De Buffel

Oirschotseweg 108 5684 NL Best Nederland Kaart

Over het restaurant De Buffel

Beestachtig lekker

Bij De Buffel in Best kun je onbezorgd genieten van wat het leven te bieden heeft, zo zeggen ze zelf. Maar is dat ook echt het geval? Wij geloven ze graag, want hier kun je heerlijk borrelen, bierproeven, eten zonder poespas en genieten van de grenzeloze gastvrijheid van het personeel. Geniet van de lekkerste producten uit eigen land die met veel liefde en passie worden bereid.

Halve fles mineraalwater

• Bar , Doorlopende service

Jouw recensie over het restaurant De Buffel

Machteld K.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Wederom lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Speciaal toetje gemaakt wegens ons feestje.
Nicole A.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Gewoon goed
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening. Top avond gehad.
Franka S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Perfect op een relaxte manier.
Ramona G.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Goed ontvangst , het was rustig , dinsdag is onbeperkt garnalen eten , bediening was goed
Een minpunt , je kan geen karaf water bestellen , Jammer
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
De ossehaas was perfect,het nagerecht leek tekstueel fantastisch,maar de praktijk was veel ijs weinig aardbeien /likeur,zeker geen €7,50 waard
Verder prima,bediening etc
Corné P.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten fijne en vriendelijke bediening.
Prijs kwaliteit verhouding is goed
Lara K.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Heerlijk genoten van de onbeperkte gamba's en spareribs, zalig! Helaas viel het hazelnootschuimgebak echt niet in de smaak, de vulling had weinig /geen smaak en was vettig in de mond, heel jammer.
Wel nog een tip: de serre misschien toch rookvrij houden, toevallig zaten we tussen 2 sigaretten rokende tafels en dat vond ik eigenlijk wel jammer. Met de huidige regels verwacht je dat niet. Wel even overwogen om binnen te gaan zitten, maar de serre is zo lekker licht en levendig uitzicht..
Sascha T.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Lang moeten wachten op het voorgerecht. Eten was wel erg lekker.
Dore K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
T was echt heel lekker en de bediening was ook kei goed dus echt een aanrader
Philip B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Picanha gegeten maar was het geld absoluut niet waard. Het vlees was absoluut niet het super mals vlees zoals het op de menukaart staat. Voor dit geld had ik zeker meer verwacht. Geen aanrader.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Gisterenavond met een gezelschap van 10 mensen bij De Buffel gegeten. Een half uur op ons eerste drankje gewacht en bijna anderhalf uur op onze eerste gang. Het eten zelf viel ook enorm tegen. De vleesspiezen waren aan een kant helemaal verbrand, net of er een zwarte aanbaklaag van een week aan vast zat gekoekt. De gamba's (een stuk of 8 garnaaltjes voor een hoofdgerecht) dreven in een lauw en flauw waterachtig sausjes. De side salade bestond letterlijk uit een door de middengesneden kropje sla met wat slasaus erop gekwakt. Toen we na weer ontzettend lang wachten toe waren aan het dessert bleek bijna alles op (vooral vervelend als je een driegangen menu hebt besteld en daar ook voor betaald). De toetjes die wel beschikbaar waren vielen ook vies tegen. De aardbeien met slagroom, liquor 43 en ijs op de kaart belanden op tafel als vier in partjes gesneden aardbeien met een slappe klodder supermarkt spuitbus slagroom, meer niet. Toen er vroeg of alles naar wens was hebben we eerlijk gezegd dat het allemaal erg tegenviel, de serveerster zou dit met de keuken overleggen maar een reactie op onze klacht hebben we uiteindelijk niet gehad. De zaak ziet er sfeervol uit en de bediening is op zich vriendelijk maar de service valt nogal tegen maar nog erger, het eten is de grootste tegenvaller. Kwaliteit en ook de kwantiteit staat niet in verhouding tot de rekening. Kortom geen aanrader.
Louisa H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Eten was erg lekker, we hebben genoten. Aardig personeel. Voor herhaling vatbaar.
Marjolein R.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Meer als een uur moeten wachten tussen voor- en hoofdgerecht. Tussentijds werd er weinig gevraagd of we nog iets wilden drinken. Moesten telkens zelf 'seinen'. Ook werden de borden van het voorgerecht niet weggenomen toen het hoofdgerecht kwam en tevens werden de oude glazen niet meegenomen toen er nieuwe drank werd geserveerd. Erg slordig en weinig horeca minded gevoel van etikette. Serveersters erg onvriendelijk, lees onbeschoft. Weinig gevoel voor horeca. Als er nieuwe drank werd neergezet dan werd alles op dezelfde kant van de tafel gezet ipv netjes bij de betreffende persoon. We moesten zelf alles doorschuiven. Erg onpersoonlijk en onverschillig. Eten was lekker maar daar was alles mee gezegd. Ik ga uit eten voor gezelligheid, goed eten maar zeker ook om goed bediend te worden en niet door 2e rangs bediendes die geen horeca affiniteit hebben... voorlopig niet meer hier uit eten...ga wel naar de Ambacht in Best...word ik in ieder geval nog persoonlijk bediend met een leuk praatje....en lekker eten...
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
lekker eten in een goede sfeer!
Merel L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Afgelopen Zaterdag hier gegeten. Leuke plek! Geplaatst aan een hoge tafel, dat zat wat minder. Leuk voor een drankje maar voor diner niet geschikt naar mijn mening. Na verzoek voor een andere plek werd er gelijk plaats gemaakt aan een andere tafel. Super! De leidinggevende, duidelijk te zien aan haar manier van werken, was vlot, vriendelijk en allert. De andere dame minder, jammer. Mijn voorgerecht Carpaccio was een beetje saai in tegenstelling tot de spareribs die echt fantastisch waren!
Verder erg tevreden als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug!
Ge W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
We werden geconfronteerd met een hele lange wachttijd. De uitleg en excuses waren voor ons duidelijk. Wij hebben dat ook niet als negatief ervaren.
Kesley B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Prima geluncht. Het was wat fris binnen, maar verder alles in orde. Vriendelijke bediening en een korte wachttijd voor de gerechten.
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Heerlijk gegeten.
Nadeel vind ik dat er geen groenten bij het vlees geserveerd worden!
Prosper V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Naar een nog vieze tafel geleid, na 20 minuten iets te drinken aangeboden, na 2 1/2 uur hoofdgerecht geserveerd.
Lauw, terug naar keuken. Na de maaltijd zegt eigenaar dat hij het de volgende keer goed maakt. Welke volgende keer?