Karrenstraat 14 5211 EH Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant De Bossche Kar

Ook voor de vegetarische fijnproever

Naast vlees- en visgerechten, zijn ook de vegetarische maaltijden bij Grill & Specialiteiten Restaurant de Bossche Kar absolute hoofdzaken en dat proef je! Je hebt heel veel keuze uit traditionele lunch- en dinergerechten, die op een vernieuwende manier zijn bereid. Ook de drankenkaart laat niets te wensen over, laat je gerust adviseren als je een speciale wijn wilt proberen. Je bent ook van harte welkom voor een kopje koffie of een fris drankje.

Meer informatie over restaurant De Bossche Kar

- Bar 22:00 - 02:00

7,2
7,2
Voordelig
Anna R.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Verrassend lekker vegetarisch gegeten!! Afgelopen maandag avond zochten wij om half8 nog een gezellige plek om te eten. Ik had het restaurant uitgezocht op de uitgebreide vegetarische kaart en we werden niet teleur gesteld! Zelfs op maandagavond was het gezellig in het restaurant. de gerechten zijn creatief en erg lekker, bediening is goed. Ik ga zeker een volgende keer weer hier eten! Aanrader!
MGEE .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Afgelopen zaterdag gegeten bij de Bossche kar, wij komen er niet meer terug.
De tafel stonden direct naast elkaar op 1 centimeter afstand van de andere tafel vandaan. Mijn man zat dus naast een andere vrouw en ik keek als ik rechtuit keek rechtstreeks op een paar centimeter afstand in de ogen van een andere klant. Omdat we door het krappe hoekje en de 2 haast aan elkaar geschoven tafeltjes elkaars tafelgenoten waren, had je totaal geen privacy en begonnen mensen met je mee te praten als je iets tegen je partner zei.

We hadden telefonisch gereserveerd en de ober wist hier niks vanaf. Nadat hij had gevraagd of wij een bon hadden en wij nee hadden geantwoord, mochten we alsnog plaatsnemen.

Ik vroeg om een ice tea en kreeg de ice tea green. Toen ik aangaf dat niet besteld te hebben, zei de bediende dat de normale ice tea op was. Het lijkt me dat je dan niet zomaar een heel ander drankje geeft. Ik kreeg vervolgens wel een ander drankje maar die werd bij me neergezet met de vraag: is deze wel goed dan? Alsof ik de oorzaak was van het verkeerde drankje.

Verder adverteert de Bossche Kar met goedkope menu's van €17,50, maar ondertussen betaal je wel nog eens apart voor de friet en salade, waardoor de maaltijd toch wel duurder wordt dan verwacht.

Verder komen de bedienden vaak aan je tafel, zo werd er door 2 verschillende bedienden gevraagd of we nog een voorgerecht wilden en werden we voor de tweede keer gevraagd of we een keuze hadden gemaakt, terwijl we het net hadden doorgegeven. Ook werd bijv. eerst het bestek gebracht, dan los een servet, en op deze manier werd continu je gesprek onderbroken.

Het eten smaakte verder wel prima! Als ze de tafels wat verder uit elkaar schuiven en de bediening word geoptimaliseerd, kan het nog best een prima restaurant worden.
Veggy72 K.
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
De ontvangst door onze gastheer was beleefd en gastvrij echter het aannemen van jas en hoed jad ik nog net wat beleefder gevonden. Dus maar over stoel gehangen.

Het eten, de vegetarische "Vega curry cheese" was origineel en smakelijk al had deze wel wat warmer van temperatuur mogen zijn (misschien heb ik ook te lang gewacht met het aansnijden van de gefrituurde kaas).

Met zoveel vegetarische gerechten op de menukaart en qua smaak en ambiance toch wel een redelijk indruk achter gelaten te hebben kom ik toch zeker nog wel een keer terug.

Dus een paar puntjes van kritiek, maar daar kan je van leren toch?
Arriezet .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
De kaart was de voornaamste reden dat we hier geboekt hadden, met zowel voldoende keus voor zowel vis- en vleeseters als vegetariers.
Eenmaal wat drukker bezocht is het restaurant een sfeervolle plek om te zitten, niet heel erg ruim.
De kaart bood genoeg keus voor losse gerechten of een meerdere gangenmenu in verschillende prijscategorieën.
De bediening was wat vriendelijke maar gehaast, we wilden vooraf wat drinken en daarna gezellig tafelen, in plaats van een snelle hap. Er werd ons in korte tijd meerere malen gevraagd of we een keus gemaakt hadden, terwijl we de kaart nog niet eens bekeken hadden.

