De Buren Barendrecht

Havenhoofd 1 2993 EK Barendrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Buren Barendrecht

Het beste van toen en nu

In een warme ambiance met uitkijk over het water, serveren ze hier mooie klassiekers van vroeger, maar ook gerechten van nu. Trouw aan een oer Hollands familiebedrijf voor de koffie en het bier komt steevast uit een Limburgse brouwerij. De Buren hebben toepasselijk de ruimte naast het restaurant sfeervol ingericht voor feestelijke gelegenheden.

Meer informatie over restaurant De Buren Barendrecht

Tram 25 vanuit Rotterdam naar Carnisselande (eindpunt)

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 20:30

Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant De Buren Barendrecht

Paul D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We werden keurig ontvangen, onze jassen aangenomen en na afloop weer aangereikt. Nette rustige zaak en het 3 gangen menu smaakte uitstekend. Wijn misschien iets aan de dure kant, maar het was verder een geslaagd etentje. Wij komen zeker nog eens terug.
Karel D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Zeer vriendelijke en persoonlijke ontvangst. Lekker eten met zorg geserveerd. Goede huiswijn voor de prijs.

Komen we zeker nog een keer:)
Erikedel E.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Lekker eten voor een doordeweekse avond. Heel gastvrij,
Gaz .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Wat een gezellige zaak is dit! Prima gegeten voor een alleszins redelijke prijs. Bediening dik in orde.
Leuke avond gehad!
henk H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijke voorgerechten, (deels) tegenvallende hoofdgerechten (ossenhaas met zenen????), adequate en prettige bediening.
H. V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Was prima en gezellig maar doordat het rustig was, werden wij achter elkaar bediend. Soms iets te snel. Wel hele vriendelijke eigenaren en goede service. Vooraf brood en ook nog bijgevraagd en later bleek dat dit geheel niet berekend was. Mijn man zoutarm, kreeg ook nog apart patat. Dus beslist aanbevolen.
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
zeer goed prettige ontvangst, prima eten, vers uit de keuken, zeer goed klaar gemaakt
zeker voor herhaling vatbaar, dus ga er voor
groet Ad en Wil
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Voor het eerst gegeten bij de Buren, Is erg goed bevallen, voor herhaling vatbaar.
Gastvrij en ontspannen sfeer. En voortreffelijk eten. Zelf een kan kraanwater tot je beschikking. Deze werd niet gerekend.
Marijke E.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
De Buren is een gezellig restaurant waar het goed toeven is. Vriendelijke bediening, lekker dagmenu met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Met de familie hier geweldig gegeten, mooie gerechten met heerlijke smaken en perfect gastheerschap. Hier weten ze wat hospitality is, complimenten en tot snel.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Vandaag 24 December een lunch gedaan het was weer voortreffelijk het waren allemaal kleine hapjes van geweldige kwaliteit ik voor deze lunch een 9 en het is een aanrader.
Arie Visser
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk gegeten, ontvangst was prima. Fijne sfeer in dit familie restaurant.
Helemaal goed :) Zeker een aanrader om een keer te gaan eten
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Gegeten bij de Buren ,
het was geweldig hartelijke ontvangst, zowel het voorgerecht
het hooft gerecht het was heerlijk ik geef een 8 ,
Arie en Nel Visser
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten en werden zeer gastvrij ontvangen. Een aanrader voor een ieder die een avond lekker ontspannend en lekker willen eten.
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Gisteren voor het eerst in dit restaurant gegeten. We hadden een 4 gangen dagmenu. De prijs was 29,00 p.p. Het voorgerecht was een verse broccolisoep met gebrande amandelen en het hoofdgerecht gegrilde kipfilet met een champignonsaus. Daarna een kaasplankje met 3 verschillende Hollandse kazen, die een zeer smakelijke combinatie vormden. Het nagerecht was een romige hangop met een coulisse van rode vruchten. De kwaliteit van dit alles was echt uitmuntend! Dat gold ook voor de wijnen en die pasten perfect bij de gerechten. Dan de bediening. Die was zeer voorkomend, hartelijk en attent. Kortom een adres waar we terug zullen komen.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De zeebaars was heerlijk bereid. Onze vrienden hadden een vlees gerecht wat ook uitstekend was. Goede bediening en heel attent. Goede ambiance leuke locatie.
De tafel van Nellie V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Wij hebben allen genoten van het eten en de sfeer. Wel zouden we wat meer salade wensen dan dat ene bakje voor met z'n vieren. Verder een aanrader!
Horst V.
Waarom wordt wijn per glas gerekend als wij een hele fles opgedronken hadden?
Aad T.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Het was goed maar de prijs was aan de hoge kant
Elly1955 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Zoals altijd door Monique en Gerard hartelijk welkom gegeten en weer heerlijk verwend met lekker gerechten en heel veel persoonlijke aandacht.
HansIens .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
De ontvangst was een warm bad. Zeer voorkomend en informeel. De drie gangen waren prima eten. De carpaccio, de ossenhaas en het vruchten dessert met ijs was gelukkig niet overdadig. Wel allemaal vers en smaakvol.
En de wijn, een rosé paste er ook precies goed bij.
Kortom: een aanrader.