De Boschwachter

Huisdreef 4 4836 AM Breda Nederland Kaart

Over het restaurant De Boschwachter

Culinair in het Mastbos

De Boschwachter ligt, zoals de naam al doet vermoeden, in een bosrijke omgeving. Zo is het diner direct ontspannen en bijzonder. Bij het zien van de kaart krijg je meteen trek. Een lekker biefstukje of stukje zalm is natuurlijk altijd goed!

Meer informatie over restaurant De Boschwachter

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00

Jouw recensie over het restaurant De Boschwachter

Riet H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Geluncht bij De Boschwachter. Lekker gegeten voor een goede prijs, fijn terras en leuke, vlotte bediening. Geweldige ligging!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Heerlijk gegeten, en goede bediening, heel vriendelijk.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Prettige plek, goede service, redelijke prijzen en het eten deugt. Midden in het bos heeft het een monopolie. En dat kan veel slechter uitpakken. Gewoon goed. En dat is bijzonder.
tonny H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Het is een goed restaurant . Het eten is verzorgd.Ziet er altijd vers uit,genoeg keus en redelijke prijzen.De inrichting is gezellig, Honden zijn ,mits aangelijnd welkom. Voor kinderen is het restaurant heel geschikt na het lopen van het kabouterpad . Lekkere pannekoeken na afloop ! In de zomer is er een groot terras.waar je b.v ook in je eentje een krantje kunt lezen Kortom: de Boschwachter beveel ik van harte aan.
Muriel S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Jammer dat de club sandwich met geroosterd brood was geserveerd. Is namelijk wat onhandig eten met mes en vork of met je handen.
We gingen er vanuit dat het met zacht wit brood was.
De wijn was overigens heerlijk en bediening top.
Het blijft een gezellig stekkie zo middenin de bossen
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Gewoon niet open na een bevestigingsmail. Staan voor een dichte deur. Daar sta je dan om 20.00 uur met 6 personen! Heel slecht!!!
Chielbert A.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Ondanks de sneeuw deze avond was het prettig om naar "De Boswachter" te rijden en daar van heerlijk eten te genieten!
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten voor een leuke prijs. Kwaliteit heel goed. Waren al vaker hier geweest, heb er mijn verjaardag gevierd met mijn familie. Alles was perfect geregeld. Kan het restaurant, de lokaliteit en de kwaliteit aan eenieder aanbevelen.
Ruth G.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het eten was goed. De prijs kwaliteit is goed.
Henk N.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het eten en de service was prima. De ronde tafel was wat krap voor vijf personen.
Eef S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Gewoon goed. Aardige meiden in de bediening. Prima dus!! Gr. Eef Sterk
Pieter A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Verrassend goed en gezellig gedineerd.
Claertje F.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Prachtplek met kwaliteitsgerechten en dito bediening, alleen zaten we wat op de tocht zo vlakbij de deur. Heel flexibel dat we met een reservering voor 8 personen toch met 5 een goede plek kregen, er werd gewoon een tafeltje losgeschoven. Prima oplossing voor allen. Was zeer geschikt voor reisvoorbereiding met gezelschap van over het hele land. Fijne plek vlakbij de snelweg waar we nog even konden wandelen in de sneeuw ook.
Alexmurray M.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Vandaag voor de zoveelste keer, te paard, naar de Boschwachter gereden. Ideale ligging en ze hebben een 'parkeerplaats' voor paarden. Blij waren we om een nieuwe menu kaart te zien waarop de glutenvrije mogelijkheden vermeld stonden. De bediening bleek traag. Heel traag. Mijn glutenvrij broodje was niet om te eten. Brood was hard en onsmakelijk, werd gepresenteerd als twee hard geroosterd sneden brood, zonder beleg, naast een paar plakken zalm, 10 kappertjes en een beetje sla dat voldeed als amuse voor een niet al te grote cavia. Tafelgenote kreeg een onsmakelijk uitziend glutenvrije appelpannenkoek waarvan de randen droog en omgekruld waren, gort droog met wat appel er op. De overige eters kregen brood dat eruit zag als een casino brood van de Aldi dat in de aanbieding was omdat het nog net niet over de datum was. Er werd niet meer gevraagd of we nog iets wilden drinken (terwijl we wel dorst hadden). We hebben het wel gezegd, en de serveerster (beleefd maar onervaren) zou het aan de keuken doorgeven. Wij zullen er vast nog eens een kopje thee drinken....maar niet meer eten.
iensm .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Goed gegeten. Niet heel bijzonder, maar wel goede kwaliteit en smaakvol gepresenteerd. De bediening was top. Vriendelijk, attent en flexibel zonder overdreven aanwezig te zijn. Lokatie is ook prima. Voor herhaling vatbaar.
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij hadden het maandmenu en zowel de mosselen als het kangaroevlees van het hoofdgerecht waren heerlijk. Maar ook de voorgerechten en het toetje waren heerlijk. En de bediening was super.
P-etraa .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Schitterende locatie in het mastbos. Eten was lekker, maar voor de prijs hadden we beter verwacht. Vriendelijk personeel.
Toch zeker een plek om terug te komen.
Thijs F.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
zondag 5 juni 2016 gegeten op hun terras .Varkenslever .Wilde graag aan de rand van het terras onder een parasol. Geen sprake van , de parasol ging voor mij niet open ,de bediening had een tafel in de schaduw naast de heg bij de bar , geen mooie plek .Einde gesprek , de bediening had andere zaken aan het hoofd .Uiteindelijk geholpen door een vrouwelijke collega .Eten was uitstekend ,mooie lever , goede entourage(roerbakken groenten,aardappelgratineetje, frites,zoetzure rauwkostsalade,mayonaise) , helemaal alles goed!
De bediening was daarentegen lamentabel , leek uitsluitend te bestaan uit jongeren die geen notie leken te hebben van service en/of communicatie , service is hier een vergeten begrip , de parasol werd na enige tijd toch gepoogd uit te zetten maar helaas , het lukte niet , men meldde me wel nog dat mij een schaduwplek was aangeboden , dus ik had pech gehad .Gevalletje van eigen schuld ? Tot 2 x toe werd me thee geserveerd met een lepeltje maar steeds zonder de suiker waar het lepeltje voor nodig was. Bij de tweede maal kreeg ik zowaar excuses en 2 suikerstaafjes .Nieuw aankomende ouderen kennen het restaurant blijkbaar , en zetten zelf alle zitmeubelen in de schaduw .Ze geven mij gelijk , er wordt hier weinig aan de klant's gerief gewerkt . Ik heb een recensie gelezen waarbij het management in de persoon van ene mw. Diana de Kroon reageert op een klacht van iemand , van haar reactie lusten de honden ook geen brood.
Goed eten , gratis beledigingen van het personeel.Ik heb afgerekend , de kok krijgt een dikke 10 en het personeel een vette 0 .Kortom , uitstekende ligging maar de service is naatje pet .Een restaurant als dit kan het nog jaren volhouden vanwege de ligging , en de kok , complimenten , U bent de sine qua non van uw werkgever ,misschien wel een leuk idee om de klant daar dan ook service-gestemd tegemoet te treden , ik roep maar wat ? Het eten was niet duur , en heel goed , wie niet maalt om omgangsvormen en / of respect zit hier lekker te eten . Gevoelige mensen ontraad ik deze beproeving . Je gaat er weg met het vage gevoel een ellendeling te zijn met een overmaat aan kritiek en eigen wensen(het gaat hier om het opzetten van een parasol!) . Voor wie absoluut niet geïnteresseerd is in eigenheid of service is dit restaurant een aanrader . Prettige mensen die waar voor hun geld willen zou ik adviseren even door te rijden of te lopen naar Hotel Mastbos , daar zet men graag een parasol voor U op .Kost iets meer maar U gaat weer net zo prettig naar huis terug . Goed eten , hopeloze service door sociaal/serviel zwak begaafden . Je moet er net zin in hebben .Uit kostenoverwegingen en qua ligging is dit restaurant een aanrader .
robert G.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Leuk restaurant voor een eenvoudige hap na een boswandeling. Ondanks de drukte op het terras was de bediening vlot en vriendelijk.

