De Brekken

Brekkenweg 10 8531 PM Lemmer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Brekken

Dinsdag t/m Zondag vanaf 16:00
- Diner vanaf 16:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Midsbody M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Als je van een recht toe recht aan eetgelegenheid houdt ben je hier op je plek! De biefstuk is giga en prima; de gerookte zalm ook. En dat alles heel betaalbaar.
De garnituur is wat fantasieloos maar wel smakelijk. De jonge bediening is vriendelijk (waarom leert men jongelui in de bediening in diverse eetgelegenheden niet wat basis etiquette wat betreft menukaart presentatie en op- en afserveren? Weten eigenaren dat zelf wel?).
Een locatie aan het water is vaak op zich al gezellig en verder is de locatie met veel parkeerplaatsen ook prima. Een minpunt voor muziekkeuze en -volume.
We komen zeker nog eens terug.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Aan het water - heerlijk. Binnen oogt het als een vreetschuur. De hoeveelheden doen dat ook enigszins bevestigen. Men kreeg een zalmmoot die echt wel te veel was. Idem voor de biefstuk en iets minder voor de heerlijk malse spareribs. Saus zou iets meer en pittiger mogen zijn. Het vlees was voortreffelijk. De soep van de dag was kippensoep - oefff het was echt veel te zout. Jammer mijn familie had er echt zin in.
Als men Radler uit de tap verkoopt (zo deelde men mij dat mee) dan moet je of echte Radler schenken of er bij vertellen dat het bier met fris is. Dit was toch echt een minpunt.
Al met al - een 7 -
Regina M.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Heerlijk gegeten, zeer geslaagde avond gehad mooi aangekleed met antieke spullen, vriendelijke bediening, de prijs is ook leuk om eens vaker uit eten te gaan, wat we ook zeker gaan doen een aanrader voor jong en oud