Bij het bestellen werden eventuele meerprijzen keurig genoemd, zodat we niet verrast werden.
Gekozen voor een driegangen verrassingsmenu. Hierbij kregen we (bij de vleeskeuze) wat eenvoudige gerechten Geserveerd. Smakelijk, maar geen toppers.
Het vlees was lekker mals.
Door het personeel werd er witte wijn geknoeid op kleding van ons, hier werd wel exuus voor aangeboden, maar het omgestoten glas werd niet vervangen/bijgevuld, hier moesten we om vragen.
Dit vind ik niet getuigen van een klantvriendelijke houding.

Greetv .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Ook wij hebben laatst hier gegeten. Het eten was redelijk. De service tja... vraagt de bedienende jongeman: heb je nog dorst... ipv kan ik nog iets te drinken inschenken voor u. Beetje raar.
waar wij echt niet mee eens zijn is dat je voor een glas wijn €4,50 moet betalen. En eenmaal thuis bekijk je toch maar eens de wijnkaart op internet: €3,95 voor een glas wijn.
En ook een mandje brood een euro meer tellen. Belachelijk! Pure oplichterij en dit kan je niet maken voor je gasten. Het is toch de bedoeling dat de gasten terug komen naar je zaak?
Achenbach .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Ik heb met een vriendin op 30 oktober gegeten met een social deal voucher. Dat lijkt aantrekkelijk, maar als je dan voor een klein glas sauvignon blanc €4,50 op de rekening vindt, en erger nog, het "wilt u wat brood en knoflookboter vooraf" voor €6,- ook op de rekening staat, dan ruikt dat naar hollandse kruideniers mentaliteit. Het eten is aardig, maar nogal minimaal.De bedienende jongeman kon het amper aan. Waarom niet een man extra ?

Ik kom niet snel terug, helaas.
Geachte Achenbach,

Helaas kunnen we weinig met u feedback. Onze prijzen zijn gebenchmarkt met restaurants in Den Bosch en deze zijn zeker niet hoger dan gemiddeld. Verder is het zo dat we niet kunnen ''ruiken'' hoe druk het kan worden maar enkel kunnen gokken aan de hand van reserveringen en ik moet zeggen dat dit meestal goed gaat.
Spijtig dat u het zo heeft ervaren,

