De Buren Barendrecht

Havenhoofd 1 2993 EK Barendrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Buren Barendrecht

Het beste van toen en nu

In een warme ambiance met uitkijk over het water, serveren ze hier mooie klassiekers van vroeger, maar ook gerechten van nu. Trouw aan een oer Hollands familiebedrijf voor de koffie en het bier komt steevast uit een Limburgse brouwerij. De Buren hebben toepasselijk de ruimte naast het restaurant sfeervol ingericht voor feestelijke gelegenheden.

Meer informatie over restaurant De Buren Barendrecht

Tram 25 vanuit Rotterdam naar Carnisselande (eindpunt)

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 20:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
9,4
Lijdi D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We werden vriendelijk begroet bij binnenkomst en de jassen werden aangepakt. De sfeer was rustig en knus en gezellig ingericht. Na ons eerste drankje kregen uitleg over de hoofdmaaltijd van de dag. Ook andere vragen over de maaltijd werden goed beantwoordt. We kozen alle vier iets anders en het was echt genieten van het voorafje tot en met het dessert. We hebben genoten van het eten en de gezellige rustige ambiance. We hadden een héél fijne avond! Het was de eerste keer dat wij hier gingen eten, maar we gaan er zeker vaker naar toe.
nandi D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wat een service! Gaan we zeker nog een. Keer terug komen.
Vinootjes W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Lekker eten en lekkere wijn in een gezellige/ongedwongen sfeer.
Hanneke M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Je werd vriendelijk ontvangen door de gastvrouw,deed als thuiskomen aan.
Els S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
de mensen waren erg vriendelijk, een vriendelijk gebaar, bijvoorbeeld als je naar het toilet ging werd je erop gewezen dat wanneer het toilet bezet was er ook nog een mogelijkheid voor een ander toilet was. Kregen een bedankkaartje bij de rekening. de jas werd aangereikt en een hand bij het vertrek. Zeer goed bevallen.
A.J. S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Gezellig restaurant en heel vriendelijk. Heel lekker gegeten. Komen zeker terug.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten met uitzicht op ''t water. Rustige aangename sfeer. Heeft een 2e aanpalende ruimte voor feesten en partijen.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Wat een verrassing. Super goed ontvangst ( jassen werden aangenomenen) tafel gewezen en direct een drankje aangeboden. Wat een enthousiastme van de mensen die overigens ook de eigenaren zijn en mega attend zijn. Ik zeg een aanrader en wat betreft het eten....Echt een 10 waard maar ik kom op de site niet verder dan een 5.erg goed.
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Altijd spontane vriendelijke bediening. Leuke voorgerechten. Makreel op rode biet en forelmousse met appel op kruidkoek. Mooi opgemaakte borden. Hoofdgerecht heerlijke bospaddestoelen risotto met een vleugje truffel. Lekkere huiswijnen. We hebben genoten en gesmuld.
Robert N.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Weer een fantastische avond gehad.Gerard en Monique snappen het vak van restauranthouder en de gastvrijheid als voormalig consultant als geen ander en passen dat van a tot z toe.
Daarbij is het eten van hoge kwaliteit en de prijs heel bescheiden.
Een aanrader!
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Heerlijk gegeten deze vrijdagavond hele fijne bediening echt super en voor herhaling vatbaar
Dennis M.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Vriendelijk personeel en heerlijk gegeten
Iris B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Het was niet d3 eerste keer. Ik kwam terug en het is zeker niet de laatste keer.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Prima plek als ze de muziek uit zouden laten. Lekker gegeten, vriendelijke bediening jammer van de rotherrie over slechte speakers.
Karin C.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De passie van de gastvrouw en gastheer straalt ervan af. Hele lieve en hartelijke ontvangst en prima eten. Zeker aanbevelenswaardig!
L H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
WIj werden hartelijk ontvangen, hebben er heerlijk gegeten en is voor herhaling vatbaar
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Gemoedelijk familie restaurantje, maar wel met een goede kaart en perfecte finishing touch en prettige sfeer.
Aardige eigenaren die geregeld komen vragen of het smaakt. Prijs-kwaliteit is dik in orde!
Elly1955 .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Zoals altijd bij dit restaurant de warme ontvangst van gastheer Gerard, Waardoor je je gelijk helemaal thuis voelt en het eten is gewoon prima. Er is iedere dag een dagmenu waar je ook gewoon dingetjes uit kan kiezen. Prima kaart, nogmaals een aanwinst voor de omgeving.
De tafel van Lyanne D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
De gastvrijheid was weer ongekend, we hebben een fijne avond gehad met onze vrienden. We komen snel weer terug.
Wendelien V.
We hebben gezellig en lekker gegeten.