De Branding

Croeselaan 303 3521 BT Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Branding

Op loopafstand van de Jaarbeurs vind je dit restaurant waar je door de week al vanaf 09:00 uur terecht kunt voor een lekker ontbijtje. Er is een heerlijk terras waar je comfortabel zit zélfs als de zon niet schijnt! En omdat lekker eten toegankelijk moet zijn voor iedereen, bieden ze goed samengestelde menu’s aan waarbij de uitstekend eet maar niet de hoofdprijs betaalt. En als je graag lekker lang borrelt met je vrienden of collega’s: dit is een goede plek voor een aangeklede borrel!

Meer informatie over restaurant De Branding

- Ontbijt 10:00 - 112:00

Jouw recensie over het restaurant De Branding

Jessica H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Het is een lekker plekje om te zitten. De salade met falafel die ik had was oké maar er zat wat veel dressing op en ik vond dat de salade in verhouding tot de falafel aan de te koude kant was. Het was jammer dat de kroontjes nog op de tomaten zaten en er stond geen peper en zout op tafel wat de salade, naar mijn smaak, wel had kunnen gebruiken.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Relaxte plek, prima eten, alleen vond ik mijn tosti geitenkaas wat flauw. Wel prettig service. Hier kun je zowel privé als zakelijk heel goed zitten!
Elisabeth S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Leuke zaak met lekkere gerechten en riante porties. Ook met allergieën of speciale verzoeken kan de keuken goed uit de voeten.
gerald M.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
aangenaam restaurant met mooie kaart en fijn personeel
Dominique M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
We wilden hier gezellig na de escaperoom eten, helaas was het minder goed dan gedacht. Eén hoofdgerecht kwam pas toen de rest klaar was met eten, de andere gerechten waren koud. Als excuus we gratis drankjes gehad
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Vriendelijke mensen, lekker gegeten. Fijne inrichting met veel ruimte. Bediening was erg goed: hadden het snel in de gaten als je iets wilde vragen, en waren dan snel bij je, zonder opdringerig aanwezig te zijn.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Lekker eten voor een goede prijs! Bediening was ook erg vriendelijk! Een minpuntje was dat het ene gerecht al was uitgeserveerd terwijl de andere een paar minuten later kwam. Oh ja, en er rennen gillende kinderen door de zaak...
Marga S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Vriendelijke bediening en heerlijk eten..vers, smaakvol en mooie grote portie!
Roos A.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Het eten was lekker en smaak opvallend maar het hoofdgerecht was een beetje weinig. We aten vlees en dit was met het normale bestek moeilijk te snijden. We vroegen om een vleesmes en toen was het top.
Floor A.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Gister de nieuwe kaart geprobeerd, het was weer heerlijk!
nancy V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, ook goede vega gerechten. Was wel beetje koud binnen en de bediening was wat afwezig. Vriendelijk, maar niet echt heel geïnteresseerd in hoe je de maaltijd ervaren had (behalve de man die einde van de avond er nog stond. Hij was wel echt geïnteresseerd. Wellicht eigenaar of bedrijfsleider..)
Al bij al wel voor een herhaling vatbaar, zeker in de zomer buiten!
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Prima gegeten, vriendelijke bediening en gezellige sfeer. Jammer dat het binnen ( net als buiten) ontzettend koud was. Net of de kachel het niet deed, terwijl het buiten ook een gevoelstemperatuur had van -15 . Dan hoop je binnen toch een beetje op te warmen.
Fokke D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
moesten erg lang wachten, zo'n 45 minuten, en zelf uiteindelijk de menukaart maar gepakt. De kwaliteit van het eten was zeer matig.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
De burger van mijn vriendin was enigszins droog en de extra portie frieten waren niet gaar en hebben we laten staan. Iets hogere standaarden dan eetcafekwaliteit.
Mozique G.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Onze wens voor een rustig plekje vanwege de baby was perfect geregeld! Het eten was erg lekker en de bediening erg vriendelijk.
Marijke N.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
We kwamen eerder dan gepland in De Branding binnen en ondanks dat de medewerkers ons zagen, kwam er niemand naar ons toe. Omdat we eerst wat wilden drinken, zijn we daarom aan een willekeurige tafel gaan zitten. Toen ik rond het gereserveerde tijdstip vroeg naar de tafel, zei de medewerkster dat de tafel nog bezet was en dat we overal konden gaan zitten waar nog geen gereserveerd op aangegeven stond. Raar... Het eten voor drie van de vier personen was prima, maar de risotto was helaas smakeloos.
pamreijmer .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Gezellig en lekker gegeten. Bij het kaasplankje zat geen brood maar als je er naar vraagt krijg je direct genoeg!
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Op zich gezellig ingericht maar er waren rond rennende kinderen, Zelfs de ouders deden kiekeboe spelletjes en liepen door de zaak zo nu en dan. Lag misschien aan het tijdstip, we waren er rond 18.00. En het is een goed verdiende buurt net redelijk wat kinderen. Geen aanrader als je zonder kinderen komt eten. Eten was smakelijk, jammer dat de patat onder het vlees lag en een beetje nat was. Beter om ze in een apart bakje te geven.
Maila L.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening en zeker voor herhaling vatbaar!
Lucas K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Duurt allemaal erg lang. Eten was ok maar niet meer dan ok.

Goeie koffie.