De Brijhapper

Kerkbuurt 87 3361 BD Sliedrecht Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant De Brijhapper

Onbeperkt spareribs eten, een koopavondschotel of de Brijhappers Dwaze Dinsdag? Geen idee wat dit allemaal betekent? Kom dan zelf naar dit gezellige café/restaurant om uit te vinden hoe je met deze formules heerlijk kunt eten tegen supervoordelige prijzen. Dit is wat ‘borrelen & happen’ inhoudt: helemaal op je gemak een glaasje drinken met een lekker hapje erbij. Alleen, samen of met een groep. Hier kan alles voor je worden geregeld!

Meer informatie over restaurant De Brijhapper

Maandag gesloten
Dinsdag 11.00 - 22.00 uur
Woensdag en donderdag 11.00 - 23.00 uur
Vrijdag en zaterdag 11.00 - 02.00 uur
Zondag 14.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Brijhapper

• Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Super biefstuk , smaakt naar meer
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Weer heerlijk gegeten in een gemoedelijke sfeer.

Een aanrader
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
De medewerkers van dit restaurant hebben uitermate goed ingespeeld op de voedsel intolerantie van mijn partner. Er werd zelfs vooraf door de kok met ons gebeld om e.e.a nader toe te willen lichte. Dit hebben we nog nooit eerder meegemaakt, klasse!
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten met de familie.
Komen zeker nog een keer terug.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Knus en gezellig restaurant met leuke muziek op achtergrond en heerlijk eten. En niet duur. Wij komen zeker terug!!
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten. sfeer fantastisch. Goede bediening.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving voor een prima prijs
xena2011 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We zijn goed en vriendelijk ontvangen. Het eten was goed en eenvoudig. De sfeer moest nog een beetje op gang komen, omdat we de eerste gasten waren.
ju_dith_b .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een café-achtige , brasserie-achtig setting. Een gezellige plek en vriendelijk personeel. Het eten beviel ons prima! Wij hebben een geslaagde avond gehad voor een leuke prijs.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een gezellige sfeer maar voor ons wat te luidruchtig.met mensen aan de bar logisch.zeker als je wat ouder bent en wat dovig zoeken wij toch liever wat rustiger omgeving.overigens vriendelijke en behulpzame mensen.
Riet B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
muziek was wel niet hard, maar voor mij mocht het nog iets zachter.. vond het verder heel gezellig
en het eten voor die prijs is goed, eten werd ook lekker warm opgediend mijn complimenten daarvoor
chris H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
we vinden het een leuke aktie en we hopen dat we nog vele keren er gebruik van kunnen maken dus ga door met de aktie groetjes van chris en nel
jannyflorina .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
De wachttijd tussen de gerechten was super kort. De serveerster stond op ons te wachten tot we het bestek neerlegden, of er werd afgeruimd. Mijn partner had alles op en hup... Zijn bord weg en ik was nog bezig. Erg gehaast allemaal. En wij kwamen niet voor een snelle hap!
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en gezeten. We kregen gelukkig alles niet te snel achter elkaar zodat het even kon zakken.
Complimenten!!
Hannie D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
We hebben lekker gegeten in een prettige sfeer. De ontvangst was zeer vriendelijk met aandacht voor mijn kleinzoon van 15 maanden.
m.groot14 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Voor mij was het eten iets te zout. Mijn advies: geef friet altijd zonder zout, er staat zout op tafel. De smaak was verder prima
Bediening een 10
erna-bakker .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Geen spectaculaire, creatieve gerechten maar goed eten in een prettige ambiance met een vriendelijke en gastvrije gastheer en kok.
Het duurde even voordat ons gezelschap compleet was maar ik heb geen moment het gevoel gehad dat we 'opgejaagd' werden.
Gewoon een prettig adres.