Over het restaurant De Bruggemeester

(H)eerlijk eten zonder fratsen

Restaurant de Bruggemeester in Nieuwerbrug is gelegen naast de enige overgebleven particuliere Tolbrug van Nederland. Binnen is het zeldzaam gezellig, het restaurant is huiselijk ingericht met veel hout, een wand vol boeken, klassieke kristallen kroonluchters en overal curieuze antieke voorwerpen. Kijk je ogen uit en niet te vergeten; geniet van het lekkere eten!

Halve fles mineraalwater

Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant De Bruggemeester

Irene B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Geweldig restaurant. Het eten was super. Alles zag er mooi verzorgd uit. We mochten gewoon van de kaart uitkiezen, terwijl het een actie was van AH. Ik kan dit restaurant aan iedereen aanraden
frits L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De Bruggemeester is een gezellig restaurantje met een vlotte bediening en een goede keuken, de keuze op de menukaart is ruim en de bereiding is prima. Wel is de inrichting wat achterhaald, we zijn hier 8 jaar geleden ook geweest en we hadden niet de indruk dat er iets veranderd was.
wilma S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
aangenaam verrast door de heerlijke gerechten nl carpaccio, zalmbonbon met avocado vooraf. Met daarbij geroosterd brood met zachte boter en lekkere pesto. Als hoofd gegrilde entrecote , eendenborst met daarbij zelfgemaakte patat mayonaise en salade. Vriendelijke bediening. Komen graag nog eens terug.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Goed gegeten, voldeed aan de verwachtingen. Geen uitschieters naar boven of naar beneden.
Axboer .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Prima. Verbeterpunten: doorgezakte stoelen, Lange wachttijd voor gerechten.
Voorgerecht: zalm/krab/avocado enveloppe (waar is de krab?), haasbiefstuk...of kogel.., lekker, creme brulee lekker.
Rick K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Warme ontvangst, heerlijke gerechten. Niemand van ons gezelschap kon iets van kritiek vinden. Kortom, komen zeker terug ook al is het voor ons 30 minuten rijden.
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening, prettige ietwat oubollige locatie. Omdat prijs/kwaliteitverhouding goed waren komen wevast nog eens terug in de zomer om op het terras te eten. Nog een pluspunt: wat een uitgebreide kaart, wat een keuze aan gerechten.
Anzela B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Eten was voortreffelijk. Echter voor sommige gerechten moest er 5/10 euro bijbetaald worden. Aangezien wij Albert Heijn bon hadden (tweede menu gratis voor een drie-gangenmenu a 35euro) en dit op de site niet vermeld stond, viel dit ons enigszins tegen. Verder prima..
ivdvelde .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Waren er met de AH actie. Kan alles van het menu kiezen. Vriendelijke bediening. Komen zeker een keer terug.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Prima ontvangst ,"kan ik uw jas aannemen" en uitstekende keuken!
Gelukkig voldoende tijd tussen de gangen door en prima bediening.
Deze keer van de AH actie gegeten maar komen zeker terug.
M_hoornstra .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
het is heel goed bevallen, sommige gerechten waren, voor onze leeftijdcategorie (70 +), groot.
Huiswijn was Italiaans die we vooraf konden proeven zonder verplichting.
De vis van de dag was Pieterman filet: heerlijk
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heerlijk eten! Misschien wat teveel tijd tussen de gangen, maar de kwaliteit van het eten maakte dat zeker goed. We zaten in de serre. Een heerlijk plekje dat mooie details heeft (glas in lood ramen) en waar je ook kunt genieten van het uitzicht.
martineten .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
We hebben hier zeer goed gegeten. Een prettig restaurant, waar we zeker naar terug gaan. Voor het eerst sinds lange tijd dat ik weer een lekkere gebakken tong heb gegeten.
Rosbag R.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
heerlijk gegeten met de ah actie, leuke bediening leuke tafel, en verrassende gerechten namelijk eend dat zie je niet vaak
Grady D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het is alleen jammer dat je niet een gewoon glas water kunt krijgen, maar gedwongen bent een fles gebotteld water moet kopen. Dat is geen goede service.
Hennie T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Super gezellige bediening zij verstaat haar vak en heerlijk gegeten.
Kortom een prima gelegenheid met sfeer, zeker voor herhaling vatbaar.
Bob K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Wat je bij de Bruggemeester voorgeschoteld krijgt is werkelijk van zeer hoge kwaliteit en perfect klaargemaakt. Wij komen zeker terug.
Gera V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Met zijn vieren gegeten. Onze Amerikaanse vrienden vonden het een leuk restaurant met prima kwaliteit. En ook wij vonden het een Prima restaurant met heerlijke slibtongetjes!!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Het eten was verrukkelijk : vooraf hadden we warme geitenkaas, die héél mooi aangekleed was. Daarna kabeljauw, was héérlijk, en tot slot aardbeien met ijs en slagroom : erg lekker !!
Alleen .... de wachttijden tussen de gangen waren érg lang. Het begon al met het aanbieden van de menukaart ... we hebben nog nooit ergens zó lang moeten wachten. Ná ons kwamen ook nog andere gasten : daar was het niet anders bij. (en zó druk was het niet ...) Jammer !! Voor de rest een gezellig restaurant.
W.J. D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
In tegenstelling tot veel eerdere bezoeken verliep deze avond erg terleurstellend.
Het was weliswaar druk maar de bediening was niet erg attent. Jonge meisjes die niet goed geinstrueerd
leken.
Erg lange wachttijd en porties die wisselend van grootte waren ook in vergelijking met eerdere bezoeken.
Enigszins teleurstellend gelet op eerdere prima ervaringen.