De Brabantse Aap

31-206225110

Meer informatie over restaurant De Brabantse Aap

Floris K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Het was erg druk, maar we konden toch meteen terecht en we werden snel geholpen. De bierkaart is zeer indrukwekkend, en het menu is qua eten simpel maar doeltreffend, er is voldoende keus. Ondanks de drukte kwam het eten best snel, en het smaakte goed: de saté was prima, de hamburger iets minder indrukwekkend, maar de prijzen vallen mee. Het café heeft een gezellige sfeer met heel leuke placemats vol verhalen over bijvoorbeeld een bierbrouwerij.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Een doorsnee hap in een doorsnee kroeg opgeleukt met een leuke placemat en dito bestekzakjes. Prettige bediening. Burgers zijn aardig maar niet om over naar huis te schrijven.
Arm .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Op weg naar de uitverkoop bij Boekhandel S, kwamen we langs de Brabantse aap. Uit nostalgie gingen we naar binnen. Jaren lang zat daar de Sherry can.
Gezellig, druk, rommelig, prettige sfeer. Vlotte bediening.Beetje een rare naam voor een restaurant op deze plek maar de placemat gaf uitleg !
Ik nam de Pinot grigio, prima wijn. Disgenoot een lekker tapbiertje. De bierkaart geeft een leuke uitleg over de verschillende biersoorten !
Aardige lunchkaart.
Manlief had 2 lekkere gehaktballetjes met goed brood en mosterd en ik had het broodje aap. vers stokbrood, rauwkost, gebakken kipfilet stukjes met hete peper. Allemaal prima, behalve.....de knoflooksaus, getver , zoiets synthetisch uit een flesje. Echt jammer.
Bourgondier1982 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Leuk 'bruin' cafe/restaurant waar je je als snel op je gemak voelt. Uitgebreide bierkaart met een aantal leuke en bijzondere biertjes van de tap. Wij kozen voor de Witte Antonia; biertje uit de stadsbrouwerij. Wit maar stevig biertje met zeer veel smaak. Aanrader.

Eten zoals je in een eetcafe mag verwachten; vooral burgers, sate schotels etc. Gekozen voor de sateschotel. Satesaus was flauw van smaak en het vlees was aan de droge kant. Een simpele sateschotel kan vele malen beter!! Daarnaast waren de garnituren te weinig; twee bakjes friet is met zes personen snel op...

Bediening was redelijk. Snel in het opnemen, traag in het brengen. Leuke zaak om een biertje te doen, meer niet!
Dick87 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Het café ziet er wel leuk uit; het eten is te doen, maar zeker niets bijzonders. Wat het echter afmaakt is het personeel en de kaart: meerdere bieren die wij wilden bestellen waren niet op voorraad terwijl ze wel op de kaart stonden. Bij 1 soort is dit wellicht voor te stellen; maar een biercafe (!) dat meerdere bieren van de kaart niet op voorraad heeft? Schande! Het personeel had dit nog goed kunnen maken, maar ook daar kon een normaal excuus of een glimlach er niet vanaf.

Nooit weer.
Xa499 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Mooi eetcafé, dat is dan ook het enige goede... nadat we wat te drinken hadden besteld kregen we ongespoelde glazen, de lippenstift zat zonder te overdrijven aan de rand. De serveerster leek niet verrast. Ik kreeg meteen een nieuw glas van het dienblad. Dat glas was ook weer niet omgespoeld, de vegen zaten eraan. Ik accepteerde het derde glas wat ik kreeg maar maar ook die zag er niet fris uit. Ik heb dan maar uit het flesje gedronken. Zeer onprofessioneel!
Mariette V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2013
De club sandwich stelt niks voor, af te raden. Slecht belegd en smakeloze nachos erbij. Zonde van het geld. Kroketten smaakten prima. Service vrij afstandelijk .
Alexander1974 J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2012
Het eten is redelijk, alleen de tosti's zien er niet uit, maar wel duur.
Alleen op omzet gericht lijkt het. Geen ontspannen sfeer. Daardoor loopt het personeel er ook niet ontspannen bij.
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Mooie bruine kroeg, met een prachtige bierkaart. Het eten is simpel maar smakelijk en dat voor een zeer zacht prijsje. De bediening heeft het erg druk waardoor ze niet heel vrolijk overkomen, daar valt nog wel winst te behalen.