De Bubbelboot

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00
M10 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het hoofdgerecht, varkenshaassate, was goed doch pittig. De satesaus was echter duidelijk opgewarmd in de magnetron, nml donkere bovenlaag. Het dessert, een kindersorbet met vers fruit was niet vers aangezien het fruit uitgedroogd was.
De service was netjes mbt de wedges die ruim overstrooid waren met zout/peper. Ip daarvan ongekruide gekregen zonder bijbetaling. Verder is de bediening wat aan de trage kant met bestelling opnemen.
Michiel S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Afgelopen zaterdag hadden wij een familie-diner in de Bubbel Boot.
Was voor ons de eerste keer, maar groot succes voor kinderen en de de volwassenen!

Bij binnenkomst liet het personeel de kleintjes zien waar zij de hele avond lekker konden spelen, terwijl de volwassenen bijkletsen aan tafel. Fijn idee dat ons verzekerd werd dat er continu een oppas bij de kinderen zit, zo eet je een stuk meer op je gemak, in plaats van dat je je zorgen maakt over de kinderen.

De menukaart is prima, lekker eten voor een goede prijs. De kinderen kozen uiteraard voor onbeperkt pannenkoeken eten die zij zelf konden versieren, en wij hadden onder andere een biefstuk, een trio van vis (aanrader!), en saté. Klein minpuntje, wij kwamen er na het eten pas achter dat er ook een dagspecial was
Toetje was een ''ijs-fondue''. Ook leuk voor de kinderen, zelf een 'ijsje' maken in stikstof.
Al met al prima waar voor je geld en een feestje voor de kinderen
Hanna V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
We hebben geluncht bij de Bubbelboot, samen met onze dochter van 1,5. Zij kon tijdens het wachten begeleid spelen, heel lieve begeleiding!

De bediening was echter waardeloos! Ondanks dat we de enigen in het restaurant waren, duurde het heel lang voor we bedient werden, moesten we zelf vragen om de kaart, etc. Verder wel vriendelijke meisjes die er werken, maar het ging heeeel traag.
Het eten zelf was bedroevend: Een salade lauwe geitenkaas besteld, nog erbij vermeld voor de zekerheid dat we hem vegetarisch, dus zonder vlees wilden. Werd toch gebracht met spek erop. Aangegeven dat we dit wel erg zonde vonden van het vlees wat nu dus niet genuttigd wordt! De kaas smaakte erg oud en sterk (veel schimmeliger dan normaal in een geitenkaas salade) en de salade was doordrenkt van de honing. De salade was zonder de kaas niet te eten, veel te zoet!
Daarnaast een broodje brie, niet bijzonder, maar ook niet echt lekker.
Dochterlief had een pannenkoek met kaas, deze rook en smaakte vreemd genoeg naar de frituur. Desgevraagd werd aangegeven dat hij niet gefrituurd was.
Daarnaast hadden we nog een broodje kruidenboter, niet uitgesproken vies, niet lekker, soort van neutraal. Verder nog een thee, 2 cola en een appelsientje appelsap genomen en in totaal ruim E33,- kwijt. Een dure lunch waarvan het eten niet lekker was!
De damestoilet rook naar een vieze poeplucht (ondanks dat de tent net open was en er behalve ons geen andere gasten waren) en de spiegels waren vies.
Wel bijzonder het begeleid spelen voor de kleine en nogmaals, dat was erg fijn en een lief meisje die de begeleiding deed.

In het restaurant heb je uitzicht op de grote speeltuin bubble jungle. Opzich leuk, echter onze dochter wilde niets meer eten, wilde ook trampoline springen...

Als deze tent de kwaliteit van het eten en de bediening wat zou verbeteren zouden ze een gouden formule in handen hebben. Echter door het waardeloze eten komen we hier niet meer terug.