De Boschwachter

Huisdreef 4 4836 AM Breda Nederland Kaart

Over het restaurant De Boschwachter

Culinair in het Mastbos

De Boschwachter ligt, zoals de naam al doet vermoeden, in een bosrijke omgeving. Zo is het diner direct ontspannen en bijzonder. Bij het zien van de kaart krijg je meteen trek. Een lekker biefstukje of stukje zalm is natuurlijk altijd goed!

Meer informatie over restaurant De Boschwachter

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00

Jouw recensie over het restaurant De Boschwachter

Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
vriendelijke bediening. eten mooi verzorgd. gezellige tafel aan het raam met uitzicht op het bos. voldoende parking
Neeltje W.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Ons viel op dat er een sterke toilet geur was, dat onze tafel bereikte.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
eten was super en de bediening zelfs geweldig! 4 weken geleden ook geweest was toen al super en over 5 weken zijn we er weer !
Coby O.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Teleurstellend was het feit dat de reservering is gedaan op de site van AH restaurants en bij aankomst werd vermeld dat jullie niet aan deze AH actie mee deden, alhoewel de aanmelding is geaccepteerd en bevestigd vvo 23 aug voor 2 personen. Ik was hier met mijn zus uit Emmen die voor een paar dagen bij mij logeerde, daarom toch gebleven om wat met haar te ten.
Lisanne U.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Prima gegeten bij de boswachter. Al wel eerder geluncht na een wandeling of wat gedronken, maar niet eerder gedineerd. Allergenen kaart was tijdelijk niet beschikbaar door wisseling van het menu, maar de ober was de wandelende allergenen kaart en heeft prima geadviseerd. Porties waren groot genoeg en lekker. We komen zeker nog eens terug voor lunch, drankje of diner.
P.J. W.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Mooie locatie, lekker eten maar ietwat slordige bediening. B.v. 1 gang vergeten, half glas wijn meegenomen bij het afruimen.
Henri C.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Prima plek om met mooi weer buiten te eten. Hebben genoten
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Prima redelijke ruimte goed ontvangen
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Buitengewoon vriendelijke bediening, heel aardig personeel!
Lennart J.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
op de lunchkaart een salade besteld van 12,75€ . deze salade wordt als volgt omschreven " humus, aubergine salade, gegrilde paprika, zeewierkrokant.

in feite krijg je een berg rauwkost, daarop een enkele hoeveelheid van de op de kaart vernoemde ingrediënten. de verhouding is ver te zoeken.wanneer dit wordt benoemd naar de chefkok wordt geen enkele service verleent. behalve de locatie krijgt de boswachter van mij een dikke min!
Lennart J.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018

Marina O.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
We zaten heerlijk buiten en het eten was goed. Prijs/kwaliteit ook in orde. De service was minder, er moest een paar keer een personeelslid bij geroepen worden. Met name een van de obers keek niet goed om zich heen, terwijl het toch echt niet druk was.
Riet H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Geluncht bij De Boschwachter. Lekker gegeten voor een goede prijs, fijn terras en leuke, vlotte bediening. Geweldige ligging!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Heerlijk gegeten, en goede bediening, heel vriendelijk.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Prettige plek, goede service, redelijke prijzen en het eten deugt. Midden in het bos heeft het een monopolie. En dat kan veel slechter uitpakken. Gewoon goed. En dat is bijzonder.
tonny H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Het is een goed restaurant . Het eten is verzorgd.Ziet er altijd vers uit,genoeg keus en redelijke prijzen.De inrichting is gezellig, Honden zijn ,mits aangelijnd welkom. Voor kinderen is het restaurant heel geschikt na het lopen van het kabouterpad . Lekkere pannekoeken na afloop ! In de zomer is er een groot terras.waar je b.v ook in je eentje een krantje kunt lezen Kortom: de Boschwachter beveel ik van harte aan.
Muriel S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Jammer dat de club sandwich met geroosterd brood was geserveerd. Is namelijk wat onhandig eten met mes en vork of met je handen.
We gingen er vanuit dat het met zacht wit brood was.
De wijn was overigens heerlijk en bediening top.
Het blijft een gezellig stekkie zo middenin de bossen
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Gewoon niet open na een bevestigingsmail. Staan voor een dichte deur. Daar sta je dan om 20.00 uur met 6 personen! Heel slecht!!!
Chielbert A.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Ondanks de sneeuw deze avond was het prettig om naar "De Boswachter" te rijden en daar van heerlijk eten te genieten!
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten voor een leuke prijs. Kwaliteit heel goed. Waren al vaker hier geweest, heb er mijn verjaardag gevierd met mijn familie. Alles was perfect geregeld. Kan het restaurant, de lokaliteit en de kwaliteit aan eenieder aanbevelen.