De Bourgondiër

Langestraat 29 7551 DX Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant De Bourgondiër

Voor echte levensgenieters

Echte levensgenieters, mensen die werkelijk genieten van lekker eten en drinken, zijn hier in Hengelo echt op de juiste plek. De gerechten op de menukaart zijn met zorg en vakmanschap samengesteld en bestaan uit verse ingrediënten en seizoensproducten. Als het zonnetje schijnt kan je ook lekker op het terras dineren met uitzicht op het historische gedeelte van het Hengelose centrum!

Meer informatie over restaurant De Bourgondiër

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant De Bourgondiër

Victor H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Warme ontvangst, fijne bediening en heerlijk gegeten. We kozen voor een vier gangen verrassings menu. Snelle bediening, en rustige omgeving!
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst en bediening, heerlijk verrassend 4 gangen menu gegeten. Sfeervol.. zeker aan te bevelen!
Tonnie M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Het eten was prima, wel kleine porties, vriendelijke ontvangst door gastvrouw. Bij ontvangst kregen wij geen menu kaart te zien, alleen aanbevolen 4 gangen menu, waarbij bij het afrekenen zeer geheimzinnig werd gedaan over hele bedrag. Wij kregen geen gespecificeerde rekening, alleen het eind bedrag en het pin bon. Het kwam niet erg betrouwbaar over.
Mary B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gezellige huiskamer gevoel/ambiance, vriendelijke gezellige dame die je adviseerde/bediende. Menu welke gold voor de aanbieding 50% korting was bespreekbaar als er dingen bij waren die je niet lustte. Aandacht punt zou zijn jet voorgerecht op kamer temperatuur te serveren en vleessoorten flinterdun af te snijden vooral bij de rauwe ham soorten/bij de hoofdmaaltijd de groente apart te serveren, nu iets teveel liflafjes op je bord.
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
zeer vriendelijke gastvrouw
Emma R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten vanavond. Vriendelijke service en het eten smaakte erg goed. Zeker voor herhaling vatbaar.
Wolter O.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Gisteren heerlijk Bourgondisch een 4 gangen menu gegeten .
Alles van drank tot spijs was goed verzorgd .
En wat ook zo fijn was dat de temperaturen van de gerechten perfect waren , hoofd gerecht werd zelfs op hete borden geserveerd ( zo als het hoort ! ) maar waar krijg je dit nog ?
We komen hier zeker nog terug .

Tot ziens , Ans en Wolter
Janine T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben een verrassend menu gegeten met de AH-zegeltjesactie in een knusse en gezellige ambiance. De ontvangst was erg vriendelijk en gastvrij en bij elk gerecht kwam een korte uitleg. Alles werd met zorg geserveerd en de opmaak van de gerechten was prima in orde. Wat nog belangrijker is. We hebben heerlijk gegeten.
GinaMijnheer .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij kregen een 4 gangen menu.
Het smaakte heerlijk.
De bediening was erg vriendelijk en gastvrij.
Het restaurant was sfeervol ingericht.
Echt aan te raden.
M S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De smaak en de kwaliteit van het eten was prima. De hoeveelheid van het voor- en nagerecht was goed. Helaas was de portie van het hoofdgerecht te klein. Onze mannen hadden nog wel een portie gelust.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben gegeten met de AH bon. Je kunt niet kiezen van de kaart maar wel aangeven of je vlees of vis wilt. Er volgt een goed 4-gangen menu, erg smakelijk en mooi opgediend! Absoluut de moeite waard!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een geweldig restaurant met een explosive van smaken bij alle gerechten, Een aanrader voor ieder een die van lekker teen houdt,
Woezelaar .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De zaak viel ons een beetje tegen, erg lange wachttijden en chaotische bediening, vieze borden beven lang staan, terwijl de bediening al verschillende keren langs was gelopen, kortom voor ons niet voor herhaling vatbaar. geen enkele keuze bij het AH menu, was gewoon een gegeven.
Vincent R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We waren er vanwege de ah restaurant actie. 4 gangenmenu gehad maar het eten was nogal simpel en er was niets te kiezen. Iedereen kreeg hetzelfde menu. Verder ouderwetse sfeer en muffe lucht.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij de Bogondier in Hengelo . Zowel voor, hoofd en nagerecht, was heerlijk. Zeker een aanrader. Zeer vriendelijke mensen. Echt top.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Er werden meerdere fouten gemaakt, langere wachttijd met serveren, moesten helpen onthouden dat er koffie was besteld. Prijs aan de hoge kant
Frans R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heel lekker gegeten, drankjes ook prima, goede bediening, opmaak prima. Voor herhaling vatbaar. Is mooi restaurant in de mooie binnenstad van ons warme Hengelo
J S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Verrassend lekker gegeten. We hadden een vastgesteld menu. Dit bleek niet alleen gevarieerd, maar ook buitengewoon goed. De kok is een kunstenaar met kruiden, kleuren en smaken. Locatie was aan de buitenkant misschien niet zo heel 'uitnodigend', maar het zou zonde zijn haar voorbij te lopen, want de keuken is absoluut de moeite waard!!!
Jacqueline W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het hoofd gerecht was ver beneden pijl zalm een zeer dun staartstuk kurkdroog gebakken erg jammer.
Antipastie als voorgerecht 6 plakken vleeswaren niets bijzonder tomaten soep prima
Zoals telefonisch besproken spijt het ons dat u tijdens uw diner niet tevreden bent geweest. Op de avond dat u ons restaurant heeft bezocht hebben wij helaas niet van u persoonlijk mogen horen dat u ontevreden was, graag hadden wij u op dat moment te woord gestaan en u een passend gerecht aangeboden. Het is jammer dat wij geen reactie van u hebben mogen ontvangen, en achteraf deze recensie hebben moeten krijgen. Een heerlijke avond eten is helaas anders gelopen dan u had verwacht, graag horen wij dit de volgende keer direct zodat u alsnog tevreden de deur uit gaat.
marike G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Ah menu gegeten. We zijn super verrast! Vooral de kalkoenfilet met 3 sausen perfect!
Toetje van 3 soorten parfait maakte het helemaal af!
Befankt en tot snel!