De Boskantine

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag

Silviap .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Ik heb heerlijk gegeten in het restaurant de Boskantine. Het was erg naar wens. Ze hebben lekkere gerechten op de menu kaart staan en ook hebben ze vaak extra gerechten zoals nu lekkere asperges met ham of zalm. De service is ook erg goed de bediening is erg vriendelijk en de kok komt gewoon uit de keuken om te vragen of het naar wens is. Wij hebben een super avond gehad bedankt!
Hans U.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Hebben hier tijdens een korte vakantie twee maal gelunched en een maal s avonds gegeten. Bediening was echt allervriendelijkst. Lunch was niet echt goedkoop, maar avondeten daarentegen heel schappelijk geprijsd. Inrichting is fris met een half open keuken.
Sandervdsluijs .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Hier vandaag met z'n tweetjes geluncht na een flinke fietstocht door de bossen. Bediening was vriendelijk, maar ons tafeltje waar een plasje koffie op lag werd helaas niet even schoongemaakt. Nu zaten we met twee aan de andere kant van de vierpersoonstafel, dus echt last hadden we er niet van, maar het zegt wel iets over het personeel dat een keer of vijf aan je tafeltje komt, maar de viezigheid niet opmerkt. We hadden een sandwich eiersalade en een traditionele brood met kroketten. Het ging er lekker in na zo'n stuk fietsen, maar gewoon en niet meer dan dat. We hebben vanwege het mooie weer lekker op het terras gezeten, maar vonden dat het binnen heel smaakvol ingericht was.
Hoi Sander,
Leuk dat jullie op een tocht door de Veluwe hebben gekozen voor onze Boskantine en dank voor je recensie! Wij vinden het jammer dat jullie bezoek aan ons niet geheel naar wens is geweest. We zijn blij met jouw feedback en gebruiken dit om zo onze service nog verder te verbeteren. Bedankt en tot een volgende keer!
Vriendelijke groeten,
Team Bungalowpark Hoenderloo & De Boskantine
Hoenderloo .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Tijdens een wandeling aten we een kop soep, die we op de kaart zagen staan voor 4, 50 euro per kop. Toen we gingen afrekenen moesten we 5, 50 euro per kop betalen. Op mijn opmerking dat op de kaart 4, 50 euro stond werd gezegd dat de kop toch echt 5,50 euro kostte. Thuis nog eens op de site gekeken. Daar staat toch echt 4,50 euro. We voelen ons bekocht!
Vera1950 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2013
Vorige week zijn wij voor het eerst in de Boskantine geweest.
Het restaurant heeft een natuurlijke en knusse uitstraling.
In tegenstelling tot eerdere recensies word je wel degelijk bediend. Bij binnenkomst word je netjes welkom geheten. Zodra je plaats hebt genomen komt iemand de bestelling opnemen. Je eten wordt ook netjes gebracht en weer afgehaald.

Wij hadden beide de soep van de dag, biefstuk van de haas, zalm filet en een dessert en het smaakte uitmuntend.
Wat heel grappig is, is dat ze dagelijks wisselende gerechten aanbieden. Elke dag zijn er drie verschillende hoofdgerechten waar je uit kunt kiezen en die elke dag aangepast worden.

Wat ons ook opviel was dat het personeel bijzonder vriendelijk was. Wij voelden ons zeer gewenst.

Aan het einde hebben wij zelfs nog verteld over de recencies op deze site ( met name over het stukje zelfbediening wat beschreven stond). Zij gaven aan dat het eerder inderdaad een zelfbedieningsrestaurant was om zodoende de prijzen voor de gerechten laag te kunnen houden. Dit hebben zij echter aangepast naar volledig bediend en de prijzen zijn gewoon hetzelfde gebleven ( hoofdgerecht tussen de € 8,50 en € 14,50).

Kortom een echte aanrader. Het eten is voortreffelijk, personeel uitmuntend en de sfeer dik in orde
Proever Jan .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Op bungalowpark Hoenderloo is de boskantine, recentelijk geheel vernieuwd. Leuke inrichting. Beperkte menukaart, maar erg schappelijke prijzen, maar alles is uitstekend bereid. Biefstuk is heerlijk. Vriendelijke bediening. Leuk alternatief als je 's-avonds zelf eens niet wil koken. Wij komen er regelmatig.
Tvs290 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2012
Even wennen, maar leuk concept! Je kiest uit 3 gerechten van de dag en besteld dat zelf aan de bar, als het klaar is kom je het ook zelf ophalen bij de keuken. Als je moeite hebt met de gang van zaken, helpt het zeer vriendelijke personeel je graag! Het eten is simpel, maar goed bereid en lekker op smaak. De aankleding is heel leuk en de stoelen zitten lekker. De naam zegt het eigenlijk al "kantine", maar dan wel een goede en voor een fijne prijs!
Jaap007 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
het eten is erg droog en simpel maar daar is de prijs ook naar, er is geen bediening en het bestellen gaat erg raar (bij de receptie van het bungalowpark?)