De Boterlap Ermelo

Putterweg 1 3851 GA Ermelo Nederland Kaart

Over het restaurant De Boterlap Ermelo

Of je nu gaat voor de dorade van de grill of de halve boederij kip die vaak op het menu te vinden is, bij Boterlap heb je altijd een fijne culinaire avond. De bediening adviseert je een passend wijntje bij je gerecht, wat de avond compleet maakt.

Naast het eten en drinken is ook de locatie een aanrader: Centraal gelegen nabij het centrum van Ermelo

Meer informatie over restaurant De Boterlap Ermelo

Geopend vanaf 10.00 tot 01.00
Openingstijden keuken 11.00 tot 22.00

Jouw recensie over het restaurant De Boterlap Ermelo

Klaas F.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Een paar weken geleden hier voor de eerste keer geluncht met familie. Een hele gezellige sfeer maar helaas geen geweldige service en de lunch viel behoorlijk tegen. We hadden steak tartaar besteld, dit zat in een kleine wekpot met een minuscuul broodje erbij. Het stond leuk maar was absoluut niet handig eten, wanneer je de steak tartaar eruit wilde halen viel de hele eidooier erover heen. Verder had ikzelf brood met huisgemaakte tonijnsalade. Eerlijk gezegd kon ik de tonijn amper proeven omdat er een gigantische hoeveelheid mayonaise doorheen zat. Hetzelfde gold voor de club sandwich en de broodjes gezond die waren besteld. Je moest de dikke laag mayo van de brrodjes schrappen om het nog enigszins ‘gezond’ en smakelijk te houden. Kortom, voor 6 personen lunch voor een behoorlijk bedrag maar helaas niet echt smakelijk. We hebben ons hierover beklaagd maar er werd niets mee gedaan. Voor ons helaas geen herhaling meer bij dit restaurant!
Andre P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Prima gegeten. Heerlijk en alles zeer goed verzorgd. Hele fijne en correcte bediening.
Greet V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Heerlijk gegeten
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Heerlijk gegeten, gastvrije en enthousiaste bediening. Wel wat aan de prijs.
Irene A.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
gezellig, attent personeel,lekker eten.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Heerlijk gegeten Alleen bleek het restaurant niet mee te doen aan de AH koprtingsaktie
H. W.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Vriendelijk personeel ,
Top keuken/kok.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Prima gelegenheid om eens lekker te gaan eten. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Heerlijk gegeten
Goeie en gezellige bediending
Een aanrader en we gaan zeker nog een keer
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Het eten is wat aan de prijzigekant. Maar wel goed. Bediening is ook zeer attent
Nanya R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Weer heerlijk gegeten! Mijn vis van de dag was perfect, daarnaast extra groente bestelt. Kortom gezond gegeten.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Goed eten, prima sfeer, goede bediening.
Elke W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bedieding.
Inrichting is heel prettig, de tafeltjes staan fijn ruim uit elkaar.
Aanrader voor een leuke avond!
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
De frietjes zijn vreemd. Iets met pepers. Ook zonder besteld maar dan nog zit die smaak eraan (zelfde vet gebruikt?) Zowel het vlees als de vis zijn erg zout en zijn veel te spicy gekruid. Zonde, want het is van goede kwaliteit.
Philip C.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Bezocht tijdens een mini-break. Precies goed als alternatief tot ons hotel, jeugdig maar leuk ingericht met en open ruimtes. Brede menu van steak tot vis. Lekkere bieren.
Conny J.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Met 6 personen een fantastische lunch gehad buiten op het terras in de zon .
Bijna on-Hollands is hun lunchaanbod.
Verse gegrillde vis met kop en staart, superlekker brood ( van Menno )
heerlijke salade en frieten en goede koffie. Service en bediening uitstekend.
Omdat we wat lang moesten wachten kregen we (zonder erom te vragen) een drankje vh huis. Kortom: top!
Corine E.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Bediening erg vriendelijk! Eten was prima, we vonden de kaart wat beperkt. Al met al een gezellige avond gehad waarbij we lekker hebben gegeten, maar ik denk dat we niet heel snel nog een keer naar de Boterlap zullen gaan voor een diner. Borrelen/lunch wellicht wel!
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Lekkere lunch na boswandeling. Boslucht maakt hongerig, dus landden we aan bij De Boterlap. De vriendelijke en attente bediening liet ons zelf een plekje zoeken. Bij de lunch konden we kiezen uit een vooraf en een hoofdgerecht. We beperkten ons tot een hoofdgerecht en dat bleek achteraf royaal genoeg. Mijn lief koos voor saté van varkenshaas met saus, ik voor de Boterlap burger. De saté was goed, erg veel saus. Lekkere frites, met smaak door een marinade van pepertjes. De burger was precies zo gaar als ik had gewenst, een mooi stevig broodje, en een pittige salsa. De ambiance was gevuld met foto’s van vooral Amerikaanse beroemdheden. Verder een tikje gedateerd.
Jitske V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Het is erg leuk eten in huiselijke en warme sferen. De kwaliteit van het eten was goed en de bediening was erg gastvrij en ook gezellig!
Nanya R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
we hadden beide iets anders. Ik had de vis van de dag, heerlijk op houtskool gegaard met de kop er nog op. Paul had de varkenshaas, prima vlees.
Ik had graag meer groente gehad want die had ik niet. Verder tevreden.