Over het restaurant De Bruggemeester

(H)eerlijk eten zonder fratsen

Restaurant de Bruggemeester in Nieuwerbrug is gelegen naast de enige overgebleven particuliere Tolbrug van Nederland. Binnen is het zeldzaam gezellig, het restaurant is huiselijk ingericht met veel hout, een wand vol boeken, klassieke kristallen kroonluchters en overal curieuze antieke voorwerpen. Kijk je ogen uit en niet te vergeten; geniet van het lekkere eten!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Bruggemeester

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

Maandag t/m Vrijdag vanaf 12:00
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30

• Af te huren , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Het was uitermate lekker en gezellig, we komen zeker nog een keer terug !
p.duits .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een gezellig restaurant, met prachtige glas in lood ramen. Het eten was prima, alles was lekker, vers, gevarieerd en zag er mooi verzorgd uit. De bediening was vriendelijk en de wachttijd was prima, niet te lang of te kort.
Een aanrader, we komen zeker eens terug.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Ontspannen sfeer. Gastvrij en vriendelijk. Bediening door mensen met kennis van zaken. Aanrader. Moeite waard om om te rijden.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Fijn restaurant, zeer goede ontvangst met heel vriendelijk personeel, heerlijk eten. Enig minpuntje: in het restaurant zelf wordt ook het e.e.a gebakken. Toen ik naar huis ging bekroop me een beetje het gevoel dat ik bij de wok was geweest, rook het aan mijn kleding. Dit is gemakkelijk op te lossen door in de serre te gaan zitten maar daar was het op dat moment erg fris. Maar dit belet me niet om nog eens te gaan. Dank je wel.????
Jolanda C.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk en attent personeel! Porties waren prima, zelfs meer dan voldoende.

Zaten in de serre, bij de grill vandaan. Fijn, het stuk met tafels bij de grill stond op drukste punt van de avond blauw van de rook.

Wij raden de garnalencocktail en tournedos aan. Er kwam een perfect stuk vlees op tafel, zowel de jus als pepersaus waren er heerlijk bij.
Guus K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij hadden beiden de dagvangst als hoofdgerecht , mijn vrouw Pietermannen en ik Tarbot.
Beiden uitstekend, op de kaart stond dat de meeste vis geleverd werd door Simones uit Scheveningen wat inderdaad goede kwaliteit garandeert.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Matig, vis was verbrand(?). zou er niet voor een 2 keer gaan eten.
Het restaurant is opgedeeld is verschillende delen, wij zaten in een klein krap stukje...niet mijn idee van gezelligheid.
marrydejong .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wij werden vriendelijk ontvangen en kregen parkeeradvies.
Wij kregen een goede plaats aangeboden omdat 1 van ons met een rollator liep.
H W V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Met korting is de prijs goed maar als je gewoon a la carte gaat eten is het aan de dure kant. Wij hebben de pech dat we de gerechten met toeslag lekker vinden. Tja.....
Bridge60 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Een gezellig dorpsrestaurant waar je grote porties krijgt van lekker eten. Met name de hoofdgerechten (we kozen voor ribeye en stoofpotje) waren erg lekker. De rode kool smaakte goed.
Magda V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Datum 14 dec. 2016
Met AH bonnen gereserveerd. Prima ontvangst, jassen werden voor ons opgehangen en ook weer gebracht.. Als je met die bonnen komt moet je dus een 3 gangenmenu kiezen, die konden we van de kaart kiezen. Wanneer je iets niet lustte (bv. zalm met krab) kon je een variaant daarop krijgen. Het hoofdgerecht is een groot portie en eigenlijk is dan daarna het toetje teveel, daar kon dus niet koffie voor in de plaats gekozen worden. Dat is wel jammer, want het toetje was ook erg veel. Het bestelde karaf water werd een fles water wat extra op de bon werd verrekend. Tussen het voorgerecht en hoofdgerecht was de wachttijd er lang (wel een uur) Maar daar en tegen werd dat ruimschoots vergoed door het lekkere eten. Al met al een prima avond gehad.
S V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Prima eten, we moesten alleen erg lang wachten, het duurde erg lang voor we wat te drinken kregen en vervolgens duurde het weer lang voor we de kaart kregen. Bij het hoofdgerecht was er iets mis gegaan bij het bestellen en daar hebben we een uur (!) op moeten wachten. Eens maar niet nog een keer!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Leuk restaurant, serveren flinke, no nonsence, portie's, die aan de dure kant zijn. De serveersters mogen nog wel wat manieren bij leren, die proberen vooral het brood en de wijn aan de man te brengen. Toen we na het voorgerecht, het brood en het hoofdgerecht, geen trek/plaats meer hadden in een nagerecht, maar wel een koffie namen, konden we geen gebruik maken van de AH_actie en moesten het volle pond betalen, beetje kinderachtig!
Wat wel leuk was, dat de kok/eigenaar regelmatig langs kwam voor een praatje, uitleg geven over de gerechten, en informeren of alles naar wens was.
Marloes N.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk eten, genoeg keuze voor de vlees-, vis- en vegetarische liefhebber!
Zeer vriendelijke bediening die je welkom laat voelen.
Top avond gehad!
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten via de AH actie. Konden kiezen uit de gehele kaart. We kregen ook een zakje met lekkere broodjes met smeersel vooraf. Zeer vriendelijke bediening
Edwin G.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Leuk sfeervol restaurant. kleinschalig en gezellig.

Het eten is uitstekend, evenals de gastvrijheid. Porties zijn zodanig dat je absoluut geen honger meer hebt als je hier uitgegeten bent. Of zoals de eigenaar zegt. "Je komt hier om te eten, niet alleen om te p[roeven"

Het is duidelijk dat dit niet voor niets is. De prijzen zijn vrij pittig, maar zeker in verhouding tot wat je krijgt
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heel lekker3gangen menu gegeten . We konden van de normale menukaart kiezen. De kok kookt met liefde voor zijn vak. En dat proef je. Echt een aanrader in een gezellige omgeving.
Nicolette F.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Aardige bediening die erg vaak aan de tafel kwam om te vragen of alles naar wens was. Het eten was lekker maar niet bijzonder, goede porties, we betaalden 65€ met de Ah kortingskaart voor 2 personen (2 wijntjes en fles water erbij) waarbij het 2e 3 gangen menu gratis was, dat is een goeie prijs, Voor de volle mep vind ik het aan de dure kant omdat het eten verder niet bijzonder is. Sfeer is gezellig.
rebecka .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heel sfeervol en knus, zowel van buiten als van binnen. Erg vriendelijke bediening en lekker eten. Kortom een echte aanrader!
mwtp .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Zeker een aanrader. Redelijke prijs en prima eten.

Ossenhaas is m'n favoriet maar kaart en buiten kaart om
Voldoende keuze