De Buffel

Oirschotseweg 108 5684 NL Best Nederland Kaart

Over het restaurant De Buffel

Beestachtig lekker

Bij De Buffel in Best kun je onbezorgd genieten van wat het leven te bieden heeft, zo zeggen ze zelf. Maar is dat ook echt het geval? Wij geloven ze graag, want hier kun je heerlijk borrelen, bierproeven, eten zonder poespas en genieten van de grenzeloze gastvrijheid van het personeel. Geniet van de lekkerste producten uit eigen land die met veel liefde en passie worden bereid.

Halve fles mineraalwater

6,7

Jouw recensie over het restaurant De Buffel

Riny V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gastvrij en zeer vriendelijk personeel
M. V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Altijd gezellig bij de Buffel!
Prima ‘plankjes’ en lekker vlees
Corine Z.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Het eten was goed maar is wel beter geweest
Mandy T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Gezellig avondje gehad, als ex horeca dame altijd wat punten maar de rest was super dus die die strepen we gewoon weg
Aanrader heerlijk gegeten
Barbara D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Erg rumoerig. Relatief duur voor wat je krijgt. Hoofdgerecht was wel erg lekker
Vianney D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Een mooi ingerichte zaak, goed eten maar erg trage service. Wel vriendelijk.
Mariette S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Heerlijk geeten,in een gezellige omgeving met vriendelijk personeel. Wij hebben echt genoten, zeer de moeite waard.
Daan S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Gisteren hier gegeten, het eten is echt smerig. Kan er geen ander woord voor bedenken. Had saté spies met pindasaus. De pindasaus was helemaal uitgedroogd en de kip kwam regelrecht uit de vriezer, de stukken vet bulderden tussen de andere grijze platgevroren stukken. Jammer dat ik hier geen foto van kan plaatsen want dan bedenk je je wel twee keer voor je hier gaat eten. Hele gerecht teruggegeven, nog geen excuses of compensatie met de rekening. TELEURSTELLEND. Prima om een drankje te doen maar verder niets. Héle dikke no-go!!
Daan S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Gisteren hier gegeten, het eten is echt smerig. Kan er geen ander woord voor bedenken. Had saté spies met pindasaus. De pindasaus was helemaal uitgedroogd en de kip kwam regelrecht uit de vriezer, de stukken vet bulderden tussen de andere grijze platgevroren stukken. Gehele gerecht teruggegeven. Prijzen waar je u tegen zegt. Niks geen excuses of compensatie met de rekening. Erg teleurstellend. Gaan ze mij nooit meer zien daar!! Het is jammer dat ik hier geen foto van kan plaatsen, anders bedenk je je wel twee keer eer je hier aanschuift!
TS123 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Helemaal verheugd om weer eens bij de Buffel te gaan eten. Maar helaas liet de service te wensen over. Meerdere malen gewacht tot dat we werden geholpen. Niemand in de buurt dus dan zelf maar naar binnen gestapt. Duurde lang voordat we drinken hadden, het brood waren ze vergeten, toen tegelijk het voorgerecht. De pasta was meer een soep, dan saus. Lang wachten tot dat we onze rekening hadden. Andere mensen die op het terras kwamen zitten werden niet geholpen en zijn uiteindelijk weggelopen. Voorlopig ga ik niet meer naar de Buffel. Enige pluspunt was de betrokkenheid van de bedrijfsleidster, Suus.
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Sfeer en bediening is prima.
Hamburger menu was smakeloos dus niet lekker. Groente erg karig.
De kip sate had ook geen smaak. Volgens mij was er niets gekruid. Ook bij de sate bijna geen groente, wel kroepoek. Deze gerechten kosten 15 euro en dit is echt veel te veel voor wat je kreeg. Erg jammer.
claar V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Met trek in een goed stuk vlees gingen we hierheen en bestelden de Picanha. Prachtig stuk vlees, goed klaargemaakt en botermals. Vorige keer vonden we de garing te ver door geslagen, dat kwam ook door de hete plaat waar het vlees op geserveerd wordt en dan nog op doorgaart. Dit keer was het perfect, compliment! Groentespies erbij en potato wedges.
Vooraf de Pan Catalan was lekker en prijswaardig. De gamba's pill pill vonden wij stevig aan de prijs: 5 stuks voor € 9,50. Verder is de prijs/kwaliteit goed.
