De Bospub

Bosrand 18 7991 PA Dwingeloo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Bospub

P_teeninga .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Leuk restaurant! De pannenkoek was heerlijk en goed gebakken.
Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.
Verder ligt de bospub, heel leuk en ziet het er goed en gezellig uit.
PietenAns V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wat een gezellige tent, wat een heerlijk eten, wat een gezellige bediening ondanks dat het erg druk was blijft de bediening vriendelijk wat moeten wij nog meer zeggen van de Bospub, gewoon kom het zelf ervaren. Ans en Piet Verdonk [ Limmen] NH.
Ayla-en-Jippe .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
De Bospub is klein, maar knus. De sfeer voelde gelijk goed. Personeel was vriendelijk, vrolijk enthousiast. De pannenkoeken hebben een prima formaat. Goed gegeten voor keurige prijs. Honden zijn duidelijk welkom. Hond van de eigenaar kwam niet naar onze honden toe ondanks dat hij los liep. Wat wij als prettig ervaren. Want (lieve) aangelijnde honden in een kleine ruimte kan toch voor herrie in de keet zorgen.
Echt een aanrader om na een wandeling langs te gaan voor hapje en drankje.
Wij komen zeker terug.
Inez B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Reactie van een enthousiaste Bospup-ganger die graag wat recht wil zetten: Wij komen hier al jaren met veel plezier. Ook afgelopen zaterdag. Onze Grote Zwitserse Sennen pup van 7 maanden (inderdaad wat groot uitgevallen) hebben wij weer eens laten spelen met en wennen aan Franka, de Berner Sennen van de eigenaren. Dat ging er inderdaad wat enthiousiast aan toe, maar dit was zeker geen "vechten" dat nog eens zou worden aangemoedigd. Lieve honden zijn van harte welkom in de Bospub. De bak water staat klaar. En wat betreft het formaat pannekoek: wij krijgen hem vrijwel nooit helemaal op. Wellicht heeft de recensent zich vergist in de kinderpannekoek die inderdaad wat kleiner is dan de normale pannekoek. Tot slot herkennen wij het "geen aandacht" gevoel ook niet, ook niet toen wij hier in het begin kwamen. Misschien valt dit gevoel te verklaren door de gezellige drukte: er was een superleuk trouwfeest aan de gang. Kortom: een superplek.
Haii .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Heerlijk gegeten, leuke speelgelegenheid voor kinderen en mooie omgeving, maar jammer dat de pannenkoeken voor volwassenen en kinderen even groot waren en jammer dat lege glazen weggehaald worden en er niet naar nieuw drinken gevraagd wordt, etc. En spelende, blaffende honden (van eigenaar en vaste klant) zijn voor sommige kinderen heel beangstigend, werd niet op gereageerd. We zijn waarschijnlijk op de verkeerde dag geweest omdat er een bruiloft was. Maar er mag wel wat meer aandacht zijn voor de niet-vaste-klanten. Wel lekker eten voor een leuke prijs!
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Geweldig!!! Relaxte ongedwongen sfeer, geen stoel is hetzelfde, beetje apreskiachtige vibe. Vriendelijke amicale bediening, geen ' knipmessede ' ongeïnteresseerde werknemers, leuke mensen gewoon
Heerlijke pannenkoeken, kinderen lekker naar de naastgelegen speeltuin en papa en mama lekker natafelen. Lekker ontspannen!!!, Wij komen zeker terug, sterker; we rijden er voor om.
Lekkerman J.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Dit was boven verwachting. De naam deed een soort eethuisje voor houthakkers verwachten. Maar De Bospub is een echt restaurant, supergezellig en origineel ingericht, met sfeervolle hoekjes. Er is ook een ruim terras buiten. Je eet hier de heerlijkste pannenkoeken van prima kwaliteit. Wij namen een lekker mosterdsoepje vooraf, fris biertje erbij en koffie compleet na. Voor een heel redelijke prijs. En inderdaad midden in het bos. De bediening was ongedwongen en correct maar er mag iets meer aandacht voor de klant zijn.
Marsha B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Met twee kinderen heerlijke avond gehad in dit bijzondere restaurant middenin het bos. Eerder hadden we een kop koffie gedronken tijdens een fietstocht en de dag erna besloten we er ook te gaan eten. Een goede beslissing en gelukkig hadden we gereserveerd. Heerlijke geitenkaassalade gegeten en manlief een super sappige hamburger. Beide met borden vol lekkere frites erbij met goede mayonaise. De kinderen hadden een lekker kindermenuutje en gingen daarna buiten spelen, ruimte genoeg rondom het restaurants. Ze kregen zelfs midgetgolf sticks om gratis te midgetgolfen op de baan in de tuin van het restaurant. Echt een aanrader!
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Na een fietstocht hier neergestreken voor een hapje en een drankje. De aankleding is wat je verwacht van een bospub. Gezellige sfeer, groot terras. We hebben bitterballen en friet besteld: goede prijs en kwaliteit. Ook hebben we de uiensoep (met een haar) en de mosterdsoep besteld. Beide erg lekker! Aanrader in deze omgeving, omdat de Drenthse horeca verder te wensen overlaat.
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Als je voorbereid bent op een knuffel van het personeel (omdat onze dochter haar eerste driftbui ooit had) op een alles kan en alles mag mentaliteit met veel kinderen en honden is het één gezellige boel. Mijn eten wat flauw maar dat kan ook bewust zo zijn. Ook kan het komen omdat ik geen pannenkoek had besteld.
Oenie N.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Bediening was goed. Bestelling werd snel opgenomen en ook snel geserveerd. Team is sterk op elkaar ingespeeld.
Hapjes vooraf, Pannenkoek keurig gebakken, smaak voortreffelijk, ijs met slagroom na..... Muziek op deze zondag ook prima ter opluistering....

