De Bonte Os

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant De Bonte Os

Rene B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We waren op zoek naar ontbijt, maar in de buurt ging overal de keuken pas open na 12:00, zelfs voor broodje kaas. Dan maar naar de AH. Toen was daar ineens de bonte os. Bij het kopje koffie zat een klein gebakje. De uitsmijter die we bestelden zag er goed uit, 3 eieren en ruim verse sla erbij. Ook vlot bediend, maar het terras zat niet vol, dus dat zegt niet alles. Koffie 2.20 autism hk 7.90.
Manuela V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Wij eten regelmatig bij "De Bonte Os". Het is er altijd lekker en de bediening is goed.
De scampi maaltijdsalade en de wrap kip zijn super lekker !!!
Karin-88 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Heerlijk gegeten bij De Bonte Os. Op de menukaart staan zoveel lekkere gerechten dat we bijna geen keuze konden maken. Kwaliteit vanuit de keuken. De bediening is zeer vriendelijk en weet hoe het werkt. Een echte aanrader!