De Boterlap Ermelo

Putterweg 1 3851 GA Ermelo Nederland Kaart

Over het restaurant De Boterlap Ermelo

Of je nu gaat voor de dorade van de grill of de halve boederij kip die vaak op het menu te vinden is, bij Boterlap heb je altijd een fijne culinaire avond. De bediening adviseert je een passend wijntje bij je gerecht, wat de avond compleet maakt.

Naast het eten en drinken is ook de locatie een aanrader: Centraal gelegen nabij het centrum van Ermelo

Meer informatie over restaurant De Boterlap Ermelo

Geopend vanaf 10.00 tot 01.00
Openingstijden keuken 11.00 tot 22.00

Jouw recensie over het restaurant De Boterlap Ermelo

Jacob B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Pim Z.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Lekker gegeten en goede bierkaart!
BBQ ribs was iets te vet verder top ervaring. Goede toevoeging voor de regio super!!!
Filonka H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
We zaten heerlijk op het terras. Bediening vriendelijk ondanks de hitte. Naast ons lastige klanten, hebben ze netjes opgelost.
Arie H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Wat ik zeer attent vond dat de gastvrouw een wielerploeg van 9 man niet vlak naast ons tafeltje plaatste. ( Zaten op het terras ) Wij hadden bij binnenkomst te kennen gegeven eerst rustig te willen borrelen en bijkletsen. Zeer attent!! Gevoel voor de gasten.!
Willem M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Verse producten, goede ambiance, wel groot verschil in service en ervaring van de medewerkers.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Eten is prima. Service mbt keuzes is minder. Veel voorgerechten die niet als hoofdgerechten kunnen, dan moet je dubbele porties voorgerecht bestellen. Ijs is kant en klaar, keuze van soort wordt beperkt. Sla bakje staat klaar, grote bladen sla, mis net dat stukje service, finishing touch.
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Gezellig restaurant waar je gewoon goed kunt eten.
Etienne S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijke vissoep lekkere vis, jonge dames in de bediening iets meer op de etiketten letten verder een mooi goed restaurant! Goede prijs kwaliteit!!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Te veel friet was te hard gebakken en een echte tandenbreker.
De salade was doordrenkt van de olie en daardoor slap en onsmakelijk.
De getapte La Shouffe had voor bijna de helft een schuimkraag en dat is echt teveel.
In de asperge soep zaten lange schillen die niet gaar waren.
De steak tartaarunder in een wekpot is een leuk idee, maar erg onpraktisch.
De slabladen met te grote nerven die werden opgedient waren buiten proporties

De bediening is vriendelijk, maar niet op hun taken ingesteld.

De algehele kwaliteit is naar ons oordeel onder de maat en nodige niet uit voor terugkomst.
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk gegeten en leuke locatie. Op het eten mag iets minder zout gebruikt worden naar mijn mening verder top!
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prima eten. Vond alleen dat broodjes niet gelijk met voorgerecht geserveerd moesten,maar daarvoor. En bier en koffie kwamen tegelijk geserveerd voor 1 persoon, dus het biertje was erg laat, of de koffie te vroeg, dus misschien een tip voor die planning? Verder prima bediening, uitstekende kok. Netjes allemaal.
Ma H.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Bediening onvriendelijk, niet gastvrij, leeg bord direct weg (staan wachten tot leeg was)....prijs/kwaliteit niet in verhouding, Omars cut of beef 700 gram 63€, waarvan ongeveer 250 gram bot! Dus 450 gram vlees voor 63€ en dan 0,90€ supplement mayonaise. Bij zulke prijzen mag je meer verwachten.
Wyhncke G.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening.
Een aanrader dus.
Ook gezellig om alleen drankje te doen.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk avondje uit gehad met twee vriendinnen. We voelden ons in de watten gelegd door gastvrouw Mariëlle. Kortom: geweldig genoten!
FP B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Gewoon gegeten, eigenlijk niet echt bijzonder, (nog) geen hoogvliegers deze keuken brigade, dit mag je toch verwachten voor het gevraagde geld?
Waarom bij het “vooraf broodje” geen mesje om de enorme hompen brood dan kunnen we het zelf te gaan snijden.......waarom niet wat meer charme en creativiteit? Wie verzint dit ? Zit je met vier gasten aan tafel zit iedereen aan 1 stuk brood te plukken....
Geserveerde groene sla bij het algemene vleesgerecht (zonder verse warme groente) is een drama, hoe kun je dit verzinnen, bladsla met nerf en veel te grote slabladen ineengedrukt in een gedateerd en beschadigd arcopal bakje.
Grote hompen knoflook in en door de (op zich) knapperige friet.
Hou je niet van knoflook of kun je er niet tegen, heb je dan gewoon pech?
Bediening loopt in elkaars wijken, 6 keer geinformeerd of het wel smaakte, bordjes voor de dessert kaas worden ingezet en door andere collega zonder dat ze gebruikt konden worden ( de kaas was immers nog niet geserveerd) al weer uitgehaald, bij een vraag welke port er geschonken is bij de kaasplank wordt een lege fles getoond, ik had kennelijk het laatse glas, vandaar geen 35 cl.
De kaasplank.....beste mensen waar is jullie creativiteit en inspiratie voor dit vak gebleven ?

En dan de grootste schrik;
5,50€ voor -echt een zeer vlak- glaasje witte wijn, echt een slobbertje van zeer eenvoudige kwaliteit ( met daarbij hooguit 40 cl in het glas) is echt buitenproportioneel geprijsd.
Dit kan echt veel beter mannen! We proberen het over een aantal maanden nog wel eens.
Succes!
Stefan D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Het stokbroodje vooraf was te hard gebakken en er zat veel zout op het eten. Overigens was dat wel lekker, maar mensen die zoutarm eten moeten dat van tevoren even aangeven.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Traditioneel heerlijk een hapje eten in Ermelo/ directe omgeving i.vm. start zomerseizoen 2018.
De keuze viel dit keer op " de Shcout van Ermel" Wat een teleurstelling dat zij er niet meer zijn , maar overgenomen door De Boterlap!! Ik kan er kort over zijn: Mijn BBQ ribs zonder bot waren ZO ONTZETTEND VET dat het eigenlijk niet te eten was: Thuis ook direct aan de ........
Het haalt niet bij het niveau van De Schout van Ermel!!!!!!! Hier zal ik niet meer terugkomen helaas.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Mooie kaart met genoeg keus, eten was van goede kwaliteit.
De salades van de hoofdgerechten zijn zeer ruim opgemaakt, misschien wel iets teveel.
Nicky V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Leuk en smaakvol ingericht, vriendelijk personeel. Eten prima, vooral het brood was heerlijk!
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Voor ons gezin de eerste keer na de overname bij de Boterlap gegeten. Prima ontspannen sfeer, uitstekend eten, heerlijke avond. Alleen het wachten op de rekening is voor verbetering vatbaar. Maargoed dat is dan ook het enige, verder prima restaurant waar wij snel weer terug gaan komen!