De Bourgondiër Eten en Drinken

Stadspoort 41 6716 RH Ede Nederland Kaart

Over restaurant De Bourgondiër Eten en Drinken

Laat het schitteren

Zoals een Bourgondier betaamt, wordt hier met dagverse producten gewerkt, zonder daar de hoofdprijs voor te innen. Grappige namen schitteren op de wisselende menu kaart; ga je voor de Sombrero of misschien de Deurmat? Catering service thuis of op werk behoort ook tot de mogelijkheden.

Meer informatie over restaurant De Bourgondiër Eten en Drinken

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 21:00
Zondag Gesloten
Lili00 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Al regelmatig wezen lunchen, lekkere broodjes voor de warm vlees met saté saus is mijn favoriet. Fijn dat je gratis kan parkeren. Vriendelijke bediening. Kortom heerlijk genieten
Christiaan M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Eten is prima, een ruime voldoende. Echter is de bediening ronduit slecht. Zo bedienen ze eerst de klanten die net binnen komen en de klanten zie komen afhalen. Conclusie: we hebben meer dan een uur op het eten moeten wachten. Een excuus kan er niet van af. Laat staan een (gratis) drankje. Dit wordt voor ons geen tweede keer.
Orsy1 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
20 november gegeten bij dit restaurant, varkenshaas medaillons met championsaus, partner hamburger.
Helaas hamburger verbrand aan bovenzijde, bij klacht geen reactie
Varkenshaas, saus apart afrekenen A1,75 één champignon en een heel klein beetje saus
Dit is al de tweede keer dat ik teleurgesteld ben in dit restaurant en ga hier dus nooit meer heen
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
De bediening was niet al te vriendelijk. De hoeveelheid eten matig tot redelijk. Toetjes zijn schandalig duur. Wie verzint het om ijs in een emmertje te serveren. Toen wij over de prijs zeiden van het toetje werd er niet echt serieus op ingegaan. 1 bolletje ijs, slagroom, beetje koffie en tia maria € 7,00. Belachelijk. Er kwam geen tegemoetkoming. Verkeerd vinden wij. Je moet altijd de klant tegemoet komen. Of we weer gaan, weten we nog niet. In ieder geval geen toetje meer voor ons.
Marjolein L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Leuk grand café. Eigenlijk een veredelde snackbar. Eten is prima. Echter is de bediening ronduit slecht. Zo moet je bijvoorbeeld zelf naar de bar lopen om je drankje te bestellen en blijft, wanneer je klaar bent met eten, het bord wel erg lang op tafel staan. Jammer. Koffie na het eten.... Ook weer naar de bar. Als het druk is begrijp ik dat enigszins maar niet als het personeel verveeld tegen de muur staat.
Petervl57 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
De Bourgondier zit bijna bij ons "om de hoek" in het winkelcentrum de Stadspoort aan de zuidkant van Ede. We komen er af en toe als we even geen zin hebben om zelf te koken voordat we boodschappen gaan doen. Het is een eenvoudige kaart met o.a maaltijdsalades, carpaccio's hamburger, sate, wrap of een biefstukje. Alles met frietjes en salade. Binnen is het gezellig, het terras mag wel wat meer aandacht krijgen. De bediening is helemaal oké.