De Brabantse Boerin

Bogardeind 223 5664 EG Geldrop Nederland Kaart

Over restaurant De Brabantse Boerin

Oergezellig in Geldrop!

De Brabantse Boerin is een oer-Hollands restaurant waar je de lekkerste pannenkoeken eet. Naast pannenkoeken serveren ze ook vis- en vleesgerechten volgens klassiek recept. Het restaurant is gelegen in een mooi vrijstaand pand in het gezellige Geldrop en de inrichting heeft de uitstraling van een gezellige woonkamer. Een plek waar iedereen zich thuis voelt.

Meer informatie over restaurant De Brabantse Boerin

Maandag t/m Zondag

Jocovale .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Goedbeschouwd hebben we het er goed gehad, bij de Brabantse Boerin. Een bijzonder aardige en gedreven kelnerin. Een lekkere vooraf verrassing van de chef-kok, een goed smakende Uiensoep met een lekkere hoeveelheid gesmolten kaas, een overheerlijke en rijk gevulde pannenkoek en een verrassend nagerecht. Volop genoten dus. Een klein minpuntje vonden we de drukke verkeersrotonde waar de auto's af en aan reden.
Leosmulders2 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Eten was matig, niet echt een aanrader, elders is beter voor hetzelfde geld.
Wel een heel gezellige terras, en zeer kind vriendelijk.
Binnen heel apart knus, maar wel heel druk,
Alleen voor wat te drinken zullen we misschien nog eens aangaan.

Groetjes L.S
Karine1967 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
we krijgen als eerste gang een verrassing van de kok, was heerlijk bordje vitello tonnata.als voorgerecht keuze uit soep, carpaccio en zalmbonbon. we kozen voor de carpaccio.ik vind het niet nodig dat je bij keuze menu geld gaat bijvragen voor een gerecht (2,50). zet dingen op je kaart die zonder toeslag kunnen!. hoofdgerechten waren heerlijk en als toetje namen we barts brownie..zelden zo'n lekkere brownie gehad!. we waren op een maandag, relatief rustige dag, maar de gezelligheid was er toch!het lijkt dat je bij vrienden zit te eten, gewoon een soort huiskamer. kinderen kunnen gerust op en neer lopen. leuke veranda met bankstel!. we voelden ons welkom en daar gaat het om!
Miekeelzen .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Het eten was niet super. Om half zes was de dagsoep al op. Bij bestellen werd dat niet gezegd. Zonder te vragen kregen we gewoon een andere soep.
De kipnuggets van de kinderen durfden ze niet op te eten omdat die er zo slecht en vet uitzagen. Hun appel moes was bevroren. Bij gerechten misten we dingen. Ze moesten zelf in de menukaart gaan kijken of het zo was. Toen werd gezegd tja we hebben jullie dit zo gegeven.
Borden moesten we zelf doorgeven over kinderen heen terwijl ze er zelf bij Kon met een beetje moeite.
Kortom wij gaan hier niet meer heen.
Faska .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
dinsdag 5 april met de Shell kaarten gegeten bij de Brabantse Boerin. we hebben héérlijk gegeten. het is geen 3 maar een 4 gangen diner. vooraf krijg je een amuse ( vitello tonato) dat gelijk staat voor een voorgerecht. TOP! keuze volop: vlees of vis. wat we ook als zeer goed hebben ervaren was de grote hoeveelheid groente op je bord bij het hoofdgerecht. De chefkok liet zich nog even zien dat doet altijd goed. een jonge vrouw vol ambitie die ons volledig in de watten heeft gelegd. we komen zeker weer terug. EEN ECHTE AANRADER!!!
J.de.louw .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
uit eten gegaan via tankendineer bij de brabantse boerin in geldrop,

in 1 woord geweldig
helemaal top we hebben heerlijk gegeten
Helga.vanveldhoven .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Wij hadden om 17.00 uur gereserveerd en gingen pas om 19.30 uur weg. Duurde steeds erg lang voordat we wat kregen. Jammer want dat zijn we niet gewend van de Brabantse Boerin!
L.veldhoven8 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Wij komen regelmatig bij jullie eten, naar volle tevredenheid. Echter afgelopen zondag hadden wij gereserveerd voor 5 personen middels een SHELL bon. Na twee uur werden wij pas van ons eten bedient. Tussentijds werd wel regelmatig gevraagd of we wat wilden drinken. We hadden dus verschillende drankjes genuttigd voordat we na twee uur zitten konden gaan eten. Dit zijn we echter niet gewend bij "De Brabantse Boerin". We gaan er vanuit dat dit en incident was.

