De Boswachter

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Peterproever .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
De Boswachter ligt op een prachtige locatie in een pittoresk Limburgs dorp.
Het etablissement heeft zowel binnen als buiten de uitstraling van een nuchtere Hollandse eetgelegenheid; geen luxe frutsels, wel eerlijk eten voor een goede prijs.
Deze uitstraling maakt het restaurant helemaal waar.
Ondanks topdrukte, bleef de bediening correct en waren de gerechten en bijgerechten netjes gepresenteerd goed op smaak en mals.
Prima gerechten voor een zeer schappelijke prijs.
Ik kan dit restaurant van harte aanbevelen.
Michelle M.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Vandaag voor het eerst wezen uit eten bij de boswachter in slenaken, nadat we hebben moeten vluchten voor de regen op het terras werden we binnen nog steeds met open armen ontvangen.
Super lekker gegeten, ik had de ossehaas met door de chef verteld zelf gemaakte stroganoff saus (ook zeker te proeven!)
Niks te klagen zeer vlotte en vriendelijke service en zeker open voor een babbeltje.
Hier kom ik nog zeker terug
Vincent1989 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Vandaag lekker gegeten bij de boswachter in slenaken . Super bediening en goede service gehad . gezellig inrichting mooi terras. Echt een aanrader als je jezelf of iemand wil trakteren op lekker eten met un mooie sfeer bedankt voor de geslaagde dag en tot snel.
Doei T.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Heerlijke locatie, we hebben van het eten genoten. Wij gaan iedere keer als we in de buurt zijn altijd weer terug. Vriendelijke bediening die zich ook de tijd voor je nemen ... lekker eten in een woord gewoon een top tent. Echt een aanradar
Rob_w .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
De Boswachter is een leuk restaurant waar je kunt lunchen en dineren. De sfeer in het restaurant is heel prettig en de bediening is zeer vriendelijk en attent. De ambiance is, hoe zal ik het zeggen, "boswachter waardig" veel hout, natuurlijke tinten tegen bruin café aan. We hebben daar 's middags genoten van een heerlijke punt vlaai en tosti's. De (bij)gerechten zijn goed verzorgt. Een echte aanrader is de uiensoep. Ook de schnitzels zijn prima. De saté kwam echter o.i. niet boven het gemiddelde uit. De bij de schnitzel geserveerde pepersaus was uitstekend. De prijzen zijn best wel vriendelijk te noemen.
Melanie B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
In 2012 voor het eerst bij De Boswachter gegeten. Dit was zo goed bevallen dat we in 2013 weer een keer bij de Boswachter hebben gegeten en ook toen heeft het eten ons weer voortreffelijk gesmaakt. De eigenaresse is ontzettend vlot en straalt uit dat ze plezier in haar werk heeft. Het eten is heerlijk vooral de biefstuk van de haas is een aanrader!! Ook wij komen deze zomervakantie weer eten bij De Boswachter.
Loesepelouse .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Gezellige sfeer. Keuken houdt rekening met specifieke wensen, bijv. geen feta kaas in salade omdat ik zwanger was. Eenvoudige kaart maar zeer lekker.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2015
Zojuist uitstekend gegeten op het terras. Forel vooraf was heerlijk en wordt lokaal gevangen en gerookt. Hoofdgerecht, schnitzel en biefstuk waren erg lekker. Geserveerd met een ruime, verse salade en voldoende groeten. Een aanrader voor goed eten tegen een vriendelijke prijs.
Charlottehoupt .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Vanavond 5 mei 2015 Het was heerlijk weer maar net te fris om buiten op het prachtige terras te eten, Heerlijk gegeten voor eerlijk geld. Vooraf hadden wij de uiensoep heerlijk! Hoofdgerecht het vlees was heerlijk mals, voor ons tweeën meer dag genoeg groente en vlees. Het was gezellig druk, reserveren is wel handig wij hadden nog mazzel dat er een tafeltje was. Op het terras afgesloten met een kopje thee en koffie. Zeker een aanrader waard.
Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Op onze vakantie in Slenaken dit restaurant uitgeprobeerd. Aantrekkelijk geprijsde gerechten. Soep, vlees/vis, koffie/thee gekozen. Er was een verwisseling van de gerechten maar dit is op een prettige manier opgelost. Kwaliteit van het eten; de schnitzel niet het beste. De kabeljauw: boterzacht. Binnen niet gekeken, buiten zag het er prima uit en konden we inclusief kinderwagen en baby van 4 maanden terecht.
SlP19 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
Bij de boswachter gegeten en nu nog verbouwereerd dat je zoiets durft te serveren. Het vlees en de vis gewoon opgewarmd en droog, de bazin komt er gewoon voor uit dat ze het Argentijnse biefstuk ‘s morgens voorbakken en ‘s avonds opwarmen in de oven en dat ze het daarom niet rose kan opdienen. Dit gebeurd idem dito met het zielige schaaltje groenten, 6 boontjes 6 worteltjes, 1 stronkje broccoli en 1 stronkje bloemkool voor 3 personen. Schandalig!! En dit allemaal voor omgerekend 143.00 gulden .Weten we nog hoe we gasten moeten bedienen of zijn we dat door de euro verleerd en doen we dit ook maar voor de helft?
Emie .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
In tegenstelling tot wat ik in andere recensies lees ik vind ik de inrichting een beetje gedateerd. We komen hier al 15 jaar of langer en er is niks veranderd. Dat we terug blijven komen komt door het heerlijke eten en de eigenaresse. Zij is heel aardig en maakt tijd om met iedereen een praatje te maken. Helaas kan dat van de bediening niet allemaal gezegd worden, sommige stralen uit dat ze er geen zin in hebben en als gast krijg ik het gevoel dat ik niet welkom ben.
Koffiekoek .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
Pannekoeken gegeten. Kan er vrij kort over zijn: die waren erg slecht. Je zou denken dat daar weinig aan te verprutsen valt, maar de veel te dikke en melige koeken overstijgen niet het werk van een 6-jarige beginner.
Ambiance is overigens in orde, het ziet er mooi uit en de bediening is in orde.Het is misschien gewoon pech geweest.
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2012
Was blij dat ik gereserveerd had. Het koppel na ons binnenkomend kreeg helaas geen plek. Het is er dus druk. Je hoort de duitse taal en frans spreken. Internatioinaal cliënteel dus.
Er wordt van tevoren gezegd wat niet meer te krijgen is.
De soep is heerlijk, het bord is leuk opgemaakt en je krijgt zowel een salade als een mix van groenten. De groenten zijn leuk om te zien maar de portie is voor 2 personen aan de kleine kant. De bediening is vlot en kundig.
Robbert H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2012
Hier hebben wij gegeten tijdens onze vakantie in Slenaken. Het restaurant zat om de hoek, dus het proberen waard. De aankleding was in ieder geval uitnodigend en ook de prijzen zagen er niet verkeerd uit. Wij hadden gereserveerd en dat was maar goed. Het was er erg druk. Ondanks de drukte was de service prima. Het duurde niet lang voordat je geholpen werd. Het eten was wel enigszins teleurstellend. Alles was net iets té. De uiensoep was ontzettend zout en het vlees zat weinig smaak aan. Daartegenover staat dan wel weer de wat lagere prijs...
Jansenlimburg .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
We hadden een garnalencocktail als voorgerecht dat was prima daarna moesten wij erg lang wachten op ons hoofdgerecht en drinken de ossehaas en varkenshaas waren compleet doorbakken en zeer droog n de groentes waren koud.