De Brasserie in De Rustende Jager

Venneperweg 471 2153 AD Nieuw-Vennep Nederland Kaart

Over het restaurant De Brasserie in De Rustende Jager

Deze horecagelegenheid vlakbij Schiphol en de Keukenhof, is voorzien van alle gemakken en helemaal ingericht om het zijn gasten naar de zin te maken. Voor elke gelegenheid is hier wel een ruimte die precies voldoet aan de wensen. Het restaurant is een prima plek om uitgebreid te tafelen en te genieten van prachtige gerechten uit de keuken. Of om tussendoor te proeven van oer-Hollandse gerechten en verrassende snacks. Stijlvolle inrichting met buiten een ruim en zonnig terras.

Meer informatie over restaurant De Brasserie in De Rustende Jager

Dagelijks 12.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Brasserie in De Rustende Jager

Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gezellige tent en goed eten. Leuke bediening. Keuze uit 3 voor- en hoofd en nagerechten. de gerechten waren niet te groot en niet te klein.
P P.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Een klein puntje van kritiek. Ik ben qua omvang gezet en hing daardoor een beetje in de voor mij krappe stoel, maar verder is uit eten bij de Rustende Jager in Nieuw-Vennep is altijd dik in orde, ik ben er al vaker wezen eten. En, zoals gezegd: goede prijs/kwaliteitsverhouding. Rustige ambiance. Prima bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
A M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Beperkte keuze mis bv kip rund er was alleen keuze van varkenshaas en vis forellen en noedels. Mag wel wat meer keuze zijn
Hanny V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We hebben hier goed gegeten. Persoonlijk stel het altijd erg op prijs als de bediening zich niet mengt in de gesprekken die je als klant met elkaar aan tafel voert. Ik begrijp dat dit persoonlijk is. Verder vonden wij het erg bijzonder dat wij werden omringd door toeristen met laptops die aan tafel zaten te eten.
gjwalter .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Weinig keus......voorgerecht en hoofdgerecht AH kaart met 2 mogelijkheden. Prijs 39,50 euro. Erg veel
Nagerecht prima. Gaan misschien nog eens naartoe maar dan geen AH kaart.
snoep-kadoboetiek .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Heerlijk gegeten ,de hoeveelheid die je krijgt is meer dan genoeg ,wij vonden het eten van zeer goede kwaliteit....vriendelijke service.....fijn zo dicht bij in je eigen dorp..
S O.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en het zomer toetje was zalig. Op het terras in het zonnetje heeft hieraan ook een zomerse bijdrage aangeleverd.
jlonnee .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Lekker gegeten, goede wijn en het personeel is heel vriendelijk.
Enige opmerking is dat de borden nogal vol liggen, een menu is gewoon te veel.
M A.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Vooraf hadden wij gekozen voor de runder capaccio. Hoofdgerechten Varkenshaas, Forel. Mooi opgemaakte borden. Met voldoende groenten en apart geserveerde sla en patatjes. Kon ook kiezen voor aardappeltjes. Ook de desserts waren voortreffelijk.
Dit restaurant is absoluut een aanrader om met de AH spaarkaart naartoe te gaan. Er was niet bezuinigd op de gerechten.
Nora G.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017