De Burcht

Lijsterbesplein 2 2563 KX Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant De Burcht

Gezelligheid en culinaire klasse in de Hofstad

Sfeer, gezelligheid, gastvrijheid en een goede prijs-kwaliteitverhouding zijn dingen die bij De Burcht centraal staan. Het restaurant straalt een ongedwongen sfeer uit en je kunt er betaalbaar en lekker eten. Heerlijke biefstuk met een saus van gekonfijte knoflook, of misschien een surf & turf? Blijf vooral na het eten even aan de bar hangen, om nog meer van de gezelligheid mee te krijgen.

Glas champagne

Inge W.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was ook goed. Absoluut een aanrader! We gaan zeker nog een keer terug komen.
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
prima restaurant, wel wat rumoerig, misschien omdat het en zaterdag en druk was.
maar geen belemmering om weer een keer terug te gaan.
Hannie B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Eerste keer in dit restaurant en is goed bevallen. Komen vast nog eens terug.
Bediening heel vriendelijk.
Er werd als extra een amuse geserveerd, dat doet leuk aan.
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wat een ontdekking is dit restaurant. De gerechten zijn niet alleen lekker, maar zien er ook heel verzorgd uit. Een kok met passie voor zijn werk. Echt een aanrader.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Warrig personeel, tot twee keer toe verkeerde bestelling gekregen. Glas wijn zonder dienblad brengen. Niet voor herhaling vatbaar.
Beste Peter,

Graag wil ik verifiëren of je zaterdag wel in café restaurant de Burcht in Den Haag gegeten hebt. Wij hebben eerder recensies ontvangen die voor de Burcht in Leiden of elders bedoeld waren. Wij kunnen ons niet herinneren dat we tot twee keer toe een gast het verkeerde hebben geserveerd. Ook schenken wij de wijn vrijwel altijd aan tafel in. Vriendelijke groet. de Burcht
Robert Z.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Erg leuk restaurant! Wij raden deze zeker aan. Wij waren we in gezelschap van 5 personen, waarbij 3 personen boven de 60. Het restaurant heeft een warme en gezellige uitstraling met vriendelijke eigenaar/personeel.
TvW .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Deze kok levert kwaliteit! We gingen voor het 3 gangen menu: uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.We komen hier zeker weer terug.
Hanny D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten en heel vriendelijk personeel
Groko .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Zoals altijd werd de verwachting weer waargemaakt! Via AH-actie geboekt. Wachttijd dus kort, maar misschien geen slecht idee om altijd even te reserveren.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten met familie. Niet zo groot maar wel gezellig. Zeer vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. Echt een aanrader!!
rotteveel92 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gezellige eetgelegenheid met lekker eten (en whisky) op een leuke locatie. Voelt goed om hier te komen. We komen zeker terug.
vandeventer2015 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Goede ontvangst, aardig personeel.
Wij kwamen met 6 personen en hadden de AH actiekortingen bij ons.
Er was een speciaal menu voor ons maar men kon er genoeg uit kiezen.
Als de gelegenheid zich voor doet komen we graag een keertje terug.
Robby007 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
De keuze uit de gerechten voor de AH -actie was beperkt maar de gerechten zagen er verzorgd uit en smaakte uitstekend. Het kaasplankje (2,50 meerprijs) was heerlijk. De bediening is heel aardig en vlot. Wat wel heel jammer is dat de huiswijnen zeer matig zijn, zelfs voor € 4,00 per glas. Hierdoor drink je minder wijn en dat betekent minder genieten voor de gasten. Gemiste kans lijkt mij.
lonietoet .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Dit is 1 van onze favoriete restaurants! Ons tafeltje stond al uitnodigend op ons te wachten. De gerechten waren heerlijk! Ook de wachttijden tussen de gerechten was goed.
Joke T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, De bediening is vriendelijk en goed. En een gezellig muziekje is ook aanwezig altijd leuk, De prijs is ook gunstig. Complimenten aan de kok. We komen zeker terug.
Julie A.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Leuk cafée/restaurant bij ons om de hoek. Hadden er heerlijk samen gezeten, prima optie om voor te kiezen als je even in de buurt een hapje wilt eten. Mooie porties, geen overdadige kaart wat mijn voorkeur heeft. Ze waren wel 2x keer drankjes vergeten te brengen en het dessert waaraan wij ze dus moesten herinneren. Niet verschrikkelijk want we zaten gezellig, wel jammer alleen als eerste indruk. Daar kan dus wat meer opgelet worden. Verder prijs kwaliteit heel goed. We komen vast weer eens terug!
Edgar B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezellig restaurant/café. Bediening is vriendelijke. Eten is goed. Wij komen er zeker terug. Het was wel erg druk voor dit kleine restaurant.
A T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Vriendelijk personeel, lekker eten.