De Bourgondier

Meer informatie over restaurant De Bourgondier

9,2

Jouw recensie over het restaurant De Bourgondier

• Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
weer eens geluncht hier !
lekker , veel voor weinig . gezellig en gastvrij
In twee woorden .. gewoon goed
Als ik een cijfer moest geven dan word het een 9
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk een avondje tapas gegeten. Dat kan hier onbeperkt. En onbeperkt betekent ook écht onbeperkt. Je bent niet aan tijd gebonden en de bediening haalt zeer snel de bestellijstjes op en brengt daarna ook weer snel de gerechtjes.
Het tempo kan je zelf bepalen; omdat je niet binnen 2 uur weer weg moet zijn, is het ook geen probleem om eventjes niets te bestellen om daarna weer vrolijk verder te gaan.

Een goed restaurant voor Dongen e.o.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
smakelijk 3 gangen menu
Wij hebben hier echt goed gegeten
betaalbaar
je word hartelijk ontvangen
Ik zou deze tent zeker aanraden !
Chrisje Q.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Zaterdag met een groep tapas gegeten. Het brood met smeersels vooraf was heerlijk. De gerechtjes waren heel mooi opgemaakt en smaakte heel lekker. Ondanks dat het heel druk was ging het vrij snel. We komende ook zeker nog een keer terug.
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Wij komen geregeld terug voor een heerlijke lunch bij de Bourgondier! Dichtbij en een groot terras, fijn als het zonnetje schijnt! Laatst ook een keer de Tasty Tapas genuttigt, echt een aanrader!
Chrisje Q.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Zaterdagavond heerlijk genoten van het tapas arrangement. Het brood met smeersels vooraf was heerlijk. De gerechtjes waren goed verzorgt en smaakte verrukkelijk. Ondanks de drukte viel de wachttijd tussen de rondes heel erg mee. We komen zeker nog een keer terug.
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Wij komen regelmatig terug voor een heerlijke lunch hier! Ook de tapas is een echte aanrader. Lekker eten voor een nette prijs!
Nele G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Gisteren hier gegeten. Dit is een typisch dorps restaurant. Mix grill vlees was lekker en voldoende behalve de kip was behoorlijk zout. Sauzen kwamen allemaal uit potjes en blikjes geen verse sauzen jammer. Kruidenboter bij de mixed Grill had lekker geweest.Goed voor een snelle hap.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Lekkere gegeten
De borden waren mooi opgemaakt . Net een schilderijtje
De bediening was top . Ook de nazorg was perfect .
Nee , hier komt je niets tekort .
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
heerlijke wafel met aardbeien en slagroom gewonnen bij de bourgondier, daarvoor onze dank, heel de middag was gezellig en het eten wat we besteld hadden was voortreffelijk, tot de volgende keer en nog een fijne avond rene en mandy, en al het personeel.

aapjeisbaas .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Jammer, satetje besteld waar ik best wel wat van had verwacht voor €16
Was alsof ze de sate waren vergeten uit de grill te halen.
Duurde ook allemaal erg lang en de verbouwing voor de deur helpt ook niet mee.
Naderhand kon er ook niets met de prijs gedaan worden.
Ik kom niet meer terug en zou niemand aanraden er te gaan eten.

Een 2 voor eten want de frietjes waren prima.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Afgelopen zondag heerlijk gegeten bij de Bourgondiër met 8 personen. Het was erg goed. Alle gerechten waren perfect.
De bediening was erg behulpzaam en vriendelijk.
Tapas is een echte aanrader.
Voor herhaling vatbaar.
Marian.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Afgelopen zaterdag hier op aan raden van familie wisten eten.
Was een zeer geslaagde avond.
Zeer vriendelijke ontvangst bij binnenkomst. Ondanks de drukte in het restaurant was de bediening van zeer vriendelijk en behulpzaam.
Nadat we de keuze hadden gemaakt om tapas te eten kregen we heerlijk vers gebakken brood met diverse smeersels op tafel was heerlijk!!
De tapasgerechten waren met grote zorg en presentatie klaargemaakt.
Onze complimenten!!
Echt een heerlijke avond gehad in zeer sfeervol restaurant.
Komen dan ook zeer zeker een keer terug!!
Eellekker R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Het was een onthutsende ervaring, met vijf personen bij de Bourgondiër in Dongen, zelden zó beroerd gegeten. Voor weinig geld, dat dan wel.

De coquilles van het voorgerecht bleken enkele brokjes mini-coquille te zijn ter grootte van een doperwt, in een zoute ragout en met paneermeel en kaas zo lang gegratineerd dat het een droge, zoute hap werd.
De zalmfilet van het hoofdgerecht was droog en uitermate smakeloos, ook de tweede poging was niet beter.
Toen we het dessert kregen bleek de mokka-ijstaart punt een totaal andere (maar smakelijke) creatie.
Onze ongedateerde tegoedbon voor gastvrij koffie of thee van het huis werden geweigerd; veel te oud. Hoe oud? Zeker twee maanden....
Maar toen op de rekening het schijfje citroen in de cola apart voor €0,05 berekend stond (!!), wisten we het zeker: nooit meer naar De Bourgondiër in Dongen!
Mogelijk is De Calvinist een betere naam voor dit restaurant?
Roëlla V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2013
Afgelopen week hier genoten van een 3 gangen diner voor 15 euro p.p. Waar vind je dat nog?
Begonnen met een stokbroodje met olijfolie en zeezout om te dippen (van het huis) gevolgd door (voor mij) een boerensalade welke rijkelijk gevuld was met diverse slasoorten, paprika, croutons, tomaat, komkommer en een heerlijke dressing.Mijn partner had gekozen voor de Italiaanse ham met meloen welke zeer gesmaakt werd.
Als hoofdgerecht koos ik voor de biefstuk met blauwaderkaas en mijn partner voor de varkensfilet met zacht gesmolten brie.
Het vlees was bij beide lekker mals en goed klaargemaakt. op het bord kregen we ook nog frietjes, rosevalaardappeltjes en een gepofte aardappel alsmede een klein slaatje. Qua aardappelts was het voor ons een beetje veel, wij zijn meer groentemensen, maar de smaak was prima allemaal. Als nagerecht kozen we beide voor de koffie met likeur en een petit fourtje.
Al met al is het geen geld voor dit menu en de smaak was prima dus is het zeker voor herhaling vatbaar!