Met vriendelijke groet,
Chantal N.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Hier speciaal gaan eten door de heerlijke vegetarische kaart die buiten op het terras stond toen we die middag langs liepen. Het eten was heerlijk, en eens heel iets anders dan in andere restaurants. Ik had de Armeense stoofschotel (dagspecialiteit) en die was heerlijk met verse ingrediënten klaargemaakt. Mijn vegetarische tafelgenote had de 'Vega Curry Cheese' wat ook heerlijk smaakte!
De biefstuk van mijn andere tafelgenote was heerlijk mals maar iets te ver doorbakken om voor medium door te gaan. Aandachtspuntje voor de kok. De desserts waren heerlijk en met zorg klaar gemaakt. En als laatste opmerking maar ook heel belangrijk: een hele warme ontvangst en service door de Armeense eigenaar. Jammer dat we niet in de buurt wonen, anders hadden we zeker vaker teruggekomen!
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Iedere maand houdt de Bossche kar een facebook-actie waarmee de gasten een gratis diner kunnen winnen en ik en een vriendin waren deze maand de gelukkige! Bij binnenkomst werden we hartelijk welkom geheten door de eigenaar en naar onze tafel gebracht. De sfeer binnen was goed en gezellig.
Het voorgerecht, stokbrood met tapenade, stond snel op tafel en liet zich ons goed smaken. Als hoofdgerecht hadden we gekozen voor de spinazi taart en de bobotie. Ondanks de extra lange bereidingstijd van beide gerechten stonden ook deze na niet al te lange tijd op tafel. De portiegrootte was prima en goed vullend. Als nagerecht hadden we de tiramisu en de creme brulee. Ook deze waren erg lekker en leuk opgemaakt.
Wat mij betreft zijn hiermee de puntjes van verbetering (zie vorige review: juli 2015) van het vorige bezoek helemaal recht getrokken. Bedankt voor de gezellige avond!
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Restaurant met makkelijke stoelen. De tafeltjes staan redelijk dicht bij elkaar, waardoor je andermans conversatie goed kunt volgen, en vice versa. De inrichting is in orde.
Met de computer lijkt de hele avond een probleem te zijn. Het meisje vergeet ons brood vooraf.
Het voorgerecht carpaccio is redelijk. Bij de penne met mozzarella is er weinig penne en veel groen. Wel lekkere bolletjes mozzarella. Als hoofdgerecht een vegetarische quiche die opgebouwd lijkt te zijn uit aardappelpuree en groente, met kaas erop. Niet bijzonder. De biefstuk is van een flink formaat en goed gegrild. Op het bord wat saus en een klein beetje (ondefinieerbare) groente. De patat is lekker. Het (ijs)dessert is goed en wordt leuk geserveerd; tafelgenote kiest voor koffie die goed is.
Bij het afrekenen komt het computerprobleem nog even om de hoek kijken. Er staan teveel dingen op de rekening. Gelukkig wordt dat direct (h)erkend.
De mensen zijn echt aardig. Aan de maaltijden moet nog wat gesleuteld worden.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
15 augustus 2015 heerlijk gegeten bij restaurant bossche kar. Eten was goed klaar gemaakt voldoende op bord. Bediening was uitstekend. Een aanrader. Inrichting eenvoudig maar keurig.
Elin V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Zojuist via social deal bij de Bossche kar gegeten. Het eten was van redelijke kwaliteit, we hadden er eerlijk gezegd iets meer van verwacht, want de porties waren erg klein. Toen we de rekening kregen bleken we behoorlijk wat af te moeten rekenen voor twee wijntjes en twee portjes, waarvoor ze 4,50 per stuk rekenden. Toen we later de kaart checkten stond hier echter dat dit eigenlijk 3,95 per stuk zou kosten. Wij vonden dit een beetje jammer en voelden ons een beetje afgezet, vandaar dat we ze een lage score geven!!
Beste Elin2,

Excuus voor dit misverstand, is een fout die we tijdens het verwisselen van ons seizoen menu zijn vergeten aan te passen in de kassa systeem. Bedankt voor u reactie, we gaan dit gelijk oplossen.

Hoop u snel weer terug te zien.

