Over het restaurant De Bruggemeester

(H)eerlijk eten zonder fratsen

Restaurant de Bruggemeester in Nieuwerbrug is gelegen naast de enige overgebleven particuliere Tolbrug van Nederland. Binnen is het zeldzaam gezellig, het restaurant is huiselijk ingericht met veel hout, een wand vol boeken, klassieke kristallen kroonluchters en overal curieuze antieke voorwerpen. Kijk je ogen uit en niet te vergeten; geniet van het lekkere eten!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Bruggemeester

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

Maandag t/m Vrijdag vanaf 12:00
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
A. V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Erg leuk restaurant, we hebben heerlijk gezeten op het terras, de bediening was erg vriendelijk en vlot. Het eten was fantastisch. Kortom, zeker een reden om nog eens terug te gaan.
ckruit .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Bediening: vriendelijk en attent
Voorgerechten: 1 carpaccio: prima, 2 gebakken mosselen: smullen
Hoofdgerecht: Pieterman 2x (vis); hoeveelheid meer dan voldoende, garnituur prima maar de groente had iets warmer gekund
Dessert: 2x ijs van de boer: erg lekker
Samengevat: prima gegeten op een mooie locatie voor weinig geld
Lia R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk gegeten en gewoon keuze uit de complete kaart! Voor ieder wat wils en de kwaliteit is top. Lekkere groenten en patat bij het hoofdgerecht en veel extra's buiten de kaart. Zeker voor herhaling vatbaar!
Jeanne V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
hier een reactie op AnneV 2 juni
Wij betreuren het, dat het decor en het menu is tegen gevallen
Echter als U de regels van AHconcept leest, is het zo, dat U zich aan het 3 gangenmenu moet houden.
Dit hebben wij niet uit gevonden.
U kunt beter een dessert nemen en laten staan als, dat U het weigert.
Ook kunt U het nagerecht niet wisselen voor een koffie, dat zijn de regels.
Wij wensen U veel succes bij het gebruik van de bonnen bij 1 van onze collega s.Daar gelden ook dezelfde regels.
Wij zijn een uitzondering van het kiezen van de gerechten van de menukaart.
Het decor is een persoonlijke smaak en zijn blij met wat voor cijfer de gasten geven.
Vriendelijke Groet

