De Boschwachter

Heezerenbosch 6 5591 TA Heeze Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Boschwachter

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Heerlijk gegeten op het terras van de Boswachter. De kaart is prima voor elkaar en de bediening is vlot en vriendelijk. Wij komen zeker terug.
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Wij waren verrast door de prettige sfeer in een leuk restaurant. Een drie gangen menu voor 25 euro. En opnieuw een prettige verrassing. Geen uitgebreide kaart, maar wel leuke gerechten met voor ieder wat wils. Smakelijk, met verse producten en ruim voldoende. De bediening was prettig en gastvrij . Wij komen nog eens terug.
Amber96 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Het restaurant ziet er erg mooi uit. De menukaart was niet erg uitgebreid maar wel genoeg verschillend om uit te kiezen. Brood met smeersels werd vooraf geserveerd (zonder extra kosten). De zalm en eendenborst waren beide precies goed gebakken. De prijs/kwaliteit is prima.
Franspost1 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
De Boschwachter is een restaurant in "landelijke"stijl. Een grote, gezellige ruimte met mooi gedekte tafels. De kaart heeft een ruime keus. Wij (6 personen) kozen het 3 gangen menu. De gerechten zijn van uitstekende kwaliteit. Zowel het vlees als de vis werd door iedereen positief beoordeeld. Een goede prijs/kwaliteit verhouding.
De bediening door jonge medewerkers was vriendelijk en deskundig.
Kortom een geslaagde avond in dit restaurant.
Suzanne4321 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Vijf jaar geleden hebben wij hier een top avond gehad en zijn vol verwachting nog eens terug gegaan. Helaas lijkt er bezuinigd op de verkeerde dingen. Een veel kleinere kaart. Het eten smaakt niet vers. Borden carpaccio lijken al klaar te staan in de koelkast en stonden in no time op tafel. De kwaliteit van het eten ervaren wij als 'zeer achteruit gegaan'. Toetjes lijken uit pak en blik te komen. Voor ons niet meer voor herhaling vatbaar. Jammer!
Proust .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Hoofdgerecht tongschar: papperig en smakeloos. Lijkt meer op pangasiapap. Na twee happen alles teruggestuurd. Geen reactie of excuses.
Jammer, vroeger was het hier heel behoorlijk voor de prijs.
Sushi vooraf matig. Wasabimayonaise ipv wasabi.
Tiramisu was een grap: gelatine-roompudding met chocomousse ernaast en slagroomblobje. Gelukkig was de rode wijn goed genoeg om alles mee weg te spoelen.
Nog één keer zoiets en ik kom nooit meer terug.
Kelvin S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
1e kerstdag hebben wij gegeten bij deze gelegenheid. We waren als eerste gasten binnen, maar binnen een half uur zat het hele restaurant nokvol.
na een half uur kwamen ze aan met broodjes. En pas na een uur kregen we een amuse. Een uur later kregen we het voorgerecht, in mijn geval tomatensoep. Ik heb er een hap van gehad want het smaakte naar niks.

Ondertussen wachten we weer een dik uur voordat eindelijk het hoofdgerecht werd geserveerd. Roodbaars met spitskool en aardappelgratin. De roodbaars was taai en smaakloos, de aardappelgratin was niet gaar ( was gewoon een stapeltje halfgare aardappelschijfjes ) En de spitskool lag er als een verdropen hoopje onherkenbaar bij.

Na nog een goede drie kwartier te hebben gewacht kregen we eindelijk het dessert. Bijzonder miezerig en karig, een stukje franse chocolade met een gembermousje en een zielig stukje mint.

Nou snap ik goed dat je met het restaurant vol wat moeite kan hebben met uitserveren, want ik werk zelf ook als kok. Maar dit was een kerstdinee dat maanden van te voren al gereserveerd was.
We hebben meerdere keren aan de obers gevraagd of het wat sneller kon en of er wat mis was. Antwoord: nee er is niks aan de hand, we kunnen er niks aan doen dat het zolang duurt.

Mijn avond is die dag verpest door het lange wachten, het slechte eten, en het liegende personeel.

Aan mij hebben ze een klant verloren.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Wederom hier gegeten met partner, we verbazen ons dat er over dit drukke restaurant zo weinig meningen geplaatst worden.
Dit keer niet zo heel gelukkig met de hoofdgerechten.
2x varkens medailons, het is echt te weinig (150 gram?) en niet warm genoeg en daardoor enizins droog.
Voorgerechten en dessert waren prima, maar ook aan de kleine kant, vooral de makreel is wel erg weinig.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Uitstekend gegeten in deze drukke ietwat rumoerige gelegenheid.
Prima 4 gangen menu voor relatief weinig geld, uitstekende en vlotte bediening.
Wederom een leuke avond gehad, komen zeker terug.