De Boterham

Botermarkt 3 2311 EM Leiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Boterham

Cyresse .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
De boterham is en goede en leuke lunchroom in het centrum. Naast super lekkere broodjes en onwijs goede koffie hebben we ook lekker gezeten. De boterham is toegankelijk en laagdrempelig, een plek waar je voor een lekker broodje snel aan denkt. De bediening (ook de eigenaar?) is erg vriendelijk en gastvrij. Het interieur is vrij simpel, dit had wel een kleine oppepper kunnen gebruiken. Al met al een goede ervaring en we komen zeker terug voor een latte of een clubsandwich carpaccio!
Daniela V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Lekker geluncht. Club sandwich en een Italiaanse club. Heerlijke cappuccino en mooi opgemaakt. Ze hadden onze eerste keuze van sandwich niet en daardoor kregen we een korting! De laagjes van de sandwich waren in proportie, dus geen overheersende smaken.
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Op zaterdag gaan we vaak even koffie drinken en naar de markt in Leiden. Eigenlijk hebben we 3 "vaste" tentjes waar we koffiedrinken en lunchen maar vorige week zijn we voor het eerst naar DeBoterham gegaan. Prima lunchroom! Goede koffie, ook echt mooie coffee art en heerlijke broodjes. Hier komen we voortaan zeker vaker!