De Bonte Koe

Dinsdag t/m zondag 11:00 - 21:00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Bonte Koe

Koen T.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Eerlijke zeer lekkere keuken in een vriendelijke sfeer.
Als ik in de buurt ben ga ik daar zeker nog terug!
vegasLas .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
De Bonte Koe heeft een ruime kaart. Ook voor vegetariers genoeg te eten. Wij vinden het gezellig om daar te zitten. Wouter is een goede en gezellige horeca man. Bedankt voor de goede bediening!
Corine S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
salade bij het hoofdgerecht erg simpel, niet passend bij een goed stukje vlees.
WILLIAM A.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Warm, gezellig restaurant met houten vloer. Beperkte keuze, maar wat wij kozen was heel lekker. Vlotte, vriendelijke bediening. Goede prijzen, waarbij de Iens korting een verrassing was.
Irma K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het vnl. erg jong personeel was druk in de weer echter niet klantgericht. Bij binnenkomst liepen ze ons voorbij zonder te groeten en werden we niet geholpen om bij een vooraf gereserveerd tafeltje te gaan zitten. Ook kon er tijdens het bedienen geen lachje vanaf.
Het eten was prima. Het vispannetje werd geserveerd in een soepkop en de portie saté was erg groot. Een tip om de saté in verschillende porties op de kaart te zetten.
Annette T.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Een prettige plek om te lunchen. De bediening was erg vriendelijk en betrokken en de salade met diverse soorten vis smaakte zeer goed!
Helga H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Lunch genomen. Erg rustig in restaurant, we waren de enige. Twee kroketten met brood. Op zich niks mis mee. Smaak van kroketten was goed. Brood: gewoon twee boterhammen erg sober, persoonlijk vind ik voor deze prijs dat er wel meer een feestje van gemaakt kan worden worden met bijvoorbeeld lekker versgebakken of afgebakken warm brood, een mooie salade en verse mosterd of saus i.p.v papieren zakje. Bediening was vriendelijk!
Roeline D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Goed eten. Leuk restaurant.
Christiane D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Lekker gegetenen heel vriendelijk bediening
Leuk avond gehad...merci
Willeke N.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wat een teleurstelling! Gevraagd werd of we stokbrood met smeersels wilden. Prima. Toen we gelijk de menukaart kregen, bleek dat een van de voorgerechten t zijn: gewoon betalen dus. We hadden ieder twee stukjes brood op en het hoofdgerecht stond voor ons neus.... WAT??? De serveerster wilde gelijk de rest van het brood meenemen.... Blijkbaar wilde men ons, ondanks de reservering, snel weer weghebben. Wij hadden nog geen trek, maar ja...... het eten stond klaar! Opmerkingen hierover naderhand mochten niet baten. Met moeite kon ik nog een glas wijn bestellen.... Nooit meer!
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Wij hebben hier 28 januari gegeten. In het verleden zijn wij hier vaker geweest en dat was altijd perfect, hier kon je nog een goede Ribeye eten. Inmiddels heeft het restaurant een andere eigenaar en de kaart is een stuk minder interessant voor mij. Ik eet geen wild en van paddenstoelen griezel ik. De enige optie voor mij was een ossenhaas biefstuk met Bernaise saus. Bernaise saus vind ik niet passen bij een ossenhaas biefstuk. Dus toen ik om een pepersaus vroeg was deze er niet. De Bernaise saus was erg zuur en niet lekker. Mijn man heeft een wildmenu genomen en daar was hij zeer over te spreken. Kortom, voor een wildliefhebber is dit restaurant perfect, alleen jammer dat er zo weinig andere opties zijn. De ober deed wel zijn best het ons naar de zin te maken, zo was de rode wijn die hij ons voorstelde erg lekker.
René P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben hier vanmiddag pannenkoeken gegeten. De pannenkoeken vond ik wel lekker maar aan de dikke kant. Bediening is vlot en netjes.
Nanda85 N.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Verrassend lekker en goed gegeten bij De Bonte Koe! Zeer goede ruime proporties die zeker niet onderdoen aan kwaliteit! Erg aardige en attente bediening, wensen buiten de kaart om waren mogelijk. Wij komen zeker graag een keer terug.
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Via vakantieveiling een bon voor 4 personen onbeperkt pannenkoeken eten bij De Bonte Koe gewonnen.
Vandaag om 13.00 uur liepen we het restaurant binnen en werden ontvangen door de ober. Wij mochten vrij kiezen waar we gingen zitten.
Na een korte uitleg over de kaart werd onze drankbestelling opgenomen. Na het serveren hiervan werd de rest van de bestelling opgenomen..
Na een korte wachttijd werden onze pannenkoeken geserveerd. Deze waren uitstekend van smaak en grootte en lekker warm. Er werd meteen gevraagd of we nog drankjes wilden bestellen. Toen iedereen de pannenkoek op had, werd er afgeruimd en kon de volgende ronde besteld worden. Tussendoor werd er netjes gevraagd of alles naar wens was.
Wij hebben hier uitstekend pannenkoeken gegeten en komen zeker nog een keer terug. Ook wat er aan de andere tafels werd geserveerd zag er allemaal zeer smakelijk uit.
Saskia_Naber .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Afgelopen zaterdag vierde mijn moeder haar 90e verjaardag in het restaurant met 25 personen. Helaas viel het zwaar tegen:

Wij waren iets vroeger dan de rest, maar het bleek niet mogelijk te zijn om alvast een drankje te bestellen.

