De Branding

Croeselaan 303 3521 BT Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Branding

Op loopafstand van de Jaarbeurs vind je dit restaurant waar je door de week al vanaf 09:00 uur terecht kunt voor een lekker ontbijtje. Er is een heerlijk terras waar je comfortabel zit zélfs als de zon niet schijnt! En omdat lekker eten toegankelijk moet zijn voor iedereen, bieden ze goed samengestelde menu’s aan waarbij de uitstekend eet maar niet de hoofdprijs betaalt. En als je graag lekker lang borrelt met je vrienden of collega’s: dit is een goede plek voor een aangeklede borrel!

Meer informatie over restaurant De Branding

- Ontbijt 10:00 - 112:00

Jouw recensie over het restaurant De Branding

Mozique G.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Onze wens voor een rustig plekje vanwege de baby was perfect geregeld! Het eten was erg lekker en de bediening erg vriendelijk.
Marijke N.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
We kwamen eerder dan gepland in De Branding binnen en ondanks dat de medewerkers ons zagen, kwam er niemand naar ons toe. Omdat we eerst wat wilden drinken, zijn we daarom aan een willekeurige tafel gaan zitten. Toen ik rond het gereserveerde tijdstip vroeg naar de tafel, zei de medewerkster dat de tafel nog bezet was en dat we overal konden gaan zitten waar nog geen gereserveerd op aangegeven stond. Raar... Het eten voor drie van de vier personen was prima, maar de risotto was helaas smakeloos.
pamreijmer .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Gezellig en lekker gegeten. Bij het kaasplankje zat geen brood maar als je er naar vraagt krijg je direct genoeg!
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Op zich gezellig ingericht maar er waren rond rennende kinderen, Zelfs de ouders deden kiekeboe spelletjes en liepen door de zaak zo nu en dan. Lag misschien aan het tijdstip, we waren er rond 18.00. En het is een goed verdiende buurt net redelijk wat kinderen. Geen aanrader als je zonder kinderen komt eten. Eten was smakelijk, jammer dat de patat onder het vlees lag en een beetje nat was. Beter om ze in een apart bakje te geven.
Maila L.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening en zeker voor herhaling vatbaar!
lucas K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Duurt allemaal erg lang. Eten was ok maar niet meer dan ok.

Goeie koffie.
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Gezellig en lekker gegeten voor een heel redelijke prijs. Het was superdruk( Nb dinsdag..!) maar de bediening bleef correct en vriendelijk! Aanrader..!
Renee L.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Gezellige plek voor diner en borrel. Wij hebben er een ontzettend leuke avond gehad.

p.s.: de escaperooms zijn een fantastische aanvulling, echt een must do!
Marjolein P.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Top service!
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Eten was lekker iets kleine portie de heekschotel. Fijn dat het eten zo snel geserveerd werd.
a.dekadt .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
hele vriendelijke ober en erg lekker eten. Het driegangenmenu is erg lekker. Wij vonden het alle 4 lekker. Mooi opgemaakt!
Erwin L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Nora A.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Altijd gezellig en lekker eten! Top locatie vlak buiten het centrum. Service is uitstekend!
Sharmaine F.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Super leuke tent met gezellig en vriendelijk personeel. Ze serveren mijn favoriete geitenkaassalade en ook nog eens glutenvrij.
Sharmaine F.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten, goed eten voor een eerlijke prijs. We hadden eerst een escape room gedaan in de kelder. Vriendelijke service . En na het eten gewoon nog een bordspel gedaan. Top avond gehad en voldaan naar huis.
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Leuke combinatie met escape room. Sluit mooi aan.
Restaurant ziet er Buiten en binnen en beetje rommelig bruins café achting uit, maar eten is top!
Ashley C.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Veel potentie en een goede kaart, maar de bediening kan echt stukken beter. Ben er nu meerdere keren geweest, ook voor lunch of koffie, maar je zit regelmatig erg lang te wachten voordat er überhaupt iemand van de bediening doorheeft dat je graag iets wil drinken of de kaart wil zien. Zeker als je buiten gaat zitten kan het zo twintig minuten duren voor ze eens langskomen. Daarna nog eens een halfuur wachten op je lunchgerecht (terwijl er maar een handvol tafels bezet zijn) is echt te lang. Jammer!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Prijs kwaliteit is prima, we moesten wel lang wachten voordat we bediend werden. Desalniettemin is dit een leuke plek om te zitten
RAA .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Een bezoekje aan de escaperoom gecombineerd met een etentje met 10 collega's. Rond half 5 prima buiten op het gezellige terras gezeten, drankjes kwamen op tijd, net als borrelhapjes. Om 17:15 in ene alle bestellingen (dus voor-, hoofd- en nagerecht) doorgegeven zodat dat geen verwarring zou brengen en tijd zou schelen. Vanaf toen ging het helaas helemaal mis. Bijna 1,5 uur moeten wachten op het voorgerecht, waarbij niet iedereen kreeg wat men besteld had. Na het voorgerecht.....helaas weer lang wachten. Eer het hoofdgerecht op tafel kwam waren we 1,5 uur verder. Drankjes werden wel rijkelijk aangevuld. Tenslotte ging bij het dessert ook van alles fout; het verkeerde werd uitgeserveert en ook het wachten was wederom veel te lang. Een behoorlijke domper al met al.

Dit is een tent met potentie: het zit op een uitstekende plek in een buurt welke in opkomst is. Men vergeet alleen helaas de noodzakelijke puntjes op de i te zetten. Met name de bediening is warrig; alles loopt door elkaar en mist alle structuur. Dikke punt van aandacht!