De Buffel

Oirschotseweg 108 5684 NL Best Nederland Kaart

Over restaurant De Buffel

Beestachtig lekker

Bij De Buffel in Best kun je onbezorgd genieten van wat het leven te bieden heeft, zo zeggen ze zelf. Maar is dat ook echt het geval? Wij geloven ze graag, want hier kun je heerlijk borrelen, bierproeven, eten zonder poespas en genieten van de grenzeloze gastvrijheid van het personeel. Geniet van de lekkerste producten uit eigen land die met veel liefde en passie worden bereid.

Meer informatie over restaurant De Buffel

7,2
7,1
TS123 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Helemaal verheugd om weer eens bij de Buffel te gaan eten. Maar helaas liet de service te wensen over. Meerdere malen gewacht tot dat we werden geholpen. Niemand in de buurt dus dan zelf maar naar binnen gestapt. Duurde lang voordat we drinken hadden, het brood waren ze vergeten, toen tegelijk het voorgerecht. De pasta was meer een soep, dan saus. Lang wachten tot dat we onze rekening hadden. Andere mensen die op het terras kwamen zitten werden niet geholpen en zijn uiteindelijk weggelopen. Voorlopig ga ik niet meer naar de Buffel. Enige pluspunt was de betrokkenheid van de bedrijfsleidster, Suus.
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Sfeer en bediening is prima.
Hamburger menu was smakeloos dus niet lekker. Groente erg karig.
De kip sate had ook geen smaak. Volgens mij was er niets gekruid. Ook bij de sate bijna geen groente, wel kroepoek. Deze gerechten kosten 15 euro en dit is echt veel te veel voor wat je kreeg. Erg jammer.
Claar V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Met trek in een goed stuk vlees gingen we hierheen en bestelden de Picanha. Prachtig stuk vlees, goed klaargemaakt en botermals. Vorige keer vonden we de garing te ver door geslagen, dat kwam ook door de hete plaat waar het vlees op geserveerd wordt en dan nog op doorgaart. Dit keer was het perfect, compliment! Groentespies erbij en potato wedges.
Vooraf de Pan Catalan was lekker en prijswaardig. De gamba's pill pill vonden wij stevig aan de prijs: 5 stuks voor € 9,50. Verder is de prijs/kwaliteit goed.
Bediening was attent en vlot. De sfeer binnen is gezellig, ietwat donker op de tafel. Wij raden dit adres aan; en gaan hier zelf ook zeker vaker komen.
Fritsflitspaal .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Gister met 4 man gaan eten bij de buffel. Leuk gezellig restaurant met voldoende zitplaatsen. De prijs/kwaliteit verhouding van het eten vonden wij iets minder. De carpaccio vooraf was lekker maar was niet heel rijkelijk belegt en de smaak kon ook beter, bijvoorbeeld met iets meer kaas, saus etc. Kleine tip: het serveren van de carpaccio op een houten bord beïnvloed de smaak een beetje. De spare ribs waren erg mals maar we miste de "glaze" op de ribs en een sausje. Tevens moest je betalen voor een toevoeging zoals sla. Dit alles maakte de prijs/kwaliteit verhouding niet super. Bediening was verder wel prima. Er was voldoende personeel en ze waren vriendelijk.
De Drie Musketiers M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
De Buffel gelegen tussen Best en Oirschot is altijd wel een bezoek waard,
Drie ganzenkeuze menu genomen met eenvoudige gerechten.
Vooraf Tonijn carpaccio heel dun gesneden en piri piri garnalen beetje pittig maar niet te.
Hoofdgerechten, een eenvoudige maar zeer smakelijke Hamburger van rundvlees aan de ander kant stukje kabeljauw uit de oven lekker en mals. Begeleid met gebakken ( en dus niet gegrilde ) groenten, harde en zachte door elkaar waardoor de wortel erg hard blijft.
Nagerechten lekker Tiramisu en Buffelse aardbeien,
Toch enkele opmerkelijke dingen. Brood als inleiding of begeleiding bij het voorgerecht is afgeschaft. Als er plat water besteld wordt wordt gekoeld kraanwater a 1.50 euro gerekend.
Leuk restaurantje maar toch......
Eelco D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Vandaag weer lekker gegeten bij de Buffel voor Moederdag. Mijn vrouw heeft asperge salade (voorgerecht van de maand). Goed geschilde asperges die mooi geblancheerd zijn. Samen met de zongedroogde tomaten, pancetta en sla een goede combinatie. Ik zelf heb de nieuwe salade met Buffelse kip. (Zelf gegrild). De kip is mals en samen met de sla een heerlijk voorgerecht. Onze zoon heeft spareribs die kan hij met mes en vork eten. Wat zijn die lekker mals.
Als hoofdgerecht heb ik een heerlijke kabeljauw met gebakken groenten. Puur natuur. Heerlijk gewoon. Mijn vrouw heeft de gamba's pille pille met een salade. Lekker pittig, maar niet te. De bediening is allert en vriendelijk. Zeker een aanrader.
