Karrenstraat 14 5211 EH Den Bosch Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant De Bossche Kar

Ook voor de vegetarische fijnproever

Naast vlees- en visgerechten, zijn ook de vegetarische maaltijden bij Grill & Specialiteiten Restaurant de Bossche Kar absolute hoofdzaken en dat proef je! Je hebt heel veel keuze uit traditionele lunch- en dinergerechten, die op een vernieuwende manier zijn bereid. Ook de drankenkaart laat niets te wensen over, laat je gerust adviseren als je een speciale wijn wilt proberen. Je bent ook van harte welkom voor een kopje koffie of een fris drankje.

Meer informatie over restaurant De Bossche Kar

- Bar 22:00 - 02:00

7,1
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Het terras is leuk, het uitzicht niet. Toiletten zijn keurig. De ontvangst is vriendelijk, maar de bediening niet erg attent. De kwaliteit van het eten was onvoldoende. Smakeloos en niet gaar. Scampi's waren gewoon diepvries garnalen. Zelfs met de 30% korting via Iens vonden wij de prijs- kwaliteit niet goed.
Jeanne T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
De enige opmerking: we waren met vijven. Vier vonden het voorgerecht wat veel. desondanks wel lekker.
Daarom geen nagerecht genomen.
Denise D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Aardige eigenaar die voor ons een heerlijke Armeense vegetarische verrassingsmaaltijd had gekookt.
Yos A.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
gastvrije ontvangst, persoonlijke benadering, zeer lekkere gerechten, met zorg opgemaakt! onze vraag om Armeense muziek, direct gehonoreerd!
fijn dat de aankleding van het restaurant en naamstelling meer naar Armeense keuken gaat verwijzen. het eten is heerlijk!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Armeens hadden we nog nooit gegeten, dat wilden we wel eens proberen! We kozen voor de aanbieding can een vegetarisch 3-gangen menu. Als voorgerecht een prachtig opgemaakte salade. Het hoofdgerecht was een Armeens stoofpotje van groenten net brood. Het nagerecht bestond uit chocolade gebak met een onrijpe gekonfijte walnoot (nog nooit gegeten, laat staan van gehoord, maar erg lekker), slagroom en een bolletje ijs overgoten met chocolade. Heerlijk allemaal! Echt Armeens eten schijnt veel pittiger te zijn, maar er wordt rekening gehouden met wat wij Nederlanders gewend zijn. De eigenaar doet alles alleen, bediening, koken, afwassen. Petje af! Bovendien is hij erg vriendelijk, de rust zelve en altijd gereid om dingen uit te leggen en een praatje te maken. We hebben een prima avond gehad!
Anne-Marijn S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Gisteren met z'n vieren gegeten in dit restaurant en we waren zeer blij verrast. Bij binnenkomst wisten we niet helemaal wat we moesten verwachten door de opmerkelijke inrichting maar zowel het eten als de bediening waren zeer goed! Top is ook de hoeveelheid keuze voor vegetariërs. We hebben heerlijk gegeten; 3 vegetarische gerechten en 1 vleesgerecht, en iedereen was erg tevreden over zijn eten. Daarnaast een een hele fijne avond gehad door de vriendelijke bediening, wij gaan hier zeker terugkomen, een aanrader dus!
Linda-Niek .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Nog nooit zo slecht gegeten. Waren hier via social deal wat blijkbaar betekent dat je 1/3 portie krijgt van wat de andere gasten krijgen.. Biefstuk was zo klein dat het in 1x in je mond kon... Vervolgens zien we bij de tafel naast ons een biefstuk 3x zo groot!!! Gevraagd om carpaccio zonder kaas kregen met, gevraagd om pepersaus kregen stroganoff?? En bij het dessert bleek de appelcrumble ineens apfelstrudel te zijn.. Nooit meer!
AdBoxtel .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Op donderdag was in Den Bosch zowat alles vol. We kwamen uit in de Karrenstraat. Daar was plaats. Een aardige bediende die zijn best deed, maar het op een gegeven moment niet aankon, omdat het toch aardig vol liep.
Biefstuk en entrecote té doorbakken. Twee garnaaltjes gevonden bij de entrecote, terwijl het op de menu stond " met tijgergarnalen ". Die hadden een vrije dag, denk ik....
Dat je voor alles ( brood, friet, sla) extra moet betalen wordt niet vooraf duidelijk gemaakt.
Al met al een teleurstelling, ondanks de goede wil van het personeel.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Wat een verrassing, een schoon fris Armeens restaurant met mooie smakelijke gerechten en een overvriendelijke bedoening.
Anna R.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Verrassend lekker vegetarisch gegeten!! Afgelopen maandag avond zochten wij om half8 nog een gezellige plek om te eten. Ik had het restaurant uitgezocht op de uitgebreide vegetarische kaart en we werden niet teleur gesteld! Zelfs op maandagavond was het gezellig in het restaurant. de gerechten zijn creatief en erg lekker, bediening is goed. Ik ga zeker een volgende keer weer hier eten! Aanrader!
MGEE .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Afgelopen zaterdag gegeten bij de Bossche kar, wij komen er niet meer terug.
De tafel stonden direct naast elkaar op 1 centimeter afstand van de andere tafel vandaan. Mijn man zat dus naast een andere vrouw en ik keek als ik rechtuit keek rechtstreeks op een paar centimeter afstand in de ogen van een andere klant. Omdat we door het krappe hoekje en de 2 haast aan elkaar geschoven tafeltjes elkaars tafelgenoten waren, had je totaal geen privacy en begonnen mensen met je mee te praten als je iets tegen je partner zei.

