Over het restaurant De Brekken

In dit sfeervolle restaurant zit je aan het water van de Lemmer. Het Friese meer is in de zomer een paradijs voor watersportliefhebbers. Een dynamisch en levendig plekje om neer te strijken. Buiten op het terras heb je een mooi uitzicht maar binnen is het ook prima vertoeven in het smaakvol ingerichte restaurant. En het eten? Herkenbare gerechten en heerlijk vlees van de grill. Geen poespas, gewoon lekker eten waar iedereen van kan genieten.

Meer informatie over restaurant De Brekken

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag vanaf 16:00
- Diner vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant De Brekken

christien S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Goed eten in een zeer gezellig restaurant
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Was erg lekker je krijgt wel waar voor je geld
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Goede bediening, vriendelijk personeel, goed eten voor een prima prijs! Zeker een aanrader
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Fantastisch stuk vlees . Gebakken aardappelen zijn wat minder .veel te ver doorbakken . Maar toch voor herhaling aanbevolen .
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Het was heerlijk, het personeel was vriendelijk en er was eten genoeg hier ga je goed en voldaan weg!
Zwaantje Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Menukaart is al lange tijd hetzelfde. Geen keuze voor de vegetarische eter. Eten matig, geen enkele uitschieter. Porties van garnituur aan de magere kant, we waren met 4 personen maar leek mij afgepast op 2 personen. De tube mayonaise op tafel oogt snackbar achtig.Het terras aan het water is fijn. Al met al krap voldoende wat mij betreft
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Via IENS hadden we gereserveerd maar dat was schijnbaar niet goed doorgekomen.
Maar dat was verder geen probleem, na even kort gewacht te hebben kregen we al een tafel toegewezen.
De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam en dat alles in een gezellig en aangenaam en ongedwongen sfeervol restaurant.
Het eten was zeer goed, we hadden T-bone Steak besteld en die was reusachtig groot!
Daarbij kregen we ook nog groente, salade en frites met gebakken aardappeltjes erbij geserveerd.
Jammer dat het Restaurant niet bij ons in de buurt zit want dan zouden we er regelmatig heen gaan.
Echt een aanrader voor iedereen die daar in de buurt is en goed voor een gunstige prijs will eten.
Auke H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Lekker gegeten ????
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Het eten is uitstekend alleen zijn wij van mening dat de bediening scherper moet zijn.
Jappie B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Weer een heerlijk avondje gehad.
piet V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Goed restaurant, snel en goede bediening.
Martha A.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Een leuke locatie en gezellig eten. Het was erg warm. Zonnewering zou fijn zijn, met de gordijnen dicht valt er weinig naar buiten te kijken, jammer!
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
WEER heerlijk gegeten bij restaurant de Brekken!!!
Als je echt lekker wilt eten,,,gezellige sfeer,,,aardig personeel!!
Dan moet je bij restaurant de Brekken zijn!!!
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
De soep was te koud, maar nadat deze goed warm was geworden wel heel lekker.
Bij de enorme Angus steak had je eigenlijk geen bijgerechten nodig. De steak was verrukkelijk, maar de bijgerechten werden zonder lepel erbij geserveerd, die kregen we toen we er om vroegen.
Een "supermarkt" knijpfles voor fritessaus/mayo vind ik niet zo leuk.
Fraai uitzicht op de boten en het water en een fijn terras.
Een prima eetgelegenheid voor de watersporter en de "locals".
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten bij De Brekken ????
Midsbody M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Als je van een recht toe recht aan eetgelegenheid houdt ben je hier op je plek! De biefstuk is giga en prima; de gerookte zalm ook. En dat alles heel betaalbaar.
De garnituur is wat fantasieloos maar wel smakelijk. De jonge bediening is vriendelijk (waarom leert men jongelui in de bediening in diverse eetgelegenheden niet wat basis etiquette wat betreft menukaart presentatie en op- en afserveren? Weten eigenaren dat zelf wel?).
Een locatie aan het water is vaak op zich al gezellig en verder is de locatie met veel parkeerplaatsen ook prima. Een minpunt voor muziekkeuze en -volume.
We komen zeker nog eens terug.
regina M.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Heerlijk gegeten, zeer geslaagde avond gehad mooi aangekleed met antieke spullen, vriendelijke bediening, de prijs is ook leuk om eens vaker uit eten te gaan, wat we ook zeker gaan doen een aanrader voor jong en oud