M.v.g. Leo.van. Veldhoven
Jan F.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
We hebben hier met de Shell actie gegeten. Wij hebben erg goed gegeten. De bediening was zeer goed. Prima prijs kwaliteit verhouding. Leuk voor de kids en een gezellige 'huiskamer' sfeer.
Wij komen ook zonder acrie graag weer terug.
Prima adres ook met kinderen.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
eten smaakte goed behalve dat wij de kalfoester saai vond geen kruiden gebruikt. verder is het allemaal goed gegaan. een leuke sfeer. niet te groot lekker knus. daar houden we van.
Dianne71 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Onze ervaring bij dit restaurant is dat we een heerlijke gemoedelijke sfeer hebben ondervonden!! Lieve bediening. Niet opdringerig!
We misten alleen een warmte want we hadden het koud. Een houtkacheltje zou de uitstraling een 10 bezorgen!!!
Het eten was echt heerlijk.....wij komen zeker nog eens terug hier!
Liiieeekske .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Met mijn vriendin en dochtertje geluncht. Mochten zelf kiezen waar we gingen zitten, erg fijn. Zeker met een kleine dame erbij! Beide de boerenlunch besteld, een kopje soep en een kleine uitsmijter met een 12 uurtje erbij. Mijn soep werd gebracht.....die van mijn vriendin arriveerde bijna 8 min later. Met de mededeling, er gaat van alles mis in de keuken, uhh oke. Geen lepel erbij. Chips! Dus gevraagd, duurde best lang waardoor mijn soep in ieder geval direct drinkbaar was. Mijn vriendin had haar soep nog niet op en toen verscheen de meneer al met de 2 borden met het vervolg van de lunch. Het bord werd op een dusdanige manier op tafel gekwakt "hier!", dat wij beiden dachten, laat hij het nou uit z'n handen vallen/glijden. Echter wederom geen bestek! Uiteindelijk wel gekregen, nadat we het hadden gevraagd. Toen de lunch op was, hebben we niemand meer gezien aan onze tafel. Geen "heeft het gesmaakt?", "wilt u nog iets drinken?", nee niks. En dus ook geen rekening aan tafel. Er was van het personeel niemand meer te bekennen. Behalve in de keuken dan. Uiteindelijk maar onze jassen gepakt en naar de bar gelopen om af te rekenen. De meneer vond zichzelf erg leuk, om het bedrag van 21 euro in het Duits te zeggen, nadat hij me vroeg of wij daar-achter-aan-die-tafel zaten. Pffffff. Toen wij weg gingen stond het gebruikte servies nog op de tafel.
3 dingen die ikzelf zo heb ervaren in ongeveer 2.5 uur. Hmm, 1 ding kan nog. Maar 3, lijkt me meer een chronisch probleem. Als het te druk is, neem er dan iemand bij. Zodat de Service, kunt waarborgen, die mag en moet kunnen verwachten in een Restaurant. Aan de kwaliteit van het eten ligt het niet. Maar de service, de bediening moet er wel voor zorgen, dat het ook in zo'n goed mogelijke staat (warm) van de BETALENDE KLANT op de tafel staat.
Ik heb voor het decor een 5 gegeven: het stond erg vol naar mijn idee. De theemuts bij het tafeltje, net voor de ingang van de keuken, zag er niet meer mooi uit. Denk dat er een kaars tegen aan had gestaan. Er valt wel genoeg te zien! En binnen misschien ook een speelhoekje voor de kinderen? Misschien is die er wel en heb ik niet goed gekeken.
En...ik wilde voordat we naar huis gingen mijn dochter nog verschonen, maar dit heb ik niet gedaan, de verschoningstafel, zo'n klapblad. Was niet schoon, met name niet bij het schanier. Smoezelig. jammer.
Zou ik terug gaan? voor het eten: ja. voor de service: absoluut nee. (de dame was wel vriendelijker dan meneer)
Movies .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Vriendelijke bediening, leuke huiselijke sfeer.
Erwtensoep, ossenhaasstukjes in madeirasaus(te dun) en creme brulee na.

Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Op mijn verjaardag, 28-01 hebben we voor 21 man een stamppotbuffet besteld,. het was reuze gezellig en zeer goed verzorgd, daar in de mooie huiskamer van het Brabantse Geldrop. De gasten hingen met de benen buiten maar iedereen kwam aan zijn trekken. Twee dagen later hebben we de rekening (die redelijk was) vereffend én een smakelijk AH dineetje verorberd. Prima verzorgd en zeer voor herhaling vatbaar. Het is daar echt gezellig en goed tafelen.
Dank u wel voor het lieve bericht en voor jullie feestje bij De Brabantse Boerin
Duikhond .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Eerste maal bezocht, gezellige sfeer lekker gemoedelijk. Personeel is zeer vriendelijk en het eten was prima van kwaliteit. Gebruik gemaakt van de AH korting, en keuze menu was prima, lekker en niets op bezuinigd.
Lianne225 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Er hing een echte huiskamer sfeer. Het was er gezellig druk. Ondanks dat we in eerste intantie met 5 personen aan een tafel zaten, waar geen makkelijke doorgang meer was. Werd er snel naar een oplossing gezocht. Het eten was heerlijk en de bediening was lekker brabants gastvrij.
Mkeizer2910 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Een hele gezellige sfeer, het eten was erg lekker, er heerste een echte Brabantse gezelligheid, echt een leuk restaurant wat wij graag aanbevelen.
Zjoske1977 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Eten was weer heerlijk en de mensen in de bediening supervriendelijk. De uitgebreide bier keuze maakt het bourgondisch genieten compleet.
Kleine tip die ik mee zou willen geven - iets vaker kijken of er lege glazen op de tafel staan. Is voor de klant fikn als ze gevuld worden en voor restaurant makkelijk verdienen. Daarnaast zou ik het plafond een keer schilderen om het er net wat frisser uit te laten zien. Maar nogmaals - heerlijk gegeten en gedronken.
Anjavandeven .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Een gewoon restaurant, erg druk, maar dat kwam waarschijnlijk door het naderende einde van de AH actie. Bediening was slordig, eten was goed.
Horse_iris_lover .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Het eten was over het algemeen heerlijk! Wel een beetje jammer dat de uiensoep bijna lauw werd opgediend maar de tomatensoep was wel goed warm. We hadden als hoofdgerechten de parelhoen, en de ossenhaasreepjes bijde waren echt heerlijk mals. Het toetje citroentaart was ook echt heerlijk, er zat ook een voortreffelijk bolletje ijs bij maar wat voor ijs? Daar kwamen we samen niet uit.

Helaas kom ik dan bij het enorme min punt van deze avond! De bediening, deze was nog al ongeorganiseerd of ongeïnteresseerd. Aan het begin toen we de kaart kregen werdt gevraagd wat we wilde drinken, beetje jammer dat ze de bestelling al kwamen opnemen voordat we ons drinken ook hadden.

Ik had helaas door de regen gefietst dus een kopje thee ging er wel in, als ik had geweten dat ik de rest van de avond niet meer de kans zou krijgen drinken te bestellen had ik er langer mee gedaan.

Begrijp me niet verkeerd ik werk zelf ook in een restaurant, maar ik vind vragen of het naar wens was of iemand nog iets wil drinken niet meer als normaal. In het begin was het redelijk vol en snap ik dat een tafeltje aan de aandacht kan ontsnappen. Maar we zaten er als laatste nog en zijn na 20min proberen de aandacht te trekken (met het geld al voor ons op tafel) maar aan de bar de rekening gaan vragen en betalen. Heel erg jammer