De Bootsman

• Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Chrissy J.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Zeer matig.

Aftrap met de sterke punten: ligging in het bos en mooi groot terras met leilinden. In de lente/zomer is het daar goed toeven. Dit en het feit dat we er regelmatig langsrijden maakten dat we een aantal keren aten. (maaltijd binnen, of iets eenvoudigs eten/drinken op het terras).

Decor: oubollig knus voor de liefhebber, wat somber en donker voor de niet-liefhebber. Kleine tafels en oncomfortabele harde stoelen.

Bediening doorgaans vriendelijk maar traag. Eenmaal troffen we een ronduit snibbige ober.

Kaart is fantasieloos. Gerechten vrijwel allemaal matig van kwaliteit. Voorbeelden: vlees met een extreem vettige laag uien/champignons of muffe aardappel/ groentegarnituren.

Leuke stek voor een kopje koffie op het terras, maar meer ook niet.
Handeweerd .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
we hebben met 2 personen gegeten bij de bootsman. zowel voorgerecht hoofdgerecht en nagerecht was erg lekker het vlees was heel lekker warm ook de aardappeltjes heel lekker warm, wat lang niet overal zo is. ook zeer vriendelijk personeel. zeker voor herhaling vatbaar, een kleine toevoeging maar dat heeft niets met het eten te maken, nieuwe goede stoelen zou een aanrader zijn. voor de rest prima.
Famar .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Gereserveerd voor 5 pers. We kregen een krap 4 pers.tafel. houten tafel en stoelen. Restaurant zat vol Menukaart met weinig keus.Hoofdgerechten werden geserveerd zonder enige opmaak. Schnitzel naturel bv. Alleen een schnitzel op een wit bord! Smaak van alle 5 gerechten was flauw. Zalm zat vol met graat. Onze laatste keer was alweer enkele jaren terug, viel toen ook tegen. Nu dus alweer. Dit was onze laatste keer
Tjibbe30 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
goede lokatie, maar het eten viel tegen. De sliptongetjes leken bevroren dingen, zo in de pan gegooid en met te veel vet gebakken. Gebakken aardappeltjes waren slap gebakken en de groente was rauwkost zonder passie klaargemaakt. Ook zijn de desserts weinig origineel en de koffie van de automaat. Het totale concept spreekt weinig passie voor koken uit, beetje saai en achterhaald.