De Boswachter

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant De Boswachter

Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heerlijk gegeten ...alles vers en dat proef je.!Ook meer dan genoeg op je bord. Ook met mijn lactose intolerantie ...ze doen echt hun best. Gezellig restaurant.
Luc M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heerlijk gegeten bij de boswachter. We werden vriendelijk ontvangen op het gezellige terras met mooie bloemen. We hebben 3 heerlijke gangen gegeten en komen zeker nog een keer terug!
Micky V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Standaard sate gegeten met frite en groenten. Bediening was gewoon vriendelijk en ook aan de hondjes werd gedacht. Sate saus was lekker, net zoals het vlees. Groente was een beetje oud. Frite was een zesje.
Bjorn D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Na een wandeling door de mooie omgeving onszelf lekker getrakteerd op een etentje bij De Boswachter. Heerlijk eten, fantastisch personeel die alles op alles zetten om het de gast goed te maken en natuurlijk een gezellige sfeer. Ik zeg in 1 woord geweldig en ik kom hier zeker nog eens terug
Josephina S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Hebben heerlijk gegeten. Het is een echte aanrader. Vooral de huisgemaakte stoofpot was voortreffelijk. Wij komen zeker nog eens terug!
Bjorn D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Na een wandeling door de mooie omgeving onszelf lekker getrakteerd op een etentje bij De Boswachter. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel die alles doet om het goed te laten lopen en een geweldige sfeer. In 1 woord was het geweldig en wij komen hier zeker nog eens terug
Josephina S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Hebben heerlijk gegeten. Het is een echte aanrader. Vooral de huisgemaakte stoofpot was voortreffelijk! Wij komen snel nog eens terug!
Melanie F.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Was vergeten te zeggen ik had holandse garnalen besteld maar kreeg rivier of Noorse garnalen verder was het erg gezellig en knus
Melanie F.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Eten was echt extreem zout. De soep word gemaakt uit een pakje en is niet vers . Verder was alles extreem zuit elk hapje moest ik weg spoelen met mijn drankje sorry maar dit is niet echt een top restaurant wel gezellig en leuk ingericht maar daar blijft het dan ook bij
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Wat een spontaniteit en gastvrijheid. Hier kan menig gerenomeerd restaurant nog veel van leren. Een perfect getapt pilsje, prima wijntjes en heerlijk eten.
peterproever .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Wederom de Boswachter bezocht.
In een woord geweldig !
Vriendelijke en attente bediening en zeer goed eten in een rustieke omgeving.
De stoofpot en ossehaas behoren tot de beste die wij ooit geproefd hebben.
Een absolute aanrader, ook voor gezinnen.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Een leuk restaurant met goede, vriendelijke bediening en gewoon lekker eten voor een betaalbare prijs! Door het heerlijke weer van afgelopen maandag was het terras vol en heel gezellig. De salade van de kaart was te gek lekker ! Een aanrader!
Pascal G.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk 3 gangen diner gegeten, goede sfeer. vriendelijk bediening. prijs/kwaliteit is zekers goed. aanradertje ????......
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Voor de vriendelijke bediening, de goede sfeer, het mooie zonnige terras en de heerlijke witte wijn zouden we nog eens terugkomen.
peterproever .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
De Boswachter ligt op een prachtige locatie in een pittoresk Limburgs dorp.
Het etablissement heeft zowel binnen als buiten de uitstraling van een nuchtere Hollandse eetgelegenheid; geen luxe frutsels, wel eerlijk eten voor een goede prijs.
Deze uitstraling maakt het restaurant helemaal waar.
Ondanks topdrukte, bleef de bediening correct en waren de gerechten en bijgerechten netjes gepresenteerd goed op smaak en mals.
Prima gerechten voor een zeer schappelijke prijs.
Ik kan dit restaurant van harte aanbevelen.
Michelle M.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Vandaag voor het eerst wezen uit eten bij de boswachter in slenaken, nadat we hebben moeten vluchten voor de regen op het terras werden we binnen nog steeds met open armen ontvangen.
Super lekker gegeten, ik had de ossehaas met door de chef verteld zelf gemaakte stroganoff saus (ook zeker te proeven!)
Niks te klagen zeer vlotte en vriendelijke service en zeker open voor een babbeltje.
Hier kom ik nog zeker terug
Vincent1989 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Vandaag lekker gegeten bij de boswachter in slenaken . Super bediening en goede service gehad . gezellig inrichting mooi terras. Echt een aanrader als je jezelf of iemand wil trakteren op lekker eten met un mooie sfeer bedankt voor de geslaagde dag en tot snel.
Doei T.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Heerlijke locatie, we hebben van het eten genoten. Wij gaan iedere keer als we in de buurt zijn altijd weer terug. Vriendelijke bediening die zich ook de tijd voor je nemen ... lekker eten in een woord gewoon een top tent. Echt een aanradar
rob_w .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
De Boswachter is een leuk restaurant waar je kunt lunchen en dineren. De sfeer in het restaurant is heel prettig en de bediening is zeer vriendelijk en attent. De ambiance is, hoe zal ik het zeggen, "boswachter waardig" veel hout, natuurlijke tinten tegen bruin café aan. We hebben daar 's middags genoten van een heerlijke punt vlaai en tosti's. De (bij)gerechten zijn goed verzorgt. Een echte aanrader is de uiensoep. Ook de schnitzels zijn prima. De saté kwam echter o.i. niet boven het gemiddelde uit. De bij de schnitzel geserveerde pepersaus was uitstekend. De prijzen zijn best wel vriendelijk te noemen.
Melanie B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
In 2012 voor het eerst bij De Boswachter gegeten. Dit was zo goed bevallen dat we in 2013 weer een keer bij de Boswachter hebben gegeten en ook toen heeft het eten ons weer voortreffelijk gesmaakt. De eigenaresse is ontzettend vlot en straalt uit dat ze plezier in haar werk heeft. Het eten is heerlijk vooral de biefstuk van de haas is een aanrader!! Ook wij komen deze zomervakantie weer eten bij De Boswachter.