De Branding

Vrijdag t/m Zondag 11:00 - 22:00
6,8
Wimtien .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Op een rustige maandagavond bij de Branding gegeten. Paar tafels bezet. Vriendelijke attente bediening. Aspergesoep vooraf, goed gebakken sloptongetjes drie stuks!! als hoofd. Goede koffie toe.
Lekker gegeten.
RoZu16 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Gistermiddag gaan lunchen bij De Branding. Een mooi tafeltje uitgezocht in de zon. Na 10 minuten zelf maar eens gevraagd of we iets mochten drinken. Bediening had er duidelijk geen zin in. De bestelde gerechten waren goed verzorgd en op smaak. Nadat we de rekening hadden gevraagd moesten we weer lang wachten. Uiteindelijk maar zelf binnen gaan afrekenen. De dames stonden even gezellig te kletsen. Eten prima, bediening en service heel slecht.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Zonder reserveren toch een prima tafel ondanks ze bijna vol zaten. We waren met 6 volwassenen. Echt prima gegeten. Allemaal verschillende gerechten. Bediening aardig en correct. Goede keuze uit verschillende wijnen. Komen hier zeker terug.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Ondanks dat het bijna vol gereserveerd was, was er een leuk plekje aan de raamzijde. Een gezellig restaurant waar je heerlijk met de familie kan eten. Uitstekende steak tartaar en sliptong. Wat weinig groente bij de gerechten. Vriendelijke bediening en service.
J. B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Vriendelijke bediening. Eenvoudige inrichting. Heerlijke gegeten (menu), heerlijke huiswijn. Geen warme dag, maar binnen was het er smoor heet.