De Burcht

Lijsterbesplein 2 2563 KX Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant De Burcht

Gezelligheid en culinaire klasse in de Hofstad

Sfeer, gezelligheid, gastvrijheid en een goede prijs-kwaliteitverhouding zijn dingen die bij De Burcht centraal staan. Het restaurant straalt een ongedwongen sfeer uit en je kunt er betaalbaar en lekker eten. Heerlijke biefstuk met een saus van gekonfijte knoflook, of misschien een surf & turf? Blijf vooral na het eten even aan de bar hangen, om nog meer van de gezelligheid mee te krijgen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Burcht

Tram 3 en 12

Maandag 16:00 - 00:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 00:00

vandeventer2015 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Goede ontvangst, aardig personeel.
Wij kwamen met 6 personen en hadden de AH actiekortingen bij ons.
Er was een speciaal menu voor ons maar men kon er genoeg uit kiezen.
Als de gelegenheid zich voor doet komen we graag een keertje terug.
Robby007 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
lonietoet .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Dit is 1 van onze favoriete restaurants! Ons tafeltje stond al uitnodigend op ons te wachten. De gerechten waren heerlijk! Ook de wachttijden tussen de gerechten was goed.
Joke T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, De bediening is vriendelijk en goed. En een gezellig muziekje is ook aanwezig altijd leuk, De prijs is ook gunstig. Complimenten aan de kok. We komen zeker terug.
Julie A.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Leuk cafée/restaurant bij ons om de hoek. Hadden er heerlijk samen gezeten, prima optie om voor te kiezen als je even in de buurt een hapje wilt eten. Mooie porties, geen overdadige kaart wat mijn voorkeur heeft. Ze waren wel 2x keer drankjes vergeten te brengen en het dessert waaraan wij ze dus moesten herinneren. Niet verschrikkelijk want we zaten gezellig, wel jammer alleen als eerste indruk. Daar kan dus wat meer opgelet worden. Verder prijs kwaliteit heel goed. We komen vast weer eens terug!
Edgar B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezellig restaurant/café. Bediening is vriendelijke. Eten is goed. Wij komen er zeker terug. Het was wel erg druk voor dit kleine restaurant.
A T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Vriendelijk personeel, lekker eten.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Ontvangst was allervriendelijkst door een leuke jongedame, deze nam de moeite ons het één en ander uit te leggen. Bestelling was snel geplaatst. Eten was erg lekker en de tussenpozen goed, het ging niet te snel en niet te langzaam. Stoelen waren ook heel zitable dat valt bij andere restaurants nog wel eens tegen en een avond kan lang duren. Temperatuur was ook prima het was niet koud. Zeker een restaurant om nog eens terug te komen en om aan te bevelen.
Floor P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Het eten was fantastisch! De service kon iets sneller, en de fles water die we zouden krijgen is vergeten. Verder was alles prima in orde. We hebben een heerlijke avond gehad.
Joeke V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
gezellig restaurant, vriendelijk personeel alleen de wachttijd was wat langer dan dat we gewend zijn.
Dit kwam waarschijnlijk door de drukte en in de bediening was maar 1 persoon werkzaam die avond.
Prijs kwaliteit was prima. We komen er zeker nog een keer terug.
kraaki .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Kerstavond voor het eerst bij De Burcht gegeten met familie. Zalmtartaartje vooraf, hertenbiefstukje als hoofd en apple crumble als toetje. Heerlijk gegeten. Zalmtartaartje is echte aanrader. Prima porties, na toetje lekker voldaan.
Gastvrije ontvangst, knusse inrichting en vriendelijke bediening. Het ombouwen van de zeebaars naar een bijna nieuw gerecht was geen problem. Bedankt daarvoor!
Goede kickoff van de feestdagen en zeker voor herhaling vatbaar. Tot ziens daarom...
Penelopejill K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Gezellig en lekker gegeten met de familie, bijzonder prettige bediening, een aanrader, we gaan de volgende keer zeker weer !
Irma L.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Gastvrij, kleine knusse ruimte, prettige bediening en heerlijke gerechten met verfijnde smaken, zalmmousse vooraf, visje als hoofdgerecht en kaasplanken als dessert met heerlijk klakkkebrood. We gaan nog een keer.
P.G. D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Lekker, vers en goed bereid eten. Er is genoeg keuze qua vis en vlees. De bediening is zeer attent en de sfeer is huiselijk.
Rixt B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk gegeten. We maakten gebruik van de AH restaurant actie. Keuze uit dat menu was prima voor ons.
Het zalmtaartje als voorgerecht was top! Hoofdgerecht biefstuk was goed, groot stuk. Desert bavarois lekker zoet met een bite van de likeur.
Eva H.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Zeer vriendelijke bediening, ongedwongen sfeer en echt lekker eten! Hier wil ik vaker aan tafel schuiven :)
Dank jullie wel!
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Gister voor de 4e keer bij De Burcht gegeten. Dit keer met de AH restaurantactie. Eten was prima echter keuze op de munukaart was beperkt. Er waren slechts 3 hoofdgerechten waaruit men kon kiezen. Er kon tegen extra bijbetaling een coleslaw worden bijbesteld. Wij kregen een minibakje wat naar mijn smaakbeleving niet echt lekker smaakte.
Vriendelijke en attente bediening. Groot terras. Leuk om in de zomer buiten te eten.
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wij komen zeker regelmatig terug. Gezellige sfeer, goede maaltijd, loopafstand van huis.
Mooie prijs / kwaliteit verhouding
I. V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Gezellig "bruin cafe" restaurant, fijne bediening.
Roel D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gezellig restaurant, erg lekker eten en vrolijke, vriendelijke en snelle bediening....oftewel absoluut niks op aan te merken....we gaan snel nog een keer!!