De Bult

Gasthuisstraat 22 4461 JS Goes Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Bult

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Bernard K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Op een plekje bij parkeerplaats aan rand van centrum neergestreken voor uitsmijter en koffie. Was prima, service redelijk snel en correct . Redelijke prijzen.
Lekkertje40 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2013
Heel behoorlijke pannenkoek gekregen, van mooi formaat, die je gemaakt ziet worden. Vind ik een pré, met al die kant en klare dingen tegenwoordig. Bediening vriendelijk, maar over de hele linie gaan de zaken niet vlot. Wachttijden tikkie lang. Bij drukte snel rommelig en rumoerig.
Marank L.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2013
Goed adres om te lunchen. Vlotte, prettige bediening. Koffie mag van mij iets pittiger en warmer. Prijs/kwaliteit broodjess zonder meer goed. Aanbevolen.