De Brouwerij, eten enzo

Odenveltlaan 2 3451 ZN Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant De Brouwerij, eten enzo

Goed eten in een prachtig monumentaal pand

Lunch, diner en hapjes bij De Brouwerij, eten is geen jaargetijde en geen gelegenheid hetzelfde. Of je nu uitgebreid wilt dineren, een snelle hap tussendoor wilt, er is altijd voor iedereen iets! Bij De Brouwerij houden ze van mooie ingrediënten met een lokaal tintje en hebben altijd dezelfde basis: uitstekende kwaliteit en een goede maaltijd!

Meer informatie over restaurant De Brouwerij, eten enzo

Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 12:00
Zaterdag 15:00 - 22:00

Ddijk .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Prima maaltijd gehad. Samen gekozen voor de shared diner. Deze was gevarieerd en goed. De bediening deed goed zijn best alleen bij binnenkomst even op de menukaart moeten wachten.
Marco J.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Vanavond gegeten met 6 personen.
De brouwerij geeft aan dat het werkt met veel biologische en streekproducten. Op de kaart zelf is hierin niks terug te vinden naar mijn mening. Kaart is eenvoudig maar komt toch verwachting wel na. Voorgerechten zijn prima. Sparibs heel mals, maar wij miste daarin wel een goede marinade. Desserts veel te machtig.
Service veel steekjes laten vallen. Met opnemen aangeven dat we moeten opschieten want de menukaarten zijn op.. Je zag dat de ervarenheid ontbrak en nogal knullig overkwam.

Kortom prima eten voor een redelijke prijs, service kan veel beter.
Beste Marco, dank voor je review en fijn dat onze gerechten hebben gesmaakt. Wij hebben die avond verschillende steekjes laten vallen en zullen hier zeker actie op nemen. Zonder feedback van onze gasten, zouden we dat minder goed kunnen doen, waarvoor dank.
Wij hopen jou/jullie nog eens te mogen verwelkomen en dan zullen wij wél onze service naar onze gasten op orde hebben.
Graag tot ziens bij De Brouwerij, eten enzo
Marjolein Wieman
Goestingop1 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Een heerlijke ontspannen verrassing in het pittoreske Vleuten. De Brouwerij heeft een eerlijke, eenvoudige en smakelijke kaart. Prijs kwaliteit is prima. Wij aten een shared dinner: lekker proeven van veel! kleine gerechten. Decor is prima: een kruising tussen een eethuis en een huiskamer. Dat is ook het enige min-punt: er ligt wit gesteven linnen op tafel, dubbel bestek en er staan 2 glazen! Op die kleine tafeltjes is het dan gauw te vol. Tip: zet een emmertje met bestek op tafel, geen glazen en kies voor andere servetten die passen bij de uitstraling van het restaurant.
De bediening was uitstekend: vlot maar geduldig, enthousiast maar niet TE, goeie uitleg bij onze gerechten...kortom een 9!
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Erg leuk dorpsrestaurant. Je wordt herkend door de bediening en altijd gastgericht. Menukaart leuk en gevarieerd. Vooral de spareribs zijn grandioos!,
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Prima avond hier, mede door de aardige en alerte bediening. Alles kan, wel zo prettig. Van de voorgerechten viel alleen de confijt van eendenbout wat tegen, erg weinig en opgediend in de vorm van plakjes worst, vreemd. Garnalen kroketten zijn prima. De entrecote en de saté zijn goed. Een heerlijke grillsmaak bij de saté, goed gedaan. Pluspunt is dat het tafelwater én in een leuk flesje wordt opgediend én gratis is, zoals het hoort. De zaak ziet er ook gezellig uit.
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Gegeten met Valentijn. Gastronomie zoals het hoort. Lekker eten, prijs / kwaliteit op orde, goede bedienig. Eigenaresse en personeel vriendelijk en alert. Eten met aandacht gemaakt en lekker. Goede bistrokwaliteit voor een heerlijk ontspannen avond. Dank!
Diane D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij De Brouwerij met stelletje vriendinnen. Genoten van de startersparade, lekkere hoofdgerechten en overvloedige dessertparade. Leuk gevonden, mooi opgemaakt. Bediening vriendelijk en alert, ook eigenaresse volop aandacht voor haar gasten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Basbaaren58 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Het eten is erg lekker bij de Brouwerij , het word mooi en stijlvol geserveerd. De bediening is vriendelijk en hardwerkend. Het is een gezellig restaurant voor iedereen of je nu in pak of spijkerbroek komt dat maakt daar niet uit.
John H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Leuke locatie, vriendelijke en attente bediening, redelijk kwaiteit van de gerechten, redelijke prijs kwaliteitverhouding
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Afgelopen week hier gegeten. Het restaurant ziet er oud en gedateerd uit. Stoelen / tafels versleten en niet helemaal schoon, eigenlijk heeft de tijd stil gestaan in dit restaurant.
Service is goed, maar doet wel een beetje rommelig aan, niet professioneel maar wel vriendelijk en huiselijk en dat is ook belangrijk.
Het belangrijkste het eten : eten is niet slecht, maar wel aan de prijzige kant. De carpaccio met veel te veel pesto erop wat de smaak niet ten goede komt, geen pijnboompitten en rucola wat er toch wel bij hoor te zitten. Hoofdgerecht, vlees viel niet tegen, maar de smaken waren erg vlak. Tevens kwam de verse friet aan tafel toen ons hoofdgerecht al op was, dit kwam doordat de communicatie met de naastgelegen snackbar niet goed was. De verse friet wordt namelijk gebakken door de naastgelegen snackbar van dezelfde eigenaar. Dessert viel goed in de smaak. De huiswijn was zeer goed, niets op aan te merken.
Eindoordeel : midden segment qua prijs en kwaliteit van het eten. Niet slecht, maar voor het geld verwacht je toch net iets meer, gerechten waren te simpel en te magertjes voor het geld. Geen verrassende gerechten en weinig fantasie en eigen inbreng.
Henkgijsbers .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
wij hebben er met 4 personen een lekker 3 gangenmenu gegeten. Het zag er goed uit en smaakte prima. We kregen ook ruim de tijd om alles op te eten er was geen haast met de bediening en dat is wel prettig. Verder geen kritiek maar wel een puntje van aandacht.
We dronken een fijne rosé bij de maaltijd maar toen we een tweede fles vroegen kregen we een andere dan we eerst hadden. Maar dat mocht de pret niet drukken. We hebben het heel fijn gehad.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
met vrienden hier uit eten geweest. We zaten in de opkamer en dat was eigenlijk iets te krap, maar ja een goed-lopende zaak wil dat natuurlijk uitnutten. Het eten was voortreffelijk, mooi opgediend en goed van smaak. De bediening was iets te joviaal en net in dienst maar capabel en vriendelijk. Dit historische pand (wortels in de 15e eeuw) was erg gezellig ingericht; enige minpunt het gordijn dat het restaurant bij de ingang afschermt van de kou; is natuurlijk praktisch maar staat wel wat amateuristisch.
De prijs-prestatie was uitstekend. De gegrilde entrecote met pepersaus is een aanrader.
Annetteamse .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Wij hebben bij de Brouwerij gegeten met de AH actie dus een aangepaste kaart maar voor ons voldoende keus. Echt heerlijk gegeten, mooi opgemaakte borden, vriendelijke bediening en een heerlijk sfeertje. Kortom, aanrader!
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie! Het enige wat wat mij betreft wat beter zou kunnen is de diversiteit van de kaart: dezelfde dingen komen vaak terug, zowel als je à la carte besteld als bij de menu's. Maar alles was heerlijk, duidelijk zelf gemaakt (geen toetjes uit een pakje bijv.) en de bediening was top! De dessertparade is een aanrader!

