De Brasser

Meer informatie over restaurant De Brasser

Maandag 12:00 - 21:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Judith1408 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Nu meerdere keren gegeten bij de Brasser en ik vind dat ze een heerlijk menu met genoeg keuze hebben, zowel voorgerecht, nagerecht als toetje zeker smakelijk te noemen!
Dorine A.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Afgelopen zaterdag op het terras van De Brasser gegeten. vooraf een biertje in het zonnetje, daarna gekozen vooraf voor (allebei) een salade met gebakken asperges, lauwwarm, erg lekker.
Mijn tafelgenoot koos voor Argentijnse biefstuk, ik nam de parelhoen. Beide gerecht smaakvol, er was net gevraagd hoe de biefstuk bereid moest worden, naar de smaak van mijn tafelgenoot was ie iets te ver door maar nog mals genoeg.
De parelhoen werd begeleid door een erg lekker sausje, garnituur en frites prima, eetcaféniveau.
Zowel bij vooraf als hoofdgerecht namen we een glas huiswijn, prima in orde. De bediening is vriendelijk, als rotterdammers in het Brabantse verstaan we elkaar niet altijd en is de humor wellicht wat anders waardoor we wellicht de jonge dame wat in verlegenheid brachten, maar ze hield zich goed staande! Na een lekkere koffie rekenden we € 77 af, zeer schappelijk. Budel heeft een goed adresje!
Meike R.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Een meer dan prima eetcafé! Lang niet geweest, maar nog steeds een vertrouwde, niet te uitgebreide kaart met lekkere (typische) eetcafé gerechten, maar ook seizoensgebonden 'luxere' gerechten. Zo heb ik afgelopen week een lekkere parelhoen gegeten. Daarnaast is het personeel vriendelijk en gezellig. Het decor is leuk modern opgeknapt. Dat de kok zelf aan tafel uitleg kwam geven (uitleg over een gerecht op de kaart), was natuurlijk ook erg leuk en geeft een persoonlijke touch.