Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Gerookte zalm, frisse minigroenten en wasabi
      Carpaccio van gerookte en gebraden kalf, piccalilly, aceto, regionale kaas
      Crème van Zwolse mosterd
  • Hoofdgerechten
    • Kabeljauwrugfilet met zilte groenten en botersaus
      Kalfsrib met bospaddenstoelen en eigen jus
      Risotto met groenten, paddenstoelen en chips
  • Nagerecht
    • Cheesecake met karamel en seizoensfruit
      Vers fruit met sorbets
      Hemelse modder

Over het restaurant De Bottermarck

Restaurant de Bottermarck gelegen in het centrum van Kampen verwelkomt u graag in ons restaurant.
Gewaardeerd door binnenlandse en buitenlandse bedrijven qua eten, comfort, gezelligheid, bediening en sfeer, bieden wij u de mogelijkheid om dit ook te ervaren.
Een drie gangen menu al voor € 29,50 of een drie gangen keuze menu voor € 35,00.
Wijnen voor nog geen € 5,00 per glas en 16 verschillende wijnen welke per glas geschonken worden.
U kunt van 10% korting genieten als u komt eten.
Niks moet en heel veel kan.
Ook vegetariërs, glutenvrij, allergenen vrije gasten zijn aan het juiste adres om een avond te genieten in ons restaurant.
U mag ook van de kaart kiezen (vanaf € 9,50) en uw avond zelf samenstellen zoals u dit wenst.

Wij hopen u graag te mogen begroeten!

alle medewerkers

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Bottermarck

Huib Z.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Goede smaken, gerechten zijn met zorg bereid. Bediening lijkt hun eerste werkdag mee te maken; wel heel aardig maar niet pro actief.
Tim J.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Het eten spreekt alle zintuigen zeer positief aan! Complimenten! Daardoor het hoge cijfer.
Marlene B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten.we hadden een super ober,die heel veel van wijnen wist.Het is een sfeervol,goed ingericht restaurant en het was eenprima prijs/kwaliteitsverhouding.buiten de AHkorting,die mooi meegenomen is.
Enige minpunt...we hadden een parkeerboete van ruim 60 euro,omdat we geparkeerd stonden op het plein om de hoek,waar de parkeermeters niet werkten.maar dat gaan we aanvechten.
Leonie S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Lekker gegeten... alleen eten qua prijsverhouding.. vindt ik het erg duur!
Ghislain S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Echte aanrader
Bertus B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Onze lieve buurtjes trakteerden ons op een culinair avondje en hadden voor de Bottermarck gekozen (op basis van de goede recensies). Na een plezierige, gastvrije ontvangst werden wij met z'n 4en aan een mooi gedekte ronde tafel geplaatst. We gingen voor het 5-gangen keuzemenu en dat was achteraf gezien een geweldige goede beslissing. Alle gerechten zagen er prachtig uit op de borden en alles was perfect in balans. Wat was dit genieten. Prima afgepast zodat er steeds ruimte bleef voor de volgende gang. Uitschieters waren zeker de mosterdsoep en de bouillon van paddenstoelen. Maar eigenlijk doen wij met deze opmerking de andere gangen tekort. Het was geweldig hier te zijn en een echte aanrader voor een volgende keer. De bediening was uiterst correct, zeer klantgericht en gaf een duidelijke toelichting bij iedere gang. Wat ook een speciale vermelding verdient dat (zonder vragen) de gekozen wijnen vooraf even kunnen worden geproefd. De geopende fles wordt aan tafel getoond en als het niet de gewenste smaakbeleving is wordt gelijk een ander type wijn geregeld. Hier zouden meer restaurants een voorbeeld aan moeten nemen. Een absoluut goed punt. Na afloop werden wij uiterst vriendelijk uitgeleide gedaan en kregen duidelijke uitleg mee om onze parkeerplaats op een handige manier weer te bereiken. Chapeau voor de Bottermarck. Het is het omrijden naar Kampen meer dan waard. Doen!
Roel M.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Prima gegeten, vriendelijke, kundige bediening en heerlijke wijn bij het desert gedronken.
J. G. V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten, aardige bediening !
Marjan Z.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Geweldig gegeten, heerlijke wijn, kundig personeel.
Tafels staan op een prettige afstand in de ruimte , niet te dicht op elkaar.
We hadden het zeven gangen diner, het was de ene verrassing na de andere. Gewoon gaan ! En geniet!
André V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en leuke medewerkers. We komen zeker terug
Janny Z.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Een aanrader.,wel een goed gevulde portemonnee meenemen. Ware kunstwerken en waterval aan smaak.
A.H. D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk eten, zeer attente bediening. Wij hadden gekozen voor het 4 -gangen proeverij menu. We kregen bij voor- en tussengerecht elk diverse kleine schaaltjes, mooi opgemaakt en erg lekker en bijzonder eten. Voorgerecht met diverse vissoorten en schaal/schelpdieren. Het hoofdgerecht werd op een groot bord opgediend, met 5 of 6 x vlees + garnituur., waaronder eend, rund en 48 uur gegaard varkensvlees. Ook het nagerecht, met 5 verschillende zoete heerlijkheden, was erg lekker en zag er feestelijk uit. Zeker doen: een bijpassend wijnarrangement, ook ev. met halve glazen voor de BOB.
Wij aten er met een forse korting, maar ook de prijs zonder korting is het alleszins waard.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Foto website Iens is gedateerd. In werkelijkheid ziet de inrichting er veel beter uit. Prima tent.
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
de gerechten zagen er prachtig uit en het smaakte ook heerlijk.
J.A. P.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een rustige omgeving. Bediening was zeer vriendelijk en kundig.
René B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Mooie aanvullende smaken met goede passende wijn. Zeker een aanrader!
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Simpelweg perfect. Een van de beste restaurants waar ik ooit heb gegeten. Tip: kies voor een proeverij, want je wil niks missen.
Annick B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten met een bijpassend wijnarrangement. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader!
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
We hadden voor het wintermenu gekozen. Hoeveelheden waren prima. Gerechten zagen er mooi uit. Vond carpaccio van kalfsvlees wat vlak van smaak maar voorgerecht van zalm was wel heel smakelijk. Hoofdgerechten kabeljauw en varkensvlees waren prima. Met de actie van Iens waardoor we 50% korting op rekening kregen hadden we voor een prima prijs heerlijk gegeten en gedronken.
hans A.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Super lekker gegeten en goede uitleg van wat je eet