Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant De Bruggemeester

(H)eerlijk eten zonder fratsen

Restaurant de Bruggemeester in Nieuwerbrug is gelegen naast de enige overgebleven particuliere Tolbrug van Nederland. Binnen is het zeldzaam gezellig, het restaurant is huiselijk ingericht met veel hout, een wand vol boeken, klassieke kristallen kroonluchters en overal curieuze antieke voorwerpen. Kijk je ogen uit en niet te vergeten; geniet van het lekkere eten!

Halve fles mineraalwater

Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant De Bruggemeester

Jgm W.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Mooi stuk vlees, perfect medium gebakken. Mooie goed klaargemaakt verse vis, dagvangst!
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
wij hebben gebruik gemaakt van de A.H actie, hadden de keus uit de gewone kaart, sommige gerechten met een meerprijs, dit werdt keurig vermeld .
Zeer goed en lekker gegeten op een heerlijk terras aan de Rijn, met uitzicht op een unieke tolbrug, die met de hand bediend werd.
Vriendelijke bediening een vervolg waard.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Bij het afrekenen bleek de prijs op de kaart anders te zijn dan op de rekening. Ook na protest werd de rekening niet gewijzigd. Omdat wij geen zin in stennis hadden hebben we het maar zo gelaten. Jammer want tot dan was het een prima uitje. Hier komen wij niet meer terug.
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Lang wachten terwijl er bijna geen klanten waren. Het eten was ook niet top. Terras aan het water is wel erg fijn!
Prijs € 200 voor 2 kinderen en twee volwassenen.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Het vlees was perfect bereid. De saus en bijlagen vond ik wat minder maar ze waren wel smakelijk. Al met al lekker en gezellig zitten eten.
Tanneke W.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
prima restaurant, aardige bediening. kwaliteit van het eten is goed
ligging is leuk aan het water. prijs is prima, ook om zo even een hapje tussendoor te eten.
Gijsbertus V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten was goed daar was goed de moeite waardt uit Ede van Daan zou het zo'weer over doen als was heel lekker het was goed gebakken het vlees
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Asperges waren heerlijk bereid, de zwaardvis was wat droog, andere vissoorten heerlijk gegaard en de bijgerechten prima! Dit restaurant is een aanrader!!!!
W. V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten.
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Vriendelijke en correcte bediening. Rustig. Leuke locatie bij de sluis. Goed gegeten. Het smaakte goed en was goed toebereid. Behoorlijke porties. Prettige huiswijnen.
marianne Z.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Prijs kwaliteit was niet inverhouding.
Marcelle Z.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Lekker eten maar service duurde nogal lang terwijl er maar 1 ander stel aanwezig was
Aartje V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Gezellige omgeving en vriendelijk personeel, we hebben er lekker geluncht.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
heerlijk gegeten goede ambiance en vriendelijk personeel, vlees was top gebakken, maar persoonlijk heb ik liever een bord ipv een broodplank, alleen parkeren is wat minder
Johan G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Leuke locatie met vriendelijke bediening en gerechten waar niets op aan te merken viel. Zowel smaak, portiegrootte en prijs waren goed te noemen.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
We hadden gereserveerd maar mochten ons tafel zelf uitkiezen van de vrije tafels. Wij waren gekomen met de AH actie en mocht 3 gangen kiezen uit het hele aanbod. Alle gerechten waren top. De rib-eye was mooi grote. Prima wijn erbij. Binnen gezellig huiskamer sfeer. Mooi uitzicht over de brug en rivier in de serre. Aanbevolen.
riet B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
wij hadden liever een bord gehad i.p.v. een plank!
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Geweldig restaurant. Het eten was super. Alles zag er mooi verzorgd uit. We mochten gewoon van de kaart uitkiezen, terwijl het een actie was van AH. Ik kan dit restaurant aan iedereen aanraden
frits L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De Bruggemeester is een gezellig restaurantje met een vlotte bediening en een goede keuken, de keuze op de menukaart is ruim en de bereiding is prima. Wel is de inrichting wat achterhaald, we zijn hier 8 jaar geleden ook geweest en we hadden niet de indruk dat er iets veranderd was.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
aangenaam verrast door de heerlijke gerechten nl carpaccio, zalmbonbon met avocado vooraf. Met daarbij geroosterd brood met zachte boter en lekkere pesto. Als hoofd gegrilde entrecote , eendenborst met daarbij zelfgemaakte patat mayonaise en salade. Vriendelijke bediening. Komen graag nog eens terug.