De Buren Barendrecht

Havenhoofd 1 2993 EK Barendrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Buren Barendrecht

Het beste van toen en nu

In een warme ambiance met uitkijk over het water, serveren ze hier mooie klassiekers van vroeger, maar ook gerechten van nu. Trouw aan een oer Hollands familiebedrijf voor de koffie en het bier komt steevast uit een Limburgse brouwerij. De Buren hebben toepasselijk de ruimte naast het restaurant sfeervol ingericht voor feestelijke gelegenheden.

Meer informatie over restaurant De Buren Barendrecht

Tram 25 vanuit Rotterdam naar Carnisselande (eindpunt)

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 20:30

9,4
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Een persoonlijk welkom en een persoonlijke check van de kokkin of alles naar wens was! Waar tref je dàt nog aan?
M. M.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Heerlijk gegeten op een zwoele zomeravond! We zijn er al vaak geweest en blijven er terugkomen! Het terras is echt een aanwinst! Zonder twijfel de beste stek van Barendrecht!
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
keurige zaak, korrekte behandeling en prima eten. absoluut geschikt voor een volgend etenje, zal dit zeker aanbevelen in vriendenkring
m.engelman7 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Opnieuw erg goed gegeten en gedronken .
Wederom een zeer gastvrije ontvangst en dit bleef de hele avond zo.
Komen zeker nog een keer terug .
Het is knap als een restaurant je meerdere keren blijft verrassen .
Vele restaurants mogen aan de Buren een voorbeeld nemen .
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We hebben alle vier weer erg lekker gegeten, in een leuke gezellige sfeer.
Met plezierige persoonlijke aandacht.
Was weer een hele fijne avond!!!
Tonny D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten op het terras in de avondzon. Vriendelijke bediening, lekkere gerechten met goede bijpassende wijnen.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Dank je wel Gerard en Monique weer heerlijk gegeten en super gastvrij fijne vakantie geniet ervan
Gr. Leo en Angeline van Tol
Trudie P.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We kozen voor het dagmenu met een heerlijk aspergesoepje vooraf en als hoofdgerecht asperges met hollandaise crèmesaus, heerlijke gegrilde beenham, krielaardappeltjes en een eitje.....als toetje een ijscoupe met warme chocoladesaus. Zeer gastvrije ontvangst en bediening!! een aanrader dus!
Hans en Trudie
Marco J.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Onderweg naar huis via Iens gekeken of er ergens nog een restaurant te reserveren was. Dat was dus nog mogelijk bij de Buren. Vriendelijke ontvangst, prettige menu keuze met een duidelijke uitleg. Lekker gegeten op het terras, goed op smaak en ruime porties. Kortom, een aanbeveling.
Jaap O.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten, maximale vrijheid in keuze, heerlijke spijs/wijn combinaties! Gerard en zijn vrouw waren perfect in keuze en voorstellen! Een echte aanwinst voor Barendrecht, echte liefhebbers, die hun passie willen delen met de gasten! Top
Lijdi D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Hartelijke ontvagst. Eenvoudige inrichting met goed zittende stoelen. Goede sfeer en correcte bediening.
Het eten:
lekker soepje, goed op temperatuur. Zachte tournedos, met smakelijke romige prei, frites en salade.
Als dessert verse aardbeien met ijs en slagroom.
We hebben genoten.
Het restaurant staat ook op een leuke locatie. Adres wordt zeker onthouden.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We werden vriendelijk begroet bij binnenkomst en de jassen werden aangepakt. De sfeer was rustig en knus en gezellig ingericht. Na ons eerste drankje kregen uitleg over de hoofdmaaltijd van de dag. Ook andere vragen over de maaltijd werden goed beantwoordt. We kozen alle vier iets anders en het was echt genieten van het voorafje tot en met het dessert. We hebben genoten van het eten en de gezellige rustige ambiance. We hadden een héél fijne avond! Het was de eerste keer dat wij hier gingen eten, maar we gaan er zeker vaker naar toe.
nandi D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wat een service! Gaan we zeker nog een. Keer terug komen.
Vinootjes W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Lekker eten en lekkere wijn in een gezellige/ongedwongen sfeer.
Hanneke M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Je werd vriendelijk ontvangen door de gastvrouw,deed als thuiskomen aan.
Els S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
de mensen waren erg vriendelijk, een vriendelijk gebaar, bijvoorbeeld als je naar het toilet ging werd je erop gewezen dat wanneer het toilet bezet was er ook nog een mogelijkheid voor een ander toilet was. Kregen een bedankkaartje bij de rekening. de jas werd aangereikt en een hand bij het vertrek. Zeer goed bevallen.
A.J. S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Gezellig restaurant en heel vriendelijk. Heel lekker gegeten. Komen zeker terug.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten met uitzicht op ''t water. Rustige aangename sfeer. Heeft een 2e aanpalende ruimte voor feesten en partijen.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Wat een verrassing. Super goed ontvangst ( jassen werden aangenomenen) tafel gewezen en direct een drankje aangeboden. Wat een enthousiastme van de mensen die overigens ook de eigenaren zijn en mega attend zijn. Ik zeg een aanrader en wat betreft het eten....Echt een 10 waard maar ik kom op de site niet verder dan een 5.erg goed.
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Altijd spontane vriendelijke bediening. Leuke voorgerechten. Makreel op rode biet en forelmousse met appel op kruidkoek. Mooi opgemaakte borden. Hoofdgerecht heerlijke bospaddestoelen risotto met een vleugje truffel. Lekkere huiswijnen. We hebben genoten en gesmuld.