Aanbeveling....
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Na een lange (of korte!) wandeling in Dwingelderveld is dit DE plek om een pannenkoek, appeltaart, soep of iets anders simpels te eten. Locatie ligt aan een wandelroute met prima parkeergelegenheid. Eten is basic maar goed, waar voor je geld. De sfeer is veel belangrijker, relaxte plek, hondjes zijn ook welkom, aan de Bosrand met allerlei terrassen rondom waar je met mooi weer kunt zitten en kunt genieten van het buitenleven. Iedere eerste zondag van de maand is er Ierse muziek van 14 tot 17u, geeft een heel leuk sfeertje.
Jacomien P.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Geweldig, wat een sfeer. Niet alleen binnen maar ook buiten in de prachtige tuin. Wij waren er tijdens een brocante markt waarbij ook live muziek was in het schattige opluchtheatertje, heel mooi. De bediening was zeer gastvrij en het eten was erg lekker. Prijs kwaliteit gezien erg goed.
Daarna zijn we nog even naar de hei gelopen want dat is vlakbij. Heel mooi gezellig plekje in het bos waar we hartelijk ontvangen zijn want na de wandeling hebben we gewoon nog een bak koffie gedaan.
Ivo B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
Gereserveerd op zondag op advies van de Bospub omdat er life muziek komt en dus erg druk zou worden.Inderdaad was erg druk maar de nieuwe bazin stond alleen met een jongen zonder enige ervaring, Duurde 3/4 voor de drankjes door hem werden opgenomen, vervolgens kwam hij een half uur later vragen of we al drank besteld hadden... De beloofde Ierse dagschotel was kip met patat... voor het gemak maar 8x de hamburger besteld die wél snel kwam en erg lekker was. Kortom; jammer van ons familiedagje, maar hopelijk komt er snel verbetering in, want de sfeer is erg leuk.
Missy S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Was hier al paar keer eerder geweest en nu met familie hier pannenkoeken gegeten. Ze waren goed gevuld en en met speciale wensen werd rekening gehouden. Zo was het mogelijk om een halve 'kant hartig te beleggenen een halve kant met zoet beleg te nemen.Dus een kant met kaas en een kant met appel o.i.d. Per ingredient een euro op de prijs van de naturel pannenkoek.
Voor degene die geen pannenkoek lust, is er een zeer betaalbare daghap van ca 12,50. Al met al op zich heel betaalbaar.
De ambiance moet ieder maar voor zich beoordelen, ik vind het een gezellig rommeltje wat voor een informele sfeer zorgt en waardoor het zeker geen standaard pannenkoekenhuis/boerderij is. Kom er ook nu graag weer terug.