V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Eten was niet heel erg lekker. Prijs- kwaliteitverhouding klopt niet. Vloer was plakkerig, toilet niet fris, bediening niet enthousiast. Kortom flinke tegenvaller. Begrijp de goede recencies hieronder niet. Waarschijlijk vrienden en familie.
Rianne H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Het eten was prima. Het restaurant zag echter helemaal blauw. Thuis gekomen stonk ik en mij kleding enorm naar frituur.
Esther E.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Het is een gezellig eetcafe en het eten is er heerlijk. Lekker vlotte bediening. En de prijs kwaliteit is prima. Kies voor tapas onbeperkt.
Lyanne P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Lekker gegeten, gezellig plekje om te zitten.
Anne-Loes V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Was een gezellig avondje met de familie. Bediening was vriendelijk en we werden snel geholpen. We zaten achterin bij de deur naar keuken, maar hadden daar gelukkig geen last van.
Silva T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Gezellig maar matige kwaliteit eten