De Bowlingboerderij

Koersendijk 5 7443 PP Nijverdal Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Bowlingboerderij

Mariskaspel N.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Vandaag hier voor het eerst gegeten, en we hebben genoten. De kwaliteit van het eten was erg goed, ook een aantal verrassende gerechten in het buffet zoals verse paling en kip gekookt in coca cola (klinkt raar maar smaakte zalig ) De bediening was vriendelijk en snel. Wij vonden dit een echte aanrader
Edith S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
We deden ons zelf ooit de plechtige belofte nooit ergens te gaan eten met een buffet, maar tot ons genoegen hebben we die belofte geschonden. Heerlijk gegeten in dit restaurant. Lekkere schotels met een enorme variatie in vis, vlees etc. Alles vers en goed gepresenteerd.Ondanks de drukte tijd genoeg om van alles uit te kiezen. En wat een keuze!!! Onze tevreden glimlach bleef behouden tot en met het betalen van de rekening. We komen hier zeker nog een keer terug.
Opaoma .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
wij hebben laats met onze familie bij de bowlingboerderij gegeten met ong 25 pers, wij hebben deel genomen aan de twentse tafel, geweldig.heel veel variatie, ook komen ze bij je tafel langs met 4 verschillende sabels met vlees,en dan staat er ook nog een uitgebreid toetjes buffet. De bediening was vriendelijk en de sfeer gezellig.zeker voor herhaling vatbaar.

ann
De-proeverij .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Eetschuur met oma's gerechten, mega buffet met te gare groente's, en veel sauzen door de gerechten, de pastasalade bv was erg klef, etc. Het enige wat goed was, de medewerker kwam langs met een spies met spareribs, zo uit de grill, maar daar kreeg je 2 krabbetjes van en dat was het. het is ook niet duur, voor 20 euro kan je je helemaal vol eten, maar de zaal zit helemaal vol, erg veel rumoer, niet echt sfeervol, erg veel personeel en daar tussen de "manager" die alles in de gaten houdt. Mijn mening, anderen vonden het wel weer geweldig.