Over het restaurant De Bottermarck

Restaurant de Bottermarck gelegen in het centrum van Kampen verwelkomt u graag in ons restaurant.
Gewaardeerd door binnenlandse en buitenlandse bedrijven qua eten, comfort, gezelligheid, bediening en sfeer, bieden wij u de mogelijkheid om dit ook te ervaren.
Een drie gangen menu al voor € 29,50 of een drie gangen keuze menu voor € 35,00.
Wijnen voor nog geen € 5,00 per glas en 16 verschillende wijnen welke per glas geschonken worden.
U kunt van 10% korting genieten als u komt eten.
Niks moet en heel veel kan.
Ook vegetariërs, glutenvrij, allergenen vrije gasten zijn aan het juiste adres om een avond te genieten in ons restaurant.
U mag ook van de kaart kiezen (vanaf € 9,50) en uw avond zelf samenstellen zoals u dit wenst.

Wij hopen u graag te mogen begroeten!

alle medewerkers

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Bottermarck

Marjan Z.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Geweldig gegeten, heerlijke wijn, kundig personeel.
Tafels staan op een prettige afstand in de ruimte , niet te dicht op elkaar.
We hadden het zeven gangen diner, het was de ene verrassing na de andere. Gewoon gaan ! En geniet!
André V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en leuke medewerkers. We komen zeker terug
Janny Z.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Een aanrader.,wel een goed gevulde portemonnee meenemen. Ware kunstwerken en waterval aan smaak.
A.H. D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk eten, zeer attente bediening. Wij hadden gekozen voor het 4 -gangen proeverij menu. We kregen bij voor- en tussengerecht elk diverse kleine schaaltjes, mooi opgemaakt en erg lekker en bijzonder eten. Voorgerecht met diverse vissoorten en schaal/schelpdieren. Het hoofdgerecht werd op een groot bord opgediend, met 5 of 6 x vlees + garnituur., waaronder eend, rund en 48 uur gegaard varkensvlees. Ook het nagerecht, met 5 verschillende zoete heerlijkheden, was erg lekker en zag er feestelijk uit. Zeker doen: een bijpassend wijnarrangement, ook ev. met halve glazen voor de BOB.
Wij aten er met een forse korting, maar ook de prijs zonder korting is het alleszins waard.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Foto website Iens is gedateerd. In werkelijkheid ziet de inrichting er veel beter uit. Prima tent.
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
de gerechten zagen er prachtig uit en het smaakte ook heerlijk.
J.A. P.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een rustige omgeving. Bediening was zeer vriendelijk en kundig.
René B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Simpelweg perfect. Een van de beste restaurants waar ik ooit heb gegeten. Tip: kies voor een proeverij, want je wil niks missen.
Annick B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten met een bijpassend wijnarrangement. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader!
rian V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
We hadden voor het wintermenu gekozen. Hoeveelheden waren prima. Gerechten zagen er mooi uit. Vond carpaccio van kalfsvlees wat vlak van smaak maar voorgerecht van zalm was wel heel smakelijk. Hoofdgerechten kabeljauw en varkensvlees waren prima. Met de actie van Iens waardoor we 50% korting op rekening kregen hadden we voor een prima prijs heerlijk gegeten en gedronken.
hans A.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Super lekker gegeten en goede uitleg van wat je eet
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Geweldige avond gehad met uiterst vriendelijke bediening. Het eten is van hoge kwaliteit met verse producten. Een echte aanrader is de mosterdsoep.
Lex D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten, goede wijn/spijs combinatie. En met de Iens korting interessant geprijsd en voor herhaling vatbaar.
Maria R.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Je hebt van die restaurants waar je, ondanks dat je eigenlijk genoeg hebt gegeten, tóch ook nog een dessert wilt. Gewoon, omdat de rest ook zo goed was. En ja, dit is zo'n restaurant. Heerlijk eten. De gangen werden ook uitgeserveerd door personeel van de keuken, met een duidelijke uitleg erbij (ook over de smaken), die aansloot bij wat je at. Wijnadviezen prima, misschien voor het hoofdgerecht wat aan de voorzichtige kant, maar zeker niet slecht. Bedienend personeel was erg vriendelijk. Ze boden hun excuses aan dat het lang duurde, maar daar hebben wij niets van gemerkt (met een goed glas wijn in prettige omgeving). Kortom: een aanrader.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Een goed restaurant. Staat bekend als deftig. Dat kun je merken. Het is blijkbaar deftig om niet te veel op je bord te krijgen. De kwaliteit is goed maar na afloop ga je toch nog even langs de snackbar. Prijs-prestatie is niet goed. Jammer.
albertus K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
voor een plaats als Kampen een prima gelegenheid
Ab V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Hier komen wij beslist weer terug.
Uitstekend!
Lennard K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Mooie gerechten, leuke ambiance en goede wijnkennis.
arnold A.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Eten was heerlijk! Personeel vriendelijk aankleding wat verouderd