De Brouwmeester

Meer informatie over restaurant De Brouwmeester

Jouw recensie over het restaurant De Brouwmeester

Ginny S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Hier kom ik echt nooit meer!!! Arrogante bediening en een wespenplaag. Pannenkoeken zijn niet te vreten. Enige pluspunt is dat kinderen zich vermaken in de speeltuin, maar het is het geld echt niet waard.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Een gezellig restaurant /café. Met prima eten! Wij hadden schnitzel, ribeye, frietjes, verse salade en warme groenten. Alles was vers, en heerlijk. Lekkere wijn. En: zeer vriendelijke en gastvrije bediening. Prijs top.
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Een gezellig dorpscafé met uiterst vriendelijke bediening. De keuze aan voorgerechten is beperkt tot een broodje kruidenboter. Maar wat betreft hoofd- en nagerechten is er voldoende keuze: het Koekange's pannetje is een aanrader, evenals de scholfilet.