De Boschwachter

Heezerenbosch 6 5591 TA Heeze Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Boschwachter

• : Grote parkeerplaats voor het restaurant - gratis

Van 1 april tot en met 30 september dagelijks vanaf 11.00 uur geopend. Van 1 oktober tot en met 31 maart maandag tot en met zaterdag vanaf 16.00 uur, zondag vanaf 11.00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Boschwachter

wendyentim T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
We eten hier een paar keer per jaar en iedere keer is het eten goed. De kaart wisselt regelt regelmatig wat uitnodigt om te blijven komen. Zowel het vegetarische als niet vegetarische eten is goed. De sfeer is goed en het personeel is vriendelijk
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
We hebben te lang gewacht op het hoofdgerecht
Arie S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Het was een gezellige avond.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Helaas geen wild op menu.
Gerard L.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Het eten is goed alleen de hoeveelheid erg mager.. Het duurt erg lang tussen de gangen. Eingenlijk gewoon te lang.
Luc L.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
zeer goede eerlijke keuken
Mathias D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Restaurant gelegen bij een. Camping in een verbouwde boerderij. Mooie lokatie en bevat sfeer, Fijne avond en eten was prima Beperke kaart, maar wij waren hier voor de eerste keer en voldoende keus plus variatie
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Heerlijk gegeten op het terras van de Boswachter. De kaart is prima voor elkaar en de bediening is vlot en vriendelijk. Wij komen zeker terug.
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Wij waren verrast door de prettige sfeer in een leuk restaurant. Een drie gangen menu voor 25 euro. En opnieuw een prettige verrassing. Geen uitgebreide kaart, maar wel leuke gerechten met voor ieder wat wils. Smakelijk, met verse producten en ruim voldoende. De bediening was prettig en gastvrij . Wij komen nog eens terug.
Amber96 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Het restaurant ziet er erg mooi uit. De menukaart was niet erg uitgebreid maar wel genoeg verschillend om uit te kiezen. Brood met smeersels werd vooraf geserveerd (zonder extra kosten). De zalm en eendenborst waren beide precies goed gebakken. De prijs/kwaliteit is prima.
franspost1 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
De Boschwachter is een restaurant in "landelijke"stijl. Een grote, gezellige ruimte met mooi gedekte tafels. De kaart heeft een ruime keus. Wij (6 personen) kozen het 3 gangen menu. De gerechten zijn van uitstekende kwaliteit. Zowel het vlees als de vis werd door iedereen positief beoordeeld. Een goede prijs/kwaliteit verhouding.
De bediening door jonge medewerkers was vriendelijk en deskundig.
Kortom een geslaagde avond in dit restaurant.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Wederom hier gegeten met partner, we verbazen ons dat er over dit drukke restaurant zo weinig meningen geplaatst worden.
Dit keer niet zo heel gelukkig met de hoofdgerechten.
2x varkens medailons, het is echt te weinig (150 gram?) en niet warm genoeg en daardoor enizins droog.
Voorgerechten en dessert waren prima, maar ook aan de kleine kant, vooral de makreel is wel erg weinig.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Uitstekend gegeten in deze drukke ietwat rumoerige gelegenheid.
Prima 4 gangen menu voor relatief weinig geld, uitstekende en vlotte bediening.
Wederom een leuke avond gehad, komen zeker terug.