De Buren Barendrecht

Havenhoofd 1 2993 EK Barendrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Buren Barendrecht

Het beste van toen en nu

In een warme ambiance met uitkijk over het water, serveren ze hier mooie klassiekers van vroeger, maar ook gerechten van nu. Trouw aan een oer Hollands familiebedrijf voor de koffie en het bier komt steevast uit een Limburgse brouwerij. De Buren hebben toepasselijk de ruimte naast het restaurant sfeervol ingericht voor feestelijke gelegenheden.

Meer informatie over restaurant De Buren Barendrecht

Tram 25 vanuit Rotterdam naar Carnisselande (eindpunt)

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 20:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
9,3
Elly1955 .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Zoals altijd bij dit restaurant de warme ontvangst van gastheer Gerard, Waardoor je je gelijk helemaal thuis voelt en het eten is gewoon prima. Er is iedere dag een dagmenu waar je ook gewoon dingetjes uit kan kiezen. Prima kaart, nogmaals een aanwinst voor de omgeving.
De tafel van Lyanne D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
De gastvrijheid was weer ongekend, we hebben een fijne avond gehad met onze vrienden. We komen snel weer terug.
Wendelien V.
We hebben gezellig en lekker gegeten.
Frans S.
Super!
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Het rustige karakter, de zachte muziek en de aankleding van het restaurant nodigen uit weer terug te keren. Gerard en Monique zijn de eigenaren, maar meer de gastheer en gastvrouw. Je bent altijd welkom, wel even reserveren want het zit weleens vol. Vol met rustige mensen, die genieten van de gerechten in een gezellige sfeer. Niet gehaast alles op tafel smijten, rustig eten. Tot de volgende keer!
Y10 .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Ontvangst was hartelijk. Hadden een heerlijk plekje bij de "open haard". Alle vier namen we het driegangen menu van 22 euro. Merlot voor de dames en bier voor de heren. Alles was heerlijk. Bediening vlot, gastheer attent. Bij de koffie kregen we verrukkulluke chocoladetaart. We komen zeker nog een keer terug.
Wesley G.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Erg lekker gegeten, met super vriendelijke gastheer en vrouw!
Top12 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het was weer enige tijd terug dat wij hier waren. Maar wederom prima kwaliteit voor een meer dan redelijke prijs. Een menu met een mooie balans tussen de gerechten en de begeleidende wijnen. Gastheerschap prima van het gehele bedienend personeel.
Jan Willem S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Buitengewoon vriendelijke en hard mee werkende eigenaren. Alles loopt op rolletjes waardoor je als klant echt kunt genieten van een heerlijk culinair avondje uit.
Brusselaars .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Vanavond eerste keer bij de buren gegeten. Verjaardag schoonzus gevierd. Leuke zaak, gastheerschap hoog in het vaandel. Zeer attente bediening. Eigenaren die plezier hebben in het vak. Dagmenu prima, verse ingrediënten en zeer smaakvol. Zeker voor herhaling vatbaar.
eetspecialist .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Op aanraden van familie die hier vaker komt, hebben we hier gedineerd. We kozen het dagmenu: tomatensoep, gegrilde kipfilet met groente- en aardappelgarnituur en dame blanche. Je krijgt hier waar voor je geld, lekker eten en aardige, attente bediening. Complimenten voor het knapperige stokbroodje vooraf en de karaf water, die ook nog wordt bijgevuld, zijn door eerdere reviewers ook al gegeven. De acht verschillende bieren komen allemaal van de milieuvriendelijke Gulpener brouwerij. Het ijs en de warme chocoladesaus waren wat fabrieksmatig en vlak van smaak, als ik nog een verbeterpuntje moet noemen. ’s Zomers is er een mooi terras bij. Parkeren in de (woon)buurt is soms wat lastig, merkten we. Voor wie een plezierig eetcafé of een gezellig eigen feestzaaltje zoekt, is De Buren zeker aan te raden.
Rens V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst door attente gastheer en gastvrouw. Eten is lekker en betaalbaar. Porties zijn voldoende en bijgerechten worden desgevraagd snel bijgevuld. Kaasplankje als dessert zou wat uitgebreider mogen.
A den O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Vriendelijk ontvangst
Is goed voor herhaling
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Gezellig restaurant. Kleine kaart, maar kwalitatief erg goed en smaakvol.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Zoals al eerder, buitengewoon gastvrije ontvangst, eten kwalitatief uitstekend, bediening weer prima, mensen die het vak beoefenen vanuit hun hart. Komen er zeker weer terug
Robert N.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een uitermate gastvrije omgeving.
Alles heerlijk vers. Mooie tonijn en heerlijke sukade. Aangenaam geprijsd.
Gastvrijheid op en top. Gratis karaf water werd ook netjes aangevuld. Niks geen aandringen.
Aanrader!
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Dankzij de zeer vriendelijke eigenaren, hun restaurant en bijhorende "huiskamer" hebben we hier ons 40-jarig jubileum van school kunnen vieren. Heerlijk gegeten van een vooraf voorgesteld menu; samengesteld uit lokale, verse produkten. Geweldig!
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Ons feestje met de zaak gevierd in "de Huiskamer" een sfeervolle extra ruimte bij restaurant de Buren. Een regelrechte aanrader voor feesten of groepen. Ons Walking Dinner was TOP, bijzonder lekkere gerechten, goede wijn en sympathieke bediening. Prijs kwaliteit ook prima. Kortom: Alles klopt gewoon. Een aanwinst voor Barendrecht. Ps behalve "De Huiskamer" is ook het restaurant is heel gezellig !
M. M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Na er een paar keer uitstekend gegeten te hebben toen deze zaak pas open was namen we de proef op de som en gingen er weer eens naar toe om te zien of de service en de kwaliteit van het eten nog zo was als toen... En of dat zo was/is!! Heelijk in de watten gelegd, nergens om hoeven te vragen, uitstekende biefstukken met echte verse frietjes, goed glas erbij en niet weggekeken worden als je beetje wil napraten! Uitstekend advies door echte kennis van zaken.
Huiberdina B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Goede ontvangst .
Heerlijk gegeten.
Hartelijke bediening.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Zeer vriendelijk eigenaren(echtpaar), doen samen ook de bediening. Lekkere gerechten tegen goede prijs
Geen super uitgebreide kaart, maar voor een ieder wat.
Zeker voor herhaling vatbaar