De Bosrand

• Terras
Voordelig
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Vriendelijke ontvangst en vlotte bediening. Mijn vrouw had een pannenkoek met appel en rozijnen en ikzelf een boerenpannenkoek met spek, rösti, groente en salade . Buiten het feit dat ze zeer groot zijn, zijn ze ook heel lekker. We hoefden ook niet lang te wachten. Daarna namen we nog koffie, mijn vrouw een koffie met Tia Maria en ik wilde geen koffie met cognac erin maar apart. Hoewel dat niet op de kaart stond werd het direct geregeld. Heerlijk gegeten en beslist aan te bevelen. De prijzen zijn ook OK.
HIAMB .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Mooie locatie, zoals de naam al aangeeft in een bosrijke omgeving. Vanwege het goede weer buiten gegeten met uitzicht op de prima verzorgde tuin met midgetgolf. Vriendelijke bediening en een prima pannenkoek (zoals het hoort goed warm). Aan te bevelen.
Czielstra .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Op een dinsdagavond in de meivakantie helemaal vol zitten, dat zegt genoeg! We werden vriendelijk ontvangen en moesten ruim een kwartier wachten op een tafeltje, het was heerlijk weer, dus geen probleem. Uiterst vriendelijk personeel, schone tafel, schone toiletten, kleurplaten met kleurtjes en bovenal heerlijke pannenkoeken! De pannenkoek van de maand met asperges was een delicatesse! Onze zoon van 6 wilde na zijn pannenkoek eigenlijk nog een halve en dat vond de bediening zo stoer dat hij gewoon bij wijze van uitzondering een kleintje voor een klein prijsje erbij kreeg!
Echt een top restaurant, we komen zeker terug, maar dan ook voor de midgetgolf, die zag er prachtig uit!
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
De inrichting.
Gezellige eenvoudig ingericht, met genoeg licht en ruimte tussen de tafels.

De Menukaart
Overzichtelijke menukaart

Het Personeel.
Vriendelijk en attent personeel, en ze letten goed op wat er gebeurt in het restaurant

De beleving.
Leuk restaurant.
Ik was verbaast over de grote keus aan pannenkoeken.
Je kan hier genieten van je eten
Nina118 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Vriendelijke, jonge bediening. Lekker weer om buiten op het ruime terras te zitten. Pannenkoeken kwamen snel op tafel. Goed gevulde pannenkoeken. Goed bereid, al had voor mijn eigen smaak de kaas niet zo knapperig gebakken hoeven zijn.
Tha_one_shorty .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Eten was prima en ook erg snel op tafel nadat we eindelijk konden bestellen. Bediening heeft verder geen idee waar het mee bezig is. Ook niet raar als je voornamelijk personeel rond heb lopen van 16 jaar. Er is tussendoor niet gevraagd of het eten goed is en toen we klaar waren mochten we blijkbaar geen toetje aangezien de tafel leeg geruimd werd en er niemand meer aan onze tafel kwam om die bestelling op te nemen. Ben zelf maar naar de kassa gelopen om te betalen. Onderweg naar de kassa werd nog bijna om ver gelopen door één van de ''bediening'' omdat deze er nog even snel tussendoor wilde met een bord vol met eten. Sorry of pardon kon er niet vanaf. Kom ik hier ooit een keer terug? Nee, ik denk t niet...
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2013
hier met 3 volwassenen gegeten, kwamen 3 kwartier voor sluitingstijd, maar dat was verder geen enkel probleem. men wees er keurig op dat de plek waar we wilden zitten niet geschikt was ,aangezien er een gast met een rolstoel achter ons zat en dat ze niet weg kon komen.
Er was keuze uit 85 pannenkoeken, dus de keuze was best moeilijk. uiteindelijk gekozen voor pannenkoek De Bosrand en een pannenkoek met spek en ananas. het tempo lag heel hoog, binnen een kwartier waren de pannenkoeken op tafel.
er werd gevraagd om extra stroop, ook dit was snel geregeld.
Het was een zeer smakelijk geheel en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader en ik denk in de zomervakantie een heel druk restaurant.
De inrichting was gewoon.
Woeps .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2013
De soep en de pannekoeken waren prima. Er was echter niet veel te doen, daarom was er te veel personeel aanwezig, die allemaal bij elkaar in het restaurant zaten/stonden.
we voelden ons daardoor een beetje bekeken, geen privacy.
VBVBVB .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Ze zijn hier supersnel in het bereiden van uitstekende pannenkoeken. Heel veel keus behalve pannenkoeken met verse aardbeien, wat wel vreemd is. Erg vriendelijk personeel. Waar vind je dat verder nog? De inrichting is precies zoals een pannenkoekenrestaurant hoort te zijn en met voldoende kinderstoelen. Ook voor grote gezelschappen.