De Bourgondiër

Bosscheweg 133 5282 WV Boxtel Nederland Kaart

Over het restaurant De Bourgondiër

Rustgevende Bourgondiër!

Vlakbij het Sparrenrijk in Boxtel vind je een rustgevende culinaire locatie 'De Bourgondiër'. De naam zegt genoeg. Hier kun je in de knusse gezelligheid en een boerderij-achtige sfeer dineren. In besloten kring of met uitgebreid gezelschap een mooi feest geven? Dan is dit een ideale locatie!

Meer informatie over restaurant De Bourgondiër

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 21:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
St. A.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
In het algemeen oke. Eten is wat men kan verwachten. Vrij neutraal van smaak zodat iedereen het prima vind.
In ons geval ergggg lang moeten wachten op ons eten en drinken. (drinken kwam nadat hoofdgerecht gegeten was) Andere tafels waren sneller (normale wachttijd).
2x dit bij bediening aangegeven, Bedrijfsleiding komt luisteren en doet er niks mee. Zelfs geen sorry kon er gezegd worden.
trim01 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
heerlijk restaurant ,goede ambiance ,prima 3 gangen menu, bediening uitstekend ,smaak geweldig ,vooral de sissende garnalen echt om nog eens een keer te herhalen.
Roy S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
leuke ambiance. heerlijke spareribs, vriendelijke bediening. lekker gegeten, gemakkelijk te parkeren. lekkerrrrrrrrrrrr.
F T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
De sfeer is goed, de bediening vriendelijk en vlot en het eten lekker.
Zelfs als je voor de helft van het geld komt eten wordt je behandeld als gewone klant.
Wij gaan zeker terug.
Engeltje87 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekker gegeten. Bediening wat onoplettend. Prima met een actie eten zoals van de AH anders vind ik t te prijzig voor wat je krijgt en ambiance.
rietjejhuijser .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Uitstekend restaurant, vriendelijke bediening, wel wat lang moeten wachten, hewerlijk eten en er werd rekening gehouden met een lactose intolerantie. Wij komen graag terug.
seeth .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het eten was redelijk tot goed.
Bediening liet te wensen over. Waren met 5 personen en bij alle 3 de gangen hadden we niet gelijktijdig ons gerecht.
Moesten steeds op elkaar wachten.
De heren wc stonk héél erg naar urine!!
loesschroevers .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
De inrichting is een beetje simpel, maar ja dat zal hun insteek zijn.
Wij zaten heel dicht op een ander tafeltje, en ze luisterde wat wij vertelde!!!en knikte instemmend mee als ik iets tegen mijn man zei, een afscheiding met bv een bloembak ertussen zou al veel helpen.Het eten was PERFECT, een geweldig voorgerecht met champignons in een klein potje, heerlijk.De entecôte perfect, heel veel garnituur erbij, voldoende frites lekkere sla en 3 soorten groenten,In een woord wij komen hier terug.
Loes Schroevers
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Hebben heerlijk gegeten. Ondanks dat we gebruik maakte van de AH actie, toch een gratis mandje stokbrood goede service. Minpuntje was dat er in een andere zaal een groot buffet was. Daardoor was er veel op en neer geloop en kwam er veel kou naar binnen. Een ober trapte hierbij iedere keer een stoel aan de kant met een hoop kabaal.
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
leuke gezellige omgeving, vriendelijke bediening en prima eten.
Iets minder is dat steengrillers met veel damp en lucht naast "normale"eters zitten
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gezellig restaurant, het eten is prima. Goede bediening, vriendelijk, attent. Wij hadden een fijne avond bij de Bourgondiër een goed begin van het nieuwe jaar.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hebben met onze vrienden heel fijne avond gehad. Hebben nog twee kaarten van AH en hebben reeds bij jullie hiervoor gereserveerd.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
1e kerstdag werd een rampzalig avondje uit eten.Veel te druk. Chaos in de tent.Verkeerde reserveringen'op het laatste moment nog tafels regelen. Erg lange wachttijden. Wij waren er om 18.00 uur en na 3 kwartier kwam er eindelijk eens iemand langs om te vragen of wij iets wilden drinken.Zo ging het de rest van de avond.Er zijn zelfs mensen vertrokken omdat het veel te lang duurde allemaal.
John H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Het is hier lekker goed eten. Men houdt hier goed rekening met allergieën e.d.. Heeft hier ook bijna overal een alternatief voor. Ga zo door.
Willemijn D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Lekker en uitgebreid gegeten. De service liet het soms wat afzwakken door geen of weinig interactie aan de tafel. Bijvoorbeeld geen uitleg bij een proefplank. Maar al met al was het eten echt heerlijk, met name de tournedos waren perfect gebakken. Absolute aanrader!
Maarten P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten en genoten van mooie, smaakvolle gerechten. Ruime porties! Gezellige ruimte en vriendelijk personeel. We raden de Bourgondiër zeker ook aan anderen aan.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten keus van de hele kaart ondanks de A.H. actie. Mandje stokbrood van het huis heel gastvrij

Toen de openhaard aangemaakt werd stonk dat vreselijk, dit hadden ze misschien moeten doen voor er gasten waren?
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben een gezellige avond met 8 personen gehad en lekker gegeten. Goede bediening en het restaurant ziet er gezellig uit.
Dick E.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Hartelijke ontvangst met vriendelijke vlotte bediening voldoende keus met menukaart. Gerechten erg lekker voor een heel nette prijs. Beslist een aanrader.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
De sfeer en het eten was zeer goed- echter 2 uur wachten alvorens het hoofdgerecht kwam. Dit was absurd lang.
Achteraf hoorden we dat er een kok ziek was; als dit vooraf kenbaar was gemaakt , was dit prettiger geweest.