Fb48 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Gisteren gegeten bij de Buffel, was voortreffelijk! Mijn tip...de Picanha (staartstuk) echt super! Wordt geserveerd met groenten en frieten. Ook de huiswijn was lekker. Tevens zéér vriendelijke en nette bediening. Entourage was goed, stoelen iets minder wanneer je lang blijft zitten.
Miha F.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Zonder meer lekker eten. Jammer dat de bediening niet op signalen reageert maar dat je er naar toe moet om nog wat besteld te krijgen.
Lisette K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Heerlijk gegeten met groep van 6 (waaronder 1 kind). Ossenhaas was perfect gebakken en goed op smaak. Gegrilde groenten en salade erbij. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Flexibel voor maaltijd kind. Spoon als toetje is ook aanrader.
De Drie Musketiers M.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Weer eens bij de Buffel aangeschoven. Het was erg druk en dat was aan de bediening te merken. Veel kabaal ondermeer door grote groep jongeren achterin de zaak.
Het brood lag nog in de oven en komt dus laat en naar 2 maal vragen op tafel.
De soepjes prima. De runderspies goed gebakken komt wel lauw op tafel. Aan de andere kant
vispan pari pari Veel garnaaltjes weinig vis. redelijk van smaak.
Hebben hier wel eens beter gegeten
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2014
Leuk restaurant net buiten Best. We waren met een groep van zes man. Als voorgerecht had ik de Salade Taleggio, de kaas was oké, maar de salade erbij vond ik niet lekker. Als hoofdgerecht had ik de Entrecote, deze was qua smaak redelijk goed (had sappiger en malser gekund), maar voor de prijs (E28,50) had ik iets meer verwacht, het was een stuk vlees met een bakje salsa welke niet echt lekker was. De Chimichurri marinade vond ik niet echt nadrukkelijk aanwezig. De bediening was over het algemeen goed al vergeten ze wel wat. De geserveerde wijnen waren goed, geen klachten daarover.
Jolande B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Het concept is veranderd.... Er zijn helemaal geen tapas meer en de varkenshaas spies die ik had was wel erg karig... Ben bang dat dit ons laatste bezoek was terwijl we in het verleden dit als een van onze favoriete tenten beschouwden...
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2013
Een grill restaurant zoals je een grillrestaurant verwacht: veel hout, robuust ingericht met veelal hoge tafels en krukken, veel herrie vanwege grote groepen, aangevuld met lawaai van babies en kleine kinderen. Het vlees is er prima, zonder veel opsmuk geserveerd. En een vegetariër gaat natuurlijk niet naar een grillrestaurant want zal het dan met het enige gerecht moeten doen. Wijnen zijn ongecompliceerd, gewoon lekker tutteren.
Niet bedoeld voor een avondje romantisch tafelen.
GordonBlue .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Topavondje! Mooie wijnkaart! ,Gastvrije bediening, Heerlijk eten met een goede prijs kwaliteitsverhouding, en een fijne ongedwongen Ambiance! Wij komen hier zeker Terug!!
Liek73 .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2013
Tapasplank is te duur, wij zijn met een gezelschap wezen eten en voelde ons flink belazerd. Jammer, niet voor herhaling vatbaar
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2012
Het is wel leuk voor een snelle hap maar kwalitatief is er een hoop te wensen over. Niet geschikt voor een intiem etentje voor 2. Niet slecht maar ook echt het omrijden niet waard.
EvN-65 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
We hebben met 5 ondernemers eens gegeten bij de buffel en voor vijf personen een Spaans plankje tapas besteld. Nou dat was dus echt een tegenvaller. Als je die met 2 personen besteld krijg je volgens mij evenveel als met vijf personen. Personeel erbij gehaald maar die trok redelijk onbeschoft zijn schouders op en gaf snel de rekening %u20AC 100,- %u20AC %u20AC 40,- drank. Nou ik had zo weinig gegeten dat ik nadien nog maar even naar de snackbar ben gereden. Daar kom ik normaal zelden maar ja ik reed er langs. Nee bij de Buffel gaan we dus niet meer eten.
Thebeerzz .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Wat een tegenvaller.
Je wordt met 5 personen aan een heel klein tafeltje gepropt.
Voor 5 personen tapas besteld voor 19,50 pp.
Niet echt lekker, maar hoeveelheid zeeeeeer karig !
Personeel was het hier niet mee eens. Eigenaar bleek ineens net vertrokken.
Naast ons werd voor 2 pers. tapas besteld en was bijna net zoveel.
Ga hier niet naartoe.