We hadden telefonisch gereserveerd en de ober wist hier niks vanaf. Nadat hij had gevraagd of wij een bon hadden en wij nee hadden geantwoord, mochten we alsnog plaatsnemen.

Ik vroeg om een ice tea en kreeg de ice tea green. Toen ik aangaf dat niet besteld te hebben, zei de bediende dat de normale ice tea op was. Het lijkt me dat je dan niet zomaar een heel ander drankje geeft. Ik kreeg vervolgens wel een ander drankje maar die werd bij me neergezet met de vraag: is deze wel goed dan? Alsof ik de oorzaak was van het verkeerde drankje.

Verder adverteert de Bossche Kar met goedkope menu's van €17,50, maar ondertussen betaal je wel nog eens apart voor de friet en salade, waardoor de maaltijd toch wel duurder wordt dan verwacht.

Verder komen de bedienden vaak aan je tafel, zo werd er door 2 verschillende bedienden gevraagd of we nog een voorgerecht wilden en werden we voor de tweede keer gevraagd of we een keuze hadden gemaakt, terwijl we het net hadden doorgegeven. Ook werd bijv. eerst het bestek gebracht, dan los een servet, en op deze manier werd continu je gesprek onderbroken.

Het eten smaakte verder wel prima! Als ze de tafels wat verder uit elkaar schuiven en de bediening word geoptimaliseerd, kan het nog best een prima restaurant worden.
Veggy72 K.
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
De ontvangst door onze gastheer was beleefd en gastvrij echter het aannemen van jas en hoed jad ik nog net wat beleefder gevonden. Dus maar over stoel gehangen.

Het eten, de vegetarische "Vega curry cheese" was origineel en smakelijk al had deze wel wat warmer van temperatuur mogen zijn (misschien heb ik ook te lang gewacht met het aansnijden van de gefrituurde kaas).

Met zoveel vegetarische gerechten op de menukaart en qua smaak en ambiance toch wel een redelijk indruk achter gelaten te hebben kom ik toch zeker nog wel een keer terug.

Dus een paar puntjes van kritiek, maar daar kan je van leren toch?
Arriezet .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
De kaart was de voornaamste reden dat we hier geboekt hadden, met zowel voldoende keus voor zowel vis- en vleeseters als vegetariers.
Eenmaal wat drukker bezocht is het restaurant een sfeervolle plek om te zitten, niet heel erg ruim.
De kaart bood genoeg keus voor losse gerechten of een meerdere gangenmenu in verschillende prijscategorieën.
De bediening was wat vriendelijke maar gehaast, we wilden vooraf wat drinken en daarna gezellig tafelen, in plaats van een snelle hap. Er werd ons in korte tijd meerere malen gevraagd of we een keus gemaakt hadden, terwijl we de kaart nog niet eens bekeken hadden.

Bij het bestellen werden eventuele meerprijzen keurig genoemd, zodat we niet verrast werden.
Gekozen voor een driegangen verrassingsmenu. Hierbij kregen we (bij de vleeskeuze) wat eenvoudige gerechten Geserveerd. Smakelijk, maar geen toppers.
Het vlees was lekker mals.
Door het personeel werd er witte wijn geknoeid op kleding van ons, hier werd wel exuus voor aangeboden, maar het omgestoten glas werd niet vervangen/bijgevuld, hier moesten we om vragen.
Dit vind ik niet getuigen van een klantvriendelijke houding.

greetv .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Ook wij hebben laatst hier gegeten. Het eten was redelijk. De service tja... vraagt de bedienende jongeman: heb je nog dorst... ipv kan ik nog iets te drinken inschenken voor u. Beetje raar.
waar wij echt niet mee eens zijn is dat je voor een glas wijn €4,50 moet betalen. En eenmaal thuis bekijk je toch maar eens de wijnkaart op internet: €3,95 voor een glas wijn.
En ook een mandje brood een euro meer tellen. Belachelijk! Pure oplichterij en dit kan je niet maken voor je gasten. Het is toch de bedoeling dat de gasten terug komen naar je zaak?
Achenbach .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Ik heb met een vriendin op 30 oktober gegeten met een social deal voucher. Dat lijkt aantrekkelijk, maar als je dan voor een klein glas sauvignon blanc €4,50 op de rekening vindt, en erger nog, het "wilt u wat brood en knoflookboter vooraf" voor €6,- ook op de rekening staat, dan ruikt dat naar hollandse kruideniers mentaliteit. Het eten is aardig, maar nogal minimaal.De bedienende jongeman kon het amper aan. Waarom niet een man extra ?

