De Branderij

Poelestraat 55 9711 Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant De Branderij

In een oude koffiefabriek

Dit restaurant is vernoemd naar de koffiebranderij die in 1855 gesticht werd door hofleverancier Hermanius Smith. Het café-restaurant is gevestigd in een oud fabriekspand, wat de historisch foto’s aan de muur portreteren. Donkergele verlichting en de bogen zetten een bijzondere sfeer neer. De kaart staat bomvol met prachtige wereldgerechten!

Meer informatie over restaurant De Branderij

- Lunch 12:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
René V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Prettig gegeten, plezierige bediening.
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Courgette soep als voorgerecht gehad, deze was erg lekker. Kipsate als hoofdgerecht deze was lekker maar was niet zozeer iets wat er uit sprong al was hij wel lekker mals. Verder als bijgerechten patat en salade, gewoon prima en niet bijzonder oid. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Bediening kan wat beter, maar leek het erg druk te hebben waardoor je ze zelf steeds moest roepen ipv dat ze de tafel goed in de gaten houden. Maar dat kan natuurlijk ook niet als er te weinig personeel is. Personeel is erg vriendelijk! Sfeer in restaurant is een beetje bar/café sfeer.
Lekkeretenmetwim V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Gezellige plek met uitzicht op het water en prima bediening. Eten was echt heel goed.
Michel H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Leuke sfeer. Vriendelijke en vlotte bediening. Goed gegeten van een gevarieerde menukaart. Vlees , vis en vegetarisch. Kortom zeker aan te raden. En komen we vast en zeker keer terug.
Karst H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Prima eetgelegenheid gezellig eetcafe.
Albert S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Heerlijk gegeten en....prima bediening!
Robin E.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gewoon goed en lekker eten. Geen poespas. Normale prijzen. Vriendelijke bediening. Goede sfeer en chille muziek. Aanrader
chaster41 H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Alvorens wij een tafel gereserveerd hadden eerst gekeken wat andere gasten er over geschreven hadden. Was erg positief en dit hebben wij ook zo ervaren. Heel prettig ontvangen, goede uitleg in de keuze en fijne bediening. Een levendig eetcafe met veel gasten. Jammer dat je je jas op de stoel moest hangen, daar wij geen kapstok konden ontdekken. Als we weer in Groningen zijn komen we daar zeker terug.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Leuk restaurant op de hoek van de poelestraat in een oude koffiebranderij. De prijs kwaliteitsverhouding is goed en daarvoor moet je ook niet te hoge verwachtingen hebben.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Te weinig personeel, gebrek aan leiding.
Eten aan de zoute kant. Prijs fles wijn aan de hoge kant t.o.v. de kwaliteit.
Restaurant neem te veel klanten aan t.o.v. de capaciteit van koks en bediening. Jammer.
charlottep1 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten met vriendinnen bij de Branderij. Goed en smaakvol eten. De wachttijd van het eten was zeer kort (die avond was het ook erg rustig). De inrichting is erg leuk en het zit gezellig.
roelinda.hesselink .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
gisteren heerlijk gegeten bij de Branderij te Groningen. het personeel was erg aardig en behulpzaam.
we namen het 3 gangen keuze-menu , zeer smaakvol, ook het vegetarische gerecht van 1 van mijn kinderen.
bij het afrekenen waren er ook echt 2 menu's gratis.we zullen dan ook zeer zeker nog eens terug komen, ook zonder een AH-actie.
dit in tegenstelling tot ons bezoek aan de Biechtstoel te Groningen waar we eerder met de AH bonnen hebben gegeten.
de gerechten werden eerst in prijs verhoogd,( we kwamen hier vaker en konden dus vergelijken) je moest kiezen van een aparte kaart met de aangepaste prijzen en werd geplaatst in een aparte ruimte .Samen met vele anderen heeft deze manier van doen ons zeer teleurgesteld en hebben niet de intentie om weer naar de Biechtstoel te gaan.
Mieke T.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gezellig eetcafe, goede sfeer en heerlijk gegeten met een prima huiswijn. Vlotte vriendelijke bediening. Met de AH kaarten kan je gewoon van de kaart kiezen, top!
marlieswierenga .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Bediening was vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader. Wij komen nog eens terug.
Onze jarige zoon werd in de spotlight gezet.
jannekeoostra .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Vriendelijke dame die ons bediende. Eten was heerlijk en het was erg gezellig.
Wij hadden de ah kaarten en je kon overal uit kiezen. De witte huiswijn is echt een aanrader.
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
gezellig restaurant met prima attente bediening en een prima prijskwaliteit-verhouding
Julien K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Wij komen maar al te graag bij jullie eten. Goed eten tegen een eerlijke prijs. Bediening was ook weer top. Helemaal top!
ramhwwierenga .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Eten was heerlijk! Broodjes met kruidenboter e.d. en bruschetta als voorgerecht, erg lekker! Als hoofdgerecht had ik de spareribs en mijn vriendin de hamburger op een Italiaanse bol. Ook beide gerechten waren erg lekker. Nog ijsje na gehad, altijd goed. Sfeer is gezellig en leuke mensen in de bediening. Hier gaan we zeker vaker een hapje eten.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Ontzettend leuk restaurant! Het zat bijna vol, dus enigzins rumoerig, maar duidelijk wel populair. Het eten was ook erg lekker.
sjcorpier .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Met de AH bon prima gegeten van de kaart, Je kan kiezen wat je wil en dat was erg klantvriendelijk. De tournedos met truffeljus was voor ons geweldig. De parfait als nagerecht was echt top. We komen zeker terug en dan zonder AH bon!!