Over het restaurant De Bruggemeester

(H)eerlijk eten zonder fratsen

Restaurant de Bruggemeester in Nieuwerbrug is gelegen naast de enige overgebleven particuliere Tolbrug van Nederland. Binnen is het zeldzaam gezellig, het restaurant is huiselijk ingericht met veel hout, een wand vol boeken, klassieke kristallen kroonluchters en overal curieuze antieke voorwerpen. Kijk je ogen uit en niet te vergeten; geniet van het lekkere eten!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Bruggemeester

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

Maandag t/m Vrijdag vanaf 12:00
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30

• Af te huren , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
Jeanne V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
gaarne willen wij reageren op de vorige recentie 141
wij hebben zeker een wijnkaart.
het is zeer jammer dat de wijn verkeerd is berekend.
wij willen hier graag met U op terug komen.
fijn, dat het diner U is bevallen.
Vriendelijke Groet
ineke141 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Het eten was goed. We hadden er al vaker gegeten. Echter in het voorgerecht (bonbon zalm crabmousse) kon ik geen krab ontdekken. Eén minpuntje: de Sauvingnon Blanc die wij bestelden bleek bij het afrekenen € 6,50 per glas te kosten. Dat wisten we niet, er is geen wijnkaart. Wij vonden het duur in vergelijking met de rode wijn: € 3,75!
De bediening is attent, het eten verder prima en voldoende.
watheerlijk .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Niet aangegeven parkeerruimte, dus even twee keer langs rijden. Goede kwaliteit van de gerechten, ruime hoeveelheden en een lekker assortiment verse groenten.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Redelijk eten, maar meer kwantiteit dan kwaliteit. Het lijkt alsof het is aangepast aan de AH actie.
Bediening prima en dito wijn.
M H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Sfeervol restaurant
Ans E.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Het eten was weer fantastische sfeer perfect bediening super wat willen we nog meer
Willy G.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Je woont 220 km verderop en je gaat hier eten. Goed gegeten en gedronken. Zeer mooie locatie en geweldige sfeer binnen. Zeer goede gastvrouw die weet hoe je een'minpuntje' op de juiste manier oplost. Chapeau! Een aanrader. Maak volgende keer een omweg om hier nog eens te eten.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Het was uitermate lekker en gezellig, we komen zeker nog een keer terug !
p.duits .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een gezellig restaurant, met prachtige glas in lood ramen. Het eten was prima, alles was lekker, vers, gevarieerd en zag er mooi verzorgd uit. De bediening was vriendelijk en de wachttijd was prima, niet te lang of te kort.
Een aanrader, we komen zeker eens terug.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Ontspannen sfeer. Gastvrij en vriendelijk. Bediening door mensen met kennis van zaken. Aanrader. Moeite waard om om te rijden.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Fijn restaurant, zeer goede ontvangst met heel vriendelijk personeel, heerlijk eten. Enig minpuntje: in het restaurant zelf wordt ook het e.e.a gebakken. Toen ik naar huis ging bekroop me een beetje het gevoel dat ik bij de wok was geweest, rook het aan mijn kleding. Dit is gemakkelijk op te lossen door in de serre te gaan zitten maar daar was het op dat moment erg fris. Maar dit belet me niet om nog eens te gaan. Dank je wel.????
Jolanda C.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk en attent personeel! Porties waren prima, zelfs meer dan voldoende.

Zaten in de serre, bij de grill vandaan. Fijn, het stuk met tafels bij de grill stond op drukste punt van de avond blauw van de rook.

Wij raden de garnalencocktail en tournedos aan. Er kwam een perfect stuk vlees op tafel, zowel de jus als pepersaus waren er heerlijk bij.
Guus K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij hadden beiden de dagvangst als hoofdgerecht , mijn vrouw Pietermannen en ik Tarbot.
Beiden uitstekend, op de kaart stond dat de meeste vis geleverd werd door Simones uit Scheveningen wat inderdaad goede kwaliteit garandeert.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Matig, vis was verbrand(?). zou er niet voor een 2 keer gaan eten.
Het restaurant is opgedeeld is verschillende delen, wij zaten in een klein krap stukje...niet mijn idee van gezelligheid.
marrydejong .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wij werden vriendelijk ontvangen en kregen parkeeradvies.
Wij kregen een goede plaats aangeboden omdat 1 van ons met een rollator liep.
H W V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Met korting is de prijs goed maar als je gewoon a la carte gaat eten is het aan de dure kant. Wij hebben de pech dat we de gerechten met toeslag lekker vinden. Tja.....
Magda V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Datum 14 dec. 2016
Met AH bonnen gereserveerd. Prima ontvangst, jassen werden voor ons opgehangen en ook weer gebracht.. Als je met die bonnen komt moet je dus een 3 gangenmenu kiezen, die konden we van de kaart kiezen. Wanneer je iets niet lustte (bv. zalm met krab) kon je een variaant daarop krijgen. Het hoofdgerecht is een groot portie en eigenlijk is dan daarna het toetje teveel, daar kon dus niet koffie voor in de plaats gekozen worden. Dat is wel jammer, want het toetje was ook erg veel. Het bestelde karaf water werd een fles water wat extra op de bon werd verrekend. Tussen het voorgerecht en hoofdgerecht was de wachttijd er lang (wel een uur) Maar daar en tegen werd dat ruimschoots vergoed door het lekkere eten. Al met al een prima avond gehad.
Bridge60 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Een gezellig dorpsrestaurant waar je grote porties krijgt van lekker eten. Met name de hoofdgerechten (we kozen voor ribeye en stoofpotje) waren erg lekker. De rode kool smaakte goed.
S V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Prima eten, we moesten alleen erg lang wachten, het duurde erg lang voor we wat te drinken kregen en vervolgens duurde het weer lang voor we de kaart kregen. Bij het hoofdgerecht was er iets mis gegaan bij het bestellen en daar hebben we een uur (!) op moeten wachten. Eens maar niet nog een keer!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Leuk restaurant, serveren flinke, no nonsence, portie's, die aan de dure kant zijn. De serveersters mogen nog wel wat manieren bij leren, die proberen vooral het brood en de wijn aan de man te brengen. Toen we na het voorgerecht, het brood en het hoofdgerecht, geen trek/plaats meer hadden in een nagerecht, maar wel een koffie namen, konden we geen gebruik maken van de AH_actie en moesten het volle pond betalen, beetje kinderachtig!
Wat wel leuk was, dat de kok/eigenaar regelmatig langs kwam voor een praatje, uitleg geven over de gerechten, en informeren of alles naar wens was.