De Brinkhof

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
7,2
Ellen N.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Samen met mijn kinderen voor een lunch hier terecht gekomen. Met het eten was niets mis maar mijn omelet was bijzonder saai en letterlijk en figuurlijk kleurloos. Een klein bakje ketchup bij een tosti moet apart betaald worden. Het meubilair is zeer gedateerd en behoeft mijns inziens nodig vernieuwing. Bovendien was het er onbehaaglijk en dat kwam niet alleen omdat mijn dochter van zes (!) een aantal keer de deur open liet staan om even iets uit de auto te halen.
Ze werd hier door een medewerkster op zeer ongepaste en onfatsoenlijke wijze op aangesproken. Toen ik hier wat van zei kwam een andere medewerkster terug melden dat het zo niet bedoeld was. Het was niet druk en ondanks dat ik bij het afrekenen zowat naast de snauwende medewerkster stond deed ze geen enkele moeite haar excuses te maken.
Ik vind het geen probleem als mijn kinderen door anderen worden aangesproken maar dat kan op een respectvolle en bij de leeftijd passende wijze. Als het mijn zaak was geweest had ik de deur gewoon een aantal keer dichtgedaan. De tijd en moeite die dit kost weegt geenszins op tegen de gevolgen van zo'n slechte service.
Ik kom er namelijk niet meer.
Asimov .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
We zijn met een heel groep van 35 wandelaars bij De Brinkhof gaan lunchen en hadden daarvoor niet al te veel tijd beschikbaar. Het restaurant is er niet alleen in geslaagd om snel voor alle gasten een pannenkoek naar keuze te serveren, maar ook de bediening was uitstekend. Met een tevreden gevoel hebben wij onze wandeling door Kootwijkerzand vervolgd.
Geert-Jan W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Vanavond weer fantastisch lekker gegeten!
Mijn vrouw heeft het menuutje met de wiener schnitzel gekozen en ikzelf het menuutje met de kogelbiefstuk.
Werkelijk heerlijk en ouderwets vriendelijk personeel. Een aanrader! Top!
Diedekaas .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
We gingen met een hele grote groep. Het duurde heel lang voordat we ons eten kregen en toen we dat opmerkten kregen we een merkwaardige reactie. Service was niet goed; zeer onbeleefd. De gerechten waren oké, maar soms te zout en niet perfect gekookt. Geen aanrader en we komen er waarschijnlijk niet terug. Van binnen was het wel best gezellig ingericht.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Het restaurant ziet er misschien niet heel gezellig uit maar het eten was echt HEERLIJK! We hadden een menu. Vooraf tomatensoep, daarna frietjes met een heerlijke biefstuk (goed gebakken) en warme groenten. Naar keuze zelfs stoofpeertjes erbij te bestellen. Als toetje een dame blanche. De service was erg vriendelijk en de prijzen zijn gemiddeld. Erg leuke avond gehad en echt een aanrader!!
Groes .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2014
Heerlijk gegeten niks geen poespas alles goed warm en voortreffelijk stuk vlees gebakken varkenshaas en biefstuk medium precies goed en ouderwets warme peertjes .
ijs als nagerecht precies op temp en geen kristalvorming en echte slagroom geen lucht.
1 minpuntje vlees werd uitgeserveerd door 1 serveerster voor 19 pers. en dan komen de bijgerechten nog dan heb je het vlees al een groot deel op uit-serveren met 2 was beter alles tegelijk op tafel.