De Brasserie in De Rustende Jager

Venneperweg 471 2153 AD Nieuw-Vennep Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Hollandse zomerkoninkjes
      Warm chocoladetaartje
      Kaasplankje

Over het restaurant De Brasserie in De Rustende Jager

Deze horecagelegenheid vlakbij Schiphol en de Keukenhof, is voorzien van alle gemakken en helemaal ingericht om het zijn gasten naar de zin te maken. Voor elke gelegenheid is hier wel een ruimte die precies voldoet aan de wensen. Het restaurant is een prima plek om uitgebreid te tafelen en te genieten van prachtige gerechten uit de keuken. Of om tussendoor te proeven van oer-Hollandse gerechten en verrassende snacks. Stijlvolle inrichting met buiten een ruim en zonnig terras.

Meer informatie over restaurant De Brasserie in De Rustende Jager

Dagelijks 12.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Brasserie in De Rustende Jager

Theo O.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Prima gegeten, alles voldoende en prima bediening. Ja, er is, vind ik, een verschil tussen hard en beetgaar. In de meeste restaurants is de trend beetgaar, maar dan is de groente toch nog te hard. Ze slaan daar een beetje in door. Het is snel klaar natuurlijk. Geld niet alleen voor dit restaurant!
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Super lekker gezellig personeel leuk terras
Arianne V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Het eten was zeer goed. We hadden ossenhaas besteld en dat was superzacht. Snelle service, zo nu en dan vragen ze ook of het nog naar wens is en of we nog extra patat of salade willen. Echt top!
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten buiten op het terras! Prima bediening . Aanrader!
Brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Eten heerlijk! Bediening vergeetachtig. Wijn besteld kwam te laat. Vergeten dessert te brengen.

Niet op de hoogte dat betaling diner op rekening hotel moest komen
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Was heel gezellig. We misten alleen wat kerstmuziek. Dat was jammer. Alles zag er heel gezellig uit, en de bediening, was ook heel goed.
Jenny B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Door omstandigheden die ons niet bekend waren moesten we erg lang wachten op ons hoofdgerecht.
Dit werd goed gemaakt door een gratis drankje en excuses.
Verder was het allemaal goed verzorgd en smakelijk.
Jimlim M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
super aardig bediening! drie gangen menu waren voor ons erg veel. het was heerlijk alleen inrichting is wat somber en donker !
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Een voortreffelijk restaurant . Heerlijke gerechten , zeer verzorgd opgediend en buitengewoon klantvriendelijk . Het geheel begeleid door een goed glas huiswijn . Mijn vrouw maakt gebruik van een rolstoel , waarbij de hulp
en de zorg hartverwarmend aandoen . Complimenten , wij komen graag terug !
Het enige minpuntje op onze plaats was het lawaai in de rookruimte .
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten en een prima bediening. Erg vriendelijke medewerkers en een vlotte bediening.
De sfeer is goed en er is genoeg parkeergelegenheid.
Peter J. B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
een hartelijke ontvangst,en een gezellige tafel, goede sfeer en achtergrond muziek, prettige bediening voor herhaling vatbaar, op de stamppot dagen die zij organiseren hopelijk tot spoedig ziens
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gezellige tent en goed eten. Leuke bediening. Keuze uit 3 voor- en hoofd en nagerechten. de gerechten waren niet te groot en niet te klein.
P P.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Een klein puntje van kritiek. Ik ben qua omvang gezet en hing daardoor een beetje in de voor mij krappe stoel, maar verder is uit eten bij de Rustende Jager in Nieuw-Vennep is altijd dik in orde, ik ben er al vaker wezen eten. En, zoals gezegd: goede prijs/kwaliteitsverhouding. Rustige ambiance. Prima bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
A M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Beperkte keuze mis bv kip rund er was alleen keuze van varkenshaas en vis forellen en noedels. Mag wel wat meer keuze zijn
Hanny V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We hebben hier goed gegeten. Persoonlijk stel het altijd erg op prijs als de bediening zich niet mengt in de gesprekken die je als klant met elkaar aan tafel voert. Ik begrijp dat dit persoonlijk is. Verder vonden wij het erg bijzonder dat wij werden omringd door toeristen met laptops die aan tafel zaten te eten.
gjwalter .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Weinig keus......voorgerecht en hoofdgerecht AH kaart met 2 mogelijkheden. Prijs 39,50 euro. Erg veel
Nagerecht prima. Gaan misschien nog eens naartoe maar dan geen AH kaart.
Snoep-kadoboetiek R.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Heerlijk gegeten ,de hoeveelheid die je krijgt is meer dan genoeg ,wij vonden het eten van zeer goede kwaliteit....vriendelijke service.....fijn zo dicht bij in je eigen dorp..
S O.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en het zomer toetje was zalig. Op het terras in het zonnetje heeft hieraan ook een zomerse bijdrage aangeleverd.
jlonnee .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Lekker gegeten, goede wijn en het personeel is heel vriendelijk.
Enige opmerking is dat de borden nogal vol liggen, een menu is gewoon te veel.
M A.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Vooraf hadden wij gekozen voor de runder capaccio. Hoofdgerechten Varkenshaas, Forel. Mooi opgemaakte borden. Met voldoende groenten en apart geserveerde sla en patatjes. Kon ook kiezen voor aardappeltjes. Ook de desserts waren voortreffelijk.
Dit restaurant is absoluut een aanrader om met de AH spaarkaart naartoe te gaan. Er was niet bezuinigd op de gerechten.