De Boshut

Meinweg 2 6075 NA Herkenbosch Nederland Kaart

Over het restaurant De Boshut

Brasserie De Boshut heet u van harte welkom! Prachtig gelegen aan de rand van Nationaal Park de Meinweg. Het imposante gebouw waar men een uitgebreide menukaart biedt met ruime keuze tussen vis, vlees- en vega gerechten maakt het geheel tot een absolute belevenis. Ook kinderen zijn van harte welkom en kunnen spelen op ruige speeltoestellen. Wij hopen u graag binnenkort te mogen verwelkomen. Reserveer snel een tafel!

Meer informatie over restaurant De Boshut

Jouw recensie over het restaurant De Boshut

Han G.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Hier kun je prima lunchen goed en smakelijk, betaalbaar met een uiterst vriendelijke en attente bediening en een fijn, mooi en gezellig terras!!
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Wat heerlijk begon werd steeds minder omdat het bestelde eten niet kwam. Na anderhalf uur kwam de helft van de bestelling goed door. Twee tosti’s kaas bleken ham/kaas te zijn. Het kan natuurlijk best een keer verkeerd lopen in de keuken, maar als het personeel hier geen blijk van geeft en terugvalt op het ‘systeem’ dat de bestelling pas heel laat heeft doorgegeven....... teleurstellend!
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Erg leuke plek om te eten. Lekker gegeten en gezellige sfeer. Het vlees werd klaar gemaakt op een green egg in een open keuken. We konden zelf bepalen hoe snel we de gerechten voorgeschoteld kregen. In de buurt van de Boshut is wat mij betreft niet echt iets beters te vinden.
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Prijs kwaliteit verhouding klopt niet
Gerrion V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gelunched in ongedwongen sfeer, goede prijs-kwaliteit verhouding en vriendelijk personeel. Wij komen er zeker terug!
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten! TOP????
marianne B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Het was met onze kinderen en kleinkinderen een leuke middag en we hebben helemaal geen klachten . Het was prima in orde en de kleintjes konde hun gang gaan
yosievdb .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Vanwege het bedrag had ik verwacht dat er meer bijgerechtjes bij de eendenbout zaten. Het vlees en de zuurkoolmousseline kunnen meer gevarieerde smaken erbij hebben. Ondanks dat was de zuurkoolmousseline en ook het vlees erg lekker! De aankleding in het restaurant is erg mooi; je kijkt je ogen uit, zowel van buiten als van binnen. Aanrader als je in de buurt bent, want volgens mij hoef je niet per se te reserveren (wat wij wel deden).
Romée C.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
De service was heel goed. Het eten werd snel geserveerd en smaakte goed. Ook het drinken werd goed geserveerd. De inrichting van het restaurant maakt het extra gezellig.