Hoewel we vooraf hadden aangegeven wat we wilden eten (hoofdgerecht en toetje), duurde het maar liefst ruim 3,5 uur voor het nagerecht uitgeserveerd werd.

De twee achterkleinkinderen (7 en 10) werden als laatste bediend.

Het personeel was, op een serveerster na, of ongeinteresseerd, of niet vakkundig.

De eigenaar van de zaak vond het niet nodig ons en mijn moeder welkom te heten, laat staan te feliciteren.

De meeste hoofdgerechten waren goed bereid, maar de biefstukken waren taai; de kwaliteit van het vlees was niet goed. Toen ik er wat van zei, reageerde de serveerster amper; ze haalde het weg en ik heb er niets meer van gehoord.

De bijgerechten: frietjes en kleine schaaltjes doorgekookte bloemkool en worteltjes. De extra bestelde groene salade bestond voor de helft uit een koolsla met mayo; niet echt groen.

Kortom: onvriendelijke eigenaar, slechte organisatie, en fantasieloze gerechten; voor een bedrag van ruim 800 euro mag je meer verwachten.

Eens maar nooit weer!
Irene C. T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Bij binnenkomst was iemand van het personeel erg behulpzaam qua mijn rollator. Was wel erg lastig om achterin in het restaurant te komen. Mijn rollator werd weggezet en er werd gelijk verteld waar het invalidentoillet was.

Minpunt vond ik o.a. de parkeerplaats. Die veel kleiner was dan beschreven. Toen we aankwamen was deze helemaal vol. En dan was de supermarkt nog niet eens open. We moesten een eindje verder op aan de doorgaande weg staan. Wat bij in en uitstappen erg onveilig was. Ook moest ik daardoor iets verder lopen. En bij het weggaan oversteken hadden automobilist absoluut geen geduld en zat ik bijna onder een auto.

Het eten was op zich goed alleen de warme groente was niet gaar. Nog niet eens beetgaar. De luxe koffie kon ik de luxe niet van afzien/proeven.

Ondanks de service en de vriendelijkheid van het personeel kom ik hier niet weer. En dan puur om de parkeerplaats en rollatortoegankelijkheid. Wat op de site van de Bonte Koe heel anders beschreven staat. Weer van geleerd dat ik in het vervolg dit moet gaan navragen als we ergens willen eten.
Alces .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Omdat we geen prijs wonnen bij de Zandsculptures zijn we maar op eigen kosten naar de Bonte Koe gegaan. Drie van ons kozen voor de biefstuk Bontekoe; een heerlijk stukje vlees en inderdaad er mag wel wat jus bij. De geitenkaas in de roerbak groenteschotel was heerlijk.
Het glaasje kraanwater was gratis, daar kunnen veel restaurants nog een voorbeeld aan nemen.
Kortom: De Bonte koe strooit je geen zand in de ogen!
Buckets T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Vrijdagmiddag koffie gedronken en daarna een borreltje met wat hapjes.
Zeer attent personeel, maar de koffie......Peeze...geweldige cappuccino.
Werkelijk waar geweldig, die drink je zelden zo goed.
Mooi.
Brigitte R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Geen bijzondere gerechten maar gewoon lekker eten in ruime porties.

Als voorgerecht namen we met z’n allen de Planking. De verschillende voorgerechten zijn mooi opgediend. Het was veel en lekker door de variatie. Advies voor de kleine eters: bestel daarna niet teveel meer.
Opvallend was de Ceasar salade, deze salade was geheel anders dan de naam doet vermoeden. De omschrijving van het restaurant, salade met gebakken kip, spekjes en bruschetta mayonaise, stukje brood doet wel recht aan de werkelijkheid. Ik zou de naam veranderen. Qua smaak vond ik de combinatie erg lekker.

Als hoofdgerecht is de gemarineerde kippendij saté een aanrader. Heerlijk mals vlees en goed gemarineerd.
De anderen namen een pannenkoek. Bij een eerder bezoek dit jaar waren de pannenkoeken dik en niet gaar. Gelukkig waren deze pannenkoeken goed gaar en verbeterd qua smaak.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Gezellig restaurant, prima bediening, goed op elkaar ingespeeld. Gekozen voor de biefstuk Bonte Koe (met gebakken champignons, ui, spek en zilverui) en biefstuk champignons. Erg malse biefstuk (mag wat mij betreft wel wat meer jus bij). Vooraf erg lekker brood met kruidenboter en bruchetta mayonaise. Na samen een grand dessert gedeeld met o.a heerlijke adresjes cake en sorbetijs.