De Brugkabouter

Meer informatie over restaurant De Brugkabouter

7,2
Duif56 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Op 28 mei bezochten wij dit restaurant voor een lunch. Het was heerlijk weer, dus we zaten buiten. Het restaurant ligt aan een drukke weg. Wij bestelden cappuccino en vervolgens een uitsmijter en een broodje carpaccio. De uitsmijter was prima van smaak, met heerlijk uitgebakken spek en een laagje kaas. Het broodje carpaccio was rijkelijk voorzien van een mooie salade. De gerechten zijn eenvoudig, maar in dit restaurant kun je heerlijk lunchen.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
We zijn vanmiddag bij de brugkabouter geweest de Kids hebben heerlijk gespeeld in de speeltuin .we waren met 5 volwassenen en 4 Kids
heerlijk pannenkoeken gegeten ..en ook het dag menu was overheerlijk .de Kids hadden kindermenu s prima friet met frikandel. lekker ijs toe .. vriendelijk personeel ...er ging een glas limonade om werd direct keurig opgeruimd .. De serveerster bood aan om een foto te maken van ons als herinnering .we hebbende gezellige middag gehad ..Bedankt ..
Aagje M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
We werden vriendelijk ontvangen. Het opnemen van de bestelling ging niet goed. Hierdoor kreeg 1 persoon na 10 min zijn gerecht. Excuses werd niet direct aangeboden.
De pannenkoeken smaakten goed.
Aan gastvrijheid en service kan nog wel wat gedaan worden..
Wilfred D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Vanmiddag pannekoeken besteld waren erg taai en leken wel gum. Gemeld bij de serveerster was niet onder de druk.
Speeltuin zeer slecht onderhouden en gevaarlijk. In het ballenbad lampen los bovenin en alles zeer vuil. Geen reactie van restaurant gehad misschien toch maar de gemeente benaderen over de vergunning qua kindveiligheid.
Milco H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
wat een erg leuk restaurant om met een paar kinderen heen te gaan... van alles en nog wat te doen, pannekoeken waren prima, drankjes netjes verzorgd, bediening vreselijk vriendelijk en behulpzaam.... parkeren geen enkel probleem... echt een aanrader om met (jonge ) kinderen er ff uit te gaan.... heel erg goed..
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2013
Op het oog een leuk restaurant met grote speeltuin. Personeel is echter onbekwaam. Gevraagd naar portiegrootte van poffertjes, maar dat wist het meisje niet. Toch poffertjes besteld voor zoon van 2. Poffertjes dreven in het vet en er was zelfs nog extra boter voorzien. Hiervan melding gemaakt, maar de opmerking was dat ze in de keuken niet weten of het voor een volwassene of een kind besteld wordt. Het staat toch op de kaart bij de kindergerechten? Of lusten volwassenen wel moddervette poffertjes? Tafel wordt tussendoor niet afgeruimd, zodat die al snel vol staat met borden en lege kopjes en glazen.
Bij een andere tafel had iemand een vies theeglas gekregen, maar daar werd na herhaald klagen bij bediening, niets mee gedaan.
Heivlinder .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
Ik heb hier vaker gegeten, nu maar eens een recensie plaatsen.
Dit pannenkoekrestaurant is vooral erg leuk voor kinderen met zoveel speelmogelijkheden.
Je kunt hier een prima pannenkoek eten, maar echt bijzonder zijn ze niet. Wat ik erg grappig vind is dat wanneer je meerdere malen eenzelfde pannenkoek bestelt, deze iedere keer weer anders is klaargemaakt.
De bediening is over het algemeen niet erg snel en niet erg hartelijk: meestal studenten/scholieren die nog moeten leren wat service is.
Maar een pannenkoek is dan ook niet erg duur. Een prima aanrader voor een eenvoudig hapje buiten de deur met kinderen.