De Boterlap Ermelo

Putterweg 1 3851 GA Ermelo Nederland Kaart

Over het restaurant De Boterlap Ermelo

Of je nu gaat voor de dorade van de grill of de halve boederij kip die vaak op het menu te vinden is, bij Boterlap heb je altijd een fijne culinaire avond. De bediening adviseert je een passend wijntje bij je gerecht, wat de avond compleet maakt.

Naast het eten en drinken is ook de locatie een aanrader: Centraal gelegen nabij het centrum van Ermelo

Meer informatie over restaurant De Boterlap Ermelo

Geopend vanaf 10.00 tot 01.00
Openingstijden keuken 11.00 tot 22.00

Jouw recensie over het restaurant De Boterlap Ermelo

Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk gegeten en leuke locatie. Op het eten mag iets minder zout gebruikt worden naar mijn mening verder top!
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prima eten. Vond alleen dat broodjes niet gelijk met voorgerecht geserveerd moesten,maar daarvoor. En bier en koffie kwamen tegelijk geserveerd voor 1 persoon, dus het biertje was erg laat, of de koffie te vroeg, dus misschien een tip voor die planning? Verder prima bediening, uitstekende kok. Netjes allemaal.
Ma H.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Bediening onvriendelijk, niet gastvrij, leeg bord direct weg (staan wachten tot leeg was)....prijs/kwaliteit niet in verhouding, Omars cut of beef 700 gram 63€, waarvan ongeveer 250 gram bot! Dus 450 gram vlees voor 63€ en dan 0,90€ supplement mayonaise. Bij zulke prijzen mag je meer verwachten.
Wyhncke G.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening.
Een aanrader dus.
Ook gezellig om alleen drankje te doen.
FP B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Gewoon gegeten, eigenlijk niet echt bijzonder, (nog) geen hoogvliegers deze keuken brigade, dit mag je toch verwachten voor het gevraagde geld?
Waarom bij het “vooraf broodje” geen mesje om de enorme hompen brood dan kunnen we het zelf te gaan snijden.......waarom niet wat meer charme en creativiteit? Wie verzint dit ? Zit je met vier gasten aan tafel zit iedereen aan 1 stuk brood te plukken....
Geserveerde groene sla bij het algemene vleesgerecht (zonder verse warme groente) is een drama, hoe kun je dit verzinnen, bladsla met nerf en veel te grote slabladen ineengedrukt in een gedateerd en beschadigd arcopal bakje.
Grote hompen knoflook in en door de (op zich) knapperige friet.
Hou je niet van knoflook of kun je er niet tegen, heb je dan gewoon pech?
Bediening loopt in elkaars wijken, 6 keer geinformeerd of het wel smaakte, bordjes voor de dessert kaas worden ingezet en door andere collega zonder dat ze gebruikt konden worden ( de kaas was immers nog niet geserveerd) al weer uitgehaald, bij een vraag welke port er geschonken is bij de kaasplank wordt een lege fles getoond, ik had kennelijk het laatse glas, vandaar geen 35 cl.
De kaasplank.....beste mensen waar is jullie creativiteit en inspiratie voor dit vak gebleven ?

En dan de grootste schrik;
5,50€ voor -echt een zeer vlak- glaasje witte wijn, echt een slobbertje van zeer eenvoudige kwaliteit ( met daarbij hooguit 40 cl in het glas) is echt buitenproportioneel geprijsd.
Dit kan echt veel beter mannen! We proberen het over een aantal maanden nog wel eens.
Succes!
Stefan D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Het stokbroodje vooraf was te hard gebakken en er zat veel zout op het eten. Overigens was dat wel lekker, maar mensen die zoutarm eten moeten dat van tevoren even aangeven.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Traditioneel heerlijk een hapje eten in Ermelo/ directe omgeving i.vm. start zomerseizoen 2018.
De keuze viel dit keer op " de Shcout van Ermel" Wat een teleurstelling dat zij er niet meer zijn , maar overgenomen door De Boterlap!! Ik kan er kort over zijn: Mijn BBQ ribs zonder bot waren ZO ONTZETTEND VET dat het eigenlijk niet te eten was: Thuis ook direct aan de ........
Het haalt niet bij het niveau van De Schout van Ermel!!!!!!! Hier zal ik niet meer terugkomen helaas.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Mooie kaart met genoeg keus, eten was van goede kwaliteit.
De salades van de hoofdgerechten zijn zeer ruim opgemaakt, misschien wel iets teveel.
Nicky V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Leuk en smaakvol ingericht, vriendelijk personeel. Eten prima, vooral het brood was heerlijk!
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Voor ons gezin de eerste keer na de overname bij de Boterlap gegeten. Prima ontspannen sfeer, uitstekend eten, heerlijke avond. Alleen het wachten op de rekening is voor verbetering vatbaar. Maargoed dat is dan ook het enige, verder prima restaurant waar wij snel weer terug gaan komen!
Matthijs H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Het eten is duur in verhouding tot wat je krijgt. . Service is snel en beleefd. Leuke tent maar het eten viel ons tegen
Nanya R.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
We hebben voor de eerste keer bij de Boterlap Ermelo gegeten en het was heerlijk. Inrichting is gezellig en we zaten bij de open haard. We komen snel weer terug!!
Nancy N.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Goede bediening en heerlijk gegeten!
Tonny V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Fijn restaurant, wij komen er zeker terug.
Goudvisopreis .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Dit hadden we in Ermelo nog niet! Super vers eten! Top kwaliteit. Eerlijk klaargemaakt, zonder een overdosis aan sauzen en liflafjes! Geweldig!
Fam K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
kwaliteit eten matig tot goed
bediening slecht, geen kennis van zaken, ongeïnteresseerd
voorraadbeheer slecht, veel dranken en gerechten niet verkrijgbaar
Stephan P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wij hebben hier super lekker gegeten! De gastvrouw was zeer vakkundig en goed op de hoogte van wat voor producten ze hebben. Komen hier graag terug
Nathalie C.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
De Boterlap is een heel gezellig restaurant, sinds kort geopend onder deze naam. De sfeer is heel gezellig en het eten is echt heel erg lekker! Ik ben zeker van plan er nog vaker te komen, het is echt een aanrader!
maaike L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
In 1 woord geweldig.......
Kom zeker terug
Bediening super
Heel vlot je eten
Heerlijk
Goede uitleg aan tafel over de produkten
maaike L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerlijk gegeten
Super gezellig gezeten.. behandeld..
En een super mooie locatie
Zeker een aanrader voor iedereen.
Kom zeker terug