We hadden een kabouterwandeling gemaakt en de kinderen kregen daarna met het kabouterarrangement een pannenkoek. De eerste opmerking van de kinderen (4 en 7 jaar) was: Wat heeft deze pannenkoek met kabouters te maken? Ja, dat was een terechte opmerking. Het was een kale pannenkoek waar je zelf nog poedersuiker of stroop op mocht doen. Op z'n minst hadden we een kabouter als poedersuikerfiguur op de pannenkoek verwacht, of een bord vol kabouterpannenkoekjes (= poffertjes) ... een gemiste kans voor het restaurant.

Parkeergelegenheid is er ruim voldoende.

Antoine S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Het restaurant ligt prachtig midden in het Mastbos. Na het bestellen van een uitstekende witte huiswijn zijn we klaar voor een mooi opgediend voorgerecht. Ik kies voor de coquilles, die royaal op het bord verschijnen met bijpassend garnituur: uitstekend. Daarna Merlijn, een vis die je niet vaak op het menu ziet. Alles op het bord was heerlijk, behalve de merlijn. En dat is jammer. Te zout, te lang gebakken en lauw geserveerd. Mijn partner had een perfect gebakken biefstuk, maar ook deze was onplezierig lauw. Als dit onderdeel goed was had ik het hoger kunnen scoren, want aan vriendelijkheid en ambiance ontbreekt het hier echt niet.
We gaan het gewoon nog een keer proberen.