De Bourgondiër

Bosscheweg 133 5282 WV Boxtel Nederland Kaart

Over het restaurant De Bourgondiër

Rustgevende Bourgondiër!

Vlakbij het Sparrenrijk in Boxtel vind je een rustgevende culinaire locatie 'De Bourgondiër'. De naam zegt genoeg. Hier kun je in de knusse gezelligheid en een boerderij-achtige sfeer dineren. In besloten kring of met uitgebreid gezelschap een mooi feest geven? Dan is dit een ideale locatie!

Meer informatie over restaurant De Bourgondiër

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 21:00

a.j. C.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
De gerechten waren heerlijk,de bediening vriendelijk, en de borden netjes verzorgd. Wij waren er al verschillende keren geweest, en is nog steeds voor herhaling vatbaar!
bernadet S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
met het kaartclubje heel lekker gegeten , sfeervol en gezellig . Wij zullen er zeker nog meerdere keren gaan eten. Goede parkeerplaatsen en n vriendelijke bediening.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
prijs kwaliteit kan beter, het hoofdgerecht was niet echt warm en de frites slecht gebakken.
koffie/cappuccino is hier goed
Eljo V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Goede locatie met eigen parkeerterrein. Prettige ontvangst en snelle bediening, Eten erg goed. Een aanrader om terug te komen.
Anette V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Een aangename ervaring: vriendelijk en vlot personeel, uitstekend diner, gezellige sfeer. Een aanrader! We komen zeker nog een keer terug.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Ze wilden alles snel brengen, dit hebben we aangegeven en toen konden we zelf aangeven als we de volgende gang wilden.
Bonnen AH actie niet af hoeven te geven ze hadden de zelfde actie 2de gerecht gratis bij een 3 gangen menu.
ilja R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
had beter verwacht na de reacties te hebben gelezen! vond het eten erg matig van kwaliteit en erg weinig wbt hoeveelheid
wel vriendelijk personeel en op zich een redelijk leuke franse ambiance
verwacht niet dat we terugkeren hiernaar, zeker als je weet dat wanneer de ah kortingsactie niet verrekend zou zijn dan zijn er vele betere restaurants te vinden
Roel W.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
In een verouderd en donker restaurant hebben we redelijk gegeten. De kaart is prima maar de uitvoering matig.
Vriendelijke bediening in een smoezelige omgeving.
Eenmalig bezoek.
christelvanosch .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het is ons zeer goed bevallen. We gaan zeker terug.
Vriendelijke bediening. En lekker gegeten.
Niet zo op elkaar gepakt maar ruime zit plaatsen.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten buiten op het terras. Miste alleen een placemat op tafel. Het bestek lag op de tafel die niet helemaal schoon was. Heel vriendelijke bediening. Een meisje was heel zenuwachtig omdat het haar eerste dag in de bediening was. Ze heeft het heel goed gedaan!
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Je kunt er lekker eten wij komen hier regelmatig .
Zeker omdat je nu weer de actie hebt waarbij de tweede persoon gratis kan eten
LRemmers .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het restaurant kan wel een upgrade gebruiken. Daarnaast oogt het wat ongezellig door weinig tafeltjes in een grote ruimte. Het meubilair ziet eruit alsof het al jaren aan vervanging toe is. Het eten is prima. Geen spannende menukaart, maar de kwaliteit van het eten was goed. Behalve de cheescake. Dit was de slechtste cheescake die ik ooit heb gegeten.
Cynthia T.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Eten was redelijk smaakloos. Gevraagd om doorbakken vlees vanwege zwangerschap maar kreeg ik niet. En het ergste: er liepen muizen door het restaurant!! Wat volgens de bediening niet raar was vanwege het bosrijke gebied...
wtvandenberg .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Gezellig restaurant, met erg vriendelijk personeel en goede service,
Goed eten en een goede kaart, wij hebben een gezellige avond gehad
loesschroevers .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Het eten was over heerlijk, de voorgerechten, potje met champignons heerlijk, sissende garnalen erg smakelijk, aspergesoep geurig en een salade meer dan geslaagd.

Hoofdgerechten kabeljauw geweldig goed gebakken, de entrecote precies medium,lamshaasje met een overheerlijke saus en als laatste de slibtongen om er alles van op te eten botermals.
Een aanrader alleen jammer en was geen witte martini en niks van een cava of prosecco en dat zijn toch wel de drankjes op het moment.
Tot de volgende keer.
arnold V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
eten was top behalve de rundvleessoep zeer slecht heel flauw net water zonder smaak de rest was echt top heerlijk ook de bediening en de wachttijd zeer tevreden maar aan de soep moet echt iets gedaan worden want 5.50 euro voor een soepje dat net water lijkt nee dat moet en mag echt niet kunnen jammer
arnold V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
het hoofdgerecht en dessert was top heerlijk alles behalve de rundvleessoep was zeer slecht smaakte nergens na heel flauw net water echt heel slecht sorry de rest was top ook de bediening en de vriendelijkheid
Juliette T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Inrichting wat gedateerd, maar bediening erg aardig. Omdat mensen naast ons aan t steengrillen waren was er veel rook. Toen we dit meldden kregen we meteen n ander tafeltje.
vanderwerke .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
HET IS MEER EEN EETCAFE DAN EEN RESTAURANT
OUBOLLIGE INRICHTING ZEER GEDATEERD
VRIENDELIJKE BEDIENING KWALITEIT ETEN PRIMA
PRIJS/KWALITEIT VERHOUDING ,MEER DAN PRIMA
(ALLEEN WIJN??? wat was dat?)
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
De vrouwelijke bediening was correct, haar collega heeft ons nog geen smakelijk eten gewenst