Bediening was attent en vlot. De sfeer binnen is gezellig, ietwat donker op de tafel. Wij raden dit adres aan; en gaan hier zelf ook zeker vaker komen.
fritsflitspaal .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Gister met 4 man gaan eten bij de buffel. Leuk gezellig restaurant met voldoende zitplaatsen. De prijs/kwaliteit verhouding van het eten vonden wij iets minder. De carpaccio vooraf was lekker maar was niet heel rijkelijk belegt en de smaak kon ook beter, bijvoorbeeld met iets meer kaas, saus etc. Kleine tip: het serveren van de carpaccio op een houten bord beïnvloed de smaak een beetje. De spare ribs waren erg mals maar we miste de "glaze" op de ribs en een sausje. Tevens moest je betalen voor een toevoeging zoals sla. Dit alles maakte de prijs/kwaliteit verhouding niet super. Bediening was verder wel prima. Er was voldoende personeel en ze waren vriendelijk.
De Drie Musketiers M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
De Buffel gelegen tussen Best en Oirschot is altijd wel een bezoek waard,
Drie ganzenkeuze menu genomen met eenvoudige gerechten.
Vooraf Tonijn carpaccio heel dun gesneden en piri piri garnalen beetje pittig maar niet te.
Hoofdgerechten, een eenvoudige maar zeer smakelijke Hamburger van rundvlees aan de ander kant stukje kabeljauw uit de oven lekker en mals. Begeleid met gebakken ( en dus niet gegrilde ) groenten, harde en zachte door elkaar waardoor de wortel erg hard blijft.
Nagerechten lekker Tiramisu en Buffelse aardbeien,
Toch enkele opmerkelijke dingen. Brood als inleiding of begeleiding bij het voorgerecht is afgeschaft. Als er plat water besteld wordt wordt gekoeld kraanwater a 1.50 euro gerekend.
Leuk restaurantje maar toch......
Eelco D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Vandaag weer lekker gegeten bij de Buffel voor Moederdag. Mijn vrouw heeft asperge salade (voorgerecht van de maand). Goed geschilde asperges die mooi geblancheerd zijn. Samen met de zongedroogde tomaten, pancetta en sla een goede combinatie. Ik zelf heb de nieuwe salade met Buffelse kip. (Zelf gegrild). De kip is mals en samen met de sla een heerlijk voorgerecht. Onze zoon heeft spareribs die kan hij met mes en vork eten. Wat zijn die lekker mals.
Als hoofdgerecht heb ik een heerlijke kabeljauw met gebakken groenten. Puur natuur. Heerlijk gewoon. Mijn vrouw heeft de gamba's pille pille met een salade. Lekker pittig, maar niet te. De bediening is allert en vriendelijk. Zeker een aanrader.
fb48 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Gisteren gegeten bij de Buffel, was voortreffelijk! Mijn tip...de Picanha (staartstuk) echt super! Wordt geserveerd met groenten en frieten. Ook de huiswijn was lekker. Tevens zéér vriendelijke en nette bediening. Entourage was goed, stoelen iets minder wanneer je lang blijft zitten.
Miha F.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Zonder meer lekker eten. Jammer dat de bediening niet op signalen reageert maar dat je er naar toe moet om nog wat besteld te krijgen.
Lisette K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Heerlijk gegeten met groep van 6 (waaronder 1 kind). Ossenhaas was perfect gebakken en goed op smaak. Gegrilde groenten en salade erbij. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Flexibel voor maaltijd kind. Spoon als toetje is ook aanrader.
De Drie Musketiers M.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Weer eens bij de Buffel aangeschoven. Het was erg druk en dat was aan de bediening te merken. Veel kabaal ondermeer door grote groep jongeren achterin de zaak.
Het brood lag nog in de oven en komt dus laat en naar 2 maal vragen op tafel.
De soepjes prima. De runderspies goed gebakken komt wel lauw op tafel. Aan de andere kant
vispan pari pari Veel garnaaltjes weinig vis. redelijk van smaak.
Hebben hier wel eens beter gegeten
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2014
Leuk restaurant net buiten Best. We waren met een groep van zes man. Als voorgerecht had ik de Salade Taleggio, de kaas was oké, maar de salade erbij vond ik niet lekker. Als hoofdgerecht had ik de Entrecote, deze was qua smaak redelijk goed (had sappiger en malser gekund), maar voor de prijs (E28,50) had ik iets meer verwacht, het was een stuk vlees met een bakje salsa welke niet echt lekker was. De Chimichurri marinade vond ik niet echt nadrukkelijk aanwezig. De bediening was over het algemeen goed al vergeten ze wel wat. De geserveerde wijnen waren goed, geen klachten daarover.