De Brasser

Markt 5 6021 CD Budel Nederland Kaart
31-495519393

Over het restaurant De Brasser

In het gezellige centrum van Budel, midden op de markt ligt: eet en drinkgelegenheid
“ De Brasser”. Dit gezellige horeca etablissement wordt geleid door Monique en Jurgen van Riet, die ervoor zorgen dat gastvrijheid hoog in het vaandel staat.
U wordt hier ontvangen in een gezellige, Bourgondische doch sfeervolle ambiance.
Of u nu geniet van een heerlijk kopje koffie op het terras, één van de vele bieren van de tap, een hapje van de uitgebreide lunch-, of a la carte kaart, of deelneemt aan één van de leuke, gezellige, soms komische, smaakvolle thema avonden. Hier is iedereen van harte welkom.

Meer informatie over restaurant De Brasser

Maandag 12:00 - 21:00