met vriendelijke groet,
Leon S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Met een dubbel gevoel gaan eten bij dit restaurant, wij hadden verschillende recensies gelezen en deze verschilden zo erg van elkaar dat wij maar uit gingen van de positieve. Bij binnenkomst hartelijk ontvangen, en onze bestellingen werden al snel opgenomen. Voorgerecht was er vrij snel, de carpaccio had iets meer smaak mogen hebben. Het hoofdgerecht liet iets lang op zich wachten, maar de kogelbiefstuk was prima te eten. De "groenten" die geserveerd werden bij de biefstuk hebben wij laten liggen, want deze leken net uit de vriezer te komen. Als nagerecht kregen wij een "dame noir" deze was mooi opgemaakt en erg lekker. Al met al hebben wij voor een lage prijs prima gegeten en een gezellige avond gehad.
Tomoth .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Hartelijk ontvangen bij de Bossche Kar. We zijn vriendelijk geholpen, al bleek deze goede indruk niet op te gaan voor de keuken helaas. Het stokbroodje vooraf was tot zwart aan toe aangebrand. Bij de voorgerechten, beide carpaccio, bleek de sla te knarsen tussen de tanden van het zand, niet goed gewassen dus. Het hoofdgerecht, de beenham, was veel te gaar (met alleen een vork te eten, snijden was niet nodig), wat volgens de bediening zo hoorde. Geen nagerecht meer genomen. Modern interieur, maar tafels staan wel erg dicht op elkaar, geeft weinig privacy.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Ik ben zaterdag avond met de familie wisten eten bij de bosche kar geen idee wat te verwachten we werden heel hartelijk ontvangen we konden geen keuze maken want alles op de kaart zag er heerlijk uit
we hebben besloten ons te laten verassen
echt heerlijk gegeten en aan al mijn wensen werd voldaan werd ook niet moeilijk overgaan zoals in d eed meeste restaurants wel
zo word voor mij uit eten ook weer een feesje inplaats van de moeilijk gezichten van obers als ik iets anders vraag
echt super hebben we heerlijk avond gehad
en gaan snel nog eens terug
kim van der steen +aanhang ????
Ellen-thielen .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
super restaurant; vriendelijk en voor elke dieetwens wat; veel keuze in zowel vegetarisch, vlees en vis. Maar zelfs met mijn melk-eiwit-intolerantie wordt rekening gehouden; zo'n orgineel toetje (pittige banaan in malibu) heb ik al lang niet meer gehad!
super! ik kom zeker terug!
ChantalVersantvoort .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Als ik in Den Bosch ben ga ik altijd naar de Bossche Kar, voor een drankje, lunch of diner. Ik ben zelf vegetariër en er is voldoende keuze op de menukaart. Het eten is heerlijk en de mensen van de bediening zijn vriendelijk. Dit restaurant is een aanrader voor de vegetariër maar ook zeker voor de vleeseters. Tot de volgende keer!
John_Depri .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Ik heb erg genoten van de vegetarische kaart. Als vegetariër is het vaak saai om uit eten te gaan, maar bij de Bossche Kar was er genoeg keuze. Zo veel dat ik een keer niet kon kiezen, te veel lekkers haha. De Chili con Herba is zeker een aanrader. Service was ook top, vriendelijk personeel met een goed gevoel voor humor. Ze zijn er mee bezig je een fijne tijd te geven in een restaurant, en dat hoort ook zo! Toptent.
Henskens .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Geen aanrader dit restaurant, hier onlangs gegeten nadat we middags al hadden gereserveerd bleek er een witte hond in de zaak te lopen die overal opsprong, maar goed we wilden hier graag een hapje eten. Omdat we redelijk dicht bij de keuken (open keuken) zaten toen we die avond later verschenen konden we ook alles echt zien. Mensen die brood en dips bestellen kunnen maar beter weten dat als zij het niet op eten een ander het gewoon krijgt want alles wordt terug in bakken gedaan voor de volgende. Ik had een biefstuk die echt niet de naam tournedos mocht hebben, dit smaakte gewoon naar een goedkoop stuk spiervlees, groenten erbij hadden een frituur olie smaak en wat bleek ik hoorde ook ze zeggen in de keuken de groenten frituurolie bakken. mijn vrouw had een vitello tonato als hoofd gerecht en wat bleek, dit was echt geen kalfsrosbief.tonijnmayonaise was gewoon vies en het was een armzalig portie.PURE OPLICHTERIJ dus….paar keer aangegeven dat het niet klopte maar de koks (ik denk russisch of armeens hadden meer oog voor sigaretten en zaten vervolgens naderhand gewoon buiten aan een jupiler biertje terwijl er gasten waren die op het eten aan het wachten waren…met een kopje koffie van de zaak werden we afgepoeierd…hier komen wij nooit meer terug en er zal een staartje aankleven dat vertel ik u in ieder geval wel….
Jpsprong .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Geen goede ervaring gehad met dit restaurant. Er was gereserveerd echter was na 3 kwartier pas onze tafel beschikbaar. Op het eten moesten we lang wachten. we hebben zelfs moeten aangeven dat wanneer het eten er niet binnen 15 min was we zonder betalen zouden Vertrekken.
Als laatste had ik een saint Louis rib die droog was, maar dat was toeval. Iemand anders had dit ook en die was wel goed.
Bij De vraag of alles naar wens was gaven we deze punten aan. Hierop kwam geen begrip alleen maar discussie.... het toetje hebben we dus overgeslagen.
Beste jpsrong,

Ik heb geïnformeerd over de situatie en we gaan per direct actie ondernemen. Excuus dat jullie het op deze manier hebben moeten ervaren.
Ik zou het graag met jullie goed willen maken.
graag contact opnemen via info@debosschekar.nl voor een leuk aanbod speciaal voor jullie.

met vriendelijke groet,
Josephina13 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Verrassend goed gegeten bij de bossche kar met een social deal bon vorige week zaterdag. Voorafje was een mousse van makreel met komkommer. Erg smakelijk en mooi geserveerd. Hoofdgerecht mulfilet in mediterrane saus. Perfect bereid. Dessert chocolademousse, bolletje vanille ijs en pancotta. De serveerster was erg enthousiast en zorgzaam. We hebben een leuke avond gehad en een heerlijke maaltijd genoten en dat voor een hele kleine prijs. Restaurant gesitueerd net om de hoek van uilenburg en beslist de moeite waard om te gaan eten!