De Borrelkeuken van SAMSAM

6,7
7,2
Karen68 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Normaal gesproken zijn we erg samsam-minded maar vandaag was het personeel niet alert. Een serveerster laat mosterd vallen, kan gebeuren, ook vervelend voor haar wanr het terras zat goed vol. Maar wij, 3 mensen, zaten flink onder, kleding, haren, gezicht. Vervolgens krijgen we na verloop van tijd een stukje papier en een vies doekje aangereikt. Wij zeggen nog: we missen nu allen nog de bitterballen.....Geen excuses, niks. Nadat we de mosterd zo goed en kwaad hebben afgeveegd blijven er een hoop gele vlekken op de kleding achter. We vragen de rekening en vertellen tegen de ober dat wij het niet zo netjes vinden dat we geen excuses hebben gehad. Hij weet van niets maar biedt zijn vervangende excuses aan. Het was beter geweest als iemand naar ons was gekomen en excuses had aangeboden en had gevraagd of de mosterd geen vlekken had gegeven. Niets. Ik was zo teleurgesteld dat ik niet meer naar binnen ben gegaan om mijn verhaal te doen. Ben er met een rotgevoel weggegaan. Ik kwam er met regelmaat. Nu echt niet meer!
Beste Karen,

Wij vinden het vervelend om te horen dat je een slechte ervaring had vandaag bij Café Samsam, hiervoor onze excuses. Zoals u schrijft was het personeel niet alert en dat mag inderdaad niet, ondanks de drukte op het terras horen zij altijd de wens van de gast voorop te stellen. Wij nemen klachten van gasten erg serieus en gaan dit ook intern zeker aankaarten en ervoor zorgen dat dit in de toekomst nooit meer voorkomt en gaat gebeuren.
Graag nodigen wij u daarom uit om op onze kosten een drankje te komen nuttigen met een portie bitterballen bij Café SamSam om te laten zien hoe het wel moet.

Nogmaals onze excuses.

Met vriendelijke groet,
Team Café SamSam
Louisa B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Op zaterdagmiddag toch nog een plekje kunnen vinden in dit volle café. Vriendelijke bediening en gezellige sfeer. Bittergarnituur was prima maar op de frietjes zaten wel erg veel kruiden en de verse jus d'orange was erg waterig.
Edo Trudie V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Vandaag een dagje Breda. Kopje koffie/thee met iets lekkers bij Samsam. Het werd een chocolade bol van Pol. Ik heb hierover een klacht ingediend, de slagroom in de bol was een smakeloze korrelige massa. Maakte een doorgeslagen niet verse indruk. Commentaar, ze zijn altijd zo. Jammer dat u hem niet lekker vindt. U bent gewaarschuwd.
Beste,

Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over Café Samsam. Zoals u geholpen bent is niet volgens onze richtlijnen en gaan in gesprek met de personen die gisteren gewerkt hebben. Hopelijk geeft u Café SamSam nog een keer de kans zodat wij kunnen laten zien hoe het juist wel moet.

Met vriendelijke groet,
Café SamSam

Reactie van proever:

"Hopelijk geeft u Café SamSam nog een keer de kans zodat wij kunnen laten zien hoe het juist wel moet". Breda vinden we een mooie stad en komen in de zomer zeker een keer terug, maar ik vraag me af, wat moet voor ons dan de uitdaging zijn om SamSam nogmaals te bezoeken? Woorden?
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Na de film gezellig wat gedronken op het terras, ideale plek om mensen te kijken. Prima wijnen, uitgebreide bierkaart en veel hapjes. Wij bestelden heerlijk bruin borrelbrood (warm opgediend!) met aioli en gezouten roomboter, prima in orde. Uiterst vriendelijke en enthousiaste bediening. Redelijke prijzen.
Marisa S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Zaterdagmiddag net voor een gigantische regenbui neergestreken op het overdekte terras om de voetjes even vrijaf te geven van al het gewinkel. Bediening staat meteen klaar en al snel zitten we aan een drankje met de menukaart in de hand. Heel veel keuze voor grotere of juist kleine hapjes en ik ga voor de uitsmijter kaas en mijn man voor de gehaktballen met brood. De gehaktballen worden geserveerd in een roodkleurig mini juspannetje met deksel. Heel grappig en apart. Mijn uitsmijter is zeer goed gevuld en tjeetje wat groot. Mmmmmmmmm. Het terras zit vol en als er iemand opstaat is de plek meteen gevuld. Gewoon een gezellig terras waar je wel comfortabel zit. Voor het terras is een ruimte voor het doorlopende publiek en op het plein daarvoor staat tevens een groot terras met grote parasols om de zon/regen op te vangen.
Binnen een bar en tafeltjes die je verwacht in een café. Gezellige sfeer, toilet netjes.
Voordat de bui overtrekt nog even een drankje bestelt. Bediening is snel en vriendelijk. Jammer genoeg moeten we weer verder.
Een aanrader!