Over het restaurant De Boterlap

Genieten na een strandwandeling

Of je nu gaat voor de dorade van de grill of de pekingeend die vaak op het menu te vinden is, bij Boterlap heb je altijd een fijne culinaire avond. De bediening adviseert je een passend wijntje bij je gerecht, wat de avond compleet maakt. Naast het eten en drinken is ook de locatie een aanrader. Boterlap is een toplocatie na een dagje strand!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Boterlap

• : Vuldersbrink

Maandag t/m zondag vanaf 10:00

Martine V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Super vriendelijke bediening. Mooie open keuken. Absoluut de moeite waard. En ik kom er zeker nog een keer terug.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
De reviews waren veel belovend en omdat we onderweg waren naar Ermelo besloten we hier een hapje te eten. We werden zeer aangenaam ontvangen en geholpen met een lekkere witte wijn. Deze pinot grigio smaakte super goed en de bitterballen ook. Pro's are better at the basics zal je zeggen, dus besloten we een entrecote van de grill te bestellen. Helaas was dit een grote teleurstelling. Veels te vet en het leek alsof het stuk vlees ijskoud in een oude hete pan met verbande boter was gebakken en daardoor enorm taai op het bord was gekomen. De frieten die erbij kwamen hadden stukken peper en knoflookstronken en verder helaas koud en slap. De bediening was enorm behulpzaam en bracht nieuwe. Ook kreeg ik een nieuw stuk vlees dat helaas exact hetzelfde was. Heel slecht klaargemaakt. Zo zonde! De salade daarbij was simpel en saai. Of we hadden een slechte dag te pakken of we zijn een hele andere standaard gewendt. Ik ben inmiddels thuis en voel me nog slecht van het eten. De bediening is echt geweldig, dat heeft nog iets goed gemaakt, maar eten nooit weer. Heel jammer!
Suus H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Fantastische avond gehad op dit terras! Ondanks de drukte kregen we ons eten snel. Halve boerderijkip en salade Riche, beide erg goed. Lekker pittige frietjes erbij, grote porties, echt een feestje. De bediening was bijzonder vriendelijk en de dame die ons hielp wist goed waar ze het over had. Alles was onder controle en we werden de hele avond op onze wenken bediend. Wij komen zeker terug!!
Hannie H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Het eten zó goed! De bediening zó prettig, maakte het uit eten gaan tot n feestje! Bediening bracht alles met zoveel flair en sjeu, genieten. Hij kende het spel van de interactie tussen klant en hemzelf. We komen graag terug!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten en een super bediening!
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Geweldig on daar te zijn. Aanrader.
André V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Uitstekend eten en ik zou bijna de hoogste score geven als de prijs iets gunstiger was. Sfeer is grand café achtig en ligging is prachtig midden in harderwijk . Al me al aanrader voor ontspannen en gewoon goed eten.
Dave S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Gisteravond hebben we heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. De bediening was zeer vriendelijk. Het restaurant heeft een open keuken, waardoor je ook de koks aan het werk ziet. Het restaurant is echt een aanrader.
Alexander B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Goede kaart, lekker. Zeker de vis!!
Prettige bediening. Leuk en merkbaar gepaste aandacht.
Stoelen mogen wat comfortabeler :-(
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
gisteren hier wezen eten. een restaurant op een gezellig plein. (markt) ook bij minder weer kan je lekker buiten zitten onder de parasols onder de terrasverwarming. Wij hadden vooraf lekkere verse warme broodjes met 5 smeersel. als hoofdgerecht de 1 een steak en de ander kip. een gezellig druk restaurant om een hapje te gaan eten.
Ina H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Van een voortreffelijke lunch genoten in de Boterlap met een gezelschap van 15 personen. ieder van ons was zeer tevreden over zijn à la carte gerecht,dat ook nog eens vlot werd uitgeserveerd. We hadden vooraf gereserveerd en kregen een eigen gedeelte toebedeeld,waarbij we met de tafels mochten schuiven naar eigen wens. Super! Mochten we ooit weer in Harderwijk komen,dan zullen we de Boterlap zeker weer bezoeken!
Wouter W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
De steak tartaar is echt een aanrader! Ook de hele zeewolf was perfect gegaard. Zouden er zeker teruggaan.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Het eten was heerlijk. De service was prima, maar niet echt persoonlijk (wat 'gemaakt'. Ambiance prima. Gezellig restaurant.
Aimee F.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekkere gerechten. De voorgerechten zouden net iets kleiner van portie en prijs moeten zijn. Maar heerlijk eten daar, losse en vriendelijke bediening, zeker ook naar mijn pubers toe!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Aangename ontvangst door vriendelijk en attent personeel. Heerlijk gegeten met mijn partner. De Boterlap is een aanrader.
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
fijn dat de kokzo flexibel is
jacquelinevangeffen .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Service was erg goed.. Omdat het lekker weer was konden .wiJ lekker buiten zitten.
De carpaccio was heerlijk en van alle mee-eters begreep dat het allemaal goed was. Zeker een aanrader!!
Het aangeboden brood vooraf vond ik relatief te duur.
apoloniabakker .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Afgelopen week bij de Boterlap gegeten. We gingen er zitten omdat de entourage en het restaurant er fantastisch uitzien. Maar wanneer ik een HOLLANDSE garnalencocktail bestel, mag ik toch op zijn minst verwachten dat er HOLLANDSE garnalen in zitten. Ja, die zaten er in, maar 10%, de rest bestond uit rivierkreeftjes en Noorse garnalen, terwijl op de kaart Hollands garnalencocktail stond. Op de vraag aan de serveerster waarom dat er zo weinig hollandse garnalen in het vroorgerecht zaten kreeg ik als antwoord...ja er zitten ook Noorse garnalen en rivierkreeftjes in...smaakt het niet dan? Ik had het niet moeten accepteren...want ik bestelde een HOLLANDSE garnalen cocktail...en zou het nooit besteld hebben als ik geweten had dat er gummie garnalen in zouden zitten......jammer!
Willi045 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijke steaksandwich bestaande uit botermalse steak en kipclubsandwich met heerlijk malse kipfilet.
Bediening zeer attent en vriendelijk.
Kevin B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Hier vaker gegeten, bediening is attent maar kan af en toe net iets te nonchalant zijn. Over het eten ben ik bijna altijd wel te spreken. Al is de constantheid van de garing van het vlees nog wel eens een probleem, vaker dan 1 keer voorgekomen dat mijn mooie stukje vlees te ver was doorgegaard. Daarnaast is het allemaal wel goed op smaak. Voora de frites met de knoflook en rode peper zijn super lekker.