De Brasserie

6,7
6,9
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Mixed grill was kurkdroog en het dessert beloofde een soort creme brulee met whisky te zijn maar bleek een half gebrande, koude pudding. Ook de varkenshaas was meer dan doorbakken. Wel een mooie plek in de stad. Geen aanrader voor wat de prijs -kwaliteit verhouding betreft.
Voha1 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Heerlijke Sucade gegeten, vlees was van een uitstekende kwaliteit maar miste wel de creativiteit van de kok. Jonge dame adviseerde ons een heerlijke rose die we zeker zelf gaan aanschaffen.
De locatie is erg mooi. Ze hebben ook nog een binnentuin, gaan we zeker nog eens gebruik van maken.
Versteen .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
We zijn een paar maal wezen eten, eten is goed en echt mooi restaurant.
we zijn in totaal een keer of vijf geweest , bediening kijk eerst goed wie er staat dames achter de bar loop door en zoek een andere gelegenheid deze weten niet wat service verlenen in houd,staat er een meneer loop gerust binnen deze weet nog wat gastheerschap inhoud.
Markkk .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Mooie entourage daardoor was de verwachting hoog.
Droge witte wijn viel erg tegen.
Biertje vd tap zat een rare smaak aan, glas rook muf.
2x Spare ribs van wild zwijn besteld
Erg klein geportioneerd, heeeeeeel veel vet op het vlees, er bleef van dat kleine beetje nog minder over. Aardappeltjes waren erg droog.

Bediening was erg inactief, weinig enthousiast, steeds met de smartphone bezig.

Bij de opmerking dat het erg weinig was en niet lekker smaakte zou dat aan het feit gelegen hebben dat het wild vlees betrof.

Ik zou het niet aanbevelen.
Koos D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Mooie sfeervolle ruimte. Het eten is niet heel bijzonder maar wel gewoon lekker eten. Het personeel is vriendelijk en gastvrij, maar soms wel wat onhandig. Daardoor gaat er wel eens wat mis, waardoor je het verkeerde krijgt of nog een keer moet vragen waar je drankje blijft. Dat is jammer, want verder heeft het alles in zich om een prima restaurant te zijn.
MyraP .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2014
Prachtige entourage, hier gegeten met de familie. Leuke gerechten. Lage prijs, simpele kaart, maar voor ieder wat wils. Mijn menu bestond uit een ruim gevuld bord met mosterdsoep, een entrecote en als na met iedereen het dessertfestijn. Einde van de avond nog geen 30 euro p.p. kwijt. Bediening was vlot en vriendelijk. Wijn word bij je aan tafel ingeschonken, bediening kon zelfs nog wat over de wijn vertellen toen we ernaar vroegen. De kinderen wouden graag pannenkoeken, werd ook nog speciaal gemaakt. Jammer dat het er niet zo druk was
SiedsR .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Het was rustig in de zaak. We hadden om voor even voor 17.00 besteld zodat we nog een broodje van de kaart konden eten. Was niet meer mogelijk terwijl we toch echt voor 17.00 uur binnen waren. Iets van de avondkaart besteld. Sommige eetgenoten hadden het bord nog niet leeg of er werd gevraag of we klaar waren en afgeruimd kon worden. En dat 2 keer. Bedienend personeel hangt bij de bar rond en kijkt je praktisch weg. Het eten was redelijk, niet alles was even warm, super kleine schaaltjes patat en aardappeltjes en geen mayonaise, de kaasfondue, wat brood, tomaat en komkommer als "dippers", is aan de prijs met € 14,00 per persoon voor de kinderen. Geen klein schaaltje met kruidenboter of zo er bij. Voor ons de 1e maar ook de laatste keer dat we daar zijn geweest. Jammer.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2014
Wij aten hier mosselen. Na klacht over te veel gesloten mosselen nieuwe portie gekregen, maar zelfde probleem. Stuntelige bediening.
AGB .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2013
Een goed doorbakken eendenborst met gebakken witlof, appel, honing en peper. Het garnituur was eenvoudig maar erg lekker (frites/rijst en gemengde sla)
Hoogtepunt was het met vuurwerk opgediende Dessert-festijn: een symfonie van onder meer op de tong meltende ijzen rond een Luikse wafel.
De bediening was vriendelijk en vlot.
Het meubilair is eenvoudig, de ruimte door de vele hoge ramen licht en er is een aangename goed beschutte tuin