De Bourgondiër

Langestraat 29 7551 DX Hengelo Nederland Kaart

Over restaurant De Bourgondiër

Voor echte levensgenieters

Echte levensgenieters, mensen die werkelijk genieten van lekker eten en drinken, zijn hier in Hengelo echt op de juiste plek. De gerechten op de menukaart zijn met zorg en vakmanschap samengesteld en bestaan uit verse ingrediënten en seizoensproducten. Als het zonnetje schijnt kan je ook lekker op het terras dineren met uitzicht op het historische gedeelte van het Hengelose centrum!

Meer informatie over restaurant De Bourgondiër

Roelie L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wiecher H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
sinds lange tijd weer eens heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Werkelijk een aanrader!!!
Rvommeren .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
"Gastvrouw" was erg opdringerig, kwam bij ontvangst wel erg dicht in mijn comfort zone. Wachttijden erg lang, meer dan een uur tussen de div gangen. Wel om het kwartier vragen of we nog wat te drinken wilden. Mijn nog niet lege glas was plots zo maar verdwenen. Gevraagd werd of we gebakken aardappelen of frietjes bij het eten wilde. We kozen voor frietjes. Bij het serveren waren ze de frietjes vergeten (wat wil je na een uur wachten) . Kregen ze na een kwartier alsnog nageleverd . Tot mijn verbazing kwamen ze nog wel extra op de rekening.
Voor een 3 gangen menu 37.50 vragen waar je elders voor 30 euro pp ook uitstekend kan eten maakt het nog duur ook. Men laat schijnbaar de klant het AH restaurantactie voordeeltje zelf betalen.
Het is dat het eten lekker was, anders was mijn avondje uit aardig verpest.
Jwmertens .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het eten, een 3 gangen menu was lekker, wat smaak betreft dus geen commentaar, maar het doet de naam van het restaurant geen eer aan. De naam de Bourgondier impliceert eten in grote hoeveelheden en dat is helaas niet het geval. Voor €37,50 voor het menu ligt er niet al te veel op het bord van de hoofdgang. Dit is eerder 'haute cuisine' achtig, waarbij in 4 hapjes het vlees weg is. Een bourgondisch stuk vlees was helaas niet te vinden.
Nogmaals, vriendelijke mensen, goede service en lekker eten, maar niet bourgondisch, zeker niet voor die prijs.
Fred R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
super lekker gegeten met een uitstekende kok en een hele attente gastvrouw in een gezellige accommodatie, met 4 personen en met de actie van AH, fantastisch !!!
Yvonne_johan .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Leuke ontvangst, heel goed gegeten, er was geen keuze, maar vonden we prima. Je kunt er gezellig zitten, we komen hier zeker terug.
tongoossens .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Via de AH-actie hier gegeten.
Speciaal voor deze actie hebben ze een menu samengesteld uit proeverijen.
Zowel voor- hoofd en nagerecht zijn allemaal kleine hapjes. Hierdoor een goede algemene indruk van de keuken.
Wij komen hier zeker nog een keer om van de kaart te eten.
Rudy K.
voorgerecht "antipaste " verschillende vleeswaren met augurk , olijf en ham
hoofdgerecht twee verschillende soorten vlees ; stukje "rood" lende vlees welke done was en zwart geblakerd
het stukje varkens vlees was helaas ook te droog
wel na reclamatie van het rundvlees een nieuw portie ontvangen welke wel goed bereid was
na gerecht 3 verschillende soorten ijs heerlijk van smaak !!
Hengelgo .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We hadden de AH kaartkorting. Het eten was niet bijzonder. Maar wel goed en het toetje erg lekker.
Ik vond het wel te duur. Een driegangen menu voor 37,50 had iets verrassender mogen zijn. Als voorgerecht bijvoorbeeld hadden we plakjes vleeswaren. De drie soorten eigengemaakte parfait als toetje was echt lekker.
Charles O.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Voor 3-gangen AH-restaurantactie was prijs van 37,50 aan de hoge kant. Vooraf kon online deze prijs niet gevonden worden. €13,00 voor karaf 1/2 ltr huiswijn redelijk aan de prijs.
Bediening netjes en er werd rekening gehouden met onze doorgegeven eindtijd.
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Overige gerechten/gangen (aperetiefje, koffie na) werden een beetje opgedrongen, als zijnde aangeboden cq gratis, maar dat viel dus tegen. Menuprijs voor één te hoog.
Hennie P.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Bereikbaarheid en parkeren ging prima ontvangst was prima ,gezellig restaurant , eten was erg lekker alleen het hoofd gerecht iets aan de vette kant echt een aanrader met ah restaurant kaart
Alfkoo .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het eten en ontvangst was prima. Een min puntje, het waaide nogal en daardooor zaten wij op de tocht.
Misschien iets op te letten.
Groet
Jobi1966 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten was smaakvol en lekker. Het hoofdgerecht en nagerecht waren vrij kleine porties. Alleen gebakken aardappelen als bijgerecht.
Er was geen keuze uit gerechten.
De prijs was redelijk voor wat je kreeg (hoewel ik dit niet voor 1 persoon had betaald)
Hillie64 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk gegeten, goede hoeveelheden en een veelzijdigheid aan smaken.
Echt een aanrader.
Met dank aan het mooie weer heerlijk op het terras gezeten, een vriendelijke niet te opdringerige gastvrouw.
Henklansink .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten was prima. Het voorrecht heerlijk en mooi opgemaakt. De hoofdschotel smaakvol en het nagerecht dito. De dames van de bediening waren vriendelijk en persoonlijk. Prima adres om terug te keren. We wonen alleen aan de andere kant van het land.
NWierenga .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Super warm welkom. Goede bediening en service. Het eten was heerlijk. Het decor vonden wij wat ouderwets, maar wel gezellig!
Henk19527 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Op een mooi locatie werden we hartelijk ontvangen. Voor elke gast werd de tijd genomen zonder dat we het wachtgevoel hadden. We hadden immers tijd. En als je zoooo lekker eet...Werkelijk, heerlijk. Een waterval van smaken. Sensationeel. Wij komen terug! Twijfel niet!! Ga ook!
Georg078 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wij hebben via de AH actie gegeten , het eten was prima persoonlijk vind ik dat het hoofdgerecht aan de magere kant is weinig groente en 1 klein bakje gebakken aardappels . Voor een prijs van 37,50 per persoon mag het wel iets meer bieden , de service is gewoon goed ,vriendelijk en zeker een vrouw uit de Horeca dat kun je merken aan het pushen met drinken .Ik heb prima gegeten ,maar ga niet voor een 2 e keer terug .
Kolkmanjoost .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het eten was uitstekend! Vriendelijk ontvangen met een groet en een prosecco.
Wat misschien een tip zou kunnen zijn, is dat er keuze is tussen twee gerechten.

Normaals, uitstekend gegeten. Top