Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Gerookte zalm, frisse minigroenten en wasabi
      Carpaccio van gerookte en gebraden kalf, piccalilly, aceto, regionale kaas
      Crème van Zwolse mosterd
  • Hoofdgerechten
    • Kabeljauwrugfilet met zilte groenten en botersaus
      Kalfsrib met bospaddenstoelen en eigen jus
      Risotto met groenten, paddenstoelen en chips
  • Nagerecht
    • Cheesecake met karamel en seizoensfruit
      Vers fruit met sorbets
      Hemelse modder

Over het restaurant De Bottermarck

Restaurant de Bottermarck gelegen in het centrum van Kampen verwelkomt u graag in ons restaurant.
Gewaardeerd door binnenlandse en buitenlandse bedrijven qua eten, comfort, gezelligheid, bediening en sfeer, bieden wij u de mogelijkheid om dit ook te ervaren.
Een drie gangen menu al voor € 29,50 of een drie gangen keuze menu voor € 35,00.
Wijnen voor nog geen € 5,00 per glas en 16 verschillende wijnen welke per glas geschonken worden.
U kunt van 10% korting genieten als u komt eten.
Niks moet en heel veel kan.
Ook vegetariërs, glutenvrij, allergenen vrije gasten zijn aan het juiste adres om een avond te genieten in ons restaurant.
U mag ook van de kaart kiezen (vanaf € 9,50) en uw avond zelf samenstellen zoals u dit wenst.

Wij hopen u graag te mogen begroeten!

alle medewerkers

W D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten, bediening was leuk en zorgzaam. We komen zeker nog eens!
Willem G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Super lekker gegeten!
Twee minpuntjes, waaraan nog moet worden gewerkt:
1. ietwat verlepte lelies in de vaasjes op de tafels;
2. het wijnglas werd door de jonge ober behoorlijk "Haags" ingeschonken; had ook geen kennis van wijnen.
Paul Z.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het restaurant voldeed niet aan de verwachtingen. De voorgerechten waren matig. Het tussen gerecht, de zwezerik was niet krokant. Het hoofdgerecht goed maar niet bijzonder.
De wijn was van een ander jaar dan besteld,
De bediening deed zijn uiterste best, maar liet hier en daar nog al wat steekjes vallen .

Alles bij elkaar dus geen goede ervaring
Helene D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Fijne ontvangst zeker omdat wij eerder kwamen dan geboekt,heerlijke gerechten en fijne medewerkers.
Leuke gesprekken gehad
Piet R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
De ontvangst is uiterst vriendelijk. Kregen zowel gewoon als bruisend water aangeboden. Er werd geen amuse of brood aangeboden. Brood staat afzonderlijk op het menu. Dat komt vaker voor . De uitleg van de menukaart was duidelijk. We wilden geen wijn arrangement maar omdat we alle 6 begonnen met de zalmtartaar bestelden we een fles witte wijn. We kregen niet de wijnkaart aangeboden maar in plaats daarvan werd de wijn geserveerd die behoorde bij het wijnarrangement. De gastvrouw had er duidelijk plezier in dat er zo veel belangstelling was voor de wijn en deed dan ook meer dan haar best. De gerechten waren met zorg klaargemaakt en gearrangeerd. Niet alle smaken van de ingrediënten kwamen steeds afzonderlijk tot hun recht en vielen soms weg in het geheel. Maar het geheel was heel smaakvol. Een uitzondering was de zalmtartaar. Die was naar mijn smaak uitgesproken zout. De zacht gegaarde kalfslende daarentegen was verrukkelijk. De bediening was spontaan en vriendelijk zonder familiair te worden.
Lenny S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Wij aten hier met de AH restaurant actie
Veel keuze uit het keuze menu en het eten was heerlijk. De bediening was top door 2 lieve dames. Zij deden het met veel liefde en aandacht, de eigenaar mag blij zijn met deze 2 kanjers.
D S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
We hebben zeer smakelijk gegeten bij De Bottermarck via de AH restaurant actie.
Mooie bijpassende wijnen gedronken, met een leuke uitleg hierover.
Bij wachttijd heb ik "redelijk" ingevuld, maar deze is precies goed voor het gezelschap waarmee we waren.
Iedereen bedankt voor de leuke avond. Wij gaan terug komen!
Anjo G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
We hebben fantastisch gegeten! Na een gastvrije ontvangst kozen we voor een driegangenmenu. Heerlijke gerechten; vers, mooie smaken en er wordt veel aandacht besteed aan de presentatie. Carpaccio en het groentetuintje als voorgerechten; de kabeljauw uit Urk en de kalfsschouder als hoofdgerecht en als dessert vruchtjes van het seizoen met citroen- en frambozenijs. Bij de koffie wamen nog snoepjes. De rode huiswijn is een aanrader! Alles bij elkaar: wij hadden een feestelijke middag en hebben heerlijk genoten!
Rien K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
We hebben bijzonder genoten van, zowel het eten als zeker ook de vriendelijke bediening.
Een Restaurant om zeker nog eens terug te komen en aan te bevelen aan anderen. klasse.
Wij waren nog niet eerder daar geweest.
Winnie G.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
We hebben met once ah kaart heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk en attent
C.P. K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten in een rustige sfeer. De gerechten waren heerlijk! Er werd aan ons gevraagd hoelang we wilden wachten op het volgende gerecht. Dit was heel prettig.
Een bakje sla erbij zou een goede aanvulling zijn.
Lil C.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst. We voelden ons zeer welkom, ook bij vertrek zeer vriendelijk. Kwaliteit eten 1e klas.
Bé B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Fantastisch restaurant, heerlijke gerechten, mooi opgemaakt in een mooie ambiance en uiterst goede gastvrouwen en - heren
Ieneke W.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Heerlijk gegeten
Fijne bediening
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Heerlijk buiten op t terras gegeten
Vlotte vriendelijke bediening.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Samen met vriendin naar de Crea in Kampen en heel fijn en gezellig gegegeten. De bediening was top en het diner voortreffelijk. Wij waren chiq uit eten. Ee top restaurant
W V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Aan te raden bij een etentje dat niet de hele avond mag duren.
C.L. B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Vriendelijke ontvangst. Helaas €4,50 voor gekoeld kraanwater.. Na enig aandringen toch een karaf ontvangen.
Van de keuze in huiswijn bleek achteraf er een € 8,90! te kosten de rest € €4,95.
Het eten was smakelijk en mooi gepresenteerd, met bescheiden maar voldoende portiegrootte. En bij de bestelde koffie komen automatisch friandises.
Parkeren in de buurt wat lastig.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Werkelijk een toprestaurant. Elk gerecht was van grote klasse zowel qua uiterlijk als qua smaak. De bediening was zoals het hoort: vriendelijk, deskundig.
We hebben echt genoten. Bedankt.