De Burcht

Lijsterbesplein 2 2563 KX Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant De Burcht

Gezelligheid en culinaire klasse in de Hofstad

Sfeer, gezelligheid, gastvrijheid en een goede prijs-kwaliteitverhouding zijn dingen die bij De Burcht centraal staan. Het restaurant straalt een ongedwongen sfeer uit en je kunt er betaalbaar en lekker eten. Heerlijke biefstuk met een saus van gekonfijte knoflook, of misschien een surf & turf? Blijf vooral na het eten even aan de bar hangen, om nog meer van de gezelligheid mee te krijgen.

Glas champagne

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 00:00

Voordelig
I. V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Gezellig "bruin cafe" restaurant, fijne bediening.
Roel D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gezellig restaurant, erg lekker eten en vrolijke, vriendelijke en snelle bediening....oftewel absoluut niks op aan te merken....we gaan snel nog een keer!!
Mdh1 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We moesten iets langer wachten dan gasten die na ons kwamen; maar ja het was druk. Het eten was lekker. Jammer dat de beaujolais villages iets te warm werd geserveer. Mijn kogelbiefstuk had iets malser gekund
Trâm N.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heel leuk en knus restaurantje! Het zit al redelijk snel vol. Eten was prima, service was zeer vriendelijk. Met AH iensactie geweest.
Anjo V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Samen met me partner gegeten. Alle gerechten waren heerlijk. Goede service met vriendelijke bediening.
We komen zeker nog een keer terug. Een minpuntje, het was zeer rumoerig,
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellig restaurant. Vriendelijke bediening, hebben tijd en interesse voor de klant en lekker eten. Ondanks de AH korting gewoon goed! Komen zeker weer terug.
Flyingdoctors .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten en vonden de bediening prima. De sfeer was goed, maar het was druk en konden elkaar moeilijk verstaan.
Walter D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
heerlijk gegeten kogel bief precies goed gebakken ook de zeebaars was uitstekend van smaak. het ijs toe kwam op een mooi opgemaakt bord het liet ons verlangen naar meer maar de buik zij stop het was genoeg . de bediening was behulpzaam en erg vriendelijk p.s. voorafje vergeten te noemen carpaccio smolt in de mond. tot gauw.
Katinka G.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Een gezellig en sfeervol restaurant met ontzettend aardige bediening. Een echter aanrader!
Wij komen zeker weer terug.
WillyWijgh .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Een heerlijke ontspannen avond, met vriendelijke zeer attente bediening. Lekker gegeten. Het was niet de eerste keer dat wij hier waren en het zal ook zeker niet de laatste keer zijn.
Sandywolff56 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Gezellige sfeer, aardig personeel. Lekker voorgerecht (carpaccio). Hoofdgerecht van zeebaarsfilet was wat teleurstellend, weinig smaak.
André D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
De bediening was top en het eten lekker
Robby007 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
De bediening was zeer vriendelijk en goed, het AH menu was smaakvol en mooi opgediend. De vis en de kogelbiefstuk waren van goede kwaliteit en het kaasplankje was lekker en zag er verzorgd uit.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Onze ervaring met "De Burcht" is altijd prima. Vriendelijk personeel; hartelijke ontvangst en heerlijke gerechten. Wij blijven met enige regelmaat terugkomen. Echt een aanrader.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
1e keer naar restaurant de Burcht geweest en heb heerlijk gegeten in het gezellige en sfeer volle restaurant, de bediening was erg goed en betaalbaar voor elke beurs. Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan om een heerlijk en goed diner te nuttigen. Helemaal top.
MVG, Henk Jongejan
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Was erg druk en hierdoor erg roemoerig in de zaak. Ik had een carpaccio die erg lekker was helaas geserveerd op een warm bord. Had gevraagd om een romantisch tafeltje, helaas gelijk tegen de bar.
Wel erg lekker gegeten.
Katinka G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Ontzettend leuke sfeer en vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. Topchef!
Gerechten warwn goed, prachtig opgemaakt en vers.
PatronC .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Bij De Burcht moet je gewoon een keer gaan eten! Gezellige kroegsfeer met een verrassende menukaart. Ook voor de AH actie wordt zeker niet beknibbeld. klein jammertje is de supplement voor het kaasplankje. De kaas is gewoontjes en kleine stukjes. Kaas is tegenwoordig zo ingeburgerd dat extra overbodig is. Gezellig en ongedwongen een lekker hapje eten? De Burcht dus. Ook een heerlijke Bierkaart en mooie huiswijnen!
Jasper T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Erg lekker gegeten en zeer vriendelijke bediening. We hoefden niet lang te wachten op ons eten, ook al zat het hele restaurant vol. Kwaliteit van het eten uitstekend en qua hoeveelheid was het ruim voldoende. Zeker nog een bezoekje waard!
Groko .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Pfff, alweer heerlijk gegeten en dit keer via de AH restaurantactie. Het moet wel gek lopen wanneer wij een negatieve recentie kunnen schrijven. Bedienend personeel erg vriendelijk, luisteren naar je wens en de keuken serveert de gerechten op een gezellige/decoratieve wijze!