De Brug

Tilbrugstraat 5 9432 TV Zuidveld Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Brug

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
guusketzer .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Hartelijke ontvangst. Ze houden heel goed rekening met een allergie. Komen regelmatig vragen of alles smaakt en naar wens is. Met het buffet uit ong. 16 voorgerechten kunnen kiezen. Alles glutenvrij. Keuze uit 2 soorten soep. Een keer werd de soep in de keuken bereid. Frites werden speciaal in de keuken gebakken i.v.m. besmetting. Het hoofdgerecht werd in het restaurant bereid. Keuze uit vis, vegetarische en vleesgerechten. De pepersteak, filet tabasco en kangoeroe waren heerlijk. Bij de laatste glutenvrije cranberrysaus.Als toetje keuze uit o.a. 5 soorten ijs. Wij gaan volgend jaar beslist terug. Hebben dit jaar 3x gegeten.
Diek1marian2 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij de Brug! Eenvoudige gerechten, maar heerlijk klaargemaakt. Verfijnde smaakcombinaties met verse kruiden en groenten. Heerlijk! Als vegetariër werd ik ook echt verwend.
De bediening was erg gezellig en met leuke humor. Het interieur een interessante mix van oud café en vintage behang. Een echte aanrader!
RichardDaphne .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Vanavond gegeten, alle gerechtjes geproefd die in het buffet gereed stonden. Aan tafel het kaartje ingevuld voor de live cooking en dan rustig wachten en genieten van het buffet en de sfeer van het restaurant tot het belletje gaat, bevestigd boven de tafel.
De bediening en service waren erg vriendelijk en warm, het gaf een gemoedelijke sfeer en gaf een "thuis" gevoel.
Complimenten voor de chef en brigade voor de heerlijke huis en vers bereide gerechten.
Graag tot een volgend bezoek.
Leembruggen .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Het betreft een buffet restaurant.
De bediening erg behulpzaam en vriendelijk.
Gekozen visgerecht, zalm op de juiste manier bereid met een goede smaak.
De andere gerechten zoals diverse salades, ijsgerechten en soepen allen bereid van verse producten.
Bijgebleven is de ontspannen sfeer met als in het oog springende bellen boven iedere tafel die geluid wordt als het bestelde vis of vleesgerecht door de kok bereid gereed is voor consumptie.
Kortom een aanrader
Vriendelijk bedankt voor deze positieve recensie.
Sarina D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Wij hebben hier heerlijk gegeten met de kerst.
Het eten was erg lekker, veel keuze en zeer goede kwaliteit
Het zag er erg gezellig uit .
De koebellen boven de tafels voor als je eten van de grill klaar zijn geweldig. Fijn on lekker aan tafel te blijven eten en niet in de rij hoeven staan.de bediening was ook erg goed.we hebben al weer gereserveerd.
Fijn om te lezen hoe blij onze gasten met ons zijn. Dank je voor deze mooie recensie Sarina
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Zeer verrast door de prachtige inrichting van het restaurant. We werden vriendelijk ontvangen. We hebben gekozen voor de pannenkoeken die heerlijk waren De soep vooraf was ook voortreffelijk en het ijsje erna het puntje op de i. Zeker een aanrader.
Wij zijn zelf ook zeer content met de inrichting. Dank je Anneke, voor deze recensie
Naomi P.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Wij komen al zeker 20 jaar in De Brug. En in al die jaren hebben wij nog nooit één minpuntje gevonden! Keer op keer is het eten van super qualiteit, het is gemoedelijk, de gezelligheid en ambiance is altijd uitstekend zo ook de bediening en de kok niet te vergeten. Meerdere keren hebben we hier onze feestjes gevierd, maar ook vele malen met het gezin alleen gegeten. En ook niet onbelangrijk... hier zit je lekker ruim, dus geen ellebogen in je nek vanaf een andere tafel! Voor ons geen ander restaurant die tegen De Brug opkan!
Beetje late reactie van mijn kant Naomi, maar super bedankt voor jouw goede en duidelijke recensie.Fijn dat je na al die jaern nog steeds zo blij met ons restaurant bent.
FamvdB .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Vandaag heerlijk gegeten van het buffet bij de Brug in Zuidveldn(Dr.)
De sliptong en de pepersteak alsmede de vele salades en bijgerechten zijn van harte aan te bevelen.
Ivm een lactose intolerantie kon ik niet van de overheerlijke toetjes genieten, echter werd dit voor mij opgelost door te zorgen voor superlekker sorbetijs.

Wij komen graag nog eens terug, in dit gezellige restaurant met super vriendelijk personeel!!!
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Goed restaurant en een zeer goed en uitgebreid buffet.
Prettige en vriendelijke bediening, altijd aandacht voor de klant.
Nu ik dit in tik wordt het weer eens tijd om van het buffet te gaan genieten.
Emmen28 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Het is een top bedrijf kan niks anders zeggen dan geweldig.
Super gastvrij lekker los en hun zelf houden van geintje erg leuk.
Het eten is hier hellemaal top hier kunnen weinig tegen op eten is goed warm krijgt vers vlees vanaf de bakplaat erg leuk is de koe bel die boven taffel gaat als je eten klaar is ruime keuze aan buffet en aan alles is gedacht zeker aan aanrader hier heen tegaan dan wil je echt niet meer anders.
Gerdy B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Helemaal top. Hertenfilet met portsaus en champignons was perfect klaargemaakt. Mijn tafelgenoten waren zeer enthousiast over de spareribs en ribeye steak. Groenten en aardappelen ook helemaal goed. De huiswijn paste er prima bij en om water hoefden we niet zelf te vragen; dat werd er direct bij aangeboden. Dan ook nog verrukkelijke toetjes en perfecte vriendelijke bediening. Een omweg waard.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
Op en top restaurant, een van de weinigen die weet hoe je de lekkerste gebakken aardappelen maakt voor je klanten. De eigenaren en personeel altijd weer aardig en gastvrij. Prijs-kwaliteit vind ik in dit geval uitstekend. Het wordt tijd dat we binnenkort weer eens gaan....