Over het restaurant De Bottermarck

Restaurant de Bottermarck gelegen in het centrum van Kampen verwelkomt u graag in ons restaurant.
Gewaardeerd door binnenlandse en buitenlandse bedrijven qua eten, comfort, gezelligheid, bediening en sfeer, bieden wij u de mogelijkheid om dit ook te ervaren.
Een drie gangen menu al voor € 29,50 of een drie gangen keuze menu voor € 35,00.
Wijnen voor nog geen € 5,00 per glas en 16 verschillende wijnen welke per glas geschonken worden.
U kunt van 10% korting genieten als u komt eten.
Niks moet en heel veel kan.
Ook vegetariërs, glutenvrij, allergenen vrije gasten zijn aan het juiste adres om een avond te genieten in ons restaurant.
U mag ook van de kaart kiezen (vanaf € 9,50) en uw avond zelf samenstellen zoals u dit wenst.

Wij hopen u graag te mogen begroeten!

alle medewerkers

9,2

Jouw recensie over het restaurant De Bottermarck

Ab V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Hier komen wij beslist weer terug.
Uitstekend!
Lennard K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Mooie gerechten, leuke ambiance en goede wijnkennis.
arnold A.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Eten was heerlijk! Personeel vriendelijk aankleding wat verouderd
Willem Jan B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
heerlijke (zakelijke/vergader) lunch, zalmsalade, klantgerichte bediening. prima ambiance, fijne cappucino, Kortom plek om nog eens terug te komen.
Roelina V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gerechten waren voortreffelijk .
Start duurt lang , daarna lopen alle gangen prettig verder.
We komen zeker terug met vrienden om deze smaakbeleving nog eens mee te maken.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Naast een voortreffelijke keuken, ook de bediening en ruim opgezette taflopstelling. Zeer goede stoelen.
Annick B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten. We hebben het vier-gangen herfstmenu op. De porties waren ruim voldoende en een vijfde gang was voor ons teveel geweest. De bediening was vriendelijk en licht de gerechten goed toe!

Door de kortingsactie ook heel betaalbaar, maar de prijs-kwaliteit is goed in verhouding.

Een aanrader voor een leuke avond uit!
Betta V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Vanavond heerlijk en gezellig gegeten bij de bottermarck in Kampen .
Moore zeetong lekker in roomboter gebakken
Prachtige Wijn vriendelijke bediening.
Echt een aanrader.
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
De ober maakt het hele etentje leuk, zoveel stijl geeft hij er aan! Ook knap dat hij alles uit het hoofd weet van de gerechten en bij elke gang dit goed presenteert. Geweldige kortingsactie van Iens voor dit restaurant van genoten. Zonder de kortingsactie was ik er nooit gekomen vanwege de prijs. Voor de eerste keer eend en hertenvlees gegeten in mijn leven; wat een ervaring! Heel bijzonder. Het hertenvlees was heerlijk mals op wat harde stukken erin na, die helaas laten staan. Maar dat schijnt zo bij hert te horen. Het restaurant zelf was alles op- en top en ook sfeervol en gezellig.
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijke gerechten! Wij hadden met de IENS actie 50% korting op de rekening. Dat maakte de prijs-kwaliteit verhouding prima, maar voor de volle prijs zouden de porties wel aan de kleine kant zijn...
Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Dankzij de actie van Iens hebben we kennis kunnen maken met dit restaurant. Smaakvol gegeten met vriendelijke bediening en fijne achtergrondmuziek. Mijn verzoek voor een vegan maaltijd was niet goed doorgekomen, maar de kok wist een gerecht voor mij te maken waar ik van heb zitten smullen. Mijn zakenpartner genoot van zijn Surf en Turf. De kortingsactie was natuurlijk leuk maar het prijsniveau van de kaart vond ik in verhouding met de kwaliteit.
jan willem W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
mooie klassieke diningroom in prachtig oud pand in het historisch centrum van Kampen.
zeer attente, vriendelijke en deskundige bediening.
Zeer goede voorgerechten en goed hoofdgerecht a la carte gegeten.
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Als afsluiting van een mooie dag met vijf vrienden heerlijk gegeten bij dit sfeervolle restaurant. Smaakvolle en verfijnde gerechten en mooie wijnen. Leuke spontane bedieni, duurde wel even voor ze op gang kwamen maar daarna was het ook helemaal goed
G.J. B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We waren met 7 volwassenen en 1 kind van 3 jaar. Met de bonnen van AH gegeten. We mochten gewoon van de kaart kiezen maar bij bepaalde gerechten werd wel een bijbetaling gevraagd. Echt heerlijk gegeten. Super lekkere, bijzondere gerechten. Dikke pluim voor de kok. Goeie uitleg van wat er wordt geserveerd. Personeel is heel aardig. Minpuntje, er was geen kinderstoel aanwezig. Wel voor een stoel met armleuningen gezorgd. Prima opgelost dus (misschien is de locatie ook niet echt geschikt voor kinderen, erg chique)!
Jeliazkov .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk eten in een leuke ambiance.
Vraag of je boven mag zitten. Echt een top restaurant. Tot volgend jaar. Anton Pieck pleintje.
Henny L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ik heb samen met mijn drie dochters heerlijk gegeten bij jullie top
Mijn dochters hebben ook genoten van het lekkere eten
netjes .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Attente ontvangst en aandacht. Mooie gedekte tafels en aangename sfeer. Veel keuze uit heerlijke gerechten, we hebben uitstekend gegeten met een 3-gangen menu. De broodjes vooraf zijn ook zeker aan te bevelen. Aandachtspunt is de service, met name later op de avond weinig aandacht voor de tafels. Om af te rekenen uiteindelijk zelf maar naar de kassa gegaan. Maar al met al heerlijk avondje uit!
marthaT .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Op eten niet veel aan te merken. Bediening met gepaste tussentijd. Sfeer en uitstraling echt matig, sobere en ongezellige inrichting. Een reden om hier niet meer naar toe te gaan..
Otto B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Mooie en zeer smaakvolle gerechten veel aandacht aan besteed vriendelijk ontvangen sfeervolle locatie kleinschalig goede Parkeer mogelijkheid bijpassende wijnen bij de gerechten
Petrique D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Ik heb heerlijk gegeten, de gerechten waren een feest om te zien en heerlijk om te eten! De inrichting van het restaurant is een beetje gedateerd, maar aan de andere kant: hippe restaurants genoeg in Kampen en Zwolle ;-)