Over het restaurant De Branderij

In een oude koffiefabriek

Dit restaurant is vernoemd naar de koffiebranderij die in 1855 gesticht werd door hofleverancier Hermanius Smith. Het café-restaurant is gevestigd in een oud fabriekspand, wat de historisch foto’s aan de muur portreteren. Donkergele verlichting en de bogen zetten een bijzondere sfeer neer. De kaart staat bomvol met prachtige wereldgerechten!

Meer informatie over restaurant De Branderij

Elvira V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Wolter A.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Gemoedelijke sfeer, de inrichting doet een beetje denken aan een bruin café, prettige bediening en prima eten! We komen zeker nog eens terug!
lvanmourik .
sandalnl .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
1. de jonge studentikoze ober kende niet de tapbieren: "" kijkt u maar op de kaart". Weizenbier was hem onbekend.
2. de kabeljauw was bitter van smaak en de saus veel te dun. Te lang gebakken en lauw.
3. de souvlaki was zeer taai en het bloed liep op het bord. Zo slecht
4. Geen enkele groente maar een klein bakje sla voor 2 personen.
5. de vrouwelijke ober hierop aangesproken: "Wat wilt u dat ik doe?"". Een drankje gratis?
Zo slecht hebben we het in jaren niet meegemaakt. Geen fooi.
sandalnl .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Zo slecht in jaren niet gegeten: taaie en niet te snijden souvlaki, bittere kabeljauw met te dunne saus, geen groenten. Als genoegdoening konden we een gratis drankje krijgen. Het was niet druk!
mareon .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
nette vriendelijke en vlotte bediening, eten was zeer goed, spareribs gehad, marinade en malsheid erg goed, alleen voor de spareribs zou ik al terug komen. Voor-, hoofd en nagerecht was vers, goed gedecoreerd, smaakvol en genoeg om je buikje te vullen. We waren zeer tevreden en komen zeker een keer terug.
Emily T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij de Branderij! Keuze uit de hele menukaart die erg gevarieerd was, daardoor hebben we allebei gegeten waar we trek in hadden. Zeker een aanrader.
B S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Wij hebben hier met zijn zessen echt heel erg lekker gegeten! Met de Albert Heijn actie mochten wij van de gehele kaart kiezen! De bediening was gezellig, al met al een top avond gehad!
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Heerlijk gegeten, fijn plekje bij het raam. Ondanks alle drukte toch geen last van andere gasten en de muziek was prettig op de achtergrond. Wij gaan nog wel eens terug!
jarobei .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Een gezellig restaurant met heerlijk eten. Wij hebben genoten en alle gerechten waren met veel zorg en passie bereid. We konden gewoon van de kaart kiezen en de jongens die in de bediening zaten waren erg vriendelijk.
We komen graag nog eens terug.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Op woensdagavond hier gegeten met de AH-actie met keuze van de gehele kaart. Lekker gegeten, aardige bediening en gezellige sfeer.
De porties zijn best groot. Zeker een aanrader!
Gijs K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Goed eten voor een betaalbare prijs. Aan de salade mag iets meer aandacht besteed worden, hij bestond voor 80% uit paprika. Desondanks komen wij met alle plezier terug.
Hetty B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Ik eet eigenlijk alleen nog maar bij De Branderij, omdat ik weet dat het daar altijd goed eten is, met goede bediening, tegen een perfecte prijs. Een enkele keer wil ik per ongeluk nog wel eens elders terechtkomen, maar heb tot nu toe nog niets gevonden waar ik even tevreden was als bij De Branderij...
Romee V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Ik kom al meerdere keren bij de branderij en het eten is altijd superlekker.
Groot aanbod aan keuzes en van goede prijs-kwaliteit.
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heerlijk gegeten boven verwachting, vriendelijke bediening, in voor een praatje en gezellige sfeer. Wij komen vast een keer terug.
r. R.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
had hier al een 10 voor gegeven en doe het weer. vriendelijk en leuk personeel. vooral 1 in het bijzonder. maar daarom geef ik geen 10 hoor ???? het eten was super! met de ah actie is het ook nog eens extra voordelig ????
r. R.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Had de vorige keer een 10 gegeven. Dit keer was het ook top! Kom er graag. Een pluspunt in tegenstelling tot andere restaurants is dat je uit alles mag kiezen dus geen 3 gangen menu die je voorgeschoteld krijgt.. en leuk personeel vooral 1 in het bijzonder ???? zonder hem is het sowieso top eten goed alles goed. Tot de volgende keer!
Tamara S.
Erg lekker eten. Vriendelijk personeel. Voldoende keus in de gerechten
Met AH actie geweest, je kunt gewoon van de kaart kiezen.
Aanrader!
zr.phbosch .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Garnalenkrokketjes, vegetarische lasagne, een heerlijke dessert, en 2 glazen zeer smaakvolle Chardonnay, Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar! Met AH -actie keuze uit de hele kaart!