Ik kom niet snel terug, helaas.
Geachte Achenbach,

Helaas kunnen we weinig met u feedback. Onze prijzen zijn gebenchmarkt met restaurants in Den Bosch en deze zijn zeker niet hoger dan gemiddeld. Verder is het zo dat we niet kunnen ''ruiken'' hoe druk het kan worden maar enkel kunnen gokken aan de hand van reserveringen en ik moet zeggen dat dit meestal goed gaat.
Spijtig dat u het zo heeft ervaren,

Met vriendelijke groet,
Chantal N.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Hier speciaal gaan eten door de heerlijke vegetarische kaart die buiten op het terras stond toen we die middag langs liepen. Het eten was heerlijk, en eens heel iets anders dan in andere restaurants. Ik had de Armeense stoofschotel (dagspecialiteit) en die was heerlijk met verse ingrediënten klaargemaakt. Mijn vegetarische tafelgenote had de 'Vega Curry Cheese' wat ook heerlijk smaakte!
De biefstuk van mijn andere tafelgenote was heerlijk mals maar iets te ver doorbakken om voor medium door te gaan. Aandachtspuntje voor de kok. De desserts waren heerlijk en met zorg klaar gemaakt. En als laatste opmerking maar ook heel belangrijk: een hele warme ontvangst en service door de Armeense eigenaar. Jammer dat we niet in de buurt wonen, anders hadden we zeker vaker teruggekomen!
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Iedere maand houdt de Bossche kar een facebook-actie waarmee de gasten een gratis diner kunnen winnen en ik en een vriendin waren deze maand de gelukkige! Bij binnenkomst werden we hartelijk welkom geheten door de eigenaar en naar onze tafel gebracht. De sfeer binnen was goed en gezellig.
Het voorgerecht, stokbrood met tapenade, stond snel op tafel en liet zich ons goed smaken. Als hoofdgerecht hadden we gekozen voor de spinazi taart en de bobotie. Ondanks de extra lange bereidingstijd van beide gerechten stonden ook deze na niet al te lange tijd op tafel. De portiegrootte was prima en goed vullend. Als nagerecht hadden we de tiramisu en de creme brulee. Ook deze waren erg lekker en leuk opgemaakt.
Wat mij betreft zijn hiermee de puntjes van verbetering (zie vorige review: juli 2015) van het vorige bezoek helemaal recht getrokken. Bedankt voor de gezellige avond!
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Restaurant met makkelijke stoelen. De tafeltjes staan redelijk dicht bij elkaar, waardoor je andermans conversatie goed kunt volgen, en vice versa. De inrichting is in orde.
Met de computer lijkt de hele avond een probleem te zijn. Het meisje vergeet ons brood vooraf.
Het voorgerecht carpaccio is redelijk. Bij de penne met mozzarella is er weinig penne en veel groen. Wel lekkere bolletjes mozzarella. Als hoofdgerecht een vegetarische quiche die opgebouwd lijkt te zijn uit aardappelpuree en groente, met kaas erop. Niet bijzonder. De biefstuk is van een flink formaat en goed gegrild. Op het bord wat saus en een klein beetje (ondefinieerbare) groente. De patat is lekker. Het (ijs)dessert is goed en wordt leuk geserveerd; tafelgenote kiest voor koffie die goed is.
Bij het afrekenen komt het computerprobleem nog even om de hoek kijken. Er staan teveel dingen op de rekening. Gelukkig wordt dat direct (h)erkend.
De mensen zijn echt aardig. Aan de maaltijden moet nog wat gesleuteld worden.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
15 augustus 2015 heerlijk gegeten bij restaurant bossche kar. Eten was goed klaar gemaakt voldoende op bord. Bediening was uitstekend. Een aanrader. Inrichting eenvoudig maar keurig.
Elin V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Zojuist via social deal bij de Bossche kar gegeten. Het eten was van redelijke kwaliteit, we hadden er eerlijk gezegd iets meer van verwacht, want de porties waren erg klein. Toen we de rekening kregen bleken we behoorlijk wat af te moeten rekenen voor twee wijntjes en twee portjes, waarvoor ze 4,50 per stuk rekenden. Toen we later de kaart checkten stond hier echter dat dit eigenlijk 3,95 per stuk zou kosten. Wij vonden dit een beetje jammer en voelden ons een beetje afgezet, vandaar dat we ze een lage score geven!!
Beste Elin2,

Excuus voor dit misverstand, is een fout die we tijdens het verwisselen van ons seizoen menu zijn vergeten aan te passen in de kassa systeem. Bedankt voor u reactie, we gaan dit gelijk oplossen.

Hoop u snel weer terug te zien.

met vriendelijke groet,