De Bottermarck

Broederstraat 23 8261 GN Kampen Nederland Kaart
31-383319542

Over restaurant De Bottermarck

Culinair genieten in Kampen

De Bottermarck in Kampen is gelegen aan een typisch Anton Pieckpleintje in de binnenstad van deze voormalige Hanzestad. Het pand dateert uit 1553 en heeft een lange historie. In dit sfeervolle restaurant gebruiken ze het liefst seizoensproducten uit de regio. Al dat lekkers wordt in de keuken omgetoverd tot Frans-internationale gerechten.

Meer informatie over restaurant De Bottermarck

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
Beatrice J.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het was prima! De bediening (!) zowel als de sfeer als de gerechten.
Ook wijnkeuze was prima en de keuzemogelijkheden op de kaart waren vele.
We vonden alleen het hoofdgerecht van het driegangenmenu wat weinig.
Genietse .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Een nieuw ontdekt pareltje van de franse keuken! Tevens nog erg gepassioneerde en gedreven bediening. Wij komen zeker terug,
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
De gastvrouw geeft je een warm gevoel van welkom. Ze legt alles goed uit, neemt alle tijd voor haar gasten en alles kan en mag in overleg. Heel flexibel. De gerechten kwamen als schilderijtjes op je bord. De smaakbeleving was overweldigend. Wij hebben genoten! Het was echt een avondje uit.
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk met z'n vieren gegeten, attente bediening, de gerechten waren voortreffelijk van smaak. Sfeervolle ambiance, zowel binnen als buiten op het Anton Pieckachtige pleintje
Suzan71 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Super gegeten. Er was veel zorg besteed aan het eten.
We hebben er gegeten met de ah bonnen. Je kon kiezen uit het herfst 3 gangen menu of uit de kaart kiezen met korting. Prima geregeld
Aentvermaas .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten.Kregen bij elk gerecht deskundig uitleg van de soorten die op ons bord lagen.Het personeel is zeer kundig en vriendelijk.Wanneer in de buurt komen we beslist terug.
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben een heerlijke lunch gehad (via AH restaurant actie). De gerechten worden mooi gepresenteerd en zijn zeer smaakvol. Zeker een aanrader!.
Joanne V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Voortreffelijk gegeten! Vooraf een lekker half zoet/droog wijntje! Er was een heerlijk, divers herfstmenu opgesteld voor ons. Met seizoensgroenten, lekker mals vlees en verschillende smaaksensaties! Ook viel het dessert 'hemelse modder' zeer goed in de smaak! Alles van goede kwaliteit en mooie opgemaakte borden!
Saskia1954 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Met gebruikmaking van de AH actie hebben we van het 3 gangen Herfst seizoensmenu genoten. En genieten was het: prachtig opgemaakte borden met heerlijk eten erop. We mochten vrij uit alle 5 gangen van de menukaart er zelf 3 combineren, extra vrijheid voor dezelfde prijs. Waar kom je dat tegen, dat wie bv niets om desserts geeft ook een warm en een koud voorgerecht mag kiezen; een luxe gevoel! De bediening was buitengewoon vriendelijk en attent. Ook voor de normale prijs zou dit feestelijke etentje een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding hebben gehad.
Lizza V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
De gerechten zijn echt heerlijk. Er wordt goede wijn geschonken. Goede bediening, tikje formeel. Al met al prima restaurant
Lense004 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
een heerlijke ontspannen avond met vrienden en een goede sfeer vanuit de bediening. De gerechten die we bestelden waren met zorg bereid. De presentatie geweldig. kortom een avondje om genietend op terug te kijken
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Ter gelegenheid van een verjaardag heerlijk gegeten! We hadden bovendien AH dinervouchers,maar zijn heel goed en vriendelijk behandeld. Kwaliteit van het eten, bediening en ambiance zijn subliem. Echt een aanrader! Wij komen zeker terug.
Regina G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Deze gelegenheid is geschikt om heen te gaan met wie je maar wil. Het is zeker een aanrader! En voor wat je krijgt van de AH actie is het erg goed en zeer uitgebreid!
Anne F.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Via de AH zegels een 3 gangenmenu gegeten. Voldoende keus. Nognooit zulke lekkere mosterd soep gegeten. Nakalfsstoof heerlijk en het nagerecht met chocolade werkelijk verrukkelijk.
Karaf met kraanwaterMET ijs. Service top. We wonen ver van Kampen maar deze zaak is een aanrader
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
De Bottermarck ligt aan een gezellig pleintje, waar een aantal restaurants hun terras hebben. Op deze zomerse dag een prima plek voor de lunch. We kozen voor de Amerikaanse salade, bestaande uit gegrilde kip en de salade Nicoise met stukjes vers bereide tonijn! De salades waren niet groot, maar wel smaakvol. Er wordt voldoende brood bij geserveerd. De bediening was uitermate attent en vriendelijk.
Arnold.stam .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Op 2 sept 2016 via de AH restaurantactie bij De Bottermarck terechtgekomen. We namen het 3-gangen zomermenu van 35,- (en kregen 1 menu gratis). Het eten was echt fantastisch. Heel verfijnd geserveerd en zeer smaakvol. Het wijnarrangement was zeer betaalbaar, bestond uit bijzondere wijnen die goed bij de gerechten pasten. De bediening is heel vriendelijk, hebben kennis van zaken en zijn er op het moment dat het moet. Niet opdringerig, niet te formeel. Kortom, we hadden een verrassende avond en raden het iedereen aan!
Ceesklaassen .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Eindelijk zijn we weer bij de Bottermarck wezen eten. Dit keer met de bon van de AH restaurantaktie , we kozen het 3 gangen menu van € 35. Het was in één woord geweldig, ook de bediening en de uitleg over de gerechten was perfect. Een goede reden om snel weer terug te komen bij dit restaurant!!
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Gekozen voor het 4 gangenmenu, met de ah actie. Het is een feestje om hier te eten, de borden zijn mooi opgemaakt, het eten is heerlijk en perfect bereid.
Wij vinden de inrichting wel wat gedateerd en de muren kunnen wel wat verf gebruiken..
Maar al met al was het weer een heerlijke avond!
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We hebben met z'n vieren heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk en had kennis van zaken! Het eten ziet er op het bord mooi uit en smaakt ontzettend lekker. Een aanrader!
Anneke Duine .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben genoten van het driegangen zomermenui. Alle gerechten waren even verfijnd en prachtig opgemaakt. Geen spijt gehad van de vegetarische keuze. Vooraf tuin van groente met goed harmonierende groenten. De paddestoelen risotto met groenten daarna was ook perfect in balans en mooi op smaak. De aanbevolen wijn was een aangename verrassing.