De Boulevard

Badweg 8 3151 HA Hoek van Holland Nederland Kaart

Over restaurant De Boulevard

Lekker uitwaaien

Heerlijk eten voor weinig geld. Bij restaurant De Boulevard in Hoek van Holland kun je van een welverdiende lunch of stevig diner genieten nadat je een flinke strandwandeling hebt gemaakt. Feestje, barbecue of gewoon een verjaardag die gevierd moet worden? Alles is mogelijk hier! Bekijk de simpele, maar lekkere menukaart en geniet van een onbezorgde avond!

Meer informatie over restaurant De Boulevard

7,1
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Simpel restaurant waar we redelijk hebben gegeten. We hadoen mixed grill genomen en smaakte zeker niet slecht echter de hoeveelheid is vergeleken met de prijs 23.50 discutabel te noemen. Friets op een bordje gereserveer ipv in een schaaltje. Kortom dit gaat eerder naar eenniveau cafetaria dan naar een restaurant.
Kyra2006 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Wij komen regelmatig hier koffie drinken of een tosti eten, die zijn al erg lekker. Gisteravond hebben wij hier ribeye gegeten met diverse groenten, salade,rijst en patatjes. er zat een heerlijke saus bij het eten. We hebben ervan genoten want het was allemaal zo heerlijk . De ribeye was in 1 woord verrukkelijk, om je vingers bij af te likken, ook de groenten waren erg smakelijk. De patatjes waren goed stevig , niet vet. Kortom, hier kan men heerlijk eten voor weinig geld.
En een zeer vriendelijke bediening door Zarif, zijn dochter Jasmin, en complimenten voor de kok.
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Hartelijk ontvangen door een man van Egyptische afkomst. Hij sprak wat gebrekkig Nederlands maar begreep ons prima. Bestelden een simpele kroket en ommelet en werd snel bezorgd. Kwaliteit was niets bijzonders maar smaakte prima. Prijs kwaliteit in verhouding.
EidieWolters .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
De eigenaar komt vanouds uit Egypte, dus vroegen wij om een typisch Egyptisch recept. Dat hadden we eigenlijk bij het reserveren al moeten aangeven. Hij raadde ons de Tongschotel aan en die was overheerlijk. We waren met z'n vieren en we kregen er twee groenteschotels bij geserveerd (één koude en één warme), patat, gebakken aardappels en Egyptische rijst en twee verschillende sausen. Het was overheerlijk allemaal. De aankleding van het restaurant is inderdaad eenvoudig, maar voor ons was dat prima. De bediening was erg goed. Zeer vriendelijke mensen.
Divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
In de boulevard geweest voor een Pannenkoek met spek. Het was geen grote pannenkoek, dus de stevige trek werd niet gestild. Het is zeker niet de beste pannenkoek verkrijg in restaurant, maar hij was wel bovengemiddeld. De aankleding heeft wel wat als je van eind 70 jaren 80 oubollige stijl houdt. Ik wel in ieder geval. De bediening was prima.
Shinshan .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Vandaag op uitnodiging hier met een gezelschap gegeten. Moet zeggen dat ik positief ben verrast. Je moet geen culinaire hoogstandjes verwachten, maar eten is goed tegen schappelijke prijzen. Ik had tonijnsteak van de grill. Deze was mooi doorbakken en goed van smaak. Lang geleden dat ik zo'n tonijn heb gegeten. Friet en rijst zijn ook erg lekker. Bediening zeer vriendelijk. Als ik toch wat minpuntjes moet noemen: vlees van een tafelgenoot was te lang gebakken (zwart) en de nagerechten zijn relatief duur in vergelijking met de rest. Zeker voor herhaling vatbaar.
Thomas F.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
met onze 2 tienerdochters een hapje gegeten bij De Boulevard in Hoek van Holland. Wij werden bediend door een uiterst vriendelijke en klantgerichte man (tevens eigenaar?). Op zijn advies een overheerlijke biefstuk gegeten. Ook de menu's voor mijn vrouw en kinderen waren dik in orde. Het interieur van het restaurant is niet mijn smaak maar daar heb ik totaal geen last van. Ik kom immers voor gezellig en lekker eten en niet voor het interieur...

Hulde voor de ijsjes voor de kinderen en koffie voor ons "van het huis". Dat maak je niet vaak meer mee in de horeca en geeft echt het gevoel dat je als klant gewaardeerd wordt.

En als je dan ook nog eens een eerlijke prijs betaalt dan is er maar één conclusie mogelijk: dit restaurant is zonder meer een aanrader voor iedereen die in Hoek van Holland lekker wil dineren!
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Hier gelunched, maar ik werd er niet vrolijk van. De eigenaar is vriendelijk en maakt grapjes maar vergeet na het uitserveren te vragen of alles in orde is (we wilden nog ketchup!). Die ketchup leek overigens nog wel op de kinderstoel te zitten waar mijn dochter in kon zitten en een van ons vond een prachtige lange haar tussen zijn friet (vandaar de onvoldoende). De glazen waar de thee in kwam waren niet schoon, net als veel bestek en je had het idee elk moment door je stoel te zakken.

Vriendelijk geprijsd, maar ik sla dit restaurant de volgende keer over.
Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Na strandbezoek afgelopen maand tweemaal dit restaurant bezocht. Eerste keer advies eigenaar gevolgd: hele schol voor € 15. Schol goed gebakken, salade en gebakken aardappelen prima. Tweede keer spareribs gegeten met frites en salade, ook uitstekend. Interieur is idd enigszins verouderd.
J. De Groot .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2012
Wij komen hier al jaren. Gewoon een fijn restaurant zonder poespas. Heerlijke visschotel!
De service is uitstekend.
Ook wij hebben onlangs met een groep hier gegeten.
Als je duidelijk aangeeft wat de wensen zijn, is de eigenaar bereid om er zoveel mogelijk aan tegemoet te komen.
Hij probeert het iedereen naar de zin te maken.

Wat ons betreft gewoon een aanrader. Je krijgt daar echt een welkom gevoel.

Ze hebben er trouwens heerlijke spare ribs. Zodra er weer zo'n onbeperkt spareribsdag is, proberen we er naar toe te gaan.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2012
Eten van de grill is prima. Diverse vlees- en vissoorten zeer aan te bevelen. Gebakken aardappels handgekruid, groenten gegrild. Prima! Voor karaf wijn wordt gewoon omgerekend de glazenprijs berekend, je kunt dus beter losse glazen bestellen. Karaf leidingwater kost € 4.00!!
Bediening voorkomend en hartelijk.
Interieur sleets!