De Burcht

Lijsterbesplein 2 2563 KX Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant De Burcht

Gezelligheid en culinaire klasse in de Hofstad

Sfeer, gezelligheid, gastvrijheid en een goede prijs-kwaliteitverhouding zijn dingen die bij De Burcht centraal staan. Het restaurant straalt een ongedwongen sfeer uit en je kunt er betaalbaar en lekker eten. Heerlijke biefstuk met een saus van gekonfijte knoflook, of misschien een surf & turf? Blijf vooral na het eten even aan de bar hangen, om nog meer van de gezelligheid mee te krijgen.

Glas champagne

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant De Burcht

Ben H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gezellig en lekker gegeten in en prima ambiance. Vriendelijke bediening en een goede prijs kwaliteit verhouding. Zou zeker hier nog een keer gaan eten.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het was een gezellige avond met eerlijk eten .
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hadden het 3-gangenmenu. Heerlijk romige maar toch frisse mosterdsoep; iets teveel uitgebakken spekjes naar mijn smaak. Een uitstekende angusburger met een knapperig geroosterd broodje, goede salade en lekkere frietjes. Als dessert koos ik de stroopwafelparfait met caramelsaus, en die was aardig zij het niet bijzonder. Ook mijn tafelgenoten waren tevreden met hun kogelbiefstuk, en de cheesecake respectievelijk kaas van Boele (kaas van Boele; kan haast niet anders dan goed zijn). Goed eten zonder pretenties.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Hapje eten met vriendenclubje was een feestje in de Burght, leuke ontvangst (we hadden besproken) gevraagd naar de wijkaart staan lekkere flesjes op. Eten is super biefstuk zoals besteld nog rood, voor sommige best moeilijk was top. Iedereen tevreden weer huiswaarts na een meevallende rekening. Gaan er nog eens terug.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Altijd top. Altijd persoonlijke aandacht en een fijne avond.
Luuk S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Prima locatie, waar je tegen een redelijke prijs een goede maaltijd krijgt. Een leuk geprijsd menu a la Carter is een gemakkelijke aanrader.
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Vlotte, vriendelijke ober.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Prima sfeervol restaurant met kwalitatief goede gerechten. Alleen nog steeds een probleem met de flessen rode wijn. De temperatuur van de fles was ongeveer 24-25 graden. Erg jammer. Vorig jaar in de zomer hetzelfde probleem (heb dit toen gemeld). Kennelijk op de verkeerde plaats bewaard. Een speciale wijnkast met temperatuur-instelling is aan te bevelen.
Steve W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Goede kaart maar in verhouding met de hoofdgerechten, die heel erg netjes van prijs zijn, vond ik de desserts naar verhouding net iets te duur geprijsd. De Burcht is zeker aan te bevelen. Leuk ook de diversiteit aan klanten. Jong en oud komt er. Een gezellig adres met een huiskamergevoel.
Jan Jacob V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Opnieuw heerlijke gegeten. Alles werd goed verzorgd. Een prima restaurant
Ook nu weer voor herhaling vatbaar.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Super gezellige en vriendelijke bediening. Eten was erg goed, biefstuk om te zuigen en prijs kwaliteit verhouding is perfect. Onze eerste maar zeker niet de laatste keer.
Jan Jacob V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk en goed gegeten! Aanrader.
l.nijst .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Wij hebben dit keer de daghap besteld. Was erg lekker en ook een behoorlijke hoeveelheid voor maar € 8,50. We werden zeer vriendelijk geholpen, de sfeer in het restaurant is goed. We komen zeker nog een keer terug, voor de daghap of voor een ander gerecht op de kaart.
franstop .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Erg gezellig restaurant met hartstikke vriendelijke en geduldig personeel, lekker eten, zorgzaam opgediend.
We zijn er nu een paar keer geweest en we zijn van plan vaker te gaan eten bij de Burcht. Ook een voordeel wij kunnen er op de fiets heen.
Jos P.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
We gebruiken samen met vier vrienden het terras op een warme avond. De bediening is vlot en vriendelijk. Bier van de wisseltap voortreffelijk (Jopen), het voorafje heerlijk en de dagschotel boven verwachting. De rode wijn is vriendelijk geprijsd. Dus helemaal niets te klagen en we gaan snel terug.
Jos Praat
irene K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
prima eten maar lang wachten teerwijl het niet druk was
Chanine F.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Ik vind het altijd een feestje om bij jullie te eten.
Mijn broer en ik waren er jl. donderdag en we vonden
het weer fijn.
Ik kom er met vrienden, vriendinnen en mijn relatie, maar wat ik als enig punt erg jammer vind, is de grootte van de rode wijn glazen.
Niet omdat ik er meer in wil hebben( hahaha) , maar omdat het "rijker"drinkt als het glas wat groter is.
Ik heb het wel eens eerder aangegeven en toen kreeg ik direct een groter glas, dus dat was goed, maar.....
Doe er mee wat je wilt en ik geef voortaan gewoon aan dat ik een groter glas wil.
Fijne zomer
Liesbeth
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Toen we binnen kwamen werd Bianca gefeliciteerd met haar verjaardag en het eten was goed .We komen altijd met plezier in de Burcht.
Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Lekker gegeten in een knusse omgeving.
Benjamin B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Alle door ons gekozen gerechten werden naar volle tevredenheid gegeten.
Attente bediening.
Eenvoudig meubilair, toont daardoor wat goedkoop.