De Bosparel

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,1
Tonendinie .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
geweest met de bon van social deal. Begonnen met een heerlijk stuk nogatine taart daarna een mooie wandeling van ongeveer 2 uur. Weer terug kregen we een heerlijke kop tomatensoep met stokbrood en kruidenboter gevolgd door een schnitzel met stroganoff saus. We hebben heerlijk gegeten.
Ryan V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Familiedag gehad maar wat een aanfluiting. Eten duurde uren en was ook koud en zeer weinig. Met honger vertrokken. Bediening ook zeer slecht.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Afgelopen zaterdag bij de bosparel geweest, al 20 minuten moeten wachten op alleen de menu kaart, bediening had totaal geen oog voor je terwijl er maar 3 tafeltjes zaten. Toen we hem eindelijk gekregen hadden konden we nog niet bestellen omdat een andere tafel eerst de friet moest krijgen? Nou eindelijk besteld na ongeveer 40 minuten waren we weer anderhalf uur verder voor dat we het voorgerecht hadden. Na het hoofdgerecht zijn we maar naar huis gegaan, geen zin meer om nog zo lang op het nagerecht te wachten. Zou dit aan niemand aanbevelen wat een slechte bediening, en zwaar te kort aan (goed) personeel. Eerste en laatste keer geweest.