De Branding

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Gezellig en een gastvrij restaurant. Door de jaren heen is de pizza tonno speciale met ansjovis m'n favoriet, een zeer gevulde pizza en erg lekker. De mafiosa is ook een aanrader! De bediening is heel vriendelijk. Het interieur is aangenaam en knus. Ook kindvriendelijk op alle vlakken.
Jirnsum .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Prima eten en vriendelijk personeel. Wijnkaart niet heel uitgebreid en tot mijn verbazing alleen in het Duits. De huiswijn is echter ook prima in combinatie met het gereserveerde eten.
Marleen62 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2014
Gegeten in mei 2014. Kort samengevat: afgezet en niet lekker gegeten. Opzich was de bedienining heel vriendelijk, maar later bleek waarom.. We waren met een groep van 20 en hebben veel te veel moeten betalen voor de mandjes brood en bruchetta's, die ze uiterst vriendelijk als voorafje neer kwamen zetten. De bruchetta's waren het zeker niet waard. Er zat niet veel smaak aan de pasta met garnalen, op aangeven kregen we wat pittige saus om erover te doen. De garnalen zelf waren veel te lang gebakken. Ook de pizza's hadden een taaie korst en waren bereid met een kaas die niet op mozarella leek. Al met al viel het zwaar tegen en zou geen enkele Italiaan hier willen eten.
H. T. M.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2013
Het was tijdens ons korte vakantie op Ameland een paar dagen heel mooi voorjaarsweer. Idiaal om de fiets te pakken en richting het dorpje Buren op Ameland te fietsen voor een gezellige avondje Italiaans gastvrijheid.
Hier is het zoals altijd een warm welkom en voel je je gelijk thuis.
Zelfs 1 van de zonen is weer terug op het oude nest en dat zorgt voor een hoop vrolijkheid en vakmanschap op zijn Italiaans.
De pizzabrood vooraf met kruidenboter is zoals het hoort te zijn, lekker.
De bediening is attent en vlot en een lege glas staat nooit lang op tafel.
Ook de soep met gerookte zalm is romig met de juiste toon aan zalm.
De Carpaccio aan de overkant van de tafel is flinterdun en wordt begeleid met ruime portie krullen van parmezaanse kaas en goudbruin geroosterde pijnboompitten die zo uit de pan komen, beetje lauw en ligt gezouten.
De Pizza's zijn ruim in omvang en rijkelijk belegd.
Zo ruim dat er alleen nog plek is voor een espresso begeleid met een Branding Melone als afsluiting.
Voldaan beginnen we aan de terugtocht op de fiets naar ons verblijf.