Team Bruggemeester
D. V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Erg lekker gegeten en een prettige bediening, ook als deelnemer aan de AH restaurantactie! We gaan zeker nog een keer terug.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten, personeel erg vriendelijk en de ruimtes leuk ingedeeld, komen hier zeker terug.
Een echte aanrader....
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Hier hanteren ze de regel: 1 toetje halen, 2 betalen als je via de AH restaurantactie reserveert. Een logica die we nog steeds niet begrijpen maar die getuigd van een kortzichtige werkwijze.
We aten prima carpaccio en vervolgens asperges met beenham. Omdat we redelijk vol zaten besloten we 1 toetje te nemen en die samen op te eten. Geen punt voor ons dat het toetje volledig in rekening zou worden gebracht, we hadden gewoon genoeg aan 1. Bij het afrekenen bleek dat er onderaan de rekening een tweede toetje werd gerekend, bij navraag gaf het personeel aan: U dient volgens de actie twee toetjes af te nemen. Het komt er dus op neer dat als we 2 toetjes zouden nemen we er 1 zouden afrekenen en nu we er 1 namen 2 mochten afrekenen vanwege de actie. Je begrijpt het enorme vraagteken boven ons hoofd, maar na twee keer de discussie te zijn opgestart was het ons genoeg, de rekening is betaalt. Dit was eenmaal, maar niet meer! We begrijpen niets van deze onlogische logica! Je neemt minder af maar moet dubbel betalen, dat kan niet de bedoeling zijn!
Emilia T.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
We hebben met 6 personen heerlijk geluncht op een heel gezellig terras met uitzicht op de Tolbrug, die geregeld open en dicht ging. De enige brug in Nederland waar nog 0,50 eurocent Tol moet worden betaald. Er staat een vriendelijke brugwachter en er wordt door iedereen keurig betaald. Naast het verkeer gaat de brug open voor regelmatige vaarverkeer. Een historisch plekje in een mooi klein dorp, waarop we het ook hadden geselecteerd. Vooral op zo'n zonnige dag. De bediening is alleraardigst en er wordt gekookt met veel producten (ook biologisch) uit de omgeving. Dus Duurzaam. We hebben er een lange middag doorgebracht en 3 gangen gegeten met de AH actie., en de kok is zelfs langer gebleven om het ons naar de zin te maken.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Door het mooie weer konden we op het royale terras dineren. Helaas kwam er een stevige wind opzetten en koelde het wat af maar we hebben doorgezet. Vlakbij het terras ligt een (tol)brug waar voor het toch niet grote dorp best veel verkeer overgaat dat een soms wat lawaaierig effect heeft, natuurlijk afhankelijk van hoe dicht je erbij zit. We mochten met de AH actie kiezen vanuit de gehele kaart, echter voor van een aantal gerechten wordt een extra toeslag berekend. Er werd geen amuse aangeboden, dat wij vaak een verrassende binnenkomer vinden, wel werd gevraagd of wij een broodplankje wensten, dat we hebben afgeslagen. De gevraagde Chardonnay viel wat tegen, zeker toen later bleek dat we er €5 per glas voor moesten afrekenen. Er werd geen water aangeboden. Het voorgerecht werd opgediend zonder brood en smaakte redelijk. De hoofdgerechten lieten we dit keer vergezellen van de huiswijn. De witte Pinot Grigio was lekker fris, de rode (?) viel weer wat tegen. De hoofdgerechten Ribeye en kabeljauw met een garnalen vissaus (zonder garnalen) smaakten lekker. Beiden waren fors van maat en werden vergezeld door prima frites en bakjes salade, spinazie en seizoensgroenten. Die laatste zelfs twee keer op ons verzoek. De nagerechten, waarop we wel even moesten wachten, waren smakelijk en vooral de tarte-tatin werd origineel opgediend. De room bij beide gerechten vonden wij veel te dun. De bediening is kordaat en vriendelijk en komt geregeld vragen of alles naar wens is. Aangezien wij nog een thuisreis per fiets moesten afleggen, zijn we na het laatste gerecht snel vertrokken.
ineke141 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Het eten was goed. We hadden er al vaker gegeten. Echter in het voorgerecht (bonbon zalm crabmousse) kon ik geen krab ontdekken. Eén minpuntje: de Sauvingnon Blanc die wij bestelden bleek bij het afrekenen € 6,50 per glas te kosten. Dat wisten we niet, er is geen wijnkaart. Wij vonden het duur in vergelijking met de rode wijn: € 3,75!
De bediening is attent, het eten verder prima en voldoende.
Jeanne V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
gaarne willen wij reageren op de vorige recentie 141
wij hebben zeker een wijnkaart.
het is zeer jammer dat de wijn verkeerd is berekend.
wij willen hier graag met U op terug komen.
fijn, dat het diner U is bevallen.
Vriendelijke Groet
watheerlijk .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Niet aangegeven parkeerruimte, dus even twee keer langs rijden. Goede kwaliteit van de gerechten, ruime hoeveelheden en een lekker assortiment verse groenten.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Redelijk eten, maar meer kwantiteit dan kwaliteit. Het lijkt alsof het is aangepast aan de AH actie.
Bediening prima en dito wijn.
M H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Sfeervol restaurant
Ans E.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Het eten was weer fantastische sfeer perfect bediening super wat willen we nog meer
Willy G.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Je woont 220 km verderop en je gaat hier eten. Goed gegeten en gedronken. Zeer mooie locatie en geweldige sfeer binnen. Zeer goede gastvrouw die weet hoe je een'minpuntje' op de juiste manier oplost. Chapeau! Een aanrader. Maak volgende keer een omweg om hier nog eens te eten.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Het was uitermate lekker en gezellig, we komen zeker nog een keer terug !
p.duits .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een gezellig restaurant, met prachtige glas in lood ramen. Het eten was prima, alles was lekker, vers, gevarieerd en zag er mooi verzorgd uit. De bediening was vriendelijk en de wachttijd was prima, niet te lang of te kort.
Een aanrader, we komen zeker eens terug.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Ontspannen sfeer. Gastvrij en vriendelijk. Bediening door mensen met kennis van zaken. Aanrader. Moeite waard om om te rijden.