De Buren Barendrecht

Havenhoofd 1 2993 EK Barendrecht Nederland Kaart

Over restaurant De Buren Barendrecht

Het beste van toen en nu

In een warme ambiance met uitkijk over het water, serveren ze hier mooie klassiekers van vroeger, maar ook gerechten van nu. Trouw aan een oer Hollands familiebedrijf voor de koffie en het bier komt steevast uit een Limburgse brouwerij. De Buren hebben toepasselijk de ruimte naast het restaurant sfeervol ingericht voor feestelijke gelegenheden.

Meer informatie over restaurant De Buren Barendrecht

Tram 25 vanuit Rotterdam naar Carnisselande (eindpunt)

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 20:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
9,3
Jan Willem S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Buitengewoon vriendelijke en hard mee werkende eigenaren. Alles loopt op rolletjes waardoor je als klant echt kunt genieten van een heerlijk culinair avondje uit.
Eetspecialist .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Op aanraden van familie die hier vaker komt, hebben we hier gedineerd. We kozen het dagmenu: tomatensoep, gegrilde kipfilet met groente- en aardappelgarnituur en dame blanche. Je krijgt hier waar voor je geld, lekker eten en aardige, attente bediening. Complimenten voor het knapperige stokbroodje vooraf en de karaf water, die ook nog wordt bijgevuld, zijn door eerdere reviewers ook al gegeven. De acht verschillende bieren komen allemaal van de milieuvriendelijke Gulpener brouwerij. Het ijs en de warme chocoladesaus waren wat fabrieksmatig en vlak van smaak, als ik nog een verbeterpuntje moet noemen. ’s Zomers is er een mooi terras bij. Parkeren in de (woon)buurt is soms wat lastig, merkten we. Voor wie een plezierig eetcafé of een gezellig eigen feestzaaltje zoekt, is De Buren zeker aan te raden.
Brusselaars .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Vanavond eerste keer bij de buren gegeten. Verjaardag schoonzus gevierd. Leuke zaak, gastheerschap hoog in het vaandel. Zeer attente bediening. Eigenaren die plezier hebben in het vak. Dagmenu prima, verse ingrediënten en zeer smaakvol. Zeker voor herhaling vatbaar.
Rens V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst door attente gastheer en gastvrouw. Eten is lekker en betaalbaar. Porties zijn voldoende en bijgerechten worden desgevraagd snel bijgevuld. Kaasplankje als dessert zou wat uitgebreider mogen.
A Den O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Vriendelijk ontvangst
Is goed voor herhaling
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Gezellig restaurant. Kleine kaart, maar kwalitatief erg goed en smaakvol.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Zoals al eerder, buitengewoon gastvrije ontvangst, eten kwalitatief uitstekend, bediening weer prima, mensen die het vak beoefenen vanuit hun hart. Komen er zeker weer terug
Robert N.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een uitermate gastvrije omgeving.
Alles heerlijk vers. Mooie tonijn en heerlijke sukade. Aangenaam geprijsd.
Gastvrijheid op en top. Gratis karaf water werd ook netjes aangevuld. Niks geen aandringen.
Aanrader!
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Dankzij de zeer vriendelijke eigenaren, hun restaurant en bijhorende "huiskamer" hebben we hier ons 40-jarig jubileum van school kunnen vieren. Heerlijk gegeten van een vooraf voorgesteld menu; samengesteld uit lokale, verse produkten. Geweldig!
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Ons feestje met de zaak gevierd in "de Huiskamer" een sfeervolle extra ruimte bij restaurant de Buren. Een regelrechte aanrader voor feesten of groepen. Ons Walking Dinner was TOP, bijzonder lekkere gerechten, goede wijn en sympathieke bediening. Prijs kwaliteit ook prima. Kortom: Alles klopt gewoon. Een aanwinst voor Barendrecht. Ps behalve "De Huiskamer" is ook het restaurant is heel gezellig !
M. M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Na er een paar keer uitstekend gegeten te hebben toen deze zaak pas open was namen we de proef op de som en gingen er weer eens naar toe om te zien of de service en de kwaliteit van het eten nog zo was als toen... En of dat zo was/is!! Heelijk in de watten gelegd, nergens om hoeven te vragen, uitstekende biefstukken met echte verse frietjes, goed glas erbij en niet weggekeken worden als je beetje wil napraten! Uitstekend advies door echte kennis van zaken.
Huiberdina B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Goede ontvangst .
Heerlijk gegeten.
Hartelijke bediening.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Zeer vriendelijk eigenaren(echtpaar), doen samen ook de bediening. Lekkere gerechten tegen goede prijs
Geen super uitgebreide kaart, maar voor een ieder wat.
Zeker voor herhaling vatbaar
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Erg vriendelijke bediening, lekkere gerechten. Een aanrader waar we graag nog eens terugkomen.
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Een fantastisch concept waarbij alle producten lokaal zijn en daarmee de gerechten worden samengesteld. Lieve, vriendelijke bediening en een mooi decor, waarbij heerlijke gerechten worden geserveerd.
M. M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Afgelopen week in het gezellige restaurant gegeten en opnieuw verrast door warme welkom! We bestelden ossenhaas en zijn tot de conclusie gekomen dat je echt nergens in de omgeving een beter stukje vlees op je bord kan krijgen, biertje en wijn werden vlot geserveerd. Staat echt een stelletje kanjers in deze zaak die he echt even in de watten leggen. Het omrijden echt de moeite waard!
Erica T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We hebben met z'n vijven zeer goed gegeten.
De borden zagen er goed verzorgd uit en smaakte zowel het voor- en hoofdgerecht uitstekend. We werden gastvrij ontvangen en de zaak was sfeervol maar strak ingericht.
Dit alles voor een redelijk bedrag.

We komen hier zeker zeker terug.
Erica
Ard K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Een eenvoudige Nederlandse keuken met een uitstekende bediening en producten van goede kwaliteit. Dat is in kort een omschrijving van dit restaurant. De kaart bestaat uit gerechten die je mag verwachten in een Nederlands restaurant zoals entrecote of kipfilet en een visje. Het smaakte uitstekend en de prijs kwaliteit verhouding is gewoon goed. Daarbij krijg je een uitstekende bediening met aangename aandacht die er voor zorgen dat je een aangename avond hebt.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Een heerlijk dagje Dordrecht afgesloten met een fantastisch diner bij dit super gezellige restaurant. Op het prachtige terras met geweldig uitzicht lekker drankje en hapje vooraf. Reuze hartelijke gastvrouw en gastheer. Genoten van een uitstekend verzorgd en heerlijk diner. Wat een geweldige afsluiting van deze dag. Bedankt en we komen beslist nog eens terug. Lidy en Peter.
Pompie .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. Heerlijk vooraf en tijdens het eten op het schitterende terras gezeten. Eten was prima. Zeker omdat we kozen voor de dag 3-gangen menu was de prijs-kwaliteit verhouding prima. Zeker vanwege de oprechte gastvrije bediening een restaurant om vaker terug te komen.