De Buizerd

Meer informatie over restaurant De Buizerd

Maandag t/m Donderdag 11:30 - 00:00
- Ontbijt 07:00 - 10:00
Vrijdag t/m Zondag vanaf 11:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Hesterenkees .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijk op het terras aan het water gezeten. Super vriendelijke en vlotte bediening en verrukkelijke sliptongetjes. Kom gauw terug
BertilVeenstra .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Vanmiddag een zeer goed verzorgde paasbrunch genoten. Wat is het toch een perfecte ambiance en wat een goed doordacht concept bij deze familie. We werden bij binnenkomst verrast met een welkomstwoord door de directeur de heer Marcel Bark. Na ons en alle aanwezig kinderen! gewezen te hebben op het feit dat de paashaas eieren rondom het pand had verstopt, werd de tomatenbouillon geserveerd waarna het paasbuffet werd geopend. En wat voor een! Vers, gevarieerd, smaakvol en rijkelijk. Wat wil je nog meer? En de bediening: vriendelijk, oplettend, gastvrij, behulpzaam en, wat ons opviel, het gevoel wat ze ons gaven: je voelt je echt welkom. Wat een topbedrijf!
We verheugen ons op het moment dat hun partyboot het water in gaat. We hopen snel weer te gast te mogen zijn bij de familie Bark. Fijne paasdagen allen!
Bertil en Jane Veenstra, Amersfoort.
Wat zijn wij superblij met zo'n mooie recensie.
Niet alleen een pluim voor ons, maar vooral voor ons personeel
die eigenlijk alle credits hiervoor verdienen.

Wij kijken weer uit naar uw volgende bezoek.

Met vriendelijke groet,

Marcel en Suzanne Bark
Marrieschippers .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Hier kan je voortreffelijk eten, ruim opgezet dus heerlijk dat niet iedereen vlak bij je zit, gezellige bar, schoon en fris en bovenal zeer vriendelijk personeel en zeer kundige bedrijfsleidster. HELEMAAL TOP DUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DirkDuits .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Ik schrijft niet zo snel een recensie,
Maar gezien de laatste reactie voelde ik me toch verplicht om een reactie achter te laten op iens.
Afgelopen middag gezellig geluncht met vrienden, en we hadden om te beginnen een mandje brood besteld met kruidenboter en olijven.
Het was heerlijk wit en bruin brood wat het restaurant zelf afbakt met een zachte kruidenboter dat was een mooi begin.
Als hoofd gerecht hadden we alle 4 wat anders , 1 X een plate saté 1 X kroketten op brood, 1 X salade met kaas en noten en 1 X een pannetje uiensoep en iedereen had heerlijk gegeten, en werden geholpen door vriendelijke personeel.
De inrichting is erg gezellig en warm en de tafels staan mooi ruim uit elkaar zodat je niet verplicht bent om met het gesprek van de buren mee te luisteren.

Wij komen zeker terug.
Toernedootjemedium .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Altijd heerlijk gegeten bij de Buizerd, alleen vandaag was het meer dan droef!!! Waterige soep, geen verse sla, simpel klein burgertje, vette patat, hompen brood, geen kruidenboter, geen dikke frieten, al met al een dikke onvoldoende! Wij zijn er klaar mee!!! ONBEGRIJPELIJK!!!
Mag ik Toernedootjemedium medium noemen? Wat zo bent u bij Iens bekend. Bij ons bent u namelijk niet bekend. Tenminste wij hebben geen klachten op 9 November gehad. Waar gewerkt word, worden fouten gemaakt, maar deze proberen wij altijd op te lossen met de gast. Dat lukt natuurlijk niet als u dat zonder communicatie op internet zet. Jammer. U zegt namelijk zelf, dat u altijd lekker heeft gegeten.
Lescho .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
We hebben met een groep het arrangement gedaan waarbij onbeperkt van de kaart mag worden gegeten en gedronken. Kwaliteit van de gerechten is absoluut van hoog niveau en het arrangement geeft meer dan waar voor je geld. Twee kanttekeningen: de porties mogen best wat kleiner (zelfs de grote eters kregen het niet op). Doordat het druk was duurde het soms wat lang tussen de gangen (maar kon het eten wel zakken). Bediening is vriendelijk en correct. Hier komen we zeker nog eens terug!
Oostende S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Op goed recensies afgegaan en helaas... het is ons erg tegengevallen. Kipsaté was niet gaar, opnieuw gemaakt door de kok en wederom niet goed. Biefstuk van partner was niet medium maar welldone. Het garnituur erbij was wel prima. De uiterst vriendelijke bediening bood een nagerecht van het huis en heeft de hoofdgerechten niet op de rekening gezet. Zeer klantvriendelijk gebaar!
Lia S.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Vandaag 6 maart 2015 gegeten bij de buizerd, echt alles was lekker heerlijke uiensoep, kippensoep,zalm zalig, zeebaarsfilet,ossenhaas,varkenshaas en toetjes toe, heerlijk gegeten, en de bediening top
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
voor de 2de keer in de buizerd verbleven nu zelfs 4 dagen uitstekend bevallen ook het eten is een dikke 10 dennis goed geregelt met je team zeker voor herhaling vatbaar ook mooi om te fietsen.

bedankt fam de ruijter
-RVW- .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2013
Prettig en goed verzorgde maaltijd.
Er is aandacht besteed aan het bereiden van vlees en vis. De er bij geserveerde groenten zijn wat eenvoudig / basic maar beslist OK.
Het bord is netjes opgemaakt
Tussen de gangen door werd een spoom geserveerd. Maakt het allemaal nog aangenamer.
Een keurig verzorgd dessert maakt het tenslotte helemaal af.
Dit alles geserveerd met een keurige bediening door het personeel.
Een prettige prijs-kwaliteitverhouding.
Job V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Na een jaar nogmaals een sweetdeal uitgeprobeerd en wat blijkt?Ook na een jaar zijn ze hier nog prima bezig. Een viergangen verrassingsmenu met amuses (spoon): paling, gamba's en gemarineerde zalm, en mooie bouillon en een verrukkelijke kafsentrecote Je wordt hier, ook met een sweetdealbon als een volwaardig klant behandeld! En dat ervaar je nog wel eens anders!Een pluim voor Dennis en zijn brigade.
Else D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Ook wij waren met Sweetdeal met Pasen in dit erg gastvrije hotel en restaurant. Het verrasingsmenu erg lekker, mijn man at anders ivm schaaldierenallerge en was soms erg jaloers op zijn menu want ook dat was heerlijk. 1e Paasdag genoten van de brunch wat ook verrukkelijk was. Erg rijkelijk en luxe, we kwamen echt niets te kort. Dennis te eigenaar is een prima gastheer. Wie weet tot een volgende keer.
Job V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Een 4-gangen verrassingsmenu met een sweetdealvoucher.Uitstekend! Waar anderen zich er vaak met een Jantje-van-Leiden vanaf maken, pakte dit restaurant fantastisch uit Eerst al de terechte vraag, wat men wel dan niet wilde eten en daarna voor ons beiden verschillende verrassingen.
een bijzondere carpaccio met gamba's, garnalen met een zalmwrap, een gegrilde snoekbaars op zeekraal een glakt varkenshaasje met ossenstaart bitterballen, tussendoor nog 2 amuses en eenmooie sortering kazen en een keuze uit de dessertkaart. Om te onthouden, dit adresje met z'n aardig terras over het water.