De Bourgondiër

Bosscheweg 133 5282 WV Boxtel Nederland Kaart

Over restaurant De Bourgondiër

Rustgevende Bourgondiër!

Vlakbij het Sparrenrijk in Boxtel vind je een rustgevende culinaire locatie 'De Bourgondiër'. De naam zegt genoeg. Hier kun je in de knusse gezelligheid en een boerderij-achtige sfeer dineren. In besloten kring of met uitgebreid gezelschap een mooi feest geven? Dan is dit een ideale locatie!

Meer informatie over restaurant De Bourgondiër

Mwav .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Vriendelijke bediening en goed eten voor een redelijke prijs. We hebben wel een min punt namelijk dat we hier bij 2 bezoeken telkens moesten vragen waar de bijgerechten(salade,groente en friet)van het hoofdgerecht bleven, dit was volgens de bediening,telkens vergeten door te geven aan de keuken, dit verdient wel een aandachtspunt.
Tontiel .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
De kwaliteit van het eten was prima. We hebben genoten van ons 3 gangen a la carte diner en van de vriendelijke bediening
Gerard_Smits .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We hebben een fijne avond gehad. Attente én vriendelijke bediening. De gerechten waar voortreffelijk van smaak en presentatie. Het staat vooraan in ons geheugen als we weer eens gaan eten.
Rina K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben allemaal heerlijk gegeten, er was een goede variatie aan gerechten en de portie waren prima voor enkele van ons iets te veel zelfs. Het personeel was erg vriendelijk en flexibel.
H.J. G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Bij de vorige AH actie was het beter, vandaar dat we teruggekomen zijn. Voor- en nagerecht was goed, maar het hoofdgerecht was heel snel koud en zelfs bij enkele niet warm genoeg bij opdienen. Een kipfilet was zelfs niet doorbakken. Jammer. Een pluspunt is wel dat de gehele kaart geld voor de AH actie. De bediening was vriendelijk moet gezegd.
J.van.nistelrooij .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het eten was lekker. Goede bediening. Attent. Op de mededeling dat een stukje van het gerecht niet geserveerd behoefde te worden werd door de bediening direct voorgesteld om dit te vervangen door een ander stukje vlees.
Prijs kwaliteit verhouding goed.
Theovwandelen .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het was heerlijk. Wij vinden het er goed. De bediening is vriendelijk en het eten is gewoon weg super. Wij gaan zker nog eens terug.
Langenhuijsen .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
voorgerechten prima
hoofdgerechten waren helaas niet warm meer. te lang op de frietjes staan wachten .deze waren wel heet.
nagerechten groot verschil van opmaak , cheescake mooi van opmaak . dame blanche erg simpel.
fijn was wel dat je met de ah actie van de gehele kaart kunt eten.
Anke L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het heeft helemaal aan onze verwachtingen voldaan. Helemaal tevreden.
Pipeloot .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
heb hier gegeten met de ah-actie. top tournedos en top lamsfilet zowaar met schaaltje extra groente. kom hier zeker weer terug.
Fam. V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten, goed verzorgde borden.
Het personeel is erg vriendelijk en werkte hard.
De muziek zou van mij iets zachter mogen, we waren met 8 personen en als je verder van elkaar zit kun je het gesprek moeilijker volgen..
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Ondanks de grote drukte, hoefden we niet lang te wachten op onze bestelling. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer! We hebben gekozen voor de steengrill. Van tevoren hadden we aangegeven dat we uiterlijk 20:15 weg moesten. Uiteindelijk hebben we zolang op het dessert moeten wachten, dat we dat niet hebben gehaald.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Misschien in gedeelte waar steengrillen wordt gedaan, op tijd de ventilatoren(afzuiging) aanzetten. Of dit in een separaat gedeelte doen.
Verder alles picobello.
Kitty M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
gezellig restaurant om met een groep lekker te eten.
eten was goed maar zonder ah actie erg duur voor wat je krijgt. bediening was een beetje klunzig.
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Er waren 5 uitzendkrachten aan het werk. Dat liep een beetje langs elkaar af, daarom duurde het lang en dat was jammer. Maar het eten was super lekker. En de kok zei dat het eenmalig was zoveel uitzendkrachten en dat het anders gewoon soepeler verliep. En dat geloof ik ook wel. Hij bood zo'n excuses ook aan voor het lange wachten en paste de prijs voor ons ook aan. Zeker de moeite waard om terug te gaan, want het eten was echt superlekker
Jeroes .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het was vrij druk en een goed gesprek was bijna niet mogelijk. De verlichting was fel, muziekje prima. Ik viel wel bijna van het afstapje, het kleine podiummetje waar ook een paar tafeltjes stonden.
Is niet te zien, misschien het randje voorzien van een lichtstreepje of zo.
De gerechten standaard en wat flauwtjes. Hoofdgerecht teruggestuurd, kreeg meteen een nieuwe (die niet veel beter was), maar op zich prima opgelost.
Bediening was rommelig, veel verschillende obers aan je tafeltje met dezelfde vragen. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Jammer, want het interieur is supergezellig.
Jo S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Met de AH actie een 3 gangen menu gegeten met familie. Lekker gegeten met een royaal geschonken glas wijn erbij.
Iedereen was tevreden. Prijs/kwaliteit verhouding was prima! Vriendelijk personeel ondanks de drukte.
T.oegema79 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Zie boven. Er was niets gedaan met onze opmerkingen bij de reservering (geen komkommer), maar na een opmerking daarover deed de bediening zijn/haar uiterste best dit goed te maken. Vooral de tournedos was uitstekend bereid. Je kunt elkaar alleen nauwelijks verstaan, zo rumoerig.....
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Tijdens de ah actie keuze van de gehele kaart en ook het mandje brood met kruidenboter wat altijd gratis is nu ook gewoon gratis. Leuke bediening heel gezellig een dikke 10