Ik zie bij eerdere recensies staan dat de keuze beperkt was bij de AH restaurantactie: dat hebben ze blijkbaar aangepast. Wij hadden keuze uit 3 voorgerechten, 4 hoofdgerechten (2x vlees, 1x vis, 1x vega) en 3 desserts. Enige puntje was dat we volgens de website van de AH restaurantactie hier niet meer zouden kunnen reserveren, maar gelukkig bleek na een belletje naar het restaurant dat er nog wel plek was en werd de reservering meteen geregeld. Dus ook met de AH restaurantactie een aanrader!
Mimulder .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Zondag, 20 sept., met mijn 95 jarige vader bij De Brouwerij gedineerd. Mijn vader met alle egards behandeld, vriendelijk en hulpvaardig, en daarnaast was het eten erg lekker. De oude heer wil daar zeker terugkomen, een groter compliment bestaat er niet.
Alie Y.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Wat is het hier toch heerlijk eten. Het is moeilijk kiezen op de kaart, alles is lekker, maar dat hebben ze hier prima opgelost. Voor en nagerechten kun je als trio bestellen. 3 kleine voorgerechtjes, 3 kleine nagerechtjes, heerlijk. En de bediening, top.
We zijn hier nu drie keer wezen eten in 6 maanden tijd, we komen absoluut nog wel weer eens langs als we in de buurt zijn( wonen nu in Zwolle)
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
We hebben een keuze gemaakt van het speciale menuutje dat ze voor de AH-actie hadden gemaakt. Voor- en nagerecht waren heerlijk (resp. caesarsalad en franse appeltaart met ijs en noten), het hoofdgerecht (fish en chips) zouden we niet nog een keer kiezen. Het was gezellig druk en doordat veel tafels tegelijkertijd aan het hoofdmenu toe waren kon het wat langer dan normaal duren. Dit werd keurig meegedeeld, waardoor het wachten helemaal niet erg was (en ook erg meeviel qua duur).
Djflb .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Goede kaart, leuke locatie en vriendelijk personeel. Zoals ze zelf al zeggen: De Brouwerij, eten enzo maakt van eten een feestje.....dat is het zeker ;-)
Snoogley .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Leuke gerechten, Lekker gegeten, goede vriendelijke bediening, zeer leuke ambiance! Wij komen weer zeker snel weer eten. Was erg naar wens!
Atm.rijnbeek .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
via de AH actie gereserveerd, en hier kon je alleen kiezen tussen sate of vis. Wij vonden de prijs te hoog. Voor sla en frites werd er 6 euro extra gerekend bovenop de 31.50 euro. De vis gefrituurd was niet lekker en vooral voor de prijs had ik er meer van verwacht.
Conclusie gewoon daar eten zonder AH menu!