De Branding

Croeselaan 303 3521 BT Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Branding

Op loopafstand van de Jaarbeurs vind je dit restaurant waar je door de week al vanaf 09:00 uur terecht kunt voor een lekker ontbijtje. Er is een heerlijk terras waar je comfortabel zit zélfs als de zon niet schijnt! En omdat lekker eten toegankelijk moet zijn voor iedereen, bieden ze goed samengestelde menu’s aan waarbij de uitstekend eet maar niet de hoofdprijs betaalt. En als je graag lekker lang borrelt met je vrienden of collega’s: dit is een goede plek voor een aangeklede borrel!

Meer informatie over restaurant De Branding

Julie Anne D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
ptkemperman .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Vriendelijk ontvangst en heerlijk gegeten (lunch). Tijdens de reservering had ik gevraagd om een wat afgelegen tafeltje. Hier is prima rekening mee gehouden. Ik kom hier zeker terug.
Danny_Boy .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Goed eten voor relatief weinig geld. Lekker bier (VanDeStreek). Aardige en attente bediening. Ik kom zeker nog een keer terug.
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Lekker eten, ontspannen sfeer, prima prijs/kwaliteit. Flexibele vriendelijke bediening. Goede huiswijn en veel keuze mogelijkheden voor bier van de tap. Gewone een leuke tent om gezellig wat te eten en te drinken.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
goed eten en vriendelijke bediening
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Eten was top! We hadden ook een escaperoom gereserveerd en daar werd niet echt rekening mee gehouden.
Bestelling opnemen duurde heel lang, het eten was er wel snel en dat was echt heerlijk.
Janneke W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Lekker gegeten en gezellige ambiance, het zijn grote porties en het is eten zonder poespas. Voor herhaling vatbaar ook altijd leuk met kids.
W.D. V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Ik was er zelf afgelopen zomer al geweest, maar zat toen buiten. Vanavond met vriendin, die het restaurant niet kende. Waren beide enthousiast over het eten, de sfeer en de bediening.
Zullen er zeker nog eens heen gaan.
De tafel van T P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Goede prijs-kwaliteit; vriendelijke bediening. Goede latte macchiato.
H.W. P.
Een prima plek voor ongedwongen hapje eten en/of drankje doen.
Wilmar B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Ik heb een gluten en een lactose probleem. Fijn dat hier gerechten zonder gluten/lactose op de kaart staan. Dat is erg fijn. Bij een ander restaurant is het altijd afwachten of het goed gaat. Twee keer hier gegeten beide keten zonder klachten. Helemaal top!
Bediening was ook super. Enthousiaste en spontane dame die weer wat hostmanship is. Erg tevreden.
Marjolein M.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Restaurant De Branding is een gezellig, industrieel-aandoend restaurant. Het geluidsniveau is vrij hoog, maar desondanks konden we elkaar goed verstaan. De bediening had het, toen wij binnenkwamen, erg druk, maar was desalniettemin vriendelijk en vrolijk. Het eten was echt heel lekker, en erg schappelijk geprijsd. 24,50 voor een drie-gangen menu, ca. 14 euro voor een hoofdgerecht. Bovendien hebben ze verschillende goede bieren op tap. Absoluut een aanrader, en wij komen graag nog eens terug!
Boy H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Borden waren vies aan de onderkant, etensresten waren duidelijk te voelen.
De bediening was vriendelijk, maar tussendoor erg veel aan het kletsen met bekenden/andere collega’s.
Tussen het voor- en hoofdgerecht zat erg weinig tijd (ongeveer 5 minuten).
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Het was een gezellige avond, mede door de vriendelijke bediening en het heerlijke eten
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk gegeten in dit leuk ingerichte restaurant voor een prima prijs. Aardige, vriendelijke en vlotte bediening. Geen standaard kaart, net even anders en lekker bereid. Nabij gratis parkeren mogelijk.
Yeshe Z.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Na een geslaagde escape uit de kelder van het pand, een hapje gegeten bij de Branding. Lekker eten, aardige bediening, mooie avond!
Rita B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Bezoek wordt gekleurd door hoge temperatuur. Op terras geen plaats dus binnen eten. Warm maar vooral bedompte lucht. Brood en dips en daarna salade Nicoise met fles rosé en water. We waren met een uur weg, wijn was nog niet op, buiten knapten we direct op. Jammer
V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
leuke tent, aardig personeel, maar met weinig aandacht voor de klanten. het is lastig een bestelling te plaatsen, waardoor we maar zonder toetje zijn weggegaan. Jammer, want het eten was wel lekker
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Vandaag voor de 3e keer in korte tijd hier wezen eten. Tijd voor de branding om weer even frisse blik door de zaak te gooien. Nieuwe glazen, speelhoek schoon, passend bestek bij de gerechten (bij steak en sliptong hoort geen broodmes) en goed personeel.

Alle 3 de keren hangt t personeel na afloop van dienst op t terras of aan de bar. Als je in t voorste gedeelte zit, vergeten ze je vaak.

Verder is alles een beetje smerig, van wc tot speelhoek tot tafel tot kinderstoel. Plakt en veel vliegen.

Het eten is prima, al is de garing van het vlees lastig. Originele gerechten.
Lunchen is te verkiezen boven diner.

Ik ga altijd weg met een "dit had beter gekund" gevoel. Zeker als je richting huis loopt en 3 personeelsleden op t terras zitten en de kok een sigaretje rookt naast de deur...
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Wat een super leuke ontvangst door enorme enthousiaste en lieve bediening. Vooral bedankt aan Juliette!! Alles kon; niets was te veel. Heerlijk gegeten en een drankje liet nooit lang op zich wachten. Top !!
Jessica H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Het is een lekker plekje om te zitten. De salade met falafel die ik had was oké maar er zat wat veel dressing op en ik vond dat de salade in verhouding tot de falafel aan de te koude kant was. Het was jammer dat de kroontjes nog op de tomaten zaten en er stond geen peper en zout op tafel wat de salade, naar mijn smaak, wel had kunnen gebruiken.