De Bourgondiër

Bosscheweg 133 5282 WV Boxtel Nederland Kaart

Over het restaurant De Bourgondiër

Rustgevende Bourgondiër!

Vlakbij het Sparrenrijk in Boxtel vind je een rustgevende culinaire locatie 'De Bourgondiër'. De naam zegt genoeg. Hier kun je in de knusse gezelligheid en een boerderij-achtige sfeer dineren. In besloten kring of met uitgebreid gezelschap een mooi feest geven? Dan is dit een ideale locatie!

Meer informatie over restaurant De Bourgondiër

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 21:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten buiten op het terras. Miste alleen een placemat op tafel. Het bestek lag op de tafel die niet helemaal schoon was. Heel vriendelijke bediening. Een meisje was heel zenuwachtig omdat het haar eerste dag in de bediening was. Ze heeft het heel goed gedaan!
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Je kunt er lekker eten wij komen hier regelmatig .
Zeker omdat je nu weer de actie hebt waarbij de tweede persoon gratis kan eten
LRemmers .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het restaurant kan wel een upgrade gebruiken. Daarnaast oogt het wat ongezellig door weinig tafeltjes in een grote ruimte. Het meubilair ziet eruit alsof het al jaren aan vervanging toe is. Het eten is prima. Geen spannende menukaart, maar de kwaliteit van het eten was goed. Behalve de cheescake. Dit was de slechtste cheescake die ik ooit heb gegeten.
Cynthia T.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Eten was redelijk smaakloos. Gevraagd om doorbakken vlees vanwege zwangerschap maar kreeg ik niet. En het ergste: er liepen muizen door het restaurant!! Wat volgens de bediening niet raar was vanwege het bosrijke gebied...
wtvandenberg .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Gezellig restaurant, met erg vriendelijk personeel en goede service,
Goed eten en een goede kaart, wij hebben een gezellige avond gehad
loesschroevers .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Het eten was over heerlijk, de voorgerechten, potje met champignons heerlijk, sissende garnalen erg smakelijk, aspergesoep geurig en een salade meer dan geslaagd.

Hoofdgerechten kabeljauw geweldig goed gebakken, de entrecote precies medium,lamshaasje met een overheerlijke saus en als laatste de slibtongen om er alles van op te eten botermals.
Een aanrader alleen jammer en was geen witte martini en niks van een cava of prosecco en dat zijn toch wel de drankjes op het moment.
Tot de volgende keer.
arnold V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
eten was top behalve de rundvleessoep zeer slecht heel flauw net water zonder smaak de rest was echt top heerlijk ook de bediening en de wachttijd zeer tevreden maar aan de soep moet echt iets gedaan worden want 5.50 euro voor een soepje dat net water lijkt nee dat moet en mag echt niet kunnen jammer
arnold V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
het hoofdgerecht en dessert was top heerlijk alles behalve de rundvleessoep was zeer slecht smaakte nergens na heel flauw net water echt heel slecht sorry de rest was top ook de bediening en de vriendelijkheid
Juliette T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Inrichting wat gedateerd, maar bediening erg aardig. Omdat mensen naast ons aan t steengrillen waren was er veel rook. Toen we dit meldden kregen we meteen n ander tafeltje.
vanderwerke .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
HET IS MEER EEN EETCAFE DAN EEN RESTAURANT
OUBOLLIGE INRICHTING ZEER GEDATEERD
VRIENDELIJKE BEDIENING KWALITEIT ETEN PRIMA
PRIJS/KWALITEIT VERHOUDING ,MEER DAN PRIMA
(ALLEEN WIJN??? wat was dat?)
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
De vrouwelijke bediening was correct, haar collega heeft ons nog geen smakelijk eten gewenst
bisschops-s .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Op Moederdag niet koken maar lekker uit eten. Dat is prima bevallen. Lekkere gerechten op de kaart en het smaakte prima. De sfeer was lekker gezellig/bourgondisch. Portie grootte is prima.Wij als gezin hebben erg genoten van alles....zeker voor herhaling vatbaar
a.j. C.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
De enige opmerking die ik heb is dat het iets gezelliger aandoet als er op de tafels b.v. een papieren placemat ligt,
Maar verder is het gezellig, en het eten goed en de bediening heel vriendelijk.
We hebben al voor een volgende keer gereserveerd.
francis M.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
aangenaam verrast.
dagmar H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Wij gingen met ons gezin uiteten. We moesten erg lang wachten op ons eten. Daarbij vergaten de serveersters om iedereen te drinken te vragen. Dit werd elke keer maar aan 1 iemand gevraagd of het bestelde drank werd vergeten waardoor we het alsnog moesten vragen. De inrichting was erg oud bollig. We waren met 7 personen en de tafel was denk ik voor 10 personen. Dit was dus erg ongezellig omdat we te ver uit elkaar zaten. Dit restaurant was niet voor herhaling vatbaar. Het eten was wel erg lekker.
St. A.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
In het algemeen oke. Eten is wat men kan verwachten. Vrij neutraal van smaak zodat iedereen het prima vind.
In ons geval ergggg lang moeten wachten op ons eten en drinken. (drinken kwam nadat hoofdgerecht gegeten was) Andere tafels waren sneller (normale wachttijd).
2x dit bij bediening aangegeven, Bedrijfsleiding komt luisteren en doet er niks mee. Zelfs geen sorry kon er gezegd worden.
trim01 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
heerlijk restaurant ,goede ambiance ,prima 3 gangen menu, bediening uitstekend ,smaak geweldig ,vooral de sissende garnalen echt om nog eens een keer te herhalen.
Roy S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
leuke ambiance. heerlijke spareribs, vriendelijke bediening. lekker gegeten, gemakkelijk te parkeren. lekkerrrrrrrrrrrr.
F T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
De sfeer is goed, de bediening vriendelijk en vlot en het eten lekker.
Zelfs als je voor de helft van het geld komt eten wordt je behandeld als gewone klant.
Wij gaan zeker terug.
Engeltje87 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekker gegeten. Bediening wat onoplettend. Prima met een actie eten zoals van de AH anders vind ik t te prijzig voor wat je krijgt en ambiance.