De Brink

Meer informatie over restaurant De Brink

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Auke V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Goed gegeten bij de Brink. Carpaccio rijkelijk bestrooid met oude kaas en pijnboompitten afgemaakt met een lekkere dressing. Biefstuk medium besteld. Had iets langer gegrild mogen worden maar de smaak was prima. Als dessert dumpkepudding met in beerenburg gewelde rozijnen. Heerlijk en mooi geserveerd in aparte schaaltjes. Klein restaurant in huiskamersfeer met nog de bedstededeurtjes. Het was druk en mede daardoor erg warm?. Bediening correct maar mag wel wat spontaner. Tip: voorverwarmde borden is prettig en de presentatie van de Carpaccio komt beter tot zijn recht op een wit bord dan met een bord met een grote rode rand. Al met al wel een aanrader!!
Lisanne A.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Afgelopen weekend heerlijk geluncht (met zes man) op een prachtige plek in Gaasterland, in het centrumpje van Oudemirdum, bij De Brink. Vijf gasten kozen voor een maaltijdsalade, en eentje voor het stokbroodje met tonijnsalade. Ik heb zelden zo'n heerlijk maaltijdsalade gehad, zeer uitgebreid, en alles heerlijk vers bereid. Je zit er heerlijk ontspannen. Ook de koffie na was van goede kwaliteit. De prijzen zijn vriendelijk. Als je geniet van het mooie Friese Land, op de fiets, of met de voet, dan is een lunch bij dit restaurantje zeker aan te raden.
Reini .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
Het was heerlijk weer dus wij konden op het terras (echt op de Brink) zitten.
Er is een redelijke keuze in voorgerechten, alle € 5,00, opvallend lekker was de uiensoep met Friese nagelkaas sterk van smaak maar heerlijk. Als hoofdgerecht hadden wij beide een biefstuk van de gril, 1 met de bekende pepersaus en 1 met Berenburg saus. Deze Berenburg saus is een sensatie , heerlijk van smaak en door de stukjes appel ook heerlijk fris. Het bijbehorende garnituur was zoals je mag verwachten, patat,gebakken aardappeltjes en 2 groentes.
De bediening is er prima en vlot, al met al een aanrader al was het maar om